KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)

Started by kjelvi, November 30, 2009, 12:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sleivind

Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 21:40:42
imponerende at 3 av 4 kamp sider dreier seg om streaming....
ikke mange som har forberedt seg her ser jeg ;) ;)

Det er faktisk ganske fantastisk. Spesielt når det er to tråder helt øverst på førstesiden som omhandler streaming og andre ting.

Når det gjelder kampen så kjører vi fremdeles over de. Hadde vært deilig med ett mål til før pause.

raggen

er enveiskjøring ja men hadde vært tryggere om leeds hadde puttet 1 til
Forever Leeds United!!!!!!!!

Fygle

Leeds United      Kettering Town
14(7)    Shots (on Goal)    1(0)
2    Fouls    1
9    Corner Kicks    
     Offsides    1
65%    Time of Possession    35%
     Yellow Cards    1
     Red Cards    
     Saves    3
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

fjellhaugen

Quote from: Sleivind on December 08, 2009, 21:44:19

Det er faktisk ganske fantastisk. Spesielt når det er to tråder helt øverst på førstesiden som omhandler streaming og andre ting.

Når det gjelder kampen så kjører vi fremdeles over de. Hadde vært deilig med ett mål til før pause.

mange som klager om det kommer en ot melding om morsome scores i andre kamper, men jeg må faktisk si jeg mener dette er verre.
godt det kun i dag jeg er litt små irritabel og lar meg trekke opp ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

JanPSyse

Typisk mannfolk. 8)

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sleivind

Første gang jeg ser noen bli taklet på den måten. Roper bare legger seg over Snodgrass (?)  :D

CoachKarlstad

Spørs vel om Mickalik blir vår faste frisparkskytter fra nå av...

Syns laget stresser veldig i angrep noen ganger, skal liksom gå så veldig fort og være fixt å fint, men har ikke gitt noe voldsomt utslag enda...
Det enkle er ofte det beste...

mac_gyver

Pride of Yorkshire

h.b

Kan dere slutte med denne åh vi skal møte Manu. Skulle nesten tro at vi var et amatørlag som skulle møte englands beste. Men det at vi skryter noe så jævli av at vi skal møte Manu. ja det viser vel egentlig hvor lang nede Leeds United er

Tom S

Pause 1-0.

Utruleg at det kun står 1-0.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

mac_gyver

Quote from: h.b on December 08, 2009, 21:47:40
Kan dere slutte med denne åh vi skal møte Manu. Skulle nesten tro at vi var et amatørlag som skulle møte englands beste. Men det at vi skryter noe så jævli av at vi skal møte Manu. ja det viser vel egentlig hvor lang nede Leeds United er

det er jo dessverre en realitet.....
Pride of Yorkshire

always Leeds

come on leeds - vi bør putte et par til i 2omg

testo

Jeg prøvde men lykkes ikke  :-\
Hadde folk lest forumet så hadde det vært enklere.
Dere som har linker,kan dere ikke legge de ut her så slipper vi dette i hver eneste kamp
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=13407.0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

JacobScreek

Quote from: Tom S on December 08, 2009, 21:48:46
Pause 1-0.

Utruleg at det kun står 1-0.

we all love leeds

Kunne/Burde vært 5-0...jaja..vi grisebanker dem i 2.omgang :-)
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

euphor9

Quote from: fjellhaugen on December 08, 2009, 21:45:54
Quote from: Sleivind on December 08, 2009, 21:44:19

mange som klager om det kommer en ot melding om morsome scores i andre kamper, men jeg må faktisk si jeg mener dette er verre.
godt det kun i dag jeg er litt små irritabel og lar meg trekke opp ;)
Når folk spør om hjelp til å finne en link så prøver man å hjelpe.
                    Om du blir irritert så bare husk at livet er for kort ;D

Pleinar

Quote from: mac_gyver on December 08, 2009, 21:48:54

det er jo dessverre en realitet.....

Dessuten, det er ikke det som skjer på banen som er viktigst hvis vi skal møte Manure. Kampen på tribunen kommer til å bli episk. Mange år med frustrasjon som skal ut. Det kommer til å bli tett, høyt men forhåpentligvis uten "episoder" som setter Leeds-supportere i et dårlig lys.  

Uansett. Kampen i kveld skal vinnes først. Og ballen er rund, køpp er cup og stafett er stafett. Mye kan skje.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Pettersen97

I 2.omgang må Leeds få 2-0 scoringa tidli å bare drepe kampen først som sist..Nekte at Leeds United skal gå på en ny smell a'la Histon i år..

Men ut av spill å sjangsa så skal den match'n hær være bankers ;D

MOT!!
The Mighty Whites

martind

folk er bare opptatt av å få sett kampen, noe jeg mener er positivt, og det er her inne de fleste er. er jo da naturlig at man henvender seg til folk her når det gjelder streaming og man ikke får til de linkene som er på de andre sidene. er ingen grunn til å irritere seg over det...

MOT!
MOT!! We are Leeds!

Leeeeeeeeeeeeds

Er Gradel på benken. Dette hadde vært hans kamp
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Andersen

Så sant så  sant h b lorimer , tror du vi GRUSER  scum u borte ? NOPE WE DONT !  Er vi langt nede i ligasysemet ? YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS ! LEEDS4EVER.

Pleinar

pleinars.blogspot.com

pale

Gradel får vel ikke lov til å spille cupkamper.

Pettersen97

Quote from: Leeeeeeeeeeeeds on December 08, 2009, 21:53:10
Er Gradel på benken. Dette hadde vært hans kamp

Gradel e "cup tied" dvs. at Leichester ikke lar han spille for Leeds i cup :(
The Mighty Whites

pedro

Gradel har ikke lov a spille cup, men sett inn Kandol og saken er biff ;)
Leedsomaniac

Hallgeir *

Quote from: pale on December 08, 2009, 21:54:56
Gradel får vel ikke lov til å spille cupkamper.
Samme "skjebne" gjelder for Vokes og Ephraim.
Super Leeds since 1968

Pleinar

pleinars.blogspot.com

Sleivind

Quote from: martind on December 08, 2009, 21:52:43
folk er bare opptatt av å få sett kampen, noe jeg mener er positivt, og det er her inne de fleste er. er jo da naturlig at man henvender seg til folk her når det gjelder streaming og man ikke får til de linkene som er på de andre sidene. er ingen grunn til å irritere seg over det...

MOT!

Men når det finnes en egen streaminghjelpetråd, så er det vel like greit å legge det inne der. Utrolig mye lettere å finne svar der enn å leite seg gjennom 12 sider i kamptråden.

leedsheim

Quote from: martind on December 08, 2009, 21:52:43

MOT!

Greit sagt. Vi er alle i samme "båt". Og for tiden er den ikke i nærheten av å synke heller ;D

Go Leeds! Putter 3 i 2.omgang
Vi skal tilbake!

JanPSyse

Tror ikke det handler så mye om at det er så stort å møte manure i seg selv, men heller det at vi gleder oss til en kamp mot et lag vi ikke har spilt mot på lang tid. Vi har tross alt rosekrigen fra gammelt av som ligger i bunnen for denne kampen. De stygge røde rosene til Lancashire mot de flotte hvite rosene til Yorkshire. Lancaster vant forøvrig krigen, så vi har en 600år gammel urett å hevne.

I tillegg har vi, akkurat som da vi møtte Liverpool, absolutt ingenting å tape. Det har imidlertid de andre, så jeg tror nok heller de røde stygge draktene er mer bekymret enn vi bør være.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-