Skrevet av Emne: Litt hjelp til en konkurranse takk  (Lest 1623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Litt hjelp til en konkurranse takk
« på: Desember 17, 2009, 01:54:35 »
Jeg koser meg med en lokal julequiz, men nå sitter jeg bomfast. Har googlet i 2 timer og er i ferd med å gi opp. Kan noen hjelpe?
Oppgavetekst:

OPPGAVE 5
I disse dager hvor det deles ut priser i øst og vest og til presidenter som ikke engang har fått varmen i det ovale kontor så deles også dette vakre kunstverket ut til en fotballkunstner.

SPRINT OG GULT: Hva deles denne prisen ut for?

KLATRETRØYA: Hvem er prisen oppkalt etter, og hva slags connection har denne mannen til Konsmo IL? (en skikkelig nøtteoppgave i dag på en dårlig torsdag). HINT: Sjekke Konsmo IL's hjemmesider.

trondt

Sv: Litt hjelp til en konkurranse takk
« Svar #1 på: Desember 17, 2009, 12:43:08 »
Tour de france:
Gul trøye: Leder
Sprint (går ut ifra at det gjelder spurt, grønn trøye)

Klatretrøya var det Felix Levitan som ga navnet til. Konsmo IL brukte den samme trøya i sin julekonkurranse 2008 som en betegnelse for klatrebonusspørsmål.

Blank_File

Sv: Litt hjelp til en konkurranse takk
« Svar #2 på: Desember 17, 2009, 14:49:18 »
vel... :) Jeg burde kanskje gitt en smule mer forklaring. :)

Det er 3 konkurranser i konkurransen. Gul er den som klarer flest spørsmål helt riktig. Sprint er den som klarer spørsmålene først. Klatretrøya er for de som klarer ekstra spørsmålene.

Prisen som deles ut er den er bilde av under spørsmålene og har ingenting med Tour de France å gjøre what so ever. :)

Jeg lurer egentlig bare på om noen kjenner igjen prisen på bildet. Jeg har rett og slett ikkje peiling. Det er mest sannsynlig en individuell pris for et eller annet. Vi snakker BARE fotball her nå.

trondt

Sv: Litt hjelp til en konkurranse takk
« Svar #3 på: Desember 17, 2009, 14:53:17 »
 ;D ;D He-he, da fant jeg ut litt om touren ihverfall. Når det gjelder bilde så har jeg forsøkt å google forskjellige "fotball trophys", men ikke sett noe som ligner.
Men hva driver denne uncorig09 med ???

Blank_File

Sv: Litt hjelp til en konkurranse takk
« Svar #4 på: Desember 17, 2009, 17:10:51 »
Men hva driver denne uncorig09 med ???
Jeg er ganske mye i tvil om det samme.  :-\

Angående konkurransen så har jeg prøvd å google i to timer selv, men finner det ikke ut. Fatter ikke hvor de har klart å gravd opp denne.

lojosang

Sv: Litt hjelp til en konkurranse takk
« Svar #5 på: Desember 17, 2009, 17:56:07 »
Men hva driver denne uncorig09 med ???
Jeg er ganske mye i tvil om det samme.  :-\

Angående konkurransen så har jeg prøvd å google i to timer selv, men finner det ikke ut. Fatter ikke hvor de har klart å gravd opp denne.

Han er en bot. Brukeren vil bli slettet så snart Asbjørn eller Zyber-Robert får tid til det.
- Leif Olav