Leeds - Southend 10. april

Started by jadda, November 25, 2009, 17:03:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hobben

Da blir det ikke noe problem å kjøpe billeter på toget altså.

Og det går mange ganger i timen ? Flyet fra Machestre går 10:20...Går det tog i 7-8 tida feks?
Rogaland Whites

Henning

Quote from: hobberst on January 10, 2010, 18:29:49
Da blir det ikke noe problem å kjøpe billeter på toget altså.

Og det går mange ganger i timen ? Flyet fra Machestre går 10:20...Går det tog i 7-8 tida feks?

http://www.tpexpress.co.uk

martind

Da er det klart for ny tur for min del også.
Reiser fra Gardermoen til Stockport fredag morgen, og hjem mandag morgen. Satser vel på å få med fulham på søndagen.

Vi er 4 stk som reiser sammen.
Dette blir morro!!! (like morro hver gang:) )
MOT!! We are Leeds!

Hobben

Du må vell ikke være noe members greier få og få bestillt billeter via internettsidene til Leeds United?
Rogaland Whites

martind

Jeg tror det, men er ikke helt sikker. Ring og hør med billettkontoret imorgen..
MOT!! We are Leeds!

Henning

Quote from: hobberst on January 11, 2010, 22:23:12
Du må vell ikke være noe members greier få og få bestillt billeter via internettsidene til Leeds United?

Skal du kjøpe billettar online må du logge deg inn med medlemsnummer og passord.

Andre alternativ er å ringe eller å kjøpe på stadion.

Hobben

Quote from: Henning on January 12, 2010, 00:23:38

Skal du kjøpe billettar online må du logge deg inn med medlemsnummer og passord.

Ved å reise ned risikerer du jo og ikke få billeter?
Hvordtid legger de billetene ut for salg?
Rogaland Whites

Per Arne

Quote from: hobberst on January 12, 2010, 17:12:40
Quote from: Henning on January 12, 2010, 00:23:38

Ved å reise ned risikerer du jo og ikke få billeter?
Hvordtid legger de billetene ut for salg?

Det blir muligens ikke utsolgt...

;)

JohnTiger

Er dere heldige/uheldige så spiller Leeds semifinale i Fa-cupen den dagen :)
Marching on together!

Hobben

Quote from: JohnTiger on January 12, 2010, 22:08:07

nei og nei, dette er jo tragiskt. Jaja, kan vell like godt avbestille flyturen allrede da.  ::)
Rogaland Whites

Asbjørn

Quote from: hobberst on January 12, 2010, 22:34:15

nei og nei, dette er jo tragiskt. Jaja, kan vell like godt avbestille flyturen allrede da.  ::)

Hvorfor det??? Den kampen (kan) gå på Elland Road, you know :)

...noen-av-oss har den samme 'utfordingen' ang. Brentfordkampen i mars, det kan bli 6.runde i cupen det gett...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Quote from: Asbjørn on January 12, 2010, 23:27:37
Quote from: hobberst on January 12, 2010, 22:34:15

Hvorfor det??? Den kampen (kan) gå på Elland Road, you know :)

...noen-av-oss har den samme 'utfordingen' ang. Brentfordkampen i mars, det kan bli 6.runde i cupen det gett...

Vi for håpe den er på ER :) hehe, men håper det ikke blir utsolgt, jeg ringer inn jeg og hører om de kan sende to stk til meg til Southend kampen :)
Rogaland Whites

Hobben

Kan jeg ringe inn å bestille billeter hjem til meg fra ticket officen på Elland Road? uten og ha passord osv.. avenserte måter i england for å få billeter ass..
Rogaland Whites

Tom S

Så var hotell booket;
fredag-søndag på Marriott Leeds og
søndag-mandag på Travel Inn Liverpool.

Kampbilletter L'pool v Fulham er bestilt.

No kan ikkje 9/4 komme fort nok....
COME ON LEEDS !!

Deaco

May I invite you to our 'On The Road' evening in Scarborough the night before the Southend match.

I know a couple of your members joined us last year and your more than welcome to join us again.

Tickets are £16, includes a 2 course meal, speechs from players past and present & entertainment from a comedian.

Last year we were joined by nearly 300 guests and our panel consisted of Jermaine Beckford, Frazer Richardson, Brendan Ormsby, Peter Lorimer & director Sean Harvey.

For more details please visit: http://scarboroughwhites.blogspot.com/2009/06/on-road-2010.html

All the best
MOT
Steve

harvey

Quote from: Tom S on January 21, 2010, 21:48:00
Så var hotell booket;
fredag-søndag på Marriott Leeds og
søndag-mandag på Travel Inn Liverpool.

Kampbilletter L'pool v Fulham er bestilt.

No kan ikkje 9/4 komme fort nok....

