Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 290166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn K

Sv: LIVE STREAM
« Svar #60 på: August 21, 2010, 14:35:33 »

Rudi G.

  • Gjest

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #62 på: August 21, 2010, 15:55:39 »
Stor takk til teknologien i dag :) Ikke ofte man får sett Leeds via en tysk proxyserver i duisburg ;D
Håper de kjører slike tilbud oftere :)
There is only one United

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #63 på: August 21, 2010, 16:01:03 »
Stor takk til teknologien i dag :) Ikke ofte man får sett Leeds via en tysk proxyserver i duisburg ;D
Håper de kjører slike tilbud oftere :)

Koster dette 109 kroner i måneden? Kan kanskje være verdt det hvis de nå viser alle hjemmekampene. Blir spennende å se på tirsdag i ligacupen.

For min del så funket three day trial av denne hide you ip adress, men som jeg har skrevet andre plasser så klikket internettforbindelsen etter første omgang, og jeg fikk ikke en gang høre kampen i andre omgang. Takk Asbjørn for gode oppdateringer.

auren; i kjempehumør lell ;D
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: LIVE STREAM
« Svar #64 på: August 21, 2010, 16:30:33 »
Endte opp med radiolytting etter å ha prøvd de fleste av de foreslåtte alternativene. Ble litt i stuss etter å ha prøvd denne tyske varianten, siden jeg fikk spørsmål om å donere penger i stedet for å betale til LUFC etter å ha limt inn webadressen i vinduet. Tok ikke sjansen på det, og fikk det samme problemet som andre med dette "hide your IP"-alternativet.

Heldigvis var det en fornøyelse å høre kampen på radio også.

B-m

Sv: LIVE STREAM
« Svar #65 på: August 21, 2010, 16:51:41 »
min proxy fungerte supert, 109 kr måneden. Kan gi meg PM dere som vil ha oppskriften, stoler ikke på viasat som sikkert snokert rundt på internett for å ødelegge for oss leeds fans. Veldig enkel oppskrift.

 Vi får se om neste kamp blir sendt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #66 på: August 21, 2010, 17:04:47 »
Bruk av proxys -
I firefox:

Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Her fører du inn ip og port etterfulgt av en rask restart av nettleseren og vips så har du en utenlandsk ip.

Man trenger ikke bruke penger på proxy-servere, selv om disse kanskje er raskere. Det finnes utallige proxy-servere som er både gratis og brukbare. I dag brukte jeg en fra denne siden - http://www.xroxy.com/proxy-country-DE.htm

Det må som oftest litt research til før du finner en som fungerer optimalt, men ut fra utvalget går dette som regels greit for seg.

There is only one United

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #67 på: August 21, 2010, 17:20:05 »
min proxy fungerte supert, 109 kr måneden. Kan gi meg PM dere som vil ha oppskriften, stoler ikke på viasat som sikkert snokert rundt på internett for å ødelegge for oss leeds fans. Veldig enkel oppskrift.

 Vi får se om neste kamp blir sendt.

Viasat sier at det ikke er de som har nektet oss i og se kampen.
Rogaland Whites

kewell79

Sv: LIVE STREAM
« Svar #68 på: August 21, 2010, 17:42:08 »
min proxy fungerte supert, 109 kr måneden. Kan gi meg PM dere som vil ha oppskriften, stoler ikke på viasat som sikkert snokert rundt på internett for å ødelegge for oss leeds fans. Veldig enkel oppskrift.

 Vi får se om neste kamp blir sendt.


det er jo pissdyrt....


purevpn.com koster 40 kr måneden
 

Trulsaren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #69 på: September 03, 2010, 17:14:02 »
http://www.myp2p.eu..........

Gratis og alt du trenger er et program som f.eks Sopcast.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

metaljon

Sv: LIVE STREAM
« Svar #70 på: September 11, 2010, 08:07:36 »
hvor får jeg sett matchen i dag? kun på elland road? ???
The Chief!

ANNAN

Sv: LIVE STREAM
« Svar #71 på: September 11, 2010, 08:17:42 »
hvor får jeg sett matchen i dag? kun på elland road? ???

er redd for du må ta turen til ER ja,men neste helg da er det bare å benke seg :) :)
i dag tar vi til takke med live radio
LIFE IS LEEDS

Glenn K

Sv: LIVE STREAM
« Svar #72 på: September 17, 2010, 08:38:12 »
Ser at kampen skal streames av Bet365. Har laget bruker, men er kampen gratis? Det kunne jeg ikke se noe om..

flynn

Sv: LIVE STREAM
« Svar #73 på: September 17, 2010, 08:47:38 »
Det pleier å være gratis hos Bet365 ja.
De sier at man må ha gjort en pengeinnskudd til konto for å få tilgang til stream, men det har ikke jeg gjort, og jeg har sett flere kamper der. Tror de derfor er litt slappe på det punktet inntil videre.
Du må registrere deg som bruker, men det jo også gratis...

flynn

Glenn K

Sv: LIVE STREAM
« Svar #74 på: September 17, 2010, 08:58:46 »
Har laget bruker, og latt være å sette inn penger. Men når det står på streaming-siden at kampen skal vises, er det ikke en link av noe slag, bare den avspilleren og hvilke kamper som skal vises til høyre. Er dette noe som kommer når det nærmer seg kampstart?

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #75 på: September 17, 2010, 09:37:48 »
Har testet litt rundt de forskjellige apps mot bruk av Myp2p.eu, og funnet ut at "sopcast"( kommer opp i eget vindu) og "veetle"(integreres med webleser) funker rett så bra, dette avhenger jo selvfølgelig av at  kamp streames via disse fra siten, men vel verdt å installere og teste. Har streamet kamper med opptil 800kbs og da funker det veldig bra!
Gjør en test folkens!
Ups & Ups!!

Leechap

  • Gjest
Sv: LIVE STREAM
« Svar #76 på: September 17, 2010, 09:52:25 »
Garantert streaming på bet365 med et innskudd på 50 kroner.
Helt ok, men selvfølgelig ikke som å se kampen på en svær TV-skjerm.
Med litt teknisk innsikt kan man få større bilde og benytte stor TV-skjerm.

Sander

Sv: LIVE STREAM
« Svar #77 på: September 17, 2010, 10:16:47 »
Garantert streaming på bet365 med et innskudd på 50 kroner.
Helt ok, men selvfølgelig ikke som å se kampen på en svær TV-skjerm.
Med litt teknisk innsikt kan man få større bilde og benytte stor TV-skjerm.

Om jeg har forstått riktig, trenger du ikke betale for å se kampen, bare registrere deg
 

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #78 på: September 17, 2010, 10:44:20 »
Har testet litt rundt de forskjellige apps mot bruk av Myp2p.eu, og funnet ut at "sopcast"( kommer opp i eget vindu) og "veetle"(integreres med webleser) funker rett så bra, dette avhenger jo selvfølgelig av at  kamp streames via disse fra siten, men vel verdt å installere og teste. Har streamet kamper med opptil 800kbs og da funker det veldig bra!
Gjør en test folkens!

Kan du lede oss igjennom testen med litt lenker og sånn?  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #79 på: September 17, 2010, 11:13:37 »
Last ned disse to og installer...

http://veetle.com/download/veetle-0.9.16.exe
http://download.sopcast.cn/download/SopCast-3.2.9.zip

Gå så hit http://myp2p.eu/ ->live sports ->Football ->bla nedover til dere finner matchen ->Klikk på tv-link helt til høyere i bildet.

Da får dere opp de som streamer kamp, velg den Sopcast eller Veetle-link med høyeste hastighet, og trykk play...

