Skrevet av Emne: Kommer det en ny spiss?  (Lest 6185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

columbi

Kommer det en ny spiss?
« på: Desember 29, 2009, 23:54:20 »
Gjennom mange år har Leeds hatt svært profilerte spisser i sine rekker. I de gode tidene har det alltid vært gode og effektive spisser i front. For å ta siste 15-20 år har vi hatt bl.a. Lee Chapman, Tony Yeboah, Jimmy Floyd H, Alan Smith, Mark Viduka og nå til sist Jermaine Beckford. Spillere som har preget klubbens resultater og har betydd mye for fremganger til tider. Alle lag som vil noe og har ambisjoner, er nødt til å ha spillere som har det lille ekstra. Spillere som nødvendigvis må koste noe mer. Men, alt har sin pris og dersom prisen blir for høy vil det være negativt for lagmoralen. Skal Leeds sikre en plass blant top-2 for direkte opprykk, er jeg helt overbevist om at vi er nødt til å ha en spiss som ”bøtter” inn mål. En som kan avgjøre kamper, for vi trenger de poengene. Det vil sannsynlig bli 4 lag som kjemper om de 2 øverste plassene. Et av lagene vil garantert sakke akterut utover etterhvert, mens det vil sannsynligvis være nødvendig med over 93-95 poeng for direkte opprykk. Og da må vi ha spillere som både kan spille med hjerte og med en slepen fot. Så med eller uten Jermaine de neste 4 månedene, vi er nødt til å ha et fyrtårn foran. Og det tror jeg Simon G har kontroll på. Leeds har kultur for å ha gode spisser. I hvert fall i de gode tidene. Og jeg tror ikke det fyrtårnet som eventuelt måtte erstatte Jermaine finnes i våre rekker pr. i dag. Så det blir spennende i de neste ukene. Og jeg vil ha en spiss som spiller med hjertet i klubben og at lønna ikke er det primære. Lykke til Simon!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #1 på: Desember 30, 2009, 00:13:32 »
Det kommer nok en ny spiss i januar for å erstatte Beckford som mest sannsynlig forlater Leeds i januar

Frode

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #2 på: Desember 30, 2009, 00:19:36 »
Gjennom mange år har Leeds hatt svært profilerte spisser i sine rekker. I de gode tidene har det alltid vært gode og effektive spisser i front. For å ta siste 15-20 år har vi hatt bl.a. Lee Chapman, Tony Yeboah, Jimmy Floyd H, Alan Smith, Mark Viduka og nå til sist Jermaine Beckford. Spillere som har preget klubbens resultater og har betydd mye for fremganger til tider. Alle lag som vil noe og har ambisjoner, er nødt til å ha spillere som har det lille ekstra. Spillere som nødvendigvis må koste noe mer. Men, alt har sin pris og dersom prisen blir for høy vil det være negativt for lagmoralen. Skal Leeds sikre en plass blant top-2 for direkte opprykk, er jeg helt overbevist om at vi er nødt til å ha en spiss som ”bøtter” inn mål. En som kan avgjøre kamper, for vi trenger de poengene. Det vil sannsynlig bli 4 lag som kjemper om de 2 øverste plassene. Et av lagene vil garantert sakke akterut utover etterhvert, mens det vil sannsynligvis være nødvendig med over 93-95 poeng for direkte opprykk. Og da må vi ha spillere som både kan spille med hjerte og med en slepen fot. Så med eller uten Jermaine de neste 4 månedene, vi er nødt til å ha et fyrtårn foran. Og det tror jeg Simon G har kontroll på. Leeds har kultur for å ha gode spisser. I hvert fall i de gode tidene. Og jeg tror ikke det fyrtårnet som eventuelt måtte erstatte Jermaine finnes i våre rekker pr. i dag. Så det blir spennende i de neste ukene. Og jeg vil ha en spