RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14

Started by kjelvi, November 17, 2009, 23:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

teipen

Hadde jo et lønnlig håp at vi skulle klare den siste kampen. Men det går alltid et tog...

MacMurder

Dagens rykter
Inn:
Brian Stock, midtbanespiller fra Doncaster, permanent overgang.
Sanchez Watt, unggutt fra Arsenal, lån ut sesongen
Paddy McCarthy, centerhalf fra C.Palace, permanent overgang
Ut:
Lubo Michalik, til Reading, permanent overgang
Andy Robinson, Swansea/Tranmere, lån.

samadhi

+
Danny Rose, Tottenham, lån ut sesongen
David Prutton, overgang til Colchester kan bli permanent allerede denne måneden
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Høyre back, og en opsjon til fremme...............FØR vinduet stenger , takk!
Synd Barnard røk for oss......

olsen leeds

Leeds United: We expect to make signings - Grayson

By Phil Hay

Leeds United manager Simon Grayson has reassured the club's supporters that he expects to strengthen his squad further before the end of the January transfer window.
But the Elland Road boss insisted he would not be forced into expensive or unnecessary signings by United's weakened position in League One.

Grayson responded to calls from fans for further additions to be made to his playing pool after a 3-0 defeat to Swindon Town extended the run of poor results which has relegated United to second place in their division.

The club have made one signing since the winter window opened on January 1, recruiting winger and former loanee Max Gradel for an undisclosed fee from Leicester City, and Grayson envisages further arrivals ahead of the transfer deadline on Monday afternoon.

Leeds failed with a bid to sign Lee Barnard from Southampton last week and are in the market for a new striker, but Grayson may be tempted to address other areas of his team after the club's last three league matches produced two defeats and a draw.

He remarked last week that he had a list "as long as his arm" of players he could look to recruit while the transfer window remained open, but United have just four days left to complete any incoming deals. Grayson, however, said he would not make "knee-jerk" signings in response to the club's loss of form and is not prepared to invest his transfer budget unless his desired recruits become available.

Grayson said: "We've got Max in and a few irons in the fire.

"Discussions with one or two players are going on, whether that leads to loan signings or permanent signings, and we do feel that we have to improve the squad.

"But we're not going to have a knee-jerk reaction and bring players in for the sake of it. They've got to be better than what we've got at the club already.

"There are still four or five days to go before the window shuts and we're working hard to get one or two in."

Leeds are understood to have invested a six-figure fee in 22-year-old Gradel, who agreed a two-and-a-half deal at Elland Road on Monday, but the club have earned handsomely from their sustained run in the FA Cup, potentially increasing the transfer funds available to Grayson.

The club were prepared to pay £175,000 for Barnard but lost out to Southampton, but Grayson's search for a new forward is continuing amid a damaging sequence of League One results.

The 40-year-old was strongly linked with strikers Gary Hooper and Billy Sharp while doubt persisted about the future of Jermaine Beckford, but he is likely to be priced out of both moves.

Peterborough United's Aaron McLean is also thought to have been on United's radar but his valuation may also make a transfer unfeasible

Runar

Uten å kunne bestemme at vi kunne  ha signert spillere av dette kalbibere så finner jeg det litt skuffende at spillere som Welbeck og Tosic har fått blitt lånt ut til Preston og et tysklag jeg ikke tar sjansen på å skrive uten at vi ser ut til å ha vært på banen.

Leeds med dagens positive presse burde vel absolutt være en bra arena for noen av de nest største talentene i landet? Utfordringen ved å spille for en stor klubb er jo endel av læren som slike spillere må igjennom før de kan ta steget ut på OT eller andre tilsvarende arenaer.

Det kan godt være at ikke noen spillere som Welbeck og co har interesse av å spille for Leeds i League One, men det har jeg veldig vanskelig for å tro.

Det ergrer meg litt at vi må ta til takke med rejects fra Leicester og Coventry, med all respekt for Doyle og Gradel.

auren

Jeg er enig med deg her Runar. Men som synsere på dette forumet, så har vi stort sett ingen clue om hva som egentlig foregår på transferfronten hos Leeds. Det kan godt tenkes, ja til og med sannsynligvis, at Grayson forhører seg i storklubbene i PL om å få låne talenter eller fringe players.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cbas10an

Hva med Harry Kewel? Aner ikke hvor han er nå, og ikke om han holder L1 standard heller.. 
MOT

Joachim

Kickthemdown

Quote from: Cbas10an on January 28, 2010, 19:21:21
Hva med Harry Kewel? Aner ikke hvor han er nå, og ikke om han holder L1 standard heller..  
::) Nå føler jeg at du beveger deg ute på tynn is... Tror du gjør best i å logge av...

Dennis

Aj aj aj...
Marching on together!

Cbas10an

Quote from: Alta-White on January 28, 2010, 19:23:34
::) Nå føler jeg at du beveger deg ute på tynn is... Tror du gjør best i å logge av...

Hehe..

:P :P :P

Så vel er Kewel en judas, men om han kan hjelpe oss opp av sumpen er det helt i orden for meg..  Så kan vi så klart sparke han ut igjen når vi er i PL igjen..

Men som sagt, jeg aner ikke om gutten fremdeles spiller fotball..
MOT

Joachim

oivindh

Det vi trenger aller mest er en kraftig midtbanegeneral, som tar tak.. Verken mer eller mindre.. Det er for lett å kjempe oss ut av kampen. Fungerer ikke midtbanen, fungerer ikke laget heller...  >:(

Cbas10an

Ehhm.. Etter et raskt googlesøk på Kewel fant jeg han nå i Galatasaray..  Og da kan det være det samme..  Glem at jeg nevnte han..   ;)
MOT

Joachim

Pål

Kewell spiller i Galatasaray, i tillegg til at han er fast på laget spiller han også i Europaleauge. Bare til opplysning.
Full mann, full kontroll

Rudi G.

Hva i helv... :o

Cbas10an

Quote from: Rudi G. on January 28, 2010, 19:32:51

Hva i helv... :o

Les videre nedover siden!!    ::)

MOT

Joachim

auren

Nå som CP er i administrasjon bør vi benytte muligheten til å rappe en eller to av spillerne deres. Hva med Victor Moses (striker) eller Darren Ambrose (midfield)? Sistnevnte har 11 mål i år, så han går nok ikke på billigsalg akkurat.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cbas10an

Quote from: auren on January 28, 2010, 19:43:19
Nå som CP er i administrasjon bør vi benytte muligheten til å rappe en eller to av spillerne deres. Hva med Victor Moses (striker) eller Darren Ambrose (midfield)? Sistnevnte har 11 mål i år, så han går nok ikke på billigsalg akkurat.

auren

Blir de ikke tvunget til å selge nå da? Eller hvordan fungerer det der?
MOT

Joachim

Kickthemdown

Quote from: auren on January 28, 2010, 19:43:19

auren
Mr Moses har vært linket til Man city og Arsenal i det siste for den nette summen av £5 mill....  ;)

DenHviteYeboah

men folkens: er ikke dette tiden for å låne 2 kanoner en måneds tid for å få oss på vinnersporet igjen?feks en benkespiss og benkemidtbanespiller fra PL?selv om lønna en måned for disse spillerne gir Papa Smurf hjerteproblemer,så må da dette være lønnsomt hvis det kan gi oss et opprykk?vi har jo tydligvis ikke råd til å kjøpe spillere som virkelig hever laget?og så lurer jeg på hvorfor mange tror at hvis vi rykker opp-ja da kommer vi til å investere i virkelig gode spillere som kan føre oss til PL?får vi plutselig mange penger til rådighet ved et opprykk?

p0ndus

Er det ikke noen rykter som det kan bli noe av da?, nå stenger vel snart dette transfervinduet igjen også?

Leechap

To tips vedr. spillere inn, men bare på ryktestadiet ennå. Jonathan Macken fra Barnsley er innkjøpt samt pågående jakt på dødaren fra Exeter, Ryan Harley. Kanskje dagens dobbel?

