Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 290174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #450 på: Februar 09, 2011, 20:29:12 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Hallgeir *

Sv: LIVE STREAM
« Svar #452 på: Februar 12, 2011, 18:08:46 »
 Etter å ha kunnet sett gratis hos bet365, bare ved å registrere seg, har de nå "tettet hullet" ved å kreve minimum 50 kr for å få benytte tilbudet..... >:( Blir vel til at man spanderer den lappen da.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: LIVE STREAM
« Svar #453 på: Februar 12, 2011, 18:10:52 »
Etter å ha kunnet sett gratis hos bet365, bare ved å registrere seg, har de nå "tettet hullet" ved å kreve minimum 50 kr for å få benytte tilbudet..... >:( Blir vel til at man spanderer den lappen da.

Ja, ja for all del, men hvis du ser posten over så kan du få inn 30 asiatiske kanaler for den nette summen av 0 kroner....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: LIVE STREAM
« Svar #454 på: Februar 12, 2011, 18:19:29 »
Etter å ha kunnet sett gratis hos bet365, bare ved å registrere seg, har de nå "tettet hullet" ved å kreve minimum 50 kr for å få benytte tilbudet..... >:( Blir vel til at man spanderer den lappen da.

Ja, ja for all del, men hvis du ser posten over så kan du få inn 30 asiatiske kanaler for den nette summen av 0 kroner....  ;)
Det kan selvfølgelig være et greit substitutt, men jeg liker best engelsk kommentar. 50 kr er vel bare to øl mindre... ;)
Super Leeds since 1968

testo

Sv: LIVE STREAM
« Svar #455 på: Februar 12, 2011, 18:30:20 »
Noen linker:
http://atdhenet.tv/
http://www.footballstreaming.info/streams/todays-links/
http://ilemi.eu/
http://realsportznet.blogspot.com/
http://www.sportfree.net/

Linker er lagt til på førstesiden....Kjempe hjelp for de som trenger det.

Selv vil jeg anbefale  http://www.livesport247.com/ til kr 24 pr uke da Leeds står på programmet.
Det skal også sies at jeg betalte kr 24,- en gang for et par år siden og det funker enda (forstå det den som vil).


LIVE MATCHES THIS WEEK:

Mon 7 kl 20.45  Exeter v Brentford                         LIVE!  (stream 1)   JP Trophy

Tue 8 kl 18.00  Cyprus v Sweden                           LIVE!  (stream 7)  Friendly
Tue 8 kl 20.45  Ireland v Wales                              LIVE!  (stream 1)  Friendly
 
Wed 9 kl 20.15  Denmark v England                       LIVE!  (stream 1)   Friendly
Wed 9 kl 20.30  Poland v Norway                           LIVE!  (stream 4/6) Friendly
Wed 9 kl 20.45  Germany v Italy                            LIVE!  (stream 3)    Friendly
Wed 9 kl 20.45  Northern Ireland v Scotland            LIVE!  (stream 2)    Friendly
Wed 9 kl 21.00  France v Brazil                               LIVE!  (stream 9)    Friendly

Sat 12 kl 13.45  Man.Utd v Man.City                        LIVE!  (stream 1/5)  Premiership
Sat 12 kl 16.00  Liverpool v Wigan                          LIVE!  (stream 5)     Premiership
Sat 12 kl 16.00  Arsenal v Wolves                           LIVE!  (stream 6)     Premiership
Sat 12 kl 16.00  Birmingham v Stoke                      LIVE!  (stream 4)     Premiership
Sat 12 kl 16.00  Blackburn v Newcastle                   LIVE!  (stream 3)     Premiership
Sat 12 kl 16.00  Bristol v Leeds                              LIVE!  (stream 9)    Championship
Sat 12 kl 16.00  West Brom v West Ham                 LIVE!  (stream 7)    Premiership
Sat 12 kl 18.00  Milan v Parma                               LIVE!  (stream 7)    Serie A
Sat 12 kl 18.00  Atletico Madrid v Valenica              LIVE!  (stream 6)     La Liga
Sat 12 kl 18.20  Derby v Leicester                          LIVE!  (stream 2)    Championship
Sat 12 kl 18.30  Sunderland v Tottenham                LIVE!  (stream 1/5)    Premiership
Sat 12 kl 20.00  Sporting v Barcelona                     LIVE!  (stream 6)    La Liga
Sat 12 kl 20.45  Roma v Napoli                              LIVE!  (stream 1/7)    Serie A
Sat 12 kl 22.00  Racing v Sevilla                            LIVE!  (stream 6)    La Liga

