Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 291137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #240 på: Oktober 19, 2010, 19:12:12 »
Hei,
Hadde planer om og se kampen ikveld, men kommer ikke inn på LUTC (har vanlig pc)

Your browser mozilla 1.9.2.10 is not supported. This service bla bla bla kommer opp.
Noen som har tips?

På forhånd takk


Installer nyeste versjon av Firefox og last ned Windows Media player plugin for Firefox.

leedslife

Sv: LIVE STREAM
« Svar #241 på: Oktober 19, 2010, 19:13:42 »
ordnet det nok.. brukte google chrome.. noen som har en bra proxy så fungerer bra?

fjellhaugen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #242 på: Oktober 19, 2010, 19:15:37 »
e det nokon som har klart å fa te detta styret med firefox  og manuelle innstillingar ::)

   
* Internet Explorer: Tools > Internet options > Connections > LAN settings > Use a proxy server > Advanced > HTTP.   

så da legger jeg inn en proxy; feks den fra sør afrika som folk sier funker som du skriver over og så skal jeg kunne kjøpe kampen på LUTV?

sorry, men jeg er litt grønn på dette.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #243 på: Oktober 19, 2010, 19:18:47 »
Nå kommer jeg meg ikke inn på nettet med proxy 196.214.47.220 / 8080, så jeg måtte gå tilbake til originale innstillinger. Forhåpentligvis får jeg sett kampen likevel. Det blir en spennende halvannen time. Sikkert like spennende som kampen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #244 på: Oktober 19, 2010, 19:28:50 »
Nei det ser dårlig ut. Finner verken sør-afrikanere eller spanjoler som funker i øyeblikket. :(

trosetti

Sv: LIVE STREAM
« Svar #245 på: Oktober 19, 2010, 19:33:54 »
Så dere sier at det faktisk er muligheter til å se Leeds-kampen i kveld?
Hvordan fungerer proxy? Trenger ikke noen bruksanvisning, er bare nysgjerrig. Fant ikke noe i tidligere innlegg.

Øyvind - som føler seg gammel når alle andre kan noe på pc som han ikke kan.
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Ferre

Sv: LIVE STREAM
« Svar #246 på: Oktober 19, 2010, 19:34:51 »
Nei det ser dårlig ut. Finner verken sør-afrikanere eller spanjoler som funker i øyeblikket. :(
Prøvd å funnet noen fra Malta?

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #247 på: Oktober 19, 2010, 19:36:09 »
Nei det ser dårlig ut. Finner verken sør-afrikanere eller spanjoler som funker i øyeblikket. :(

Hvordan leter man etter proxys egentlig?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #248 på: Oktober 19, 2010, 19:37:05 »
Nei det ser dårlig ut. Finner verken sør-afrikanere eller spanjoler som funker i øyeblikket. :(

Hvordan leter man etter proxys egentlig?

auren
Google. :)

Budda

Sv: LIVE STREAM
« Svar #249 på: Oktober 19, 2010, 19:42:40 »
Er dette eneste måten? Det er ingen andre aktører som streamer? Liversport 247, Veetle osv.
Endre

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #250 på: Oktober 19, 2010, 19:43:18 »
Nei det ser dårlig ut. Finner verken sør-afrikanere eller spanjoler som funker i øyeblikket. :(

Hvordan leter man etter proxys egentlig?

auren
Google. :)

Jepp, ressonerte meg til det selv :D og fant en brukende Malta proxy  :) Men fortsatt treigt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #251 på: Oktober 19, 2010, 19:43:37 »
Så dere sier at det faktisk er muligheter til å se Leeds-kampen i kveld?
Hvordan fungerer proxy? Trenger ikke noen bruksanvisning, er bare nysgjerrig. Fant ikke noe i tidligere innlegg.

Øyvind - som føler seg gammel når alle andre kan noe på pc som han ikke kan.

Du utgir deg fra å være fra et annet sted enn det du er ved å gå via en server i utlandet.

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #252 på: Oktober 19, 2010, 19:44:33 »
Så dere sier at det faktisk er muligheter til å se Leeds-kampen i kveld?
Hvordan fungerer proxy? Trenger ikke noen bruksanvisning, er bare nysgjerrig. Fant ikke noe i tidligere innlegg.

Øyvind - som føler seg gammel når alle andre kan noe på pc som han ikke kan.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15046.0.html
Jon R.

asLeeds

Sv: LIVE STREAM
« Svar #253 på: Oktober 19, 2010, 19:45:10 »
Er det mulighet for at noken kan legge inn 1 link her+??
DALHEIM WHITES

trosetti

Sv: LIVE STREAM
« Svar #254 på: Oktober 19, 2010, 19:47:20 »
Så dere sier at det faktisk er muligheter til å se Leeds-kampen i kveld?
Hvordan fungerer proxy? Trenger ikke noen bruksanvisning, er bare nysgjerrig. Fant ikke noe i tidligere innlegg.

Øyvind - som føler seg gammel når alle andre kan noe på pc som han ikke kan.

Du utgir deg fra å være fra et annet sted enn det du er ved å gå via en server i utlandet.

Ahaaa. Sånn og forstå! Og da kan man altså kjøpe kampen på feks. LUTV? masmasmas. Husker vi brukte proxys på skolen for å komme inn på stengte nettseder..  ::)
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #255 på: Oktober 19, 2010, 19:47:27 »
Nei det ser dårlig ut. Finner verken sør-afrikanere eller spanjoler som funker i øyeblikket. :(

Hvordan leter man etter proxys egentlig?

auren

kanskje du kan finne noe her...

http://web.informer.com/spanish+proxy#respected
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #256 på: Oktober 19, 2010, 19:51:36 »
For at dere skal være garantert at dette funker nå, så ville jeg registrert meg på http://www.ukproxyserver.co.uk/ og gått for en trial på 7 dager. Jeg gjorde det nå og det virker fint. Da er det i alle fall trygge på at det ikke skjer noe uventet underveis.

Det er dessverre innlogging med brukernavn, så jeg kan ikke dele ut adressen. Beklager.


Sorry! Denne funker ikke likevel!
« Siste redigering: Oktober 19, 2010, 19:57:53 av Blank_File »

HåvardK

Sv: LIVE STREAM
« Svar #257 på: Oktober 19, 2010, 19:54:53 »
Proxyen funker hos meg, selv om det går tregt. Men streaminga kan vel gå fint allikevel? Har betalt for kampen nå, men venter på at det skal komme et bilde fra stadion. Har det kommet noe ennå? Hva skal en eventuelt trykke på på LUTV for å få opp bilde fra kampen?

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #258 på: Oktober 19, 2010, 19:57:57 »
Er det ikke en slags sending som skal begynna før kampen? 30 min før kamp elr noe sånt?? For begynne da og teste proxyene.
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #259 på: Oktober 19, 2010, 19:58:48 »
Plis gi lyd hvis noen finner en som faktisk virker overhodet. Jeg har ingenting i øyeblikket. :(

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LIVE STREAM
« Svar #260 på: Oktober 19, 2010, 19:59:16 »
noen som har ein IP / proxy som fungerer? desperat!!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Ferre

Sv: LIVE STREAM
« Svar #261 på: Oktober 19, 2010, 20:00:22 »
Hva vil det si at en proxy server er CoDeen?
Lurer på det samme. Fant er proxy som var veldig rask, men når jeg skulle gå inn på LUTV fikk jeg opp meldingen:

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #262 på: Oktober 19, 2010, 20:00:59 »
Prøver igjen? Er det en sedning som kommer til og begynna 30 min før kam`p?
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #263 på: Oktober 19, 2010, 20:01:20 »
Hva vil det si at en proxy server er CoDeen?
Lurer på det samme. Fant er proxy som var veldig rask, men når jeg skulle gå inn på LUTV fikk jeg opp meldingen:

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

Det betyr blant annet at den ikke støtter kryptering, som man må når man skal inn LUTV.

Dennis

Sv: LIVE STREAM
« Svar #264 på: Oktober 19, 2010, 20:01:21 »
Hva vil det si at en proxy server er CoDeen?
Lurer på det samme. Fant er proxy som var veldig rask, men når jeg skulle gå inn på LUTV fikk jeg opp meldingen:

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

Ja, det gjorde jeg også nå...  :'(
Marching on together!

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #265 på: Oktober 19, 2010, 20:01:42 »
Prøver igjen? Er det en sedning som kommer til og begynna 30 min før kam`p?
Syns det varierer kraftig!

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #266 på: Oktober 19, 2010, 20:04:36 »
e det nokon som har klart å fa te detta styret med firefox  og manuelle innstillingar ::)

    
* Internet Explorer: Tools > Internet options > Connections > LAN settings > Use a proxy server > Advanced > HTTP.    

så da legger jeg inn en proxy; feks den fra sør afrika som folk sier funker som du skriver over og så skal jeg kunne kjøpe kampen på LUTV?

sorry, men jeg er litt grønn på dette.

Vis du ser på noen sider tilbake så er allt forklart der....tom på norsk..... stream i vei ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kristoffera

Sv: LIVE STREAM
« Svar #267 på: Oktober 19, 2010, 20:05:44 »
Noen andre som har problemer med å åpne nettleseren etter en har skiftet proxy?? Noen tips??

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LIVE STREAM
« Svar #268 på: Oktober 19, 2010, 20:05:56 »
HJELP MG ANYONE!
TRENGE GYLDIG ADRESSE SÃ… EG FÃ…R SETT KAMPEN!
TAKK! :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #269 på: Oktober 19, 2010, 20:07:42 »
Er det ikke en slags sending som skal begynna før kampen? 30 min før kamp elr noe sånt?? For begynne da og teste proxyene.
Du trenger ikke vente for å teste akkurat. Du vil få beskjed når du trykke på PPV greia hvis du er innenfor rekkevidde. Om linja er rask nok kan du teste på andre ting på LUTV.