Skrevet av Emne: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)  (Lest 68700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #510 på: Januar 20, 2010, 07:42:37 »
They were prancing around like a bunch of fairies.

Når du tror du er ute, så kommer de og drag you right in again.

TrJ

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #511 på: Januar 20, 2010, 07:52:07 »
Til tross for alle Armageddon-tilsiktelser...

Vi holder med Leeds United, og det er en grunn til det (h.b.???).

Kommer ALDRI til å slutte med det...

så enig, så enig. Har vel aldri opplevd en sesong med Leeds uten en downperiode (som jeg kommer på i farten) så vi kan vel vente litt med å erklære Armageddon..
Spesielt de to siste kampene har vi vel heller ikke vært så veldig dårlige heller, men det har vært litt mer stang ut enn stang inn som tidligere i sesongen. Sånn vil det som regel være over en lang sesong, men jeg tror det vil rette seg og at vi vil gå rett opp med klar margin til 2.plassen! :)
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

lojosang

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #512 på: Januar 20, 2010, 08:30:23 »
Hvis det er noen av dere her inne som har noen fasit svar på å få oss til å vinne kamper igjen!, hiv dere på tlf og gi SG noen jæ............................... la gode råd ! LEEDS4EVER.

100 % fokus, og 100 % innsats. Verre tror jeg det ikke er. Det farlige nå er at det går ut over selvtilliten. Vi får for all del ikke håpe det.

auren

Og ikkje få panikk.

"Ikkje få panikk! Ikkje få panikk!"  ;D

auren, med en enkel quiz

Holde på som kaniner på forumet, da Auren? Det sømmer seg da ikke!   ;D

Kaniner? Er du sur for at jeg snart har flere innlegg enn deg, er det det?

auren

Er ikke det der et kaninsitat, da? Flukta frå Dyreskogen?
- Leif Olav

LeedsU878

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #513 på: Januar 20, 2010, 13:06:39 »
Well, well.. Dette er jo til å gråte over.. Skal man nevne noe positivt så kommer denne down-perioden nå og ikke på slutten av sesongen (forutsatt at vi kommer tilbake på sporet snart da).
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Blank_File

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #514 på: Januar 20, 2010, 13:31:31 »
Skal til White Hart Lane på lørdag, og jeg er ufattelig redd for å bli ydmyket! :S

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #515 på: Januar 20, 2010, 13:37:53 »
Skal til White Hart Lane på lørdag, og jeg er ufattelig redd for å bli ydmyket! :S

Du får legge igjen dameveska di hjemme da  ;)

Papi

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #516 på: Januar 20, 2010, 13:49:10 »
Skal til White Hart Lane på lørdag, og jeg er ufattelig redd for å bli ydmyket! :S

Du får legge igjen dameveska di hjemme da  ;)

Hehe.... Eller ha den godt på innerlomma ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

bmoen

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #517 på: Januar 20, 2010, 14:27:40 »
Leeds har møtt veggen og er på full fart i nedeover bakke! Det ser ut som om lille-Leeds skal gjøre som Super-Leeds i gamle dager; gape over alt, serie og cuper. Og alle vet jo hvordan det pleide å gå! Ã… komme til Wembley i en malingsspann-cup kan da ikke være noe voldsomt å trakte etter. Gi blaffen i cuper og heller konsentrere seg om serien! Men en skal vel oppne et kjemperesultat mot Tottenham for deretter å ramle sammen som et korthus i neste seriekamp igjen. Det er flott! Hadde liksom trua på Leeds i år etter den fine starten, men det ser ut som om det blir den fæle gamle leksa ok en gang. Desverre!  :o
BMo - Leeds-fan siden 1964

bmoen

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #518 på: Januar 20, 2010, 14:29:32 »
Tastaturet er ikke helt med i dag!

Leeds har møtt veggen og er på full fart i nedeover bakke! Det ser ut som om lille-Leeds skal gjøre som Super-Leeds i gamle dager; gape over alt, serie og cuper. Og alle vet jo hvordan det pleide å gå! Ã… komme til Wembley i en malingsspann-cup kan da ikke være noe voldsomt å trakte etter. Gi blaffen i cuper og heller konsentrere seg om serien! Men en skal vel oppne et kjemperesultat mot Tottenham for deretter å ramle sammen som et korthus i neste seriekamp igjen. Det er flott! Hadde liksom trua på Leeds i år etter den fine starten, men det ser ut som om det blir den fæle gamle leksa ok en gang. Desverre!  :o
BMo - Leeds-fan siden 1964

jarle

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #519 på: Januar 20, 2010, 14:50:52 »
Et par cup kamper må vi vel tåle uten a det er noen unnskyldning...

