Skrevet av Emne: Nøgne Ø!  (Lest 2359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Nøgne Ø!
« på: Desember 07, 2009, 20:28:10 »
Nøgne Ø kan absolutt ikke anbefales. Verste øllen jeg har smakt. Smakte parfyme!

auren, litt sliten i dag også... :)

Hør ikke på den kalde fisk Auren! OK, hvis man mener Miller's Light er det ypperste innen bryggekunst (og det ER en kusnt å lage øl med mindre smak enn Farris Bris) kan man vel høre på ham.  ::)

Jeg er forsåvidt ikke overvettes glad i Underlig Jul sjøl, for jeg antar det var den slubberten refererer til, men God Jul og Julesnadder er balsam for kropp og sjel. Basta!

Skal forøvrig på juleølsmaking sjøl i morgen men satser på at der er mulig å få myst litt på en TV-skjerm i ny og ne mellom slagene.
Tilbake til sport.
« Siste redigering: Desember 07, 2009, 21:03:38 av lojosang »
- Leif Olav

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)
« Svar #1 på: Desember 07, 2009, 20:48:53 »
Nøgne Ø kan absolutt ikke anbefales. Verste øllen jeg har smakt. Smakte parfyme!

auren, litt sliten i dag også... :)

Hør ikke på den kalde fisk Auren! OK, hvis man mener Miller's Light er det ypperste innen bryggekunst (og det ER en kusnt å lage øl med mindre smak enn Farris Bris) kan man vel høre på ham.  ::)

Jeg er forsåvidt ikke overvettes glad i Underlig Jul sjøl, for jeg antar det var den slubberten refererer til, men God Jul og Julesnadder er balsam for kropp og sjel. Basta!

Skal forøvrig på juleølsmaking sjøl i morgen men satser på at der er mulig å få myst litt på en TV-skjerm i ny og ne mellom slagene.
Tilbake til sport.

Fullstendig off topic, men kan ikke dy meg når det blir snakk om juleøl  :)

Underlig Jul smaker aldeles utmerket etter 2-3 års lagring i en kjølig kjeller - som ordentlig gammel parfyme.  :)

I år lagde Nøgne Ø også en God Jul - Islay Edition (som var umulig å få tak i i butikkene), pluss en helt suveren Special Holiday Ale som forsvant fra alle polutsalg de første par ukene etter at dette stod på trykk i VG:

http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=580633

Med litt flaks er det kanskje mulig å få tak i en flaske på en eller annen velassortert kvalitetspub...

(Kanskje vi skal lage en egen Nøgne Ø tråd...)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #2 på: Desember 07, 2009, 21:10:02 »
Sånn. Nå må jeg bare huske å flytte den off topic.  ;D

Har los på ei flaske eller to Isaly edition. Vi har planlagt å drikke dette til haggisen på Burns Supper.  :)
Og jeg har fire flasker Imperial Stout Highland Edition stående klar til forsvarlig destruering.

Lagring av Underlig jul ser jeg for meg hjelper, ja. Fersk syns jeg den har for mye krydder-bitterhet.
- Leif Olav

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Nøgne Ø!
« Svar #3 på: Desember 07, 2009, 21:50:08 »
Sånn. Nå må jeg bare huske å flytte den off topic.  ;D

Har los på ei flaske eller to Isaly edition. Vi har planlagt å drikke dette til haggisen på Burns Supper.  :)
Og jeg har fire flasker Imperial Stout Highland Edition stående klar til forsvarlig destruering.

Lagring av Underlig jul ser jeg for meg hjelper, ja. Fersk syns jeg den har for mye krydder-bitterhet.

