Ã…ret, siste hjemmekamp Leeds-Bristol Rovers,fellestur?

Started by kendo, December 15, 2009, 22:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

holmen92

Quote from: endre on March 17, 2010, 20:18:12
når tid er siste hjemmekamp?noen fra stavanger som skal reise å se bristolkampen?
Sitte å tenke på det, flyr i såfall stvg-newcastle, å tog derfra;)
Men må se d litt ann, kordan leeds gjør det i de siste kampene. blir dyrt om du ska på både den og om det blir finale spel på wembley i tillegg...
Men tror nok det ende opp me at eg og tar turen over:D

Fygle

Quote from: hobberst on March 21, 2010, 08:43:08
når tid er siste hjemmekamp?noen fra stavanger som skal reise å se bristolkampen?

Jeg er fra Nærbø, men reiser da selvsakt fra Sola, vuderer enda og reise på denne kampen.

Reiser fra Sola 7. mai til Newcastle og tar toget til Leeds. Skal bo på Marriot denne gangen, men som vanlig sammen med broder'n.
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

peder

Vurderer å reise over for å overvære kampen (min Jomfru tur) Har ingen venner som forstår seg på hvilket lag de skal holde med så jeg har kun fått med meg dårlige lag som Man.Utd, Newcastle, Chelsea Og mine dårlige venner nekter å dra for å se LEEDS på dagens nivå.

Så mitt spørsmål er. Er det flere som reiser single og er det noe felles treff sted før/etter kampen som alle møtes. Det hadde også vært greit å stå sammen med noen norske "venner" når man først har kommet seg på Elland Road.

PS !
Som evig optimist så regner jeg med at opprykket er klart før siste kamp.  ;D

Rudi G.

Quote from: peder on April 08, 2010, 18:01:40
Vurderer å reise over for å overvære kampen (min Jomfru tur) Har ingen venner som forstår seg på hvilket lag de skal holde med så jeg har kun fått med meg dårlige lag som Man.Utd, Newcastle, Chelsea Og mine dårlige venner nekter å dra for å se LEEDS på dagens nivå.

Så mitt spørsmål er. Er det flere som reiser single og er det noe felles treff sted før/etter kampen som alle møtes. Det hadde også vært greit å stå sammen med noen norske "venner" når man først har kommet seg på Elland Road.

PS !
Som evig optimist så regner jeg med at opprykket er klart før siste kamp.  ;D

Hei Peder :) Når du reiser til Leeds er du aldri alene. Book rom eller møt opp på Marriott og du vil treffe en skokk med vennlige og festklare Leedsvenner, meg selv inkludert. Du vil også møte mange nordmenn hos Peter Lorimer, Old Peacock og på Billys Bar, det er bare til å bestille tur, du vil garantert få en kjempe opplevelse. Snakkes i mai :)

holmen92

Quote from: id-buy on April 07, 2010, 15:17:54

Jeg er fra Nærbø, men reiser da selvsakt fra Sola, vuderer enda og reise på denne kampen.

Reiser fra Sola 7. mai til Newcastle og tar toget til Leeds. Skal bo på Marriot denne gangen, men som vanlig sammen med broder'n.

Reise mest sansynligvis nå eg åg! samme rutå! men e usikker på ka hotell d blir! någen som vett kor mye det koste for enkeltrom/dobbeltrom for ei helg på mariot?

Rudi G.

Quote from: holmen92 on April 10, 2010, 19:22:10

Reise mest sansynligvis nå eg åg! samme rutå! men e usikker på ka hotell d blir! någen som vett kor mye det koste for enkeltrom/dobbeltrom for ei helg på mariot?