GO LEEDS!!!

Litt stang ut nå... rydd opp i forsvaret og få inn en skikkleig makker til Beckford..
Becchio leverer ikke i år!!!

LeedsU878

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #520 på: Januar 20, 2010, 15:00:48 »
Et par cup kamper må vi vel tåle uten a det er noen unnskyldning...

GO LEEDS!!!

Litt stang ut nå... rydd opp i forsvaret og få inn en skikkleig makker til Beckford..
Becchio leverer ikke i år!!!

Nei, det virker litt som skadene dessverre har ødelagt litt for Becchio. Veldig synd!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Andersen

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #521 på: Januar 20, 2010, 18:45:02 »
Det er vel ikke bare cup kampene vi skal unnskylde oss for ?  ???  Hva med de lagene vi har tapt for i ligaen i det siste ? Det er heldigvis ikke mange, men mot lag som har regelrett kjempet oss i senk. Liker det ikke!  >:( LEEDS4EVER. 

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #522 på: Januar 20, 2010, 21:24:17 »
Det er vel ikke bare cup kampene vi skal unnskylde oss for ?  ???  Hva med de lagene vi har tapt for i ligaen i det siste ? Det er heldigvis ikke mange, men mot lag som har regelrett kjempet oss i senk. Liker det ikke!  >:( LEEDS4EVER. 
Vet ikke om seieren over ManUre har hatt noen direkte negativ effekt på innsatsen til gutta våre, men det kan nok ha kostet oss noen poeng i serien og være "medskyldig" i tapet mot Carlisle i går likevel. Tidligere i sesongen har vi nok vært "cupfinale" for de andre lagene, nå er vi i tillegg "laget som slo ManUre i FA-cupen", noe som nok gir våre motstandere enda mer tenning....
Det er jo flott å være "laget som slo laget som slo ManUre".
The future's so White I've got to wear shades 8)

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #523 på: Januar 20, 2010, 23:48:51 »
Det er vel ikke bare cup kampene vi skal unnskylde oss for ?  ???  Hva med de lagene vi har tapt for i ligaen i det siste ? Det er heldigvis ikke mange, men mot lag som har regelrett kjempet oss i senk. Liker det ikke!  >:( LEEDS4EVER. 
Vet ikke om seieren over ManUre har hatt noen direkte negativ effekt på innsatsen til gutta våre, men det kan nok ha kostet oss noen poeng i serien og være "medskyldig" i tapet mot Carlisle i går likevel. Tidligere i sesongen har vi nok vært "cupfinale" for de andre lagene, nå er vi i tillegg "laget som slo ManUre i FA-cupen", noe som nok gir våre motstandere enda mer tenning....
Det er jo flott å være "laget som slo laget som slo ManUre".

..og tenk å rått det blir for de som skal møte Exeter og Carlisle, de har muligheten til å slå laget, som slo laget, som slo ManUre..  ;)   ;D 

Jon R

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #524 på: Januar 21, 2010, 00:33:38 »
Leeds har møtt veggen og er på full fart i nedeover bakke! Det ser ut som om lille-Leeds skal gjøre som Super-Leeds i gamle dager; gape over alt, serie og cuper. Og alle vet jo hvordan det pleide å gå! Ã… komme til Wembley i en malingsspann-cup kan da ikke være noe voldsomt å trakte etter. Gi blaffen i cuper og heller konsentrere seg om serien! Men en skal vel oppne et kjemperesultat mot Tottenham for deretter å ramle sammen som et korthus i neste seriekamp igjen. Det er flott! Hadde liksom trua på Leeds i år etter den fine starten, men det ser ut som om det blir den fæle gamle leksa ok en gang. Desverre!  :o

Denne sammenligningen holder ikke, Sølvreven! Gamle Super Leeds var også Supersmå når det kom til størrelsen på stallen. Den gang var vel 18 til 20 spiller det vanlige, og ikke nærmere 30 som det er i våre dager. Sier som jarle: Noen cup kamper tåler vi. Enkelte av oss supportere vil ikke bare se fremover men også leve i nuet. Leeds mot Premier League motstand, live på TV. Ubetalelig. Rekk opp handa de som ville gått glipp av seieren mot manu på Old Trafford. Ikke jeg.  ;)
Jon R.