Du snakker... Hvor har du fått tak i de? :P
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #4 på: Desember 07, 2009, 22:00:05 »
Nøgne Ø kan absolutt ikke anbefales. Verste øllen jeg har smakt. Smakte parfyme!

auren, litt sliten i dag også... :)

Hør ikke på den kalde fisk Auren! OK, hvis man mener Miller's Light er det ypperste innen bryggekunst (og det ER en kusnt å lage øl med mindre smak enn Farris Bris) kan man vel høre på ham.  ::)

Jeg er forsåvidt ikke overvettes glad i Underlig Jul sjøl, for jeg antar det var den slubberten refererer til, men God Jul og Julesnadder er balsam for kropp og sjel. Basta!

Skal forøvrig på juleølsmaking sjøl i morgen men satser på at der er mulig å få myst litt på en TV-skjerm i ny og ne mellom slagene.
Tilbake til sport.

Hehe.. tålte du ikke den lojo? Skulle nesten tro at en Man U fan var kommet på sida og skrevet at Man U er bedre enn Leeds :)

Øl er selvsagt en individuell sak, og personlig liker jeg ikke mørkt øl alla Guinness. Ikke smaker det så godt, og det har heller ingen kullsyre. Lyst øl klart best! Har du lyst har du lov!

auren, som selvsagt her HELT rett!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #5 på: Desember 07, 2009, 22:01:12 »
Og ja, jeg refererte til Underlig Jul ja. Den smakte svært så underlig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #6 på: Desember 07, 2009, 22:37:26 »
Sånn. Nå må jeg bare huske å flytte den off topic.  ;D

Har los på ei flaske eller to Isaly edition. Vi har planlagt å drikke dette til haggisen på Burns Supper.  :)
Og jeg har fire flasker Imperial Stout Highland Edition stående klar til forsvarlig destruering.

Lagring av Underlig jul ser jeg for meg hjelper, ja. Fersk syns jeg den har for mye krydder-bitterhet.

Du snakker... Hvor har du fått tak i de? :P

Vi var tre stykk som gikk sammen og bestilte en kasse den dagen de ble lagt ut for bestilling på polet.  8)
- Leif Olav

lojosang

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #7 på: Desember 07, 2009, 22:41:47 »
Nøgne Ø kan absolutt ikke anbefales. Verste øllen jeg har smakt. Smakte parfyme!

auren, litt sliten i dag også... :)

Hør ikke på den kalde fisk Auren! OK, hvis man mener Miller's Light er det ypperste innen bryggekunst (og det ER en kusnt å lage øl med mindre smak enn Farris Bris) kan man vel høre på ham.  ::)

Jeg er forsåvidt ikke overvettes glad i Underlig Jul sjøl, for jeg antar det var den slubberten refererer til, men God Jul og Julesnadder er balsam for kropp og sjel. Basta!

Skal forøvrig på juleølsmaking sjøl i morgen men satser på at der er mulig å få myst litt på en TV-skjerm i ny og ne mellom slagene.
Tilbake til sport.

Hehe.. tålte du ikke den lojo? Skulle nesten tro at en Man U fan var kommet på sida og skrevet at Man U er bedre enn Leeds :)

Øl er selvsagt en individuell sak, og personlig liker jeg ikke mørkt øl alla Guinness. Ikke smaker det så godt, og det har heller ingen kullsyre. Lyst øl klart best! Har du lyst har du lov!

auren, som selvsagt her HELT rett!

Denne type vranglære må selvsagt ikke få stå uimotsagt!  ;D
Kullsyre gjør seg best i vond brus. Det demper smaken.   :)

Har også sansen for lyst øl, men det går LANG tid mellom hver gang jeg finner en pils jeg liker. IPA eller bitter gjør ofte susen.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #8 på: Desember 07, 2009, 22:43:10 »
Og ja, jeg refererte til Underlig Jul ja. Den smakte svært så underlig.

auren

Bitterhet og pepperkaker.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Nøgne Ø!
« Svar #9 på: Desember 08, 2009, 18:18:42 »
Noen belgiske anbefalinger til en utrent gane som har fått smaken på Grimbergen og Gulden Draak?   :)
KEEP FIGHTING!!