Kickthemdown

Quote from: p0ndus on January 28, 2010, 20:25:22
Er det ikke noen rykter som det kan bli noe av da?, nå stenger vel snart dette transfervinduet igjen også?
Vi bruker sjelden å være linket til "riktig" mann. Kommer alltid en bekreftelse på overgangen rett ut av det blå...

euphor9

Quote from: Alta-White on January 28, 2010, 21:33:06
Quote from: p0ndus on January 28, 2010, 20:25:22
Vi bruker sjelden å være linket til "riktig" mann. Kommer alltid en bekreftelse på overgangen rett ut av det blå...

Grayson sa jo at han hadde en eller to spillere på gang.

Regner med det kommer hvertfall en på lån om ikke annet før vinduet stenger.

Spennede blir det nok helt til våren.

Må vel bite neglene helt ned til rota,eller å gå til fastlegen og be om en valium like stor som en ishockeypuck..

sportcarl1

skulle vi inte kunna ta in smith eller rose på lån?

testo

Detta overgangvinduet er helt på trynet .Hadde det ikke vært bedre om skjeggapa Bates hadde lagt millioner på bordet og kjøpt noen spillere med skikkelig kvalitet og sikra opprykket en gang for alle.Nei da det skal ikke brukes mer enn akkurat nødvendig eller helst ikke 50 øre engang.
Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt på banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal få oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut på der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller  David Batty,helst en som blødde for drakta.
Personelig synes jeg Kisnorbo fremtrer som den eneste kandidaten på dagens lag som fortjener kapteins bindet,men en generalen bør være på midtbanen å styre og stå frem som et godt eksempel.
Får de ikke tak i noe kvalitet ved dette vinduet tror jeg vi raskt kan ende på kvallik igjen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leechap

Du har så rett, den sure lukten av kvalik strømmer på. Må ha inn noe saftig, steike bra, bruke noen kroner for å forsterke flere ledd. Gradel er ok, men så lenge det svikter i andre ledd må man ta grep. Naylor er nok tilbake i helga og White må også inn. Får vondt i hjertet når vi taper poeng mot Wycomb og Exeter, Swindon kan så være. Sistnevnte jager minst kvalik, kanskje nettopp de vi møter hvis vi ikke skjerper oss og går direkte opp . . .

DenHviteYeboah

Quote from: testo on January 28, 2010, 22:35:11
Detta overgangvinduet er helt på trynet .Hadde det ikke vært bedre om skjeggapa Bates hadde lagt millioner på bordet og kjøpt noen spillere med skikkelig kvalitet og sikra opprykket en gang for alle.Nei da det skal ikke brukes mer enn akkurat nødvendig eller helst ikke 50 øre engang.
Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt på banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal få oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut på der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller  David Batty,helst en som blødde for drakta.
Personelig synes jeg Kisnorbo fremtrer som den eneste kandidaten på dagens lag som fortjener kapteins bindet,men en generalen bør være på midtbanen å styre og stå frem som et godt eksempel.
Får de ikke tak i noe kvalitet ved dette vinduet tror jeg vi raskt kan ende på kvallik igjen.

Enig i alt!Glimrende innlegg!!!

lojosang

Quote from: sportcarl1 on January 28, 2010, 22:01:11
skulle vi inte kunna ta in smith eller rose på lån?

Ja, Rose viste jo hvilken eminent spiller han har blitt mot Tottenham. Og hvis du mener den Smith jeg tror du mener, er ikke han kaptein på et lag som ligger i toppen i divisjonen over oss?
- Leif Olav

Same

Quote from: DenHviteYeboah on January 28, 2010, 23:19:54
Quote from: testo on January 28, 2010, 22:35:11

Enig i alt!Glimrende innlegg!!!

Også kan vi kanskje gi de nye spillerene vi kjøper 20% mer i lønn enn hva de egentlig ville forvente. DET må jo sikre opprykk og plass opp til PL. Vi MÃ... bruke millioner fordi vi har hatt 3 dårlige kamper nå i januar. Ikke noe vits å prøve å bygge videre på de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste.