Skrevet av Emne: LIVE STREAM  (Lest 290177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: LIVE STREAM
« Svar #570 på: August 17, 2012, 21:42:03 »
noe streaming imorgen, anyone ?

www.wiziwig.tv

Hvorfor i alle dager gjør det vanskelig når man kan registrere seg på tv2 sumo og se på tv2 sport gratis?

Ian Baird

Sv: LIVE STREAM
« Svar #571 på: August 18, 2012, 13:10:25 »
har du link til dette ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sleivind

Sv: LIVE STREAM
« Svar #572 på: August 18, 2012, 13:35:14 »
har du link til dette ?

http://webtv.tv2.no/webtv/

Registrer deg, gå inn på direkte, også ser du tv2sport på venstre side.

Tarald72

Sv: LIVE STREAM
« Svar #573 på: August 23, 2012, 12:39:09 »
http://atdhenet.tv/

Hva med denne? (kanskje har den vært nevnt tidligere, jeg har bare ikke fått det med meg......  :o )
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #574 på: Desember 05, 2012, 11:05:23 »
regner nå med at alle i samme båt som meg (canal digital/tv2-helvete) har brukt litt tid på å finne ut hva som er den ultimate gratis-måten å streame matchene på...

Mitt spørsmål blir som følger:

Noe site som skiller seg xstremt ut i positiv retning..slik at jeg vet hvor jeg skal navigere til på lørdag? 
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #575 på: Desember 05, 2012, 11:07:54 »
regner nå med at alle i samme båt som meg (canal digital/tv2-helvete) har brukt litt tid på å finne ut hva som er den ultimate gratis-måten å streame matchene på...

Mitt spørsmål blir som følger:

Noe site som skiller seg xstremt ut i positiv retning..slik at jeg vet hvor jeg skal navigere til på lørdag? 

Jeg anbefaler Sumo på det varmeste. Det koster noen gryn, men absolutt verdt det synes jeg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #576 på: Desember 05, 2012, 11:30:27 »
regner nå med at alle i samme båt som meg (canal digital/tv2-helvete) har brukt litt tid på å finne ut hva som er den ultimate gratis-måten å streame matchene på...

Mitt spørsmål blir som følger:

Noe site som skiller seg xstremt ut i positiv retning..slik at jeg vet hvor jeg skal navigere til på lørdag? 

Jeg anbefaler Sumo på det varmeste. Det koster noen gryn, men absolutt verdt det synes jeg.

Har bare så innmari trøbbel med å dytte mer cash ned i lommene på tv2, som jo i utgangspkt er sterkt delaktige i situasjonen jeg ufrivillig befinner meg i serru.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #577 på: Desember 05, 2012, 11:31:59 »
Ser den, men av og til er det lønnsomt å svelge litt stolthet. Som f.eks. når Leeds spiller kamp på tv  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gard

Sv: LIVE STREAM
« Svar #578 på: Desember 05, 2012, 12:18:06 »
Jeg tror muligens jeg har løsningen på problemet ditt, Bjørn. Vi har jo starta Leeds United Whites Gjøvik på Facebook (som du jo ikke vil røre!), og der diskuteres det blant annet hvor vi kan se kampen på lørdag sammen. Jeg har prøvd å få tak i folka på Toto's for å høre om de vil ha besøk av oss, men foreløpig har jeg ikke fått tak i noen. Satser på at det går i orden! MOT

Jon R

Sv: LIVE STREAM
« Svar #579 på: Desember 05, 2012, 12:39:02 »
Jeg tror muligens jeg har løsningen på problemet ditt, Bjørn. Vi har jo starta Leeds United Whites Gjøvik på Facebook (som du jo ikke vil røre!), og der diskuteres det blant annet hvor vi kan se kampen på lørdag sammen. Jeg har prøvd å få tak i folka på Toto's for å høre om de vil ha besøk av oss, men foreløpig har jeg ikke fått tak i noen. Satser på at det går i orden! MOT

Hvis dere finner et treffsted så send meg gjerne en personlig melding ( gå inn på "mine meldinger" i den blå verktøylinjen) med info, så legger jeg det inn i oversikten i den store "Leeds på TV " tråden.  :)
Jon R.

Gard

Sv: LIVE STREAM
« Svar #580 på: Desember 05, 2012, 12:43:36 »
Den er grei, Jon.

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #581 på: Desember 06, 2012, 08:40:03 »
Jeg tror muligens jeg har løsningen på problemet ditt, Bjørn. Vi har jo starta Leeds United Whites Gjøvik på Facebook (som du jo ikke vil røre!), og der diskuteres det blant annet hvor vi kan se kampen på lørdag sammen. Jeg har prøvd å få tak i folka på Toto's for å høre om de vil ha besøk av oss, men foreløpig har jeg ikke fått tak i noen. Satser på at det går i orden! MOT

HEY!!!!!!!

Ja, det hadde vært glimrende.
Må også ærbødigst takke for at du hoppet av facebook lenge nok til å poste dette her inne  ;)
Hold meg informert da, vært godt med en kald en fra fat til match..begynner å bli en stund siden akkurat det.
Ups & Ups!!

Gard

Sv: LIVE STREAM
« Svar #582 på: Desember 07, 2012, 22:21:03 »
Les mailen din, Bjørn!

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #583 på: Desember 10, 2012, 09:59:05 »
Les mailen din, Bjørn!


Gjorde jo det etterhvert, og vi kunne jo glede oss over Becchio og Green (i den rekkefølgen) på pub..(en stor takk til Toto  :))
Utover det var det vel stort sett bare pilsen og hyggelig selskap som gledet.
Nytt forsøk, samme sted den 19de!

Strålende initiativ Cantonaaaa...go facebook!!  ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: LIVE STREAM
« Svar #584 på: Desember 11, 2012, 10:56:50 »
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: LIVE STREAM
« Svar #585 på: Februar 02, 2013, 15:11:45 »
Søren klype! Var overbevist om at TV2Sumo skulle vise denne kampen, men det står bare og buffrer, samtidig som det står at den vises 03.02. kl 1330 - altså opprinnelig tidspunkt. Kan dette stemme? Er avskåret fra å få sett kampen live, så dette var egentlig min eneste mulighet. Tips, anyone?

Glenn K

Sv: LIVE STREAM
« Svar #586 på: Februar 02, 2013, 15:14:10 »
Søren klype! Var overbevist om at TV2Sumo skulle vise denne kampen, men det står bare og buffrer, samtidig som det står at den vises 03.02. kl 1330 - altså opprinnelig tidspunkt. Kan dette stemme? Er avskåret fra å få sett kampen live, så dette var egentlig min eneste mulighet. Tips, anyone?

Jeg skal se den på tv2sumo, ingenting i veien her!

Avspark 02.02 kl 16:00 står det...


HåvardK

Sv: LIVE STREAM
« Svar #587 på: Februar 02, 2013, 15:22:26 »
Den er grei, har oppdatert sida nå. Men syns ikke brukervennligheten er direkte imponerende.

Hilsen gamle, gamle Håvard.

Masinga

Sv: LIVE STREAM
« Svar #588 på: August 03, 2013, 15:38:37 »
Fornyet abonnementet i TV2 Sumo nå. Er slett ikke sikker på at kampen vises! Jeg ser at den står på "terminlisten", men ikke under "kamper på TV2 Sumo i dag" øverst på siden.
Masinga, medl.nr. 1250

Masinga

Sv: LIVE STREAM
« Svar #589 på: August 03, 2013, 15:42:52 »
Svarte! Ser nå at det er gamle innlegg på denne siden!
Masinga, medl.nr. 1250

sportcarl1

Sv: LIVE STREAM
« Svar #590 på: September 28, 2014, 18:35:15 »
hej! finns det någon vänlig själ som kan förklara hur man får större bild på livetv från tex unibet och andra bolag, kvalitén är ju bra men bilden är ju pytteliten
 

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #591 på: September 28, 2014, 19:24:24 »
Noen mulighet for stream på onsdag?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: LIVE STREAM
« Svar #592 på: September 28, 2014, 21:11:25 »
Noen mulighet for stream på onsdag?
[/quote, vissa bettingbolag visar denna match
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LIVE STREAM
« Svar #593 på: Oktober 21, 2014, 20:01:39 »
Ser det er tilgjengelig stream for dagens kamp men virker disse ? Siden det er så lite lyd på denne tråden tenkte jeg kanskje at dette var død født...

Takk for svar =)
Pontus ❤

Jon R

Sv: KAMP: vs Derby County @ Elland Road, Lørdag 29/11 2014, kl 16:00
« Svar #594 på: November 29, 2014, 15:05:08 »
For de av dere som har Ipad og Apple TV kan dere se kampen på Unibet via Ipad og koble den til Apple tv, da vil du få heldekket skjerm på TV :-)

Sist jeg prøvde med ipad fikk jeg ikke bilde. Måtte over på pc. Noen andre som har erfaring med dette?
Jon R.

eros

Sv: LIVE STREAM
« Svar #595 på: Desember 26, 2014, 16:33:56 »
Finner ikke stream på unibet i dag. Streames ikke matchen?

h.b

  • Gjest
Sv: LIVE STREAM
« Svar #596 på: August 29, 2015, 13:00:10 »
Dritt lei av å hele tiden måtte leite opp streaminger. Så jeg tok like greit å bestilte TV2 Sumo

auren

Sv: LIVE STREAM
« Svar #597 på: August 29, 2015, 13:06:35 »
Dritt lei av å hele tiden måtte leite opp streaminger. Så jeg tok like greit å bestilte TV2 Sumo

Jeg finner som regel alltid gode streamer her:

http://firstrowne.eu/

Har heldigvis et par kjenninger som har tv2sumo, så da tyvlåner jeg fra dem!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: LIVE STREAM
« Svar #598 på: September 29, 2015, 09:47:17 »
streamas tv-sänds verkligen Leeds-Birmingham? såg  i ennan flik här på LUSS att den var inlagd som tv-match på sumo2
 

Sydhagen

Sv: LIVE STREAM
« Svar #599 på: September 29, 2015, 10:47:06 »
er tv kamp ja.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."