LIVE STREAM

Started by testo, December 06, 2009, 18:06:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Halvorstorvik

Jeg får opp den svarte skjermen og så står det kobler opp til medier, men i stedet for at den buffrer kommer det rett til klar uten å få bilde. Har dere det samme?

fjellhaugen

dette går i dass.
kommer kun inn på lutv siden men den står bar og "spinner" og jobber. får ikke logga inn en gang.

driter i det og hører radio.

signing off da vi har to på rappen når jeg holder meg unna kamptråden ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsulf

Quote from: Halvorstorvik on November 09, 2010, 20:47:55
Jeg får opp den svarte skjermen og så står det kobler opp til medier, men i stedet for at den buffrer kommer det rett til klar uten å få bilde. Har dere det samme?

Ja.

Blank_File

Bruker alle samme proxy her? For det trenger ikke være LUTV hvis alle bruker samme proxy.

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

leedslife

noen som har en ny proxy? fungerte ikke bra den heller

Jon R

Jon R.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Ja ja, dette blir siste gangen jeg prøver på dette. Er andre gangen jeg ikke får det til å fungere. Bortkastet penger
Endre

Blank_File

Tror ikke det er proxy, har flere som ser ut til å fungere ellers, men som ikke funker på denne sendingen.

Sleivind

Det her var ekstremt irriterende!!!!

ooh aah

Alt ser jo ut til å virke helt til en kommer til å få bilde. J... irriterende

Trond90

Jævla irriterande, hadde gledet meg til og se kampen!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Blank_File

Hvis ikke bildet kommer etterhvert så skal jeg hvertfall jeg forlange pengene tilbake.

Lawerve

41.208.14.4 / 80 har jeg brukt. Fikk kjøpt kampen men ikke sett bilde ennå dessverre...

Jeg har sett de foregående på samme måte tidligere. Surt.
SUPER LEEDS

Jon R

Første som får bilde sier ifra + oppskrift! Hvis ikke kutte av P***en uten bedøvelse.
Jon R.

4ever arcticwhite

... Og når man nå ikke får det til å fungere, så nytter det ikke å være sur hverken på LUTV eller Bates.
Dette er et tilbud som LUTV dessverre ikke har lov til å gi til norske kunder pga rettigheter. At noen da prøver, men ikke klarer å benytte en proxy for å omgå dette, er IKKE LUTV (eller Bates) sin feil - frustrasjonen og aggresjonen bør nok rettes et annet sted :-)
The future's so White I've got to wear shades 8)

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Rune Bergen

laddi

Bergen Whites

ooh aah

Klart det er LUTV sin feil  >:(

Sleivind

Quote from: 4ever arcticwhite on November 09, 2010, 20:56:01
... Og når man nå ikke får det til å fungere, så nytter det ikke å være sur hverken på LUTV eller Bates.
Dette er et tilbud som LUTV dessverre ikke har lov til å gi til norske kunder pga rettigheter. At noen da prøver, men ikke klarer å benytte en proxy for å omgå dette, er IKKE LUTV (eller Bates) sin feil - frustrasjonen og aggresjonen bør nok rettes et annet sted :-)

At bildet ikke kommer opp har ingenting med proxyen å gjøre!

Og dessuten er vi vel nesten alle på ferie i Spania om dagen?

HAD

tobn på tur

Blank_File

Quote from: 4ever arcticwhite on November 09, 2010, 20:56:01

For det første er ikke det vi gjør ulovlig i noe land (meg bekjent), for det andre har ikke feilen noe med en bestemt proxy å gjøre. Enten bør du ta et kurs i grunnleggende TCP/IP routing, ellers bør du tie.

Lawerve

Quote from: Lord-Meta on November 09, 2010, 20:54:37
http://no.justin.tv/plexusnexusexus#/w/538781648 stream funker

Får denne feilmeldingen: You have been blocked from using Justin.tv services, for more information please visit this page to learn more.
SUPER LEEDS

Trond90

Quote from: Lawerve on November 09, 2010, 21:02:38
Quote from: Lord-Meta on November 09, 2010, 20:54:37
http://no.justin.tv/plexusnexusexus#/w/538781648 stream funker

Får denne feilmeldingen: You have been blocked from using Justin.tv services, for more information please visit this page to learn more.
Jeg også
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Budda

Fått bilde. Skiftet til IE. Dog litt treigt
Endre

Lord-Meta