Sun 13 kl 12.30  Palermo v Fiorentina                    LIVE!  (stream 6)    Serie A
Sun 13 kl 13.00  Dundee v Celtic                           LIVE!  (stream 3)    Scottish
Sun 13 kl 14.15  QPR v Nottingham Forest              LIVE!  (stream 1)    Championship
Sun 13 kl 15.00  Brescia v Lazio                            LIVE!  (stream 6)     Serie A
Sun 13 kl 17.00  Bolton v Everton                          LIVE!  (stream 1/5)  Premiership
Sun 13 kl 17.00  Real Sociedad v Osasuna              LIVE!  (stream 7)     La Liga
Sun 13 kl 19.00  Deportivo v Villarreal                    LIVE!  (stream 6)     La Liga
Sun 13 kl 20.45  Juventus v Inter                           LIVE!  (stream 7)     Serie A
Sun 13 kl 21.00  Espanyol v Real Madrid                 LIVE!  (stream 6)     La Liga

Stream 1 - ESPN uk

Stream 2 - Sky Sports 2

Stream 3 - TV2 Norge

Stream 4 - NRK1

Stream 5 - PL1

Stream 6 - Canal+ Football

Stream 7 - Canal+ Sport 3

Stream 8 - stream back soon

Stream 9 - Viasat Football

Stream 10 - --------------PPV Events---------

Stream 11 - PL1

Stream 12 - PL1

Stream 13 - stream 1 backup

Stream 14 - stream 2 backup

Stream 15 - Viasat Football

Stream 16 - stream 1 backup
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Sv: LIVE STREAM
« Svar #456 på: Februar 18, 2011, 21:03:07 »
http://www.leedsunited.com/news/20110218/watch-barnsley-game-live-on-ppv_2247585_2183136


Jaja, da blir det nok en kveld med proxy-frustrasjon  :P

Litt morsomt er det at de i artikkelen "skryter" over å ha fått tillatelse til nok en gang å vise kampen for folk fra Sør-Afrika, Malta og Spania. Burde det ikke heller snart ha kommet en beklagelse over at de ikke greier å få sendt disse kampene i land som faktisk har Leedssupportere?  ::)

kalle_92

  • Gjest
Sv: LIVE STREAM
« Svar #457 på: Februar 18, 2011, 22:09:29 »
http://www.leedsunited.com/news/20110218/watch-barnsley-game-live-on-ppv_2247585_2183136


Jaja, da blir det nok en kveld med proxy-frustrasjon  :P

Litt morsomt er det at de i artikkelen "skryter" over å ha fått tillatelse til nok en gang å vise kampen for folk fra Sør-Afrika, Malta og Spania. Burde det ikke heller snart ha kommet en beklagelse over at de ikke greier å få sendt disse kampene i land som faktisk har Leedssupportere?  ::)

Enig! Må le litt når jeg leser følgende:
Sitat
Leeds United continues to break new ground with our home game against Barnsley set to be shown live on LUTV's Pay-Per-View channel to a number of our overseas fans.

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #458 på: Februar 18, 2011, 22:41:42 »
Off, enda en kveld å sitte å finne ut av dette proxy greiene :P
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #459 på: Februar 19, 2011, 00:12:57 »
Og jeg tror det var min mail til supporten der som sørget for at det har gått så lenge siden sist. Uansett. Det er konge at vi har mulighet til å kanskje få det til. :)

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #460 på: Februar 19, 2011, 13:38:04 »
Gikk gjennom disse sidene for å lese og kopiere å lime inn slik jeg vet kordan jeg skal gjøre dette.

Sist satt jeg hele første omgang før jeg fikk beksjed om å også endre ip i media player vinduet, deg jeg lurer på er om det må være samme som du endrer i Firefox?
Rogaland Whites

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #461 på: Februar 20, 2011, 23:12:16 »
Ble vi ikke blokkert vekk sist gang selv med korrekte ip-adresser? Ser at det blir presisert i artikkelen også nå (noe det ikke ble tidligere) - "The club has again gained international permission to make the games available in South Africa, Spain, and Malta. It is not available to viewers outside of these countries."

Jeg betaler nok uansett 5 £ for å prøve i det minste :)
There is only one United

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #462 på: Februar 21, 2011, 06:29:21 »
Ble vi ikke blokkert vekk sist gang selv med korrekte ip-adresser? Ser at det blir presisert i artikkelen også nå (noe det ikke ble tidligere) - "The club has again gained international permission to make the games available in South Africa, Spain, and Malta. It is not available to viewers outside of these countries."

Jeg betaler nok uansett 5 £ for å prøve i det minste :)

Var et geni her inne som prøvte å endre Ipadresse i selve Medieplayeren på LUTV, og da gikk det som det skulle, så la oss håpe at LUTV ikke har oppdaget dette enda :)!

Jeg bruker også gledligt 50 kroner for å prøve. :)! Men, uansett mener jeg det er rått og ta 50 for vi som allerede betaler 40 pund i året for dette.
Rogaland Whites

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #463 på: Februar 21, 2011, 14:35:08 »
Noen som for kjøpt kampen? Er blokket hos meg uansett hvilken proxy jeg bruker   >:(
Rogaland Whites

Leedsulf

Sv: LIVE STREAM
« Svar #464 på: Februar 21, 2011, 14:59:16 »
Noen som for kjøpt kampen? Er blokket hos meg uansett hvilken proxy jeg bruker   >:(

Det er NÃ… du skal klage på Viasat på Facebook! Kjør på og få Norge inn i streame-varmen  ;)

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #465 på: Februar 21, 2011, 15:01:36 »
Noen som for kjøpt kampen? Er blokket hos meg uansett hvilken proxy jeg bruker   >:(

Det er NÃ… du skal klage på Viasat på Facebook! Kjør på og få Norge inn i streame-varmen  ;)

Enda mer gnåling? :P Haha, men jeg spurte dem for en stund siden om de hadde noe med dette og gjøre, at vi ikke for se kampen, det hadde de ingenting med svarte de dengang.
Rogaland Whites

Mr. Leeds

Sv: LIVE STREAM
« Svar #466 på: Februar 21, 2011, 15:52:37 »
Kanskje spørre Leeds United om de vet hva som skal til for å kunne tilby sendingen til oss her i Norge?

Eller kanskje vi bare er "so called fans" som ikke betyr så mye for klubben?  ;D
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Woody

Sv: LIVE STREAM
« Svar #467 på: Februar 22, 2011, 15:05:11 »

Nokon som har tru på at me kan streama kampen i kveld??
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #468 på: Februar 22, 2011, 15:13:38 »

Nokon som har tru på at me kan streama kampen i kveld??
aner ikke , men lever i håpet  ;D
Ups & Ups!!

Woody

Sv: LIVE STREAM
« Svar #469 på: Februar 22, 2011, 15:35:18 »

Nokon som har tru på at me kan streama kampen i kveld??
aner ikke , men lever i håpet  ;D

Var vekkasta peng sist gang,men prøver vel t att i kveld og.
Evig opptimistar som vi Leeds fans er....
LIFE IS LEEDS

Anders P

Sv: LIVE STREAM
« Svar #470 på: Februar 22, 2011, 16:07:40 »
Jeg fikk dette svaret av Leeds U:

Thanks for your mail regarding televised games.

The situation is that the Football League has deals in place giving
overseas broadcasters the option to show Championship football.
Some countries take live matches, others choose not to.
However, because there is a Football League 'rights holder' in Denmark, we
are unable to show matches there without permission, and that permission
has not been granted.

We have tried, particularly in Scandinavia where we know we have a big fan
base, but as yet we have not been granted permission.

I can promise you we are trying and we will keep trying!

I hope that explains it.

Yours in sport
Stix
 

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #471 på: Februar 22, 2011, 16:12:03 »
Da fikk jeg hvertfall kjøpt kampen, og satser på det beste i kveld :D
Rogaland Whites

Anders P

Sv: LIVE STREAM
« Svar #472 på: Februar 22, 2011, 16:13:32 »
Hvilken proxy brukte du?
 

vielljaa

Sv: LIVE STREAM
« Svar #473 på: Februar 22, 2011, 16:46:09 »
Da fikk jeg hvertfall kjøpt kampen, og satser på det beste i kveld :D

info hobberst, info! :)
There is only one United

Blank_File

Sv: LIVE STREAM
« Svar #474 på: Februar 22, 2011, 18:56:00 »
Det er hvertfall liten tvil om at vi må kjøre via proxy på både Media Player og nettleser. Det som er så irriterende er at vi ikke får testet skikkelig om det funker i forkant lenger. Jeg tror ikke jeg orker å sitte hele kvelden og fomle med dette i kveld. Hører den bare på radioen og ser på Ståles menn i Køben.

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #475 på: Februar 22, 2011, 19:37:15 »
41.160.153.182 / 8080

Sør-Afrikans, veldig rask.
Rogaland Whites

Hobben

Sv: LIVE STREAM
« Svar #476 på: Februar 22, 2011, 19:38:15 »
Det er hvertfall liten tvil om at vi må kjøre via proxy på både Media Player og nettleser. Det som er så irriterende er at vi ikke får testet skikkelig om det funker i forkant lenger. Jeg tror ikke jeg orker å sitte hele kvelden og fomle med dette i kveld. Hører den bare på radioen og ser på Ståles menn i Køben.

Det som er suret at om at Leeds lar oss betale 50 kroner, for så å nekte oss å se kampen... skal de først nekte oss å ''jokse'' oss til kampen for de jammen meg også infomere om at vi i andre land uansett hva vi gjør ikke for inn kampen.
Rogaland Whites

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #477 på: Februar 22, 2011, 19:42:39 »
41.160.153.182 / 8080

Sør-Afrikans, veldig rask.

Får bare opp dette da:

Content Blocked
Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area.

I tillegg står det noe om CoDeeN og at de "closely monitor all the activities through CoDeeN and log all the requests, and in case of abuse these may be used as evidence in police investigation."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #478 på: Februar 22, 2011, 19:43:35 »
Det er hvertfall liten tvil om at vi må kjøre via proxy på både Media Player og nettleser. Det som er så irriterende er at vi ikke får testet skikkelig om det funker i forkant lenger. Jeg tror ikke jeg orker å sitte hele kvelden og fomle med dette i kveld. Hører den bare på radioen og ser på Ståles menn i Køben.

Det som er suret at om at Leeds lar oss betale 50 kroner, for så å nekte oss å se kampen... skal de først nekte oss å ''jokse'' oss til kampen for de jammen meg også infomere om at vi i andre land uansett hva vi gjør ikke for inn kampen.

Vel... dette proxy greiene vi driver med er tydeligvis ikke lovlig da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #479 på: Februar 22, 2011, 19:46:48 »
Det er hvertfall liten tvil om at vi må kjøre via proxy på både Media Player og nettleser. Det som er så irriterende er at vi ikke får testet skikkelig om det funker i forkant lenger. Jeg tror ikke jeg orker å sitte hele kvelden og fomle med dette i kveld. Hører den bare på radioen og ser på Ståles menn i Køben.

Jævlig irriterende med vissheten om at det kan være mulig å se kampen, men at ingen vet sikkert hvordan få tilgang til den.  >:(

Er som å være strandet på en øde øy med to bokser hermetikk, men ingen boksåpner.
Jon R.