Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 290222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #120 på: September 25, 2010, 18:26:50 »
har brukt Livesport247 frem til idag, men siden de ikke viste kampen idag brukte jeg Bet365...
Må si kvaliteten var litt bedre på Bet365 og kommer til å fortsette å bruke den når det er mulig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #121 på: September 25, 2010, 19:03:29 »
Så kampen på bet 365 jeg også. bra kvalitet, men dumt dem ikke har klokke og grafikk som viser når spillere får kort etc. Trodde først at snoddy fikk direkte rødt kort... Stoppet en gang i 1. omgang, ellers gikk det hakkefritt!

Går det ann å få stor skjerm der?
We all LOVE LEEDS!

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #122 på: September 25, 2010, 19:19:02 »
Så kampen på bet 365 jeg også. bra kvalitet, men dumt dem ikke har klokke og grafikk som viser når spillere får kort etc. Trodde først at snoddy fikk direkte rødt kort... Stoppet en gang i 1. omgang, ellers gikk det hakkefritt!

Går det ann å få stor skjerm der?

Er nok bare liten skjerm der, men det du kan gjøre er å endre skjermoppløsningen din til det laveste. Da blir skjermen passe stor i alle fall :)
There is only one United

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #123 på: September 25, 2010, 19:38:45 »
Så kampen på bet 365 jeg også. bra kvalitet, men dumt dem ikke har klokke og grafikk som viser når spillere får kort etc. Trodde først at snoddy fikk direkte rødt kort... Stoppet en gang i 1. omgang, ellers gikk det hakkefritt!

Går det ann å få stor skjerm der?

Er nok bare liten skjerm der, men det du kan gjøre er å endre skjermoppløsningen din til det laveste. Da blir skjermen passe stor i alle fall :)

hehe, daså :P
We all LOVE LEEDS!

sportcarl1

Sv: LIVE STREAM
« Svar #124 på: September 26, 2010, 11:15:20 »
streamas eller tv-sänds leeds-preston?
 

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #125 på: September 26, 2010, 13:15:52 »
streamas eller tv-sänds leeds-preston?

Streames på LUTV :) peijpervju
There is only one United

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #126 på: September 26, 2010, 20:09:24 »
Her er en bra spansk proxy dere kan bruke til å kjøpe/se tirsdagens kamp -
IP: 213.0.88.87  Port: 8080
There is only one United

sportcarl1

Sv: LIVE STREAM
« Svar #127 på: September 26, 2010, 20:12:22 »
streamas eller tv-sänds leeds-preston?

Streames på LUTV :) peijpervju
men PPV kan väl ej köpas för de nordiska länderna?
 

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #128 på: September 26, 2010, 21:43:31 »
streamas eller tv-sänds leeds-preston?

Streames på LUTV :) peijpervju
men PPV kan väl ej köpas för de nordiska länderna?

Jo, ved bruk av proxy...Oppskrift står linket tidligere i denne tråden.
There is only one United

B-m

Sv: LIVE STREAM
« Svar #129 på: September 27, 2010, 14:39:18 »
Virker som om LUTV har funnet ut en måte å blokkere proxys på ? Jeg klarer ikke logge meg på selv med spansk proxy :.(
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Sv: LIVE STREAM
« Svar #130 på: September 27, 2010, 15:21:40 »
Hvis noe høres for godt ut til å være sant så pleier noen som regel å sørge for at det ikke lengre er sant.
Det var sikkert moro så lenge det varte  >:(

flynn

Sleivind

Sv: LIVE STREAM
« Svar #131 på: September 27, 2010, 15:33:51 »
har brukt Livesport247 frem til idag, men siden de ikke viste kampen idag brukte jeg Bet365...
Må si kvaliteten var litt bedre på Bet365 og kommer til å fortsette å bruke den når det er mulig.

Merkelig at de ikke sendte kampen på livesport. Men jeg er rimelig sikker på at den hadde blitt satt opp om noen hadde sendt en mail eller lignende og etterlyst kampen.

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #132 på: September 27, 2010, 15:47:48 »
har brukt Livesport247 frem til idag, men siden de ikke viste kampen idag brukte jeg Bet365...
Må si kvaliteten var litt bedre på Bet365 og kommer til å fortsette å bruke den når det er mulig.

Merkelig at de ikke sendte kampen på livesport. Men jeg er rimelig sikker på at den hadde blitt satt opp om noen hadde sendt en mail eller lignende og etterlyst kampen.

mhm, sendte mail ca en time før kampstart, da jeg ikke så at den sto i programoversikten, men sendte sikkert litt seint. Var passe irritert da de plutselig switchet over fra Viasat fotball til Blackpoolkampen 2 min på 4! Men bet365 reddet meg ;)
We all LOVE LEEDS!

B-m

Sv: LIVE STREAM
« Svar #133 på: September 27, 2010, 16:26:36 »
Hvis noe høres for godt ut til å være sant så pleier noen som regel å sørge for at det ikke lengre er sant.
Det var sikkert moro så lenge det varte  >:(

flynn



Hmmm merkelig, nå fikk jeg det til.. betalte kampen og det ser lovende ut..... men noe skeptisk.

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #134 på: September 27, 2010, 19:53:54 »
Hvis noe høres for godt ut til å være sant så pleier noen som regel å sørge for at det ikke lengre er sant.
Det var sikkert moro så lenge det varte  >:(

flynn



Hmmm merkelig, nå fikk jeg det til.. betalte kampen og det ser lovende ut..... men noe skeptisk.



Sikkert bare noe midlertidig..Ingen problemer her :)
There is only one United

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #135 på: September 27, 2010, 20:46:49 »
Hvis en av dere streaming eksperter gidder å lage en lettfattelig bruksanvisning - steg for steg og så enkelt at selv far kan forstå det - for  hvordan man går frem for se ppv kamp på LUTV via en utenlandsk proxy server (med link til server som funker), så skal jeg copy/paste inn i Leeds på TV tråden. Blir mye enklere og oversiktlig på den måten.  :)
Jon R.

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #136 på: September 27, 2010, 20:49:50 »
Datagenier er hjertlige velkommen til meg for å fikse meg dette. Bor på Nærbø ut på Jæren. ;)
Rogaland Whites

HåvardK

Sv: LIVE STREAM
« Svar #137 på: September 27, 2010, 20:54:10 »
Stikk gjerne innom Angelltrøa i Trondheim også når dere først er ute og farter.

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #138 på: September 27, 2010, 21:02:52 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.
There is only one United

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #139 på: September 27, 2010, 21:10:00 »
Takk for oppskrift vielljaa. Håper dette funker i morgen kveld da  :)

Her er en streamingkanal som også viser mange kamper:

http://www.rojadirecta.org/

Noen som bruker denne? Kan det hende at de viser kampen i morgen?

auren
« Siste redigering: September 27, 2010, 21:11:53 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #140 på: September 27, 2010, 21:13:31 »
Takk for oppskrift vielljaa. Er dette gratis?

Her er en streamingkanal som også viser mange kamper:

http://www.rojadirecta.org/

Noen som bruker denne? Kan det hende at de viser kampen i morgen?

auren

Dette er gratis, bortsett fra de £5 kampen koster på LUTV :P PPV-kamper er vel bare ekslusivt forbeholdt lutv.

There is only one United

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #141 på: September 27, 2010, 21:33:06 »
Takk for oppskrift vielljaa. Er dette gratis?

Her er en streamingkanal som også viser mange kamper:

http://www.rojadirecta.org/

Noen som bruker denne? Kan det hende at de viser kampen i morgen?

auren

Dette er gratis, bortsett fra de £5 kampen koster på LUTV :P PPV-kamper er vel bare ekslusivt forbeholdt lutv.



Og ikke oss som bor i Norge. >:(

The club has so far gained international permission to make the games available in South Africa and Spain. And we hope to add further countries to the list.


Akkurat dette vi har gått i gjennom her. Du lurer lutv til å tro at du sitter i Spania/Sør-Afrika ved bruk av en utenlandsk ip-adresse/proxy. Ergo, du får sett kampen fra sofaen i NORGE ;D
There is only one United

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #142 på: September 27, 2010, 21:35:54 »
Takk for oppskrift vielljaa. Er dette gratis?

Her er en streamingkanal som også viser mange kamper:

http://www.rojadirecta.org/

Noen som bruker denne? Kan det hende at de viser kampen i morgen?

auren

Dette er gratis, bortsett fra de £5 kampen koster på LUTV :P PPV-kamper er vel bare ekslusivt forbeholdt lutv.



Og ikke oss som bor i Norge. >:(

The club has so far gained international permission to make the games available in South Africa and Spain. And we hope to add further countries to the list.


Akkurat dette vi har gått i gjennom her. Du lurer lutv til å tro at du sitter i Spania/Sør-Afrika ved bruk av en utenlandsk ip-adresse/proxy. Ergo, du får sett kampen fra sofaen i NORGE ;D

Var bare litt rask og sletta innlegget....en gang må også jeg gjøre feil :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #143 på: September 27, 2010, 21:41:26 »
Får dere til å kjøpe kamp? :)
There is only one United

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #144 på: September 27, 2010, 21:46:30 »
Får dere til å kjøpe kamp? :)

Gjorde det sist gang for noen uker siden og det gikk greit da..
Må vel ha utenlansk ip for å kjøpe også, om jeg ikke husker feil.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Xern

Sv: LIVE STREAM
« Svar #145 på: September 27, 2010, 22:24:09 »
Noe streaming til i kampen imorgen ?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #146 på: September 27, 2010, 23:00:51 »
Noe streaming til i kampen imorgen ?

 ::)
There is only one United

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #147 på: September 27, 2010, 23:27:16 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Glimrende. Takk!  :)
Jon R.

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #148 på: September 27, 2010, 23:28:06 »
Jon R.

stian94

Sv: LIVE STREAM
« Svar #149 på: September 27, 2010, 23:37:27 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Glimrende. Takk!  :)
funket fint, takk  :)
SJ