Ved bruk av Sopcast må man dobbeltklikke på vinduet til høyere for å få fullskjerm, Veetle er selvforklarende...

GAME ON PEOPLE !!!!

Ups & Ups!!

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #80 på: September 17, 2010, 11:51:44 »
Har testet litt rundt de forskjellige apps mot bruk av Myp2p.eu, og funnet ut at "sopcast"( kommer opp i eget vindu) og "veetle"(integreres med webleser) funker rett så bra, dette avhenger jo selvfølgelig av at  kamp streames via disse fra siten, men vel verdt å installere og teste. Har streamet kamper med opptil 800kbs og da funker det veldig bra!
Gjør en test folkens!

Kan du lede oss igjennom testen med litt lenker og sånn?  :)

Live stream? Er det ikke heller på tide å ta seg en tur på pøbben igjen, Promo? Kan love at jeg ikke skal skrike "Naylor out" i øret ditt!  ;D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #81 på: September 17, 2010, 11:58:50 »
Har testet litt rundt de forskjellige apps mot bruk av Myp2p.eu, og funnet ut at "sopcast"( kommer opp i eget vindu) og "veetle"(integreres med webleser) funker rett så bra, dette avhenger jo selvfølgelig av at  kamp streames via disse fra siten, men vel verdt å installere og teste. Har streamet kamper med opptil 800kbs og da funker det veldig bra!
Gjør en test folkens!

Kan du lede oss igjennom testen med litt lenker og sånn?  :)

Live stream? Er det ikke heller på tide å ta seg en tur på pøbben igjen, Promo? Kan love at jeg ikke skal skrike "Naylor out" i øret ditt!  ;D


Hahaha... Var siste der i 0-2 kampen mot Millwall. Men det var jo helt tomt der bortsett fra Rune og Atle og et par andre... Huff og huff!

Sist du skreik i øret mitt var etter 2-0 skåringen til Howson borte i Play-off mot Carlisle.... Og da var det ikke Naylååår AOUT!  ;D

Jo pubben er et godt alternativ det!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #82 på: September 17, 2010, 12:03:19 »
Hadde je hatt mulighet for pøbb, hadde je nok prioritert den å dri dit ja  ;)
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LIVE STREAM
« Svar #83 på: September 17, 2010, 12:31:27 »
Hadde je hatt mulighet for pøbb, hadde je nok prioritert den å dri dit ja  ;)

Få tak i Sky Sports hjemme 8)

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #84 på: September 17, 2010, 13:03:28 »
Hadde je hatt mulighet for pøbb, hadde je nok prioritert den å dri dit ja  ;)

Få tak i Sky Sports hjemme 8)

Mår'n itte ha engelsk adresse da a?? Slik var det før meiner je å husse??
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LIVE STREAM
« Svar #85 på: September 17, 2010, 13:07:47 »
Hadde je hatt mulighet for pøbb, hadde je nok prioritert den å dri dit ja  ;)

Få tak i Sky Sports hjemme 8)

Mår'n itte ha engelsk adresse da a?? Slik var det før meiner je å husse??

Jo,du må finne deg en samarbeidspartner i England.Mitt abonnement er registrert på en husstand i Sunderland 8)

Kenneth

Sv: LIVE STREAM
« Svar #86 på: September 17, 2010, 13:54:25 »
 

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #87 på: September 17, 2010, 14:08:30 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #88 på: September 17, 2010, 14:13:45 »
http://www.atdhe.net/index.html


fungerer denne bra?  lagger den mye?

Må vel nesten ha fiber for at det skal gå rundt!

Og så blir du kastet ut hvis du er sent på...på enkelte lenker. Da er det liksom fullt med folk fra ditt land som er på....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Stephenjazz

Sv: LIVE STREAM
« Svar #89 på: September 17, 2010, 14:53:00 »
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=87587&part=sports

Linkene vil bli oppført kl 15.45 i dag
Helt gratis
Det blir aldri umoderne å vinne