Ca 800,- pr. natt inkl frokost :)

Henning

Noken som har tenkt seg på Members End of Season Dinner etter kampen?

holmen92

Quote from: Rudi G. on April 10, 2010, 19:50:04
Quote from: holmen92 on April 10, 2010, 19:22:10

Ca 800,- pr. natt inkl frokost :)

Tror eg blir boande på discovery inn denne gangen åg, ikkje verdens beste standard, men god dusj og grei plass å sove, trenge ikkje merr enn d;)

testo

Attention
Husk nå at billetter legges ut for salg mandag den 12 April
North Stand blir revet bort først tenker jeg så vær tidlig ute.....Jeg blir å finne der med 5 andre reisende.
http://www.leedsunited.com/page/LatestTicketNews/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RuneR

Quote from: Henning on April 10, 2010, 20:24:46
Ganske mange tenker jeg. Luscos har jo organisert deltagelse for de som meldte seg på, og de/vi hadde tilsammen 22 plasser :-)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

testo

Quote from: RuneR on April 10, 2010, 21:07:17
Ganske mange tenker jeg. Luscos har jo organisert deltagelse for de som meldte seg på, og de/vi hadde tilsammen 22 plasser :-)

Er det flere plasser da
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RuneR

Quote from: testo on April 10, 2010, 21:11:21
Er det flere plasser da
Alle plassene Luscos organiserte er solgt, men sjekk direkte med klubben....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Henning

Quote from: RuneR on April 10, 2010, 21:27:57
Er det flere plasser da

Den påmeldinga har gått meg hus forbi :)

Kjem uansett til å melde meg på. Viss det er noken andre som skal melde seg på framover, gje beskjed.

testo

Quote from: Henning on April 10, 2010, 21:52:05
Quote from: RuneR on April 10, 2010, 21:27:57
Er det flere plasser da

Den påmeldinga har gått meg hus forbi :)

Kjem uansett til å melde meg på. Viss det er noken andre som skal melde seg på framover, gje beskjed.

Kunne ikke finne noe om påmelding på forumet, og er ikke dette for selebre/spesielle utvalgte gjester (håper ikke mange blir høy på pæra nå :D) Det jeg mener-----Det er vel ikke lett å få tak i billetter til dette...Finnes det et sted jeg kan lese om dette gjør jeg gjerne det om noen legger ut en link.
Terje

RuneR

Invitasjon til å være med på Luscos-opplegget står på side 50 i siste TPN :-)
Jeg har for øvrig invitasjonen jeg fikk på mail fra Leeds. Kan sende en på mail (bare oppgi mailadresse på PM til meg). Aner ikke om det er flere ledige plasser, men det er vel verdt et forsøk.... (må være Member)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

Bjorn

Klare til å kjøpe billetter dere?? Tenkte å kjøpe et par for å være sikker...  :)
Marching On! 4276

Per Arne

Quote from: Bjorn on April 11, 2010, 15:06:37
Klare til å kjøpe billetter dere?? Tenkte å kjøpe et par for å være sikker...  :)

Sånn i tilfelle du skulle miste den ene er nok det lurt, ja....

;)

Bjorn

Ã... nei du... Er vel heller for å gardere meg med tanke på hvor mange min gruppe blir. Kona er med på turen men skal ikke på kampen  ;)
Ikke lenge igjen nå...
Marching On! 4276

Fygle

Da er billettene lagt ut! LØP OG KJØP!!!  ;)

MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Per Arne

Quote from: Bjorn on April 12, 2010, 07:55:13
Ã... nei du... Er vel heller for å gardere meg med tanke på hvor mange min gruppe blir. Kona er med på turen men skal ikke på kampen  ;)
Ikke lenge igjen nå...

Det skulle egentlig ikke kona mi heller når vi var der sist. Men hun var der likevel, og var fryktelig glad for det. Hun syntes det var en stor opplevelse (hun er var overhodet ikke interessert i fotball), og kommer til å bli med også neste gang.

:)

RuneR

Quote from: RuneR on March 01, 2010, 23:15:20
Da er turen for meg og reisekompis Atle bestilt  ;D
Flyr KLM fra Oslo via Amsterdam til Leeds/Bradford, og bor på Marriott.