Runar

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #525 på: Januar 21, 2010, 01:09:03 »
dersom noen kunne garantere at et tap mot Spurs/Man Utd hadde gitt oss opprykk så hadde jeg tatt det med begge hender, men slik fungerer det ikke. Det eneste en kan gjøre er å jobbe for å vinne den neste kampen uansett hvem en møter. Derfor så håper jeg på kalasseier på lørdag!!! OG avansement i JPT
 

lojosang

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #526 på: Januar 21, 2010, 02:26:07 »
Den sølvpletta kjegla VIL jeg ha i skapet vårt! Basta!  :)
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #527 på: Januar 21, 2010, 09:41:14 »
Det er vel ikke bare cup kampene vi skal unnskylde oss for ?  ???  Hva med de lagene vi har tapt for i ligaen i det siste ? Det er heldigvis ikke mange, men mot lag som har regelrett kjempet oss i senk. Liker det ikke!  >:( LEEDS4EVER. 


Her er det vel på sin plass med en korrigering! "Lagene" vi har tapt for er Exeter og de stilte vel kun med ett lag....altså LAGET vi har tapt for i ligaen i det siste!!! Ikke mal fanden på veggen selv om vi tapte kampen i malingscupen!  >:(
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #528 på: Januar 21, 2010, 10:08:48 »
The result, however, extended Carlisle's excellent record at Elland Road, a ground where they have won on three of their last four visits


......hmmmm..... ???
Yeboahs vitne

auren

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #529 på: Januar 21, 2010, 10:17:54 »
Da har jeg sett høydepunkter fra kampen på LUTV. Noen inntrykk:

- Vi er alt for slappe defansivt i første omgang. Crowe er rundingsbøye.
- Beckford har 2 store sjanser som han normalt setter + en bra sjanse til. Er ute av form / har hodet andre steder.
- Hughes spiller strålende i andre omgang.
- Ankergren er på halvdistanse på 1-2 målet.
- Jeg teller 10-6 i sjanser til Leeds. Det burde holde til seier. Vi har tydeligvis ikke samme flyt som i høst. Vi må komme ut av den negative trenden!
- Vi spiller tildels forrykende god angrepsfotball. 1-1 målet kommer etter et nydelig angrep.

auren
« Siste redigering: Januar 21, 2010, 10:19:26 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Henning

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #530 på: Januar 21, 2010, 12:26:38 »
Sit igjen med mykje av dei samme inntrykka etter å ha sett bildene.

Ein kamp vi bør vinne med 2-3 mål.
Crowe fortsett det fryktelege spelet etter at han kom tilbake frå skade. (Riktignok betre offansivt).
Beckford bommar mykje gjennom sesongen og trur ikkje det har med at han har haudet andre plassar. Kjem snart i scoringsform igjen.

Runar

Sv: KAMP: vs. CARLISLE UNITED (19/1)
« Svar #531 på: Januar 21, 2010, 12:46:13 »
Vil anbefale og se høydepunktene fra de to siste kampene. Jeg vil si at vi er uheldig/udyktig som ikke scorer flere mål i disse to kampene. Vi skaper plenty med klare sjanser. Desverre så forsvarer vi oss dårligere enn tidligere i sesongen. Det er det som skal til for å vinne tilbake til seiersoppskriften. Desverre så minner disse to kampene meg om del kamper under Macca høsten 2008, da og følte jeg bare det var et spørsmål om å få det til å løsning igjen før 3poengerne ville komme på rad og rekke.

Jeg vil kanskje lansere og forsøke Bromby og Paddy som stopperpar i de neste ligakampene. La Howson få tilbake kapteinsbindet og den sentralemidtbanerollen sammen med Kilkenny (ihvertfall på Elland Road). Grella var positiv i første omgang, og jeg er komfortabel med å gi han flere sjanser ut over våren.