avstemning

Hvordan syns du vi skal forholde oss til gratulasjonstråder ala "nytt LUSCOS-medlem er født"?

De er så få at de klarer vi godt å leve med som det er
Vi kan opprette en egen "Gratulasjonstråd" på OEF og vise til denne
Disse bør flyttes til Off Topic konsekvent

Skrevet av Emne: Gratulasjonstråder  (Lest 1871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Gratulasjonstråder
« på: Desember 19, 2009, 09:57:49 »
Off topic?

arneg

Sv: Gratulasjonsprotokoll 2til Idar Helge Olsen
« Svar #1 på: Desember 19, 2009, 09:59:41 »
Off topic?

Off Topic i et forum hvor gratulasjonene lett kunne kommet midt i kamptråden?
 

peacock

Sv: Gratulasjonsprotokoll 2til Idar Helge Olsen
« Svar #2 på: Desember 19, 2009, 10:51:29 »
Off topic?

Off Topic i et forum hvor gratulasjonene lett kunne kommet midt i kamptråden?

Selvfølgelig er det off topic. Huff, det skulle vært litt av et forum:
Vi er mange Leeds-supportere, og om alle som kjenner en annen Leeds-supporter skulle lage "gratulasjonsprotokoller" ved diverse merkedager til grandtanter, bestemødre, fettere, tremenninger eller kompiser, ja da blir det liten plass til å diskutere Leeds United! >:(

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Gratulasjonsprotokoll 2til Idar Helge Olsen
« Svar #3 på: Desember 19, 2009, 11:31:40 »
Off topic?

Off Topic i et forum hvor gratulasjonene lett kunne kommet midt i kamptråden?

Selvfølgelig er det off topic. Huff, det skulle vært litt av et forum:
Vi er mange Leeds-supportere, og om alle som kjenner en annen Leeds-supporter skulle lage "gratulasjonsprotokoller" ved diverse merkedager til grandtanter, bestemødre, fettere, tremenninger eller kompiser, ja da blir det liten plass til å diskutere Leeds United! >:(


Her må jeg si meg helt enig med peacock.  Det er vel kaos nok her inne i diverse andre tråder, og skal man nå sende gratulasjonshilsner til "tanta til Beate" eller hva det måtte være fordi de er Leedsfan eller en gang har sett Leeds på TV så så blir det enda mer kaos.  Da takker jeg meg heller til en antiBates tråd fra HB ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gratulasjonsprotokoll 2til Idar Helge Olsen
« Svar #4 på: Desember 19, 2009, 13:23:47 »
Bare for å svare kort: (blir dette diskusjonstema oppretter vi heller en egen diskusjonstråd om det...)

Så lenge disse trådene er few og far between tror jeg vi fint klarer å leve med de. :)
Men, blir de mange må de organiseres litt.

Vi har samme problematikken ang. de som melder om "Nytt LUSCOS-medlem er født" (hittil har disse blitt godt mottatt og det har kun vært gratulasjonsmeldinger i trådene - NB! så lenge pappaen har postet det. I ett tilfelle ble det postet av en onkel og diskusjonen kom med en gang).

Jeg ser for meg tre varianter
- Det er så få tilfeller at dette kan vi leve godt med på OEF
- Vi overfører de konsekvent til Off Topic
- Vi kan opprette en egen "Gratulasjonstråd" på OEF

(...mens jeg skriver ser jeg at det blir vanskelig å unngå videre diskusjon her, så jeg oppretter en egen tråd prompte :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Gratulasjonstråder
« Svar #5 på: Desember 19, 2009, 13:28:57 »
Fra tid til annen fødes det nye LUSCOS-medlemmer, og det blir presentert her.
Hittil har dette ikke avstedkommet annet enn videre gratulasjoner (bortsett fra i ett tilfelle der det ble postet av en onkel ogikke pappaen - da kom diskusjonen med en gang).

Også andre gratulasjonstråder har jo forekommet, så det er ikke bare ang. fødsler..
På Off Topic har vi allerede en bursdagshilsen-tråd...

Mine tanker er:
Så lenge disse trådene er few og far between tror jeg vi fint klarer å leve med de. :)
Men, blir de mange må de organiseres litt.

Jeg ser for meg tre varianter
- Det er så få tilfeller at dette kan vi leve godt med på OEF
- Vi overfører de konsekvent til Off Topic
- Vi kan opprette en egen "Gratulasjonstråd" på OEF

(...mens jeg skriver ser jeg at det blir vanskelig å unngå videre diskusjon her, så jeg oppretter en egen tråd prompte :)

Jeg fikk såvidt liten respons på et slikt spørsmål inne på moderatorforumet at jeg tar den her nå :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gratulasjonstråder
« Svar #6 på: Desember 19, 2009, 14:47:41 »
Gratulasjonstrådene kan ligge på OEF et par tre dager til de som vil grattuler er ferdig med det og så flyttes den til OT!

SirOlsen

Sv: Gratulasjonsprotokoll 2til Idar Helge Olsen
« Svar #7 på: Desember 19, 2009, 16:11:58 »
Asbjørn:

Kunne jeg fått bedt deg pent om å slette alle innlegg som ikke inneholder noen gratulasjoner her?
Dette var som skrevet i topp post ment at jeg skal skrive ut screenshot med alle hilsnene og få rammet inn og ordnet noe som en gave. Det vet jeg han ville blitt glad for.. derfor blir det veldig kjedelig å ha med masse gnåling om off-topic.. også denne posten min... for da blir plutselig hele poenget borte og jeg må finne på noe annet....

Så tusen takk til dere som var mere opptatt av off-topic enn å gratulere en med-supporter med giftemål og å være med på et lite hyggelig stunt.
-SirOlsen-

lojosang

Sv: Gratulasjonstråder
« Svar #8 på: Desember 19, 2009, 16:18:24 »
Jeg røska dem ut og flytta dem hit.
- Leif Olav

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Gratulasjonsprotokoll 2til Idar Helge Olsen
« Svar #9 på: Desember 19, 2009, 16:50:29 »
Asbjørn:

Kunne jeg fått bedt deg pent om å slette alle innlegg som ikke inneholder noen gratulasjoner her?
Dette var som skrevet i topp post ment at jeg skal skrive ut screenshot med alle hilsnene og få rammet inn og ordnet noe som en gave. Det vet jeg han ville blitt glad for.. derfor blir det veldig kjedelig å ha med masse gnåling om off-topic.. også denne posten min... for da blir plutselig hele poenget borte og jeg må finne på noe annet....

Så tusen takk til dere som var mere opptatt av off-topic enn å gratulere en med-supporter med giftemål og å være med på et lite hyggelig stunt.


Bare hyggeligt.
« Siste redigering: Desember 19, 2009, 17:01:48 av LeedsUnited »

peacock

Sv: Gratulasjonstråder
« Svar #10 på: Desember 20, 2009, 09:30:24 »
Hva i huleste er dette? Det ser jo ut som om jeg har startet denne tråden? Det har jeg ikke gjort! MOD; SLETT!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gratulasjonstråder
« Svar #11 på: Desember 20, 2009, 12:32:43 »
Hva i huleste er dette? Det ser jo ut som om jeg har startet denne tråden? Det har jeg ikke gjort! MOD; SLETT!

Dine egne innlegg kan du vel såvidt jeg husker selv velge å slette (hvis ikke kan jeg gjøre det). Jeg ser den at mitt opprinnelige førsteinnlegg i denne tråden med fordel fortsatt kunne stått først, men jeg vil ikke bare slette postene til arneg og LeedsUnited bare av den grunn. Hvorfor disse postene ble flyttet vekk fra Sir'ens tråd, er vel bra forklart ut fra Sir'ens og Lojos innlegg. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

newsome

Sv: Gratulasjonstråder
« Svar #12 på: Desember 20, 2009, 12:35:06 »
Ken Bates på sky news om 5 min.

fjellhaugen

Sv: Gratulasjonstråder
« Svar #13 på: Desember 20, 2009, 14:43:51 »
Ken Bates på sky news om 5 min.


gratulerer ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!