Skrevet av Emne: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12  (Lest 85269 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #570 på: Desember 01, 2009, 22:53:42 »
Dette er knalla bra. Meget betryggende.  :)

Men siden Charlton og Norwich også overbeviste så er det fortsatt litt spennende,
eller er det jeg som er overnervøs?  ???

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #571 på: Desember 01, 2009, 22:54:29 »
Tja, verden har vel sett benere tabeller, men...


1   Leeds United........18   14   3   1   35 - 8........45
2   Charlton Athletic...19   11   6   2   36 - 19......39
3   Norwich City.........19   10   5   4   40 - 24.....35
4   Colchester United..19   9   6   4   32 - 18.......33
5   Hudd'field Town....19   9   4   6   41 - 22.......31
6   Bristol Rovers.......19   10   1   8   29 - 31......31
Har nok sett benere tabeller ja, men ikke så mange penere.... I alle fall ikke de siste årene.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Superfan

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #572 på: Desember 01, 2009, 23:00:11 »
Dette er knalla bra. Meget betryggende.  :)

Men siden Charlton og Norwich også overbeviste så er det fortsatt litt spennende,
eller er det jeg som er overnervøs?  ???

Det er du som er overnervøs.

berlin

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #573 på: Desember 01, 2009, 23:01:37 »
Dette er knalla bra. Meget betryggende.  :)

Men siden Charlton og Norwich også overbeviste så er det fortsatt litt spennende,
eller er det jeg som er overnervøs?  ???

Det er du som er overnervøs.

Takk. Betryggende.  ;D

Superfan

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #574 på: Desember 01, 2009, 23:04:35 »
Blir spennende laguttak på lørdag. Beckford må spille, Killkenny er fast igjen, Howson kaptein, Gradel involvert i 'alt' i dag, Snodgrass er jo ever-present, Becchio i skåringsform.
Doyle utelatt igjen? Har Vokes gjort sitt?

Vokes bør ha gjort sitt ja. Skuffende prestasjoner og tydeligvis ingen goalgetter.

auren

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #575 på: Desember 01, 2009, 23:06:16 »
Blir spennende laguttak på lørdag. Beckford må spille, Killkenny er fast igjen, Howson kaptein, Gradel involvert i 'alt' i dag, Snodgrass er jo ever-present, Becchio i skåringsform.
Doyle utelatt igjen? Har Vokes gjort sitt?

Vokes bør ha gjort sitt ja. Skuffende prestasjoner og tydeligvis ingen goalgetter.

Nei, han har ikke imponert dessverre. Selv om han har prestert på både dette nivået og i CCC tidligere. Jeg tror fortsatt ikke Becchio er fit nok til å starte kampen på lørdag. Så jeg tipper faktisk at Vokes igjen er å se i startelleveren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pleinar

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #576 på: Desember 01, 2009, 23:13:14 »
Nok en gang er jeg glad for at det er Grayson og ikke undertegnede som er manager for Leeds. Jeg var mildt sagt skeptisk når jeg så lagoppstillingen i dag, men er kjempeglad for at prioriteringene som ble gjort (naturligvis) var riktige.

6 poeng ned til Charlton og 10 poeng ned til Norwich. Ser fint ut dette.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #577 på: Desember 01, 2009, 23:13:30 »
Hehe...man må jo bare le. Her har vi altså en stall som ikke er god nok for opprykk, og så tar vi 9 av de 11 beste i den stallen ut, pga skade/hvile, og likevel øker vi altså avstanden ned til lag nr 3 på tabellen. Det er noe som ikke stemmer her!?  ::)

Tror vi kunne spilt med to lag i denne divisjonen, og rykket opp med begge.

Ja det er faktisk  mulig, spesielt nå med låne spillerene.... Er helt rått dette!! grattis alle sammen prett prett

leedsheim

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #578 på: Desember 01, 2009, 23:17:45 »
Herlig! Grattis dere! For en benk vi stilte med i dag,hoho! Tenk å stått blandt over 4000 Leeds fans i dag(oldham hadde vel ca 3500) ;D ;D ;D
Vi skal tilbake!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #579 på: Desember 01, 2009, 23:20:29 »
Vi har altså ikke sluppet inn mål siste 5 ligakamper, målforskjellen på de fem er 14-0.

Er jo helt vanvittig.



Kanskje en liten analyse er på sin plass, Kato, når det nå også går veldig bra!?

Hvorfor går det bra? Du er inne på noe med de 9 som "manglet" i dag, men hvilke grep er det som gjør oss så sterke...som lag...med ekstrem selvtillit? Vi står uten baklengs i mange ligakamper med en svært så usikker keeper... Hvorfor? Hvordan?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #580 på: Desember 01, 2009, 23:25:14 »
And the result was in no doubt in the 83rd minute when Gradel again provided a good pass, and Becchio showed good composure to finish beyond Flahavan. The goal sparked wild scenes on the away end, a mass exodus in the home areas, and a nice celebration involving the players, Grayson and his coaching staff.

 ;D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #581 på: Desember 01, 2009, 23:26:48 »
And the result was in no doubt in the 83rd minute when Gradel again provided a good pass, and Becchio showed good composure to finish beyond Flahavan. The goal sparked wild scenes on the away end, a mass exodus in the home areas, and a nice celebration involving the players, Grayson and his coaching staff.

 ;D

Fikk med mye av det vesentlige der ja  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sviper

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #582 på: Desember 01, 2009, 23:27:38 »
Blir spennende laguttak på lørdag. Beckford må spille, Killkenny er fast igjen, Howson kaptein, Gradel involvert i 'alt' i dag, Snodgrass er jo ever-present, Becchio i skåringsform.
Doyle utelatt igjen? Har Vokes gjort sitt?

Vokes bør ha gjort sitt ja. Skuffende prestasjoner og tydeligvis ingen goalgetter.

Nei, han har ikke imponert dessverre. Selv om han har prestert på både dette nivået og i CCC tidligere. Jeg tror fortsatt ikke Becchio er fit nok til å starte kampen på lørdag. Så jeg tipper faktisk at Vokes igjen er å se i startelleveren.

auren

spissparet vårt gir vel seg selv til huddersfield kampen,B&B??
LIFE IS LEEDS

JohnTiger

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #583 på: Desember 01, 2009, 23:28:09 »
7793 tilskuere....4151 av disse fra Leeds :)

Vi spiller jo hjemme når vi spiller borte også :)
Marching on together!

Geiremann

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #584 på: Desember 01, 2009, 23:28:51 »
Jeg sier som Starship sang en gang: "Nothing`s gonna stop us now".
Member of "The Peterborough eight".

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #585 på: Desember 01, 2009, 23:32:09 »
En sen time på hotell i Stavanger! Ã…pner internett og forumet vårt for å oppleve at gutta har gjort det igjen!!! Fy flate- dette virker bunnsolid! Skremt av mine egne tanker om at dette går veien helt opp i CCC! Måtte gud forby hovmod og overoptimisme, men pokker ta folkens... dette må da gå veien???
Marching on together!!!
Leeds forever!!!
Yeboahs vitne

B-m

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #586 på: Desember 01, 2009, 23:32:11 »
7793 tilskuere....4151 av disse fra Leeds :)

Vi spiller jo hjemme når vi spiller borte også :)


Seriøst? Var det flere leeds-supportere?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

JohnTiger

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #587 på: Desember 01, 2009, 23:40:17 »
Marching on together!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #588 på: Desember 01, 2009, 23:50:54 »
Dette var rett og slett fantastisk! Kontroll frå start til sluttsignal og comeback-mål av Becchio. Aaaaaaaaaah, livet som Leeds-fan er herleg for tida  ;D

berlin

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #589 på: Desember 02, 2009, 00:05:15 »
Jeg sier som Starship sang en gang: "Nothing`s gonna stop us now".

hehe, mon tro om Paul Kantner er Leeds fan? I think not.

Men det rimer, og Steve Claridge skrev på BBC før kampen i dag:

Who do you think will go up from League One this year? I reckon Leeds are running away with it but there are a few teams pushing for second place, one of them being Charlton (who I support).
Graham, England


"Leeds look like absolute certainties for automatic promotion.

They are a club that have got everything - all the bases are covered.

They have a great manager in Simon Grayson, a very good side and a proper goalscorer in Jermaine Beckford.

They have massive gates and having already played Liverpool in the Carling Cup, are likely to win their FA Cup replay against Kettering and take on Manchester United in the next round of the competition.

They have lots of revenue streams and are making a big profit at the moment."



kilde: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8386248.stm
« Siste redigering: Desember 02, 2009, 00:09:47 av berlin »

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #590 på: Desember 02, 2009, 09:23:27 »
Det er så utrolig deilig å se at klubben blomstrer. Grayson for president!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

mac_gyver

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #591 på: Desember 02, 2009, 15:30:19 »
PRUTTS IS BACK ;D herlig!
Pride of Yorkshire

Tom S

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #592 på: Desember 02, 2009, 19:06:49 »
PRUTTS IS BACK ;D herlig!

Ja, eg har alltid hatt sansen for Prutts, men har i det siste innsett at Larry ikkje vurderer han like høgt som meg.
Forøvrig har eg også sansen for Robbo, noko som Larry heller ikkje er enig i.

Men, eg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for Larry - trur han veit best...
COME ON LEEDS !!

Geiremann

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #593 på: Desember 02, 2009, 19:20:20 »
De 11 som starta kampen mot Oldham hadde tilsammen skåra 6 av 33 ligamål for Leeds i år, hvis jeg har regnet riktig da. Det sier litt om kvaliteten på de som ikke spilte også.
Member of "The Peterborough eight".

sviper

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #594 på: Desember 02, 2009, 20:33:24 »
PRUTTS IS BACK ;D herlig!

Ja, eg har alltid hatt sansen for Prutts, men har i det siste innsett at Larry ikkje vurderer han like høgt som meg.
Forøvrig har eg også sansen for Robbo, noko som Larry heller ikkje er enig i.

Men, eg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for Larry - trur han veit best...

vi fikk vel nok ett bevis for at SG har en plan med det vi driver med,det var tøfft å sette ut(spare)nøkkelspiller i går,for han vet at bare 3 poeng er godt nok i sånne kamper når charlton jager bak.tipper han fyra godt opp de spillerne som han sendte utpå med klar beskjed om å ofre skjorta og at ingen har klippekort på dagens Leeds lag,samtidig som han helt klart har huddersfield kampen i tankenene og lar flere av de anntatt beste hvile,unngå skader,unngå gule kort.enkelt fortalt,femenalt Larry,håper den mannen blir med oss lenge.
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #595 på: Desember 02, 2009, 22:57:53 »
PRUTTS IS BACK ;D herlig!

Ja, eg har alltid hatt sansen for Prutts, men har i det siste innsett at Larry ikkje vurderer han like høgt som meg.
Forøvrig har eg også sansen for Robbo, noko som Larry heller ikkje er enig i.

Men, eg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for Larry - trur han veit best...

vi fikk vel nok ett bevis for at SG har en plan med det vi driver med,det var tøfft å sette ut(spare)nøkkelspiller i går,for han vet at bare 3 poeng er godt nok i sånne kamper når charlton jager bak.tipper han fyra godt opp de spillerne som han sendte utpå med klar beskjed om å ofre skjorta og at ingen har klippekort på dagens Leeds lag,samtidig som han helt klart har huddersfield kampen i tankenene og lar flere av de anntatt beste hvile,unngå skader,unngå gule kort.enkelt fortalt,femenalt Larry,håper den mannen blir med oss lenge.

Det som forundrer meg litt er at han i intervjuet etter kampen sa at han hadde gjort akkurat de samme byttene, uansett hvilken motstander vi hadde møtt. Tror ikke helt på han der, da Oldham borte (med den formen de er i, samt skadene) i utgangspunktet er en grei match. Hadde det vært borte mot Norwich tviler jeg sterkt på at Beckford og Snoddy hadde vært på benken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #596 på: Desember 03, 2009, 11:42:01 »
All 7 cept Kilkenny who gets an 8. Very professional.

---------------------------------------------------------------------

Ankergren 7 untroubled
Crowe 6 a few good runs, bit suspect positionally sometimes
Michalik 7 solid and comfortable
Bromby 7 much more at home in the centre
Capaldi 7 steady
Prutton 7 Professional and tidy
Kilkenny 8 Composed, calm, ran midfield
Howson 6 quite
Ephraim 6 Some good runs, but looked a little rusty
Gradel 7 Constant menace, lacked a little composure sometimes
Vokes 7 Great hold up play, not quite happening in front of goal

Overall we were very professional, looked really well drilled and, for the most
part, very comfortable.


------------------------------------------------------------------------------


Casper - 6 Shakey first 15, didnt have much to do

Crowe - 7 Again shakey first 15, but got to grips after that
Bromby - Solid - 7
Lubo - Solid and some nice passing - 7
Capaldi - Nice to have a left footer at left back again - 7

Prutton - Didnt impress me at all. Distribution was pretty woeful - 5
Kilkenny - MOTM - Ran the show, didnt misplace a pass all game -8
Howson - Didnt notice him much, but did okay - 7

Gradel - Lively. Nice passing and 2 assists - 7.5
Ephraim - Some good runs, again looked lively -7

Vokes - Held ball up well. Should have had atleast 2 though. Poor finishing - 6


Becchio - Missed him whilst he's been out. So strong on the ball, and fantastic in the air. Grabbed a goal too - 7.5

Grella - No time - 6

Snoddy - Made an impact - 7

------------------------------------------------------------------------------------------



Casper - 7 - Another clean sheet. Hardly anything to do but looked solid.
Crowe - 7 - Did well in possession and good positional sense defensively which some on her have criticised him for. Also did well in the air again for a small chap
Capaldi - 7 - Unflustered. Looks like a good footballer who will help us keep possession although I thought he could have ran forward more when he got the ball a couple of times.
Lubo - 6 - What worries me about him is that he hasn't learned his lesson from Sunday. Should never have left that through ball to Casper in the first half. My probem with him is that he doesn't take responsibility although he improved in the second half. He also wins pass of the game for that sixty yarder out to the left wing in the first half.
Bromby - 7 - Better tonight. Did the ugly stuff and played simple balls when he won it.
Prutton - 7 - No pace but very tidy and put a stint in. Nice to see Larry trusts him to start in a league game and did ok.
Kilkenny - 8 - In very good from at the minute. I think that SG has said to him that he needs to put himself about if he wants to be first pick and he has started doing this. Even cropped Fatty Gregan. Passed well but also worked hard when we didn't have the ball.
Howson - 7 - Will probably get slated on here by the diverazzi but proved to me tomight that he is a true team man who has got a lot better at the gritty bits of midfield play. Was a class above anyone they had in midfield.
Ephraim - 6 - Looked like he hadn't played for a long time but let's not pass judgement yet. Was never going to make a Gradel-like impact but he did ok and worked hard
Vokes - 6 - Should have scored at least twice and looks a little bit ham-footed to me. Suffers in comparison with Becchio tonight.
Gradel - 7 - Played in a position that we've not seen him before but did ok. He looked better when he got the ball out wide as the game wore on. I was horrified when he didn't score the first time he got the ball. send him back.

Becchio - 7 - I hope Vokes watched him when he came on. Looked strong, held it up and finshed his once chance beautifully. Great to have him back although I think he will be on the bench again on Saturday.
Snoddy - 7 - Looked good when he came on. Good to see him get a rest tonight. Should have scored but my highlight of the night was seeing him skip past Fatty Gregan like Allan Wells overtaking a Steam-engine.
Grella - 6 - Not on long enough

Larry - 9 - Three more points with a starting XI that nobody would have predicted and a bench including Beckford, Snodgrass and Becchio in addition to missing our first choice goalie and centre backs.


-----------------------------------------------------------------------------------------




Casper - 6 - Better communications but the usual shite kicking.
Crowe - 6 - Got forward well, completely absent at the back though at times.
Bromby - 8 - Different class, great touch and never misplaced a pass or header.
Michalik - 8 - Again a different player to what we've seen before, full of confidence and commanding.
Capaldi - 7 - Solid show, great positional play - nice to see someone look fully settled there.
Gradel - 7.5 - Once he came into the game he caused Gregan & Co endless problems.
Prutton - 6.5 - Did ok, just seemed to slow things down a bit too much at times, put in a good shift though.
Kilkenny - 8 - MOM for me, strong on the ball and his pass/vision was outstanding at times.
Howson - 6.5 - Battled well, as per seemed to drift in and out a little.
Ephraim - 7 - Great debut for him to be honest, attacked them and kept the ball well for us.
Vokes - 7 - Despite no goal I thought it was one of his better games for us. Won the majority of headers, had a few decent chances and played others in.

Snodgrass - 7 - Just what we needed at the time, someone to come in and keep the tempo up.
Becchio - 7 - Didn't see much of the ball but took his goal very well.
Grella - 6 - Not much time.



----------------------------------------------------------------------------------


Casper - 6
Crowe - 6
Capaldi - 7
Bromby - 7
Michalik - 8
Prutton - 7
Ephraim - 7
Kilkenny - 8
Howson - 7
Gredal - 8
Vokes - 6

Becchio - 7
Snoddy - 6
Grella - 6

Vokes needs a goal badly, he was guilty of some bad misses last night and he should have squared a ball to Gredal instead of shooting in the first half.

Decent perfomance in all, Should have been a lot more than 2.


-------------------------------------------------------------------------------------



Ankergren 7 nowt to do
Crowe 6 was too far up the pitch too often imo, did ok though
Michalik 7.5 rock
Bromby 7.5 rock
Capaldi 7 solid enough, keeps things simple
Prutton 7 some cracking early runs, unlucky not to score, battled away, covered for crowe a few times
Kilkenny 8 MOTM ran the game, some cracking balls especially early on, good goal
Howson 6 battled away but nowt special, needs to make more late runs into the box and become that david platt type player, he should have been the one scoring our first goal, not killa
Ephraim 6 tricky, couple of good bits, would like to see more of him
Gradel 7.5 should have scored when clean through but two cracking assists and a constant menace
Vokes 7 holds it up well, keeps it simple, needs to get involved more, should have scored

SUBS
Snod 6 - lively, glad he had a rest
Becchio - great finish
Gella 5 - couple of decent touches, no time

OVERALL - job done in a very professional manner. dominated from start to finish, should have finished them off earlier, they were unlucky with a couple of chances but we never looked like conceding, amazing considering the strange staring line up. fabulous 3 pts.


--------------------------------------------------------------------------------

Casper-7-little to do but did all he had to.
Crowe-7-Solid
Lubo-7.5-excellent apart from first 20 mins.
Bromby-7.5-ditto Lubo
Capaldi-7-steady
Prutton-6-solid but nothing special
Kilkenny-8-ran the show
Howson-6-quiet
Ephraim-7-some decent runs
Gradel-8-quality
Vokes-5-some decent link up but should have had a hat trick

Becchio-7-showed what we've been missing
Grella-no time
Snodgrass-6-decent link up for goal but missed a sitter

-------------------------------------------------------------------------------------


Casper - 7
Crowe - 7
Bromby - 7
Lubo - 7
Capaldi - 7
Prutton - 7
Howson - 7
Killa - 8
Ephraim - 7
Vokes - 6
Gradel - 8

Becchio - 7
Snoddy -6

-------------------------------------------------------------------------------------


Ankergren - 7 - Nothing really to do.

Crowe - 7
Bromby - 7 - Was a bit worried about him but he proved to be solid.
Michalik - 8 - Very good, won everything and got in some superb blocks and tackles.
Capaldi - 7 - Natural left back.

Prutton - 7
Howson - 6 - Didn't really do anything.
Kilkenny - 9 - Awesome. Was involved in everything and even got stuck in on a number of occasions.
Ephraim - 7 - Tought place to go on your debut but did well, hasn't got a left foot.

Gradel - 7 - Quiet first half but was instrumental in the second; superb ball to Becchio for his goal.
Vokes - 6 - Did ok and perhaps should have scored, although the 2 in the second half were both bouncing high for him.


Snodgrass - 6 - Added extra energy, should have scored.
Becchio - 7 - Scored...
Grella - no time.


------------------------------------------------------------------------------------















---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATHLETIC 1/12
« Svar #597 på: Desember 03, 2009, 22:00:03 »
Takk til BM som poster spillervurderinger fra folk som var på kampen. Har nettopp sett høydepunktene på LUTV. Telte 8-2 i målsjanser til Leeds, og det er meget bra på bortebane. Kilkenny for på nytt mye skryt, og jeg regner med at han er bankers på midten fremover. Da blir det opp til SG om han vil spille med to klassiske vinger (Snoddy og Gradel) eller Howson på høyre og Doyle i midten. Håper inderlig han velger Snoddy og Gradel fra start mot Huddersfield, med Kilkenny og Howson sentralt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.