Skrevet av Emne: KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010  (Lest 197830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #210 på: Januar 01, 2010, 06:25:50 »
Greit å ryke ut nå, satse alt på direkte opprykk. Kan nesten ikke vente på neste ligakamp. MOT ;D

euphor9

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #211 på: Januar 01, 2010, 11:49:18 »
Greit å ryke ut nå, satse alt på direkte opprykk. Kan nesten ikke vente på neste ligakamp. MOT ;D
      du har helt rætt,ser på denne kampen som en bonus kamp.  Serien og opprykk er mye mere viktig..     Denne taper vi sikkert..    Synd at Beckford drar..   Men sånn e livet..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #212 på: Januar 01, 2010, 12:07:34 »
Dagens!



Rune Bergen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #213 på: Januar 01, 2010, 12:36:52 »
Enig med de som ser på denne kampen som ren bonus. Hederlige resultat i fotball er for tapere. I år er det opprykk som teller, gleder meg til uke etter uke å få matching av lag som denne sesongen i 9 av 10 kamper slår laget vårt.

Leeds må styrkes foran neste sesong, men enn så lenge må vi glede oss til 3 runde kampen og ytterligere 23 kamper denne sesongen.

Krysser fingre for en severdig kamp søndag og opprykk i mai.
« Siste redigering: Januar 01, 2010, 12:40:06 av Rune Bergen »

sviper

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #214 på: Januar 01, 2010, 13:22:01 »
Greit å ryke ut nå, satse alt på direkte opprykk. Kan nesten ikke vente på neste ligakamp. MOT ;D
      du har helt rætt,ser på denne kampen som en bonus kamp.  Serien og opprykk er mye mere viktig..     Denne taper vi sikkert..    Synd at Beckford drar..   Men sånn e livet..

Beckford drar??håper dette bare er spekulasjoner,jeg finner i hvertfall ikke noe bekreftelse på et salg
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #215 på: Januar 01, 2010, 13:42:50 »
Såg pressekonferansen med Ferguson nettopp.

Han har stor respekt for Leeds og Grayson, og regner med å sjå Leeds i premiership "in a couple of years". Imponert over Leeds denne sesongen og hadde sett Liverpoolkampen der han syntes Leeds var veldig bra. Han tar ikkje lett på kampen.

Han stiller med eit sterkt lag på søndag, ingen tvil om det. Satser på ungdommen i ligacuppen mot City. Det er hans strategi og sånn blir det uansett motstander.

Han syntes synd på politiet.
Med historien mellom klubbene og at Leeds bringer over 9000 supportere til byen.
Men, han regnet med ein fantastisk elektrisk stemning som alltid når manu og United møtes, og gledet seg til kampen.

COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #216 på: Januar 01, 2010, 13:48:23 »
Veterans to bolster United ranks
Veteran duo Gary Neville and Paul Scholes are expected to return as Manchester United face Roses rivals Leeds in the FA Cup on Sunday.
http://www.teamtalk.com/football/preview/0,16374,1778_5818037,00.html?


Reds rivalry has roots in 1980s - Lorimer
The rivalry between Leeds United and Manchester United is clearly no pantomime but it is not the age-old conflict that many people suppose it to be.
In the days of Don Revie, the rivalry scarcely existed. Needless to say, our games against them were very big occasions but only in the way that major top-flight matches are.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Manchester-United-v-Leeds-United.5948843.jp?

Trond90

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #217 på: Januar 01, 2010, 16:09:53 »
Såg pressekonferansen med Ferguson nettopp.

Han har stor respekt for Leeds og Grayson, og regner med å sjå Leeds i premiership "in a couple of years". Imponert over Leeds denne sesongen og hadde sett Liverpoolkampen der han syntes Leeds var veldig bra. Han tar ikkje lett på kampen.

Han stiller med eit sterkt lag på søndag, ingen tvil om det. Satser på ungdommen i ligacuppen mot City. Det er hans strategi og sånn blir det uansett motstander.

Han syntes synd på politiet.
Med historien mellom klubbene og at Leeds bringer over 9000 supportere til byen.
Men, han regnet med ein fantastisk elektrisk stemning som alltid når manu og United møtes, og gledet seg til kampen.


