KAMP: vs. ACCRINGTON STANLEY 15/12

Started by kjelvi, December 07, 2009, 15:45:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Leeds v Accrington Officials
Mick Russell will be the man with the whistle when Leeds United welcome Accrington Stanley to Elland Road on Tuesday night for their Johnstone`s Paint Trophy clash.
The Hertfordshire official as already refereed 21 games this season showing 49 yellow cards and 3 reds.
Last season he took charge of 28 games showing 57 yellow cards and 4 reds.
The last time he took charge of a Leeds game was in their opening home league fixture of last season when they lost 2-0 to Oldham Athletic.
It will be the first time he`s been in charge of a Accrington game since the 2006/07 season when they lost 3-2 at Walsall.

Referee: M. P Russell (Hertfordshire)
Assistants: G. Hilton & P.T Kettlewell
Fourth official: K.D.G Lawson

kjelvi

Leeds v Accrington Preview
Leeds United and Accrington Stanley lock horns at Elland Road for a place in the Northern Area final of the Johnstone`s Paint Trophy.

Form
- Leeds
The Whites drew 0-0 on Saturday at Brentford.
Last time out at home they beat Kettering 5-1 after extra time in a FA Cup replay.
Leeds are unbeaten in their last twenty two home games.
Recent home games: WDWWWW

- Accrington
Stanley are in good form at the moment and come into the game on the back of four straight wins.
They are unbeaten in six games altogether with four wins and two draws.
Last time out they won 1-0 at big spending Notts County
They are unbeaten in their last six away games.
Recent away games: WWWDDW

History
It will be the first ever meeting between the two clubs in a competitive match.
Leeds received a bye in the first round and have enjoyed home successes against Darlington 2-1 and Grimsby 3-1 so far in this seasons competition.
So far this season in the competition Accrington have beat Oldham 2-1 away, Shrewsbury 2-0 at home and Bury 3-2 at home.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

LEO

Max og  Hogan har vel tillatelse til å spille i denne cupen ?

Kickthemdown

Quote from: testo on December 14, 2009, 21:45:14
Quote from: Alta-White on December 14, 2009, 21:27:28
Kasper
Crowe Bromby Mickalik White
Eprahim Doyle Howson Robinson
Grella Kandol

Resten bør hviles inn mot helgen. Ikke at det skjer selvfølelig...

Og benken full av juniorer
Yes please...

auren

Skal Micky Doyle, spilleren som er kåret til JPT cupens beste nr. 4, endelig få gjøre sin debut i denne cupen? ;D

Ser gjerne følgende lagoppstilling:

Alan Martin - Crow, Naylor, Michalik, White - Grella, Doyle, Kilkenny, Ephraim - Becchio og Gradel

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SveinArve

Ser gjerne følgende lag:

Sørensen, Ramos, Vermaelen, Kisnorbo, Evra, Lennon, Diego, Iniesta, Snodgrass, Beckford, Messi.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

lojosang

Quote from: SveinArve on December 15, 2009, 00:38:21
Ser gjerne følgende lag:

Sørensen, Ramos, Vermaelen, Kisnorbo, Evra, Lennon, Diego, Iniesta, Snodgrass, Beckford, Messi.

Før transfervinduet åpenr er dette helt urealistisk. Vi kan jo ikke stille med mer enn 5 lånespillere samtidig, trodde jeg? ::)  ;D
- Leif Olav

h.b

Blir denne kampen streamet noen steder

75 SOLLI

Quote from: Bites Yer Legs on December 14, 2009, 12:04:18
Lurer på hvor mye folk Leeds kan trekke i en evt finale på Wembley.. Hadde vært kjekt å hente jpt-trofeet i vår (forhåpentligvis) siste L1-sesong..  8)

Ser for meg nøyaktig halve Wembley fylt til randen med Leeds supportere (ca 30.000), mens motsanderne stiller med ca 3.000 på andre halvdel!  ;D

Wembley er Wembley, og I'M THERE!

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

sveifors

Quote from: 75 SOLLI on December 15, 2009, 12:13:59
Lurer på hvor mye folk Leeds kan trekke i en evt finale på Wembley.. Hadde vært kjekt å hente jpt-trofeet i vår (forhåpentligvis) siste L1-sesong..  8)

Ser for meg nøyaktig halve Wembley fylt til randen med Leeds supportere (ca 30.000), mens motsanderne stiller med ca 3.000 på andre halvdel!  ;D

Motstander kan godt bli southampton og det burde klinge godt og samle fans i begge leirer
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

4ever arcticwhite

Quote from: sveifors on December 15, 2009, 16:12:38

Motstander kan godt bli southampton og det burde klinge godt og samle fans i begge leirer
Kanskje kan en finale i malingskøppen gi litt kjærkommen "Wembley-trening"? Siden jeg nå banner i kirka og sier at vi har jo ikke vunnet ligaen riktig enda: Playoff kan fortsatt bli en realitet.
The future's so White I've got to wear shades 8)

janove

Quote from: sveifors on December 15, 2009, 16:12:38

Skulle vi gaa til en finale, saa haaper jeg at motstander blir Norwich. Seriekampen mot Norwich (borte) skal spilles 27. mars, dagen foer finalen. Denne vil da bli utsatt. Ny kampdag er ikke mulig foer etter 24. april. Da vil vi ha bortekamper mot Charlton og Norwich helt paa tampen av sesongen. Ikke gunstig om det er tett i toppen!
Saa helst at Norwich fikk samme kjoeret som oss i avslutningen.

Vi har allerede to utsatte kamper. Swindon og Tranmere, begge bortekamper. Bare Swindonkampen har faatt ny kampdato.
Blir det en hard vinter i England, kan vi risikere flere utsatte kamper. Lite gunstig om man maa spille to og tre kamper i uka! Stockportkampen er allerede i faresonen.

Det kan ogsaa nevnes at skulle vi gaa videre til 4. runde i FAcupen, saa blir ogsaa Walsallkampen utsatt.

Jeg har levd saa lenge at jeg husker hvor mye ''games in hand'' har oedelagt for Leeds United opp igjennom aarene! Mange trofeer som har gaatt tapt pga disse forbanna utsatte kampene. Jeg hater de som pesten!

Ferre

Laget:

David Martin

Crowe Michalik Naylor Hughes

Snodgrass Kilkenny Prutton Ephraim

Grella Kandol

Subs: Ankergren, Kisnorbo, Gradel, Vokes, Doyle

Hallgeir *

Quote from: Ferre on December 15, 2009, 20:08:12
Laget:

Dave Martin

Grella Kandol

Subs: Ankergren, Kisnorbo, Gradel, Vokes
Bare 4 reserver ?
Super Leeds since 1968

Ferre

Quote from: hallghel on December 15, 2009, 20:10:20
Laget:

Dave Martin

Grella Kandol

Bare 4 reserver ?

Pluss Doyle :)

Hallgeir *

Grella og Kandol kan være en spennende kombinasjon foran. Er spent på hva de kan prestere sammen. Greit å ha Gradel i bakhånd uansett.
Super Leeds since 1968

tobn på tur

Kickthemdown

Quote from: Alta-White on December 14, 2009, 21:27:28
Kasper
Crowe Bromby Mickalik White
Eprahim Doyle Howson Robinson
Grella Kandol

Resten bør hviles inn mot helgen. Ikke at det skjer selvfølelig...
Jeg er happy med deg Simon!!!  :D

Rudi G.

Quote from: Ferre on December 15, 2009, 20:10:48
Quote from: hallghel on December 15, 2009, 20:10:20
Laget:

Dave Martin

Grella Kandol

Bare 4 reserver ?

Pluss Doyle :)

Jeg er fornøyd. Greit at Snodgrass starter slik at kommer "inn" i det igjen etter flere dagers spillefri!!!

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

TK20

Putter Grella i dag synes jeg han skal erstatte Becks mot Soton. Becks er helt ute av form og jeg synes han har godt av en liten pause på benken.

B-m

Quote from: JohnnyDouglas on December 15, 2009, 20:30:25
Putter Grella i dag synes jeg han skal erstatte Becks mot Soton. Becks er helt ute av form og jeg synes han har godt av en liten pause på benken.

enig.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sveifors

En lilleputt til å erstatte L1 suverent mestscorende, er halsbrekkende og uhørt i mine øyne. Grella når ikke Becks til knærne.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

TK20

Quote from: sveifors on December 15, 2009, 20:33:32

En lilleputt til å erstatte L1 suverent mestscorende, er halsbrekkende og uhørt i mine øyne. Grella når ikke Becks til knærne.

Vi får se. Han gjorde det til gangs mot Kettering, hvertfall. Fotball handler mye om psykologi. Og Becks er L1s suverene 4'er på toppscorerlista.

Hallgeir *

Vi slipper med 90 minutter i dag (tillegg i tid ikke medregnet). Ved uavgjort går man rett på straffer. Vi får håpe det ikke ender med det utfallet. Da er vi vel ute av cupen, slett som vi er på straffer.
Super Leeds since 1968

Leedsulf

Støtter den.

Hobben

Quote from: Brad's brother on December 15, 2009, 20:38:23

Støtter den.

Støttes ikke fra meg.
Grella scoret mot Kettering ja, men nytter lite det, er i ligaen det gjelder forsovidt. Og sette Becks på benken etter en ring 2 runde cupkamp blir for domt.
Rogaland Whites