Flight summary:
Oslo - Leeds   Friday 7 May 2010
10:20 Oslo Gardermoen to 12:10  Amsterdam (Schiphol)
13:55 Amsterdam (Schiphol) to 14:00  Leeds/Bradford

Leeds - Oslo   Sunday 9 May 2010
16:45 Leeds/Bradford to 19:00 Amsterdam (Schiphol)
20:40 Amsterdam (Schiphol) to 22:25 Oslo Gardermoen

Cost: NOK 2.787,- per person
----------------------------

Andre som flyr med samme som oss?

Ingen?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

Bjorn

Billetter kjøpt! 3 stk N/N6/DD/0181 til 183    ;D ;D
Nå kjære Leeds, gjør det spennende for oss da og klar 2 plass! Thats an order!

Som sagt tidligere Rune drar jeg via London fredag og tilbake mandag.

Gleder meg til dette!
Marching On! 4276

Bjorn

Quote from: Per Arne on April 12, 2010, 10:12:11
Quote from: Bjorn on April 12, 2010, 07:55:13
Ikke lenge igjen nå...

Det skulle egentlig ikke kona mi heller når vi var der sist. Men hun var der likevel, og var fryktelig glad for det. Hun syntes det var en stor opplevelse (hun er var overhodet ikke interessert i fotball), og kommer til å bli med også neste gang.

Dette går nok ikke for kona mi. Liker absolutt ikke gale fotballsupportere... Jeg brukte mesteparten av kampen hun var med sist på å bekymre meg for hennes sikkerhet med store fulle skrålende karer rundt på alle kanter. Jeg hadde vært i himmelen under disse forholdene, men hun var i helvete! Vil ikke la dette ødelegge min opplevelse så nå får hun 'matchban' frem til hun insisterer på å være med igjen...  ;)
Marching On! 4276

chief

[/quote]

Dette går nok ikke for kona mi. Liker absolutt ikke gale fotballsupportere... Jeg brukte mesteparten av kampen hun var med sist på å bekymre meg for hennes sikkerhet med store fulle skrålende karer rundt på alle kanter. Jeg hadde vært i himmelen under disse forholdene, men hun var i helvete! Vil ikke la dette ødelegge min opplevelse så nå får hun 'matchban' frem til hun insisterer på å være med igjen...  ;)
[/quote]

Du kødder vel nå Bjørn   ....... Eller ???????
1 4 all and all 4 1

Bjorn

:) Nei egentlig ikke. Sitter som regel ikke i Family stand så når jeg mener skrålende så er det vel for det meste Leeds sanger av diverse karakter. Flott å stå der i medgang, men i motgang er det ikke greit for en liten dame på under 1.60...  ::)

Sverger til North Stand denne gangen og. Bring em on!

Og viss du var bekymret for at jeg etterlater henne, så er hun ute med engelske veninner den lørdagen på shopping osv. Der trives hun best!
Marching On! 4276

Rudi G.

Billetter bestilt på John Charles Stand D 11 I 209 - 212 og J 209 - 212. Har en billett til overs hvis det skulle være krise for noen :)

Dette kan bli den avgjørende kampen men satser på at det er avklart i London helgen før!

testo

North Stand er i box.
Vi snakkes vel på Marriott-Commercial-Peacock-Billy's.
Reiser forresten fra Gardermoen fredag 08.40 med Luftwafe :D
Terje

Rudi G.

Quote from: testo on April 12, 2010, 22:29:25
North Stand er i box.

Reiser fra Bergen fredag i 6-7 tiden og lander i Leeds i 10tiden lokal tid. Snakkes alle de stedene du nevner :)

sviper

Quote from: testo on April 12, 2010, 22:29:25
North Stand er i box.

North Stand her og  ;D(N4)
LIFE IS LEEDS

McMidjo

N5 - KK

SAS fra Jessheim til Stockport, torsdag morgen.
Hjem igjen søndag formiddag.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....