Hvor såg du den?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #218 på: Januar 01, 2010, 17:08:46 »
Såg pressekonferansen med Ferguson nettopp.

Han har stor respekt for Leeds og Grayson, og regner med å sjå Leeds i premiership "in a couple of years". Imponert over Leeds denne sesongen og hadde sett Liverpoolkampen der han syntes Leeds var veldig bra. Han tar ikkje lett på kampen.

Han stiller med eit sterkt lag på søndag, ingen tvil om det. Satser på ungdommen i ligacuppen mot City. Det er hans strategi og sånn blir det uansett motstander.

Han syntes synd på politiet.
Med historien mellom klubbene og at Leeds bringer over 9000 supportere til byen.
Men, han regnet med ein fantastisk elektrisk stemning som alltid når manu og United møtes, og gledet seg til kampen.


Hvor såg du den?

viasat fotball (mutv)
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #219 på: Januar 01, 2010, 17:14:06 »
Såg pressekonferansen med Ferguson nettopp.

Han har stor respekt for Leeds og Grayson, og regner med å sjå Leeds i premiership "in a couple of years". Imponert over Leeds denne sesongen og hadde sett Liverpoolkampen der han syntes Leeds var veldig bra. Han tar ikkje lett på kampen.

Han stiller med eit sterkt lag på søndag, ingen tvil om det. Satser på ungdommen i ligacuppen mot City. Det er hans strategi og sånn blir det uansett motstander.

Han syntes synd på politiet.
Med historien mellom klubbene og at Leeds bringer over 9000 supportere til byen.
Men, han regnet med ein fantastisk elektrisk stemning som alltid når manu og United møtes, og gledet seg til kampen.


Hvor såg du den?

viasat fotball (mutv)
Ok
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #220 på: Januar 01, 2010, 17:46:19 »
Om du vil se kampen på pc så viser Viasat on demand kampen.
Det koster 49,- og kjøpe kampen
Men forhåpentligvis finner de fleste seg en pub og se kampen på  :)

http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/FA-Cup-Live/Season-2010/29372/20100103-1340-Manchester-UtdLeeds-Utd-.product

baste

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #221 på: Januar 01, 2010, 18:33:43 »
Såg pressekonferansen med Ferguson nettopp.

Han har stor respekt for Leeds og Grayson, og regner med å sjå Leeds i premiership "in a couple of years". Imponert over Leeds denne sesongen og hadde sett Liverpoolkampen der han syntes Leeds var veldig bra. Han tar ikkje lett på kampen.

Han stiller med eit sterkt lag på søndag, ingen tvil om det. Satser på ungdommen i ligacuppen mot City. Det er hans strategi og sånn blir det uansett motstander.

Han syntes synd på politiet.
Med historien mellom klubbene og at Leeds bringer over 9000 supportere til byen.
Men, han regnet med ein fantastisk elektrisk stemning som alltid når manu og United møtes, og gledet seg til kampen.


Hvor såg du den?

viasat fotball (mutv)
Ok
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1187880_leeds_will_be_back_in_big_time__fergie

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #222 på: Januar 02, 2010, 10:41:45 »
Dagens!



Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #223 på: Januar 02, 2010, 12:15:45 »
"Ferguson gleder seg til Leeds-kampen
- Jeg trenger ikke å si hvor mye kampen på søndag betyr for Manchester United-fansen, sier Sir Alex Ferguson.

Det begynner å bli noen år siden Manchester United møtte Leeds i en kamp av betydning. Mens de røde fra Manchester har tatt tre seriemesterskap på rad befinner Leeds seg i fotballens bakgård.

Semifinalene mot Valencia i Mesterligaen begynner å bli et fjernt minne for Leeds-fansen. Spillere som Rio Ferdinand, Harry Kewell, Mark Viduka og Jonathan Woodgate har alle forsvunnet fra klubben for lenge siden. Nå herjer mindre glamorøse navn som Jermaine Beckford, Luciano Becchio og Bradley Johnson med forsvarsspillerne i League One."

Ã…åååh... hvor jeg ønsker å kunne vinne denne kampen!!!! :(
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #224 på: Januar 02, 2010, 12:53:35 »
Mindre glamorøse navn? Hah, det skal vi jo se på  :P

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #225 på: Januar 02, 2010, 13:33:19 »
Ja... Kan ikke si tv 2 sjarmerer meg noe særlig. Møkkakanal!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".


arneg

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #228 på: Januar 02, 2010, 16:15:28 »
Fylkesordfører Tore O Sandvik i Sør-Trøndelag  har sine betraktninger om kampen i en kort blogg:http://toreoblogg.blogspot.com/2010/01/its-only-one-united.html
 

Le Jardin

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #229 på: Januar 02, 2010, 16:55:51 »
Om du vil se kampen på pc så viser Viasat on demand kampen.
Det koster 49,- og kjøpe kampen
Men forhåpentligvis finner de fleste seg en pub og se kampen på  :)

http://viasatondemand.com/Sports/Soccer/FA-Cup-Live/Season-2010/29372/20100103-1340-Manchester-UtdLeeds-Utd-.product

Takk for tips! Noen som har erfaring med dette? Er det OK kvalitet og verdt pengene (uansett resultat..)

Virker som et meget aktuelt alternativ når jeg aliikevel må sitte foran pcen og høre radio på LUTV eller pendle mellom ulike streamlinker med ulik bildekvalitet

terje, som tror kampen er viktigere for fansen enn for lagene.
Men gøy blir det, tror jeg. MOT
"Victory is in our sights"

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #230 på: Januar 02, 2010, 16:58:41 »
Har du Mac. ja da fungerer ikke denne. Og jeg har Mac og vet pokker hva jeg skal gjøre


Mats-

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #232 på: Januar 02, 2010, 17:09:50 »
Nån i Mo I Rana som skal se den?

Pleinar

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #233 på: Januar 02, 2010, 17:53:04 »
Har du Mac. ja da fungerer ikke denne. Og jeg har Mac og vet pokker hva jeg skal gjøre



Fungerer fint på mac. Hvis det er den Viasat on Demand du snakker om.

Har du Perian, Silverlight og Flip4Mac installert?
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Hallgeir *

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #234 på: Januar 02, 2010, 17:56:13 »
 Det må da vel være noen som streamer kampen i morra? Den går jo på tv.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #235 på: Januar 02, 2010, 17:59:39 »
Ja... Kan ikke si tv 2 sjarmerer meg noe særlig. Møkkakanal!

Why?

testo

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #236 på: Januar 02, 2010, 18:02:38 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #237 på: Januar 02, 2010, 18:07:18 »
Artig at Leeds omtales i dagens VG. Men her står Beckford notert med 14 mål i liga og FA-cup. Kanskje journalisten burde tittet i min egen målscorere for Leeds tråd på forumet? Beckford har totalt 19 mål, 18 mål i serie og FA-cup. Slett journalistarbeid! Han skrev også at Leeds hadde ca. 30.000 tilskuere i snitt på hjemmekampene denne sesongen. Det stemmer vel heller ikke? Ligger det ikke på 24000-25000?

Uansett: Man U tar IKKE lett på denne kampen og kommer til å stille et sterkt lag. Siden dette er et godt gammeldags hatoppgjør tror jeg Man U spillerne vil gi jernet med stor J og ikke undervurdere Leeds. Frykter fortsatt stygge siffer. Bare vi ikke tar en Colchester :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

The Magnificents

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #238 på: Januar 02, 2010, 18:12:45 »
Har du Mac. ja da fungerer ikke denne. Og jeg har Mac og vet pokker hva jeg skal gjøre




Hei! kampen streames garantert på www.ATDHE.net . så blar du berre ned på sida til du finn manchester-united leeds kampen ... enkelt og genialt!
Leeds Leeds Leeds!!

Pleinar

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #239 på: Januar 02, 2010, 18:14:49 »
Har du Mac. ja da fungerer ikke denne. Og jeg har Mac og vet pokker hva jeg skal gjøre




Hei! kampen streames garantert på www.ATDHE.net . så blar du berre ned på sida til du finn manchester-united leeds kampen ... enkelt og genialt!

Og samme bildekvalitet som Larry på Atari i 1992... Bortkastet tid.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com