Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 290169 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Sv: LIVE STREAM
« Svar #150 på: September 28, 2010, 13:14:10 »
Hmm, jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke, men får alikevel bare opp:

"Content Blocked
Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area."

Har brukt 213.0.88.87 og port: 8080, og i følge IP-trackere befinner jeg meg i Madrid...

B-m

Sv: LIVE STREAM
« Svar #151 på: September 28, 2010, 13:45:33 »
Av og til får jeg content blocked, mens andre ganger får jeg det til! Håper ikke at Lutv blokkerer når det kommer over et visst antall brukere med samme ip?

Men prøv å surf litt med proxy før du logger inn, vent en 5-10 min, var da det gikk for meg sist jeg prøvde
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #152 på: September 28, 2010, 13:46:41 »
Av og til får jeg content blocked, mens andre ganger får jeg det til! Håper ikke at Lutv blokkerer når det kommer over et visst antall brukere med samme ip?

Men prøv å surf litt med proxy før du logger inn, vent en 5-10 min, var da det gikk for meg sist jeg prøvde

Dette jeg satt å tenkte på :P Har flere som funker da...Prøv 62.14.253.150 og 8080
There is only one United

Leedsulf

Sv: LIVE STREAM
« Svar #153 på: September 28, 2010, 14:03:12 »
Av og til får jeg content blocked, mens andre ganger får jeg det til! Håper ikke at Lutv blokkerer når det kommer over et visst antall brukere med samme ip?

Men prøv å surf litt med proxy før du logger inn, vent en 5-10 min, var da det gikk for meg sist jeg prøvde

Takk, funka nå etter litt surfing. Fikk hvertfall kjøpt kampen nå, så gjenstår det å se om jeg klarer lure meg inn i kveld også.

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #154 på: September 28, 2010, 14:10:36 »
Dette er fullt lovlig hvis noen lurer på det :)
There is only one United

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #155 på: September 28, 2010, 15:08:22 »
Dette er fullt lovlig hvis noen lurer på det :)

..lite spørsmål, må man være abbonent på lutv i utgangspkt for å evt kjøpe kveldens kamp?
Ups & Ups!!

stian94

Sv: LIVE STREAM
« Svar #156 på: September 28, 2010, 16:06:51 »
Dette er fullt lovlig hvis noen lurer på det :)

..lite spørsmål, må man være abbonent på lutv i utgangspkt for å evt kjøpe kveldens kamp?
ja, å viss du ikke har så må du ordne det får å få sett kampen ;)
SJ

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #157 på: September 28, 2010, 16:59:37 »
Fikk også betalt på denne flotte spanske proxyen nå, men merker på demoen at det går litt seint. Må nøye meg med medium quality, men det går greit bare vi får se kampen.

Vielljaa, vet du noe om proxyen? Er litt redd den ikke skal ha nok kapasitet når vi alle skal se i kveld. :) Ikke helt hundre prosent komfortabel med å legge igjen kredittkort info heller, men det skal jo være trygt...

lufc86

Sv: LIVE STREAM
« Svar #158 på: September 28, 2010, 17:10:54 »
Fikk også betalt på denne flotte spanske proxyen nå, men merker på demoen at det går litt seint. Må nøye meg med medium quality, men det går greit bare vi får se kampen.

Vielljaa, vet du noe om proxyen? Er litt redd den ikke skal ha nok kapasitet når vi alle skal se i kveld. :) Ikke helt hundre prosent komfortabel med å legge igjen kredittkort info heller, men det skal jo være trygt...

Slit med same problem sjølv. Eg opplever at internetten min generellt går saktere enn kva den gjorde før eg endra proxyinnstillingane. Er det vanlig?
Får håpe det fungerar bra nok til å kunne se kampen på medium kvalitet.
@m_sortland på twitter

Sleivind

Sv: LIVE STREAM
« Svar #159 på: September 28, 2010, 17:23:25 »
Fikk også betalt på denne flotte spanske proxyen nå, men merker på demoen at det går litt seint. Må nøye meg med medium quality, men det går greit bare vi får se kampen.

Vielljaa, vet du noe om proxyen? Er litt redd den ikke skal ha nok kapasitet når vi alle skal se i kveld. :) Ikke helt hundre prosent komfortabel med å legge igjen kredittkort info heller, men det skal jo være trygt...

Slit med same problem sjølv. Eg opplever at internetten min generellt går saktere enn kva den gjorde før eg endra proxyinnstillingane. Er det vanlig?
Får håpe det fungerar bra nok til å kunne se kampen på medium kvalitet.

Det er vel ganske vanlig at nettet går treigere da ja.

Leedsulf

Sv: LIVE STREAM
« Svar #160 på: September 28, 2010, 17:36:20 »
Nettet går veldig mye treigere her også.
Kan man skifte tilbake til vanlige innstillinger etter at streamen har begynt, eller vil det da stoppe helt opp?

Ferre

Sv: LIVE STREAM
« Svar #161 på: September 28, 2010, 17:43:44 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Har fulgt oppskriften, men når jeg starter Firefox på nytt har jeg fortsatt den gamle ip-adressen og det er haket av for "Bruk systemets mellomtjenerinnstillinger" i stedet for "Manuelle mellomtjenerinnstillinger".

Noen tips?

B-m

Sv: LIVE STREAM
« Svar #162 på: September 28, 2010, 17:57:28 »
Nettet går veldig mye treigere her også.
Kan man skifte tilbake til vanlige innstillinger etter at streamen har begynt, eller vil det da stoppe helt opp?

tenkte på det samme, kanskje det går
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #163 på: September 28, 2010, 19:08:44 »
Hmm, jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke, men får alikevel bare opp:

"Content Blocked
Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area."

Har brukt 213.0.88.87 og port: 8080, og i følge IP-trackere befinner jeg meg i Madrid...

Denna har funket i over en time hos meg nå :D!!
Rogaland Whites

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #164 på: September 28, 2010, 19:40:01 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Har fulgt oppskriften, men når jeg starter Firefox på nytt har jeg fortsatt den gamle ip-adressen og det er haket av for "Bruk systemets mellomtjenerinnstillinger" i stedet for "Manuelle mellomtjenerinnstillinger".

Noen tips?

Opplever stort sett det samme. Når jeg åpner Firefox på nytt og går inn på innstillinger er det fortsatt huket av for "ingen mellomtjener".

Hjelp! Snarest!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #165 på: September 28, 2010, 19:49:49 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Har fulgt oppskriften, men når jeg starter Firefox på nytt har jeg fortsatt den gamle ip-adressen og det er haket av for "Bruk systemets mellomtjenerinnstillinger" i stedet for "Manuelle mellomtjenerinnstillinger".

Noen tips?

Opplever stort sett det samme. Når jeg åpner Firefox på nytt og går inn på innstillinger er det fortsatt huket av for "ingen mellomtjener".

Hjelp! Snarest!

auren

Har du prøvet å ikke restarte Firefox?
Jeg slet også en stund men det løste seg til slutt uten at jeg er sikker på hva som skjedde, men jeg restarta IKKE Firefox ihvertfall.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ferre

Sv: LIVE STREAM
« Svar #166 på: September 28, 2010, 19:52:35 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Har fulgt oppskriften, men når jeg starter Firefox på nytt har jeg fortsatt den gamle ip-adressen og det er haket av for "Bruk systemets mellomtjenerinnstillinger" i stedet for "Manuelle mellomtjenerinnstillinger".

Noen tips?

Opplever stort sett det samme. Når jeg åpner Firefox på nytt og går inn på innstillinger er det fortsatt huket av for "ingen mellomtjener".

Hjelp! Snarest!

auren

Har du prøvet å ikke restarte Firefox?
Jeg slet også en stund men det løste seg til slutt uten at jeg er sikker på hva som skjedde, men jeg restarta IKKE Firefox ihvertfall.

Funker fint hos meg nå. Prøvde flere ganger og til slutt så gikk det.

Leedsulf

Sv: LIVE STREAM
« Svar #167 på: September 28, 2010, 19:53:10 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Har fulgt oppskriften, men når jeg starter Firefox på nytt har jeg fortsatt den gamle ip-adressen og det er haket av for "Bruk systemets mellomtjenerinnstillinger" i stedet for "Manuelle mellomtjenerinnstillinger".

Noen tips?

Opplever stort sett det samme. Når jeg åpner Firefox på nytt og går inn på innstillinger er det fortsatt huket av for "ingen mellomtjener".

Hjelp! Snarest!

auren

Går det an å gjøre dette uten å starte Firefox på ny? At man setter ny ip, for deretter å gjøre som B-m sier, surfe litt rundt i noen minutter og prøve igjen?
Aner ikke om det funker, men er kanskje verdt et forsøk.

*Edit: Det var allerede foreslått, ja ;)
« Siste redigering: September 28, 2010, 19:54:45 av The Boy Eddie Gray »

Halvorstorvik

Sv: LIVE STREAM
« Svar #168 på: September 28, 2010, 19:59:14 »
Heisann gutter!

Da har jeg fått betalt for kampen. Får ikke noe sending: Bare en logo i visningsskjermen som lyder "lutv live." Bare for sikkerhets skyld, betyr dette at alt er normalt hos meg og at sendinga vil starte automatisk når kampen begynner?
 

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #169 på: September 28, 2010, 20:02:44 »
kommer ikke inn på LUTV i Firefox engang jeg :( Får feilmelding om at Windows media player ikke er innstallert (noe den er) eller ikke brukt som plug-in eller noe... ???

LUTV funker fint i IE!
We all LOVE LEEDS!

Halvorstorvik

Sv: LIVE STREAM
« Svar #170 på: September 28, 2010, 20:08:13 »
kommer ikke inn på LUTV i Firefox engang jeg :( Får feilmelding om at Windows media player ikke er innstallert (noe den er) eller ikke brukt som plug-in eller noe... ???

LUTV funker fint i IE!

Opplevde samme problemet. Mozialla kommer med installert plug in for media player, men den fungerer ikke. For å gjøre ting enda mer forvirrende, du får beskjed (når du er inne på leedsTV) når du kjører i mozilla at media player ikke er intallert, men at du kan fikse saken ved å trykke installer. Problemet er at ingenting skjer.

Det du må gjøre er: avinstaller media player plugin hvis den allerede er installert. Last ned plugin på nytt, MANUELT: http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx  . Deretter installer den ved å dobbeltklikke på fila. Deretter start mozilla på nytt. Da skal det fungerer. Det kan du f.eks sjekke ved å gå inn på nrk.no/nett-tv
 

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #171 på: September 28, 2010, 20:08:51 »
Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


Nå har jeg tatt meg friheten til å allerede føre inn tallene for en spansk proxyserver i "Steg 4". Denne er brukbar for kampen i morgen.

Har fulgt oppskriften, men når jeg starter Firefox på nytt har jeg fortsatt den gamle ip-adressen og det er haket av for "Bruk systemets mellomtjenerinnstillinger" i stedet for "Manuelle mellomtjenerinnstillinger".

Noen tips?

Opplever stort sett det samme. Når jeg åpner Firefox på nytt og går inn på innstillinger er det fortsatt huket av for "ingen mellomtjener".

Hjelp! Snarest!

auren

Har du prøvet å ikke restarte Firefox?
Jeg slet også en stund men det løste seg til slutt uten at jeg er sikker på hva som skjedde, men jeg restarta IKKE Firefox ihvertfall.

Funker fint hos meg nå. Prøvde flere ganger og til slutt så gikk det.

Og der fikk jeg også kjøpt kampen. Da får jeg bare krysse fingrene om at det kommer bilder når sendingen starter, det er vel nå kl. 2015 skulle jeg tro.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LIVE STREAM
« Svar #172 på: September 28, 2010, 20:10:06 »
står  berre:
Broadcasting Schedule:
Next Match:
Leeds United V Preston
28th September - 19:45 Kick Off

og på sjølve skjermen står da "LUTV LIVE"
ha eg gjort da rett og kan sjao kampen?

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #173 på: September 28, 2010, 20:12:28 »
kommer ikke inn på LUTV i Firefox engang jeg :( Får feilmelding om at Windows media player ikke er innstallert (noe den er) eller ikke brukt som plug-in eller noe... ???

LUTV funker fint i IE!

Opplevde samme problemet. Mozialla kommer med installert plug in for media player, men den fungerer ikke. For å gjøre ting enda mer forvirrende, du får beskjed (når du er inne på leedsTV) når du kjører i mozilla at media player ikke er intallert, men at du kan fikse saken ved å trykke installer. Problemet er at ingenting skjer.

Det du må gjøre er: avinstaller media player plugin hvis den allerede er installert. Last ned plugin på nytt, MANUELT: http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx  . Deretter installer den ved å dobbeltklikke på fila. Deretter start mozilla på nytt. Da skal det fungerer. Det kan du f.eks sjekke ved å gå inn på nrk.no/nett-tv

Nå funker det. Tusen takk for svar og hjelp ;)

Da er det bare å håpe at jeg får disse proxygreiene til å fungere :)
We all LOVE LEEDS!

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #174 på: September 28, 2010, 20:20:41 »
haha, nå skjer det ting her, kommet meg så langt at jeg kan betale!

Bør jeg endre adressa til Spania også eller?
We all LOVE LEEDS!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LIVE STREAM
« Svar #175 på: September 28, 2010, 20:22:14 »
haha, nå skjer det ting her, kommet meg så langt at jeg kan betale!

Bør jeg endre adressa til Spania også eller?

nei, adressa kan vere norsk.. ip-adressa dei sjekke berre :)

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #176 på: September 28, 2010, 20:25:43 »
Går knirkefritt her nå med samme proxy og oppskrift som jeg la ut :) Når dere har sett kampen ferdig haker dere bare av "systemets mellomtjener-innstillinger" for å få den vanlige IP'n tilbake. Noen som har problemer fortsatt?
There is only one United

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #177 på: September 28, 2010, 20:30:05 »
Går knirkefritt her nå med samme proxy og oppskrift som jeg la ut :) Når dere har sett kampen ferdig haker dere bare av "systemets mellomtjener-innstillinger" for å få den vanlige IP'n tilbake. Noen som har problemer fortsatt?

Nei, funker her hos meg hvertfall. Restarta ikke firefoxen, da gikk den bare tilbake til gamle innstillingene. Bare surfet litt på nettet og prøvde og det gikk!

Takk for oppskrifta, bare håper den holder seg til kampen+ca 2 timer! ;D
We all LOVE LEEDS!

Leedsulf

Sv: LIVE STREAM
« Svar #178 på: September 28, 2010, 20:31:49 »
Bare for å teste om alt funker; har sendingen begynt? Har lyd, men ikke bilde.

DaGa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #179 på: September 28, 2010, 20:35:08 »
Bare for å teste om alt funker; har sendingen begynt? Har lyd, men ikke bilde.

funker her med bilde og alt. Du trykte ikke på Live audio? det gjorde jeg først og da fikk jeg ikke bilde. Trykk på samme bilde som der du trykte for å betale!
We all LOVE LEEDS!