Skrevet av Emne: Kampprogram!  (Lest 4301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Kampprogram!
« på: November 30, 2009, 19:14:24 »
I går var det FA-cup mot Kettering. I morgen er det ligakamp mot Oldham og så er det ytterlige 6 kamper i serie, JPT-cup og FA-cup. Det blir totalt 9 kamper på 30 dager. Så kommer januar med 6 kamper i serien og muligens både JPT- og FA-cup.

Vi snakker her om kamper nesten hver 3. dag! Tåler stallen vår dette? Vi har viktige spillere ute med skade allerede.

Kommer vi oss igjennom dette uten å sette seriemesterskapet og direkte opprykket i fare?

Det er kjekt med cup men det er serien som må prioriteres!

Lojosangedit: Nå orker jeg ikke se på det der mer! Jeg er jo AMO-sjef for pokker. :-D
« Siste redigering: Desember 01, 2009, 10:11:43 av lojosang »

pale

Sv: Kamp program!
« Svar #1 på: November 30, 2009, 19:33:08 »
Helt enig, vi stiller med B-laget på Old Trafford!

Spøk tilside så er dette et bra poeng. Nå får vi lakmustesten på hvor god stallen vår er. Det er jo tross alt ikke bare vi som har mange kamper, de andre klubbene får også kjørt seg i denne perioden.

Jeg mener stallen vår er mer en bred nok, da sett i forhold til konkurrentene våre.Men etter hva jeg skjønner er det vel et par som er uenige med meg her inne....

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp program!
« Svar #2 på: November 30, 2009, 19:38:00 »
Helt enig, vi stiller med B-laget på Old Trafford!

Spøk tilside så er dette et bra poeng. Nå får vi lakmustesten på hvor god stallen vår er. Det er jo tross alt ikke bare vi som har mange kamper, de andre klubbene får også kjørt seg i denne perioden.

Jeg mener stallen vår er mer en bred nok, da sett i forhold til konkurrentene våre.Men etter hva jeg skjønner er det vel et par som er uenige med meg her inne....

Absolutt ikke uenig med deg. Men Grayson er det tydeligvis. Hvis man må låne inn spillere. Ja da tyder det på at stallen er for tynn

Barba

Sv: Kamp program!
« Svar #3 på: November 30, 2009, 19:40:46 »
Kanskje ikke så dumt å hente inn en "skokk" lånespillere i denne perioden. Flere å velge i, samt at jeg vil tro at for spillere av det kaliberet, som er lånt inn, syns det er stas å få sjansen i Leeds og yter deretter. I håp om å få bli på permanent basis. Nok et genialt trekk av Grayson? Får bare mer og mer sansen for hvordan han nå bygger sakte, men sikkert. Ingen snarveier, men hardt og ærlig arbeid i bunn og laget blir sakte men sikkert bedre og bedre. Sannsynligvis god championshipklasse allerede. Og det er bare et delmål!

Barba
Barba - MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp program!
« Svar #4 på: November 30, 2009, 19:50:50 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp program!
« Svar #5 på: November 30, 2009, 20:06:12 »
Grayson stoler jeg fullt og helt på men det er perioden vi nå går inn i som bekymrer. Viktige kamper kommer på løpende bånd og spillerene blir lettere utsatt for skader.

Senario: Målgarantisten Beckford bli skadet, hva da?

Og selvfølgelig Pale, på møkkaplassen stiller vi med toppet lag :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp program!
« Svar #6 på: November 30, 2009, 20:50:28 »
I går var det FA-cup mot Kettering. I morgen er det ligakamp mot Oldham og så er det ytterlige 6 kamper i serie, JPT-cup og FA-cup. Det blir totalt 9 kamper på 30 dager. Så kommer januar med 6 kamper i serien og muligens både JPT- og FA-cup.

Vi snakker her om kamper nesten hver 3. dag! Tåler stallen vår dette? Vi har viktige spillere ute med skade allerede.


...syns det hører med i reknestykket ditt at morgendagens kamp også er våre fjerde kamp på ti dager (sitat fra SG på hjemmesiden)  så vi (og de fleste andre lag på vårt nivå) ér allerede inne i et heeeeektisk program!

Og da er det bra med bred stall.



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Kamp program!
« Svar #7 på: November 30, 2009, 20:56:33 »
Uten at jeg har sjekket så e d vel ikke så lenge siden vi hadde 2 uker spillefri, så om en kan noe om fysisktrening så bør Leeds også ha en solid formkurve i denne perioden.

Kettring 8. 12.09 kan gjerne være en B-lagskamp for min del, vi slår dem anyway.

Ankergren

Darville - Marques - Naylor - Parker

Robbo - Prutton - junior - White

Kandol - Grella
-----------------------------------

Holder i massevis garantert
 

Tom S

Sv: Kamp program!
« Svar #8 på: November 30, 2009, 21:59:00 »
Desember blir knalltøff og vil gi mange svar.
Det er no vi virkelig får svar på kva vi er laga av. Er vi så gode som vi trur?
Håper vi er topp 2 etter juleprogrammet, da er det berre å stålsette seg for ein kjempespennande sluttspurt.


Bring it on - eg har trua!
COME ON LEEDS !!

flynn

Sv: Kamp program!
« Svar #9 på: November 30, 2009, 22:27:39 »
Kanskje ikke så dumt å hente inn en "skokk" lånespillere i denne perioden. Flere å velge i, samt at jeg vil tro at for spillere av det kaliberet, som er lånt inn, syns det er stas å få sjansen i Leeds og yter deretter. I håp om å få bli på permanent basis. Nok et genialt trekk av Grayson? Får bare mer og mer sansen for hvordan han nå bygger sakte, men sikkert. Ingen snarveier, men hardt og ærlig arbeid i bunn og laget blir sakte men sikkert bedre og bedre. Sannsynligvis god championshipklasse allerede. Og det er bare et delmål!

Barba

Det er nettopp det Barba, at for noen av oss virker disse lånene som snarveier.

flynn

auren

Sv: Kamp program!
« Svar #10 på: November 30, 2009, 23:25:46 »
Desember blir knalltøff og vil gi mange svar.
Det er no vi virkelig får svar på kva vi er laga av. Er vi så gode som vi trur?
Håper vi er topp 2 etter juleprogrammet, da er det berre å stålsette seg for ein kjempespennande sluttspurt.


Bring it on - eg har trua!

Håper selvsagt jeg også. Og regner i grunnen med det. Skal mye til at vi ikke er topp to. Kan sannsynligvis gå på tre tap og allikevel være nr. 2. Håper for guds skyld ikke det da.

auren, som ser frem til å starte desember med 3 poeng i morgen.
« Siste redigering: Desember 01, 2009, 09:55:59 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyRobinson

Sv: Kamp program!
« Svar #11 på: Desember 01, 2009, 00:45:36 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Jeg bryr meg veldig lite om hvordan grayson gjorde d i blackpool.
Poenget at mannen har gjort det upåklagelig siden han kom til Leeds United.


Bites Yer Legs

Sv: Kamp program!
« Svar #12 på: Desember 01, 2009, 00:52:03 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Og etter Grayson kom til Leeds? Hva har da skjedd?
KEEP FIGHTING!!

sviper

Sv: Kamp program!
« Svar #13 på: Desember 01, 2009, 08:12:49 »
Desember blir knalltøff og vil gi mange svar.
Det er no vi virkelig får svar på kva vi er laga av. Er vi så gode som vi trur?
Håper vi er topp 2 etter juleprogrammet, da er det berre å stålsette seg for ein kjempespennande sluttspurt.


Bring it on - eg har trua!

Håper selvsagt jeg også. Og regner i grunnen med det. Skal mye til at vi ikke er topp to. Kan sansynligvis gå på tre tap og allikevel være nr. 2. Håper for guds skyld ikke det da.

auren, som ser frem til å starte desember med 3 poeng i morgen.

vi starter med 3 poeng,også har vi hele 4 dager til neste kamp,nesten så vi skulle ha lagt inn en treningskamp  ;D ;D
LIFE IS LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp program!
« Svar #14 på: Desember 01, 2009, 09:05:36 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Og etter Grayson kom til Leeds? Hva har da skjedd?

Kjøper den. Enkelte hevder at Grayson er en meget god manager sålenge det er League one det er snakk om. I CCC så stilles det høyere krav til manageren. Men om det er noe i det. Ja det får vi se neste sesong. Han har ihvertfall gjort nesten alt riktig denne sesongen. Så vi får se neste sesong.
Men vi tapte kvalliken. Det feilskjæret er hans ansvar

TrJ

Sv: Kamp program!
« Svar #15 på: Desember 01, 2009, 09:52:25 »
Det at Blackpool gjorde det bra etter at Grayson forsvant tolker jeg heller dithen at han hadde lagt et godt grunnlag for ytterligere fremgang..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

august-leeds

Sv: Kamp program!
« Svar #16 på: Desember 01, 2009, 09:55:30 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Og etter Grayson kom til Leeds? Hva har da skjedd?

Kjøper den. Enkelte hevder at Grayson er en meget god manager sålenge det er League one det er snakk om. I CCC så stilles det høyere krav til manageren. Men om det er noe i det. Ja det får vi se neste sesong. Han har ihvertfall gjort nesten alt riktig denne sesongen. Så vi får se neste sesong.
Men vi tapte kvalliken. Det feilskjæret er hans ansvar

vell, spillerne har vell litt ansvar dei og??så han var vell ikkje heilt aleine om det triste tapet..

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp program!
« Svar #17 på: Desember 01, 2009, 11:44:47 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Og etter Grayson kom til Leeds? Hva har da skjedd?


Grayson her gitt meg trua tilbake rett og slett!!! Ikk et vondt ord om den mannen!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Kamp program!
« Svar #18 på: Desember 01, 2009, 11:51:58 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre

Og etter Grayson kom til Leeds? Hva har da skjedd?

Kjøper den. Enkelte hevder at Grayson er en meget god manager sålenge det er League one det er snakk om. I CCC så stilles det høyere krav til manageren. Men om det er noe i det. Ja det får vi se neste sesong. Han har ihvertfall gjort nesten alt riktig denne sesongen. Så vi får se neste sesong.
Men vi tapte kvalliken. Det feilskjæret er hans ansvar

NEI, det er ikke Graysons ansvar. Beckford misset straffe og Naylor tryna da han skulle klarere før 1-1. De to står med hovedansvaret etter en bra gjennomført kamp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Kamp program!
« Svar #19 på: Desember 01, 2009, 19:21:30 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre
Dette kan også leses på den måten at Grayson la grunnlaget for videre suksess i Blackpool med måten han bygget opp laget på, før han ble hentet til Leeds. Enkelt !  ;)
Super Leeds since 1968

B-m

Sv: Kamp program!
« Svar #20 på: Desember 01, 2009, 19:24:29 »
Greit nok det. Men det beviser jo at Stallen ikke er bred og god nok. Men nå synes jeg at Grayson blir hausa litt vel mye opp her inne. Han gjorde det bra med Blackpool og fikk de opp i CCC. Men etter at han forsvant fra dem, ja da har faktisk Blackpool blitt bedre
Dette kan også leses på den måten at Grayson la grunnlaget for videre suksess i Blackpool med måten han bygget opp laget på, før han ble hentet til Leeds. Enkelt !  ;)

Slik tolker også jeg det.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

  • Gjest
Sv: Kampprogram!
« Svar #21 på: Desember 01, 2009, 20:07:54 »
Dere  behandler Grayson som om han var en ny Revie. Leeds bør vinne denne divisjonen til og med hvis det er Donald Duck som er manager. Hvis Grayson fører denne klubben opp i Premier League og Champions League fotball innen år 2 i Premier League. Ja da skal jeg omtale Grayson som en messias.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kampprogram!
« Svar #22 på: Desember 01, 2009, 20:09:37 »
Dere  behandler Grayson som om han var en ny Revie. Leeds bør vinne denne divisjonen til og med hvis det er Donald Duck som er manager. Hvis Grayson fører denne klubben opp i Premier League og Champions League fotball innen år 2 i Premier League. Ja da skal jeg omtale Grayson som en messias.

Lover du det?!?!

...og med Kenneth Bates som hans Hellige Ã…nd da formoder jeg :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Kampprogram!
« Svar #23 på: Desember 01, 2009, 20:16:53 »
Dere  behandler Grayson som om han var en ny Revie. Leeds bør vinne denne divisjonen til og med hvis det er Donald Duck som er manager. Hvis Grayson fører denne klubben opp i Premier League og Champions League fotball innen år 2 i Premier League. Ja da skal jeg omtale Grayson som en messias.

Lover du det?!?!

...og med Kenneth Bates som hans Hellige Ã…nd da formoder jeg :)



Nå drar du den litt vel langt moderatorAsbjørn. Driver ikke med blasfemi her i gården

Hallgeir *

Sv: Kampprogram!
« Svar #24 på: Desember 01, 2009, 20:20:13 »
Dere  behandler Grayson som om han var en ny Revie. Leeds bør vinne denne divisjonen til og med hvis det er Donald Duck som er manager. Hvis Grayson fører denne klubben opp i Premier League og Champions League fotball innen år 2 i Premier League. Ja da skal jeg omtale Grayson som en messias.
Hvem snakker om Messias nå? Kom tilbake med det temaet om ca. 24 dager... ;)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kampprogram!
« Svar #25 på: Desember 01, 2009, 22:49:46 »
Dere  behandler Grayson som om han var en ny Revie. Leeds bør vinne denne divisjonen til og med hvis det er Donald Duck som er manager. Hvis Grayson fører denne klubben opp i Premier League og Champions League fotball innen år 2 i Premier League. Ja da skal jeg omtale Grayson som en messias.

Har ikke Leeds den 3-4 beste stallen i divisjonen da? Hvorfor skal man da vinne med en and bak roret???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.