Endelig er helgen bestilt på Marriott.  Sees der da Tom S.  Som alltid gleder meg som en stor unge. ;D

Hobben

Er det noen som har bestilit billeter? Kunne det vært noe at vi bestilte i lag? Og kunne møtes på The Peacock før kamp eller noe?
Rogaland Whites

harvey

Quote from: hobberst on February 21, 2010, 11:07:26
Er det noen som har bestilit billeter? Kunne det vært noe at vi bestilte i lag? Og kunne møtes på The Peacock før kamp eller noe?

Vi møtes vel hos Peter?  Pleier iallefall å ta turen ned der før kamp.  De gangene eg har vert over er det stinn brakke på The Peacock.  Møtes vel uansett til en uforglemmelig helg i LEEDS.  Kommer over newcastle til LEEDS fredag, hjem mandag fra newcastle.

Hobben

Quote from: harvey on February 22, 2010, 18:03:32

Vi møtes vel hos Peter?  Pleier iallefall å ta turen ned der før kamp.  De gangene eg har vert over er det stinn brakke på The Peacock.  Møtes vel uansett til en uforglemmelig helg i LEEDS.  Kommer over newcastle til LEEDS fredag, hjem mandag fra newcastle.

Hmm, sist jeg var ble det Peacock først (Noe av det så var sværest med hele turen), så ble det Peter etter kampen, var kjekt det og! En litt småsur Peter som gikk for å legge seg når vi kom, dermed fekk eg ingen bilder med han. :( sukk!

Men kjøper du billeter når du kommer ned til Leeds?

Vi kommer sent fredag, og reiser hjem tilig søndag (så når Bryne kamp), vi ligger på ett hotell 600 m fra Leeds, husker ikke helt hva det het.
Rogaland Whites

harvey

Har planer om kjøp på fredagen av billetter. 

Tom S

Syns det er greit å ha ordnet billetter på forhånd, og vil nok spørre Jan Ove om å ordne dette for meg når billettene blir lagt ut 15/3.
Så slipper eg å stresse med dette i Leeds, og kan heller konsentrere meg om "viktigere" ting.

Nærmer seg no...
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: harvey on February 22, 2010, 18:03:32

Blir garantert muligens ein tur til Peter før og/eller etter kampen.
Ein tur innom Peacock før kampen er grei oppladning, og så kan det vere greit å vise ein førstereis scouser ein skikkelig fotballpub med skikkelige fotballsupportere av eit skikkelig fotballag der det synges skikkelige fotballsanger.
COME ON LEEDS !!

ollan

Tom du fikser vel bill sjøl via members??
Ollan

Tom S

Quote from: ollan on February 25, 2010, 19:34:14
Tom du fikser vel bill sjøl via members??

Joda, det også, men synes det er greit å ha litt kontakt med Jan Ove og så lenge han synes det er greit å fikse billetter så funker det for meg  :)
COME ON LEEDS !!

ooh aah

Da har jeg fått booket tur til Liverpool-Fulham (konfirmasjonspresang til poden :-[). Det positive er jo at vi klarer å lure inn en tur til Leeds på lørdag. Noen tips om togturen eller er det grei skuring? Regner med det er greit å kjøpe billetter på kampdagen eller?

LeedsU878

Quote from: ooh aah on March 04, 2010, 13:41:20
Da har jeg fått booket tur til Liverpool-Fulham (konfirmasjonspresang til poden :-[). Det positive er jo at vi klarer å lure inn en tur til Leeds på lørdag. Noen tips om togturen eller er det grei skuring? Regner med det er greit å kjøpe billetter på kampdagen eller?

Tog er ikke noe problem. Det går direktetog fra Liverpool til Leeds - tar 2 timer ca. Det går nok greit å fikse billett i Leeds, men jeg vil helt klart anbefale at du kjøper på forhånd. Er ofte en helt forferdelig kø ved billettkontoret.

Lykke til.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Tom S

Quote from: ooh aah on March 04, 2010, 13:41:20

Skal dere bu i Liverpool?
Eg og ein kompis (L'pool supp.) skal på Anfield og sjå kampen mot Fulham på søndagen. Vi skal bu i Leeds fredag - søndag, og tar siste natta i Liverpool.

Når det gjelder billetter går det nok bra å ordne på kampdag, men for å slippe "stress" synes eg det er greit å ordne det på forhånd. Billettene blir lagt ut 15/3.
Ta kontakt med Jan Ove så hjelper han nok så best han kan.
COME ON LEEDS !!

ooh aah

Ja, vi bor i Liverpool denne gangen. Har tatt kontakt med Jan Ove, fikk god hjelp av han forrige tur. Det er vel kanskje en sjans for at vi treffer på hverandre i løpet av helgen. Skal bli kjekt å se Leeds igjen, så får vi håpe ting har snudd litt til denne kampen.

Tom S

Då var billetter i boks:
D11/211+212A

Kun 24 dager igjen...
COME ON LEEDS !!

harvey

C20 bekreftet fra LEEDS.
Hurra snart tur igjen