Ã…ret, siste hjemmekamp Leeds-Bristol Rovers,fellestur?

Started by kendo, December 15, 2009, 22:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Boxman

Da har jeg fått unnagjort den obligatoriske handlerunden på Elland Road Superstore(og svidd av langt mer enn planlagt), fått min første pint på Billy's Bar og rigget meg til på et herlig rom på Radisson Blu Hotel.
Et problem bare - jeg glemte å ta med adapter for lading av pc/mobil. Kan hotellet være behjelpelige med sånt tro? Eller noen som vet om nærmeste butikk som har sånt i hylla?
Proud to be Leeds!

anders

Quote from: Boxman on May 06, 2010, 16:39:01
Da har jeg fått unnagjort den obligatoriske handlerunden på Elland Road Superstore(og svidd av langt mer enn planlagt), fått min første pint på Billy's Bar og rigget meg til på et herlig rom på Radisson Blu Hotel.
Et problem bare - jeg glemte å ta med adapter for lading av pc/mobil. Kan hotellet være behjelpelige med sånt tro? Eller noen som vet om nærmeste butikk som har sånt i hylla?

De har det på PC World ihvertfall, butikken ligger like ved Radisson/ the Headrow.

Rudi G.

For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng 8)

laddi

Quote from: Rudi G. on May 10, 2010, 23:18:50
For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng 8)

Amen
Bergen Whites

testo

Var du der Rudi  :D :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Budda

Endre

Rudi G.

Quote from: testo on May 12, 2010, 21:47:42

Tror det, eller var det en drøm ;D

testo

Quote from: Rudi G. on May 12, 2010, 22:29:11
Quote from: testo on May 12, 2010, 21:47:42

Tror det, eller var det en drøm ;D

Sweet dreams :D
Hyggelig å treffes Rudi...
Kjempe tur og en gjeng med kjempe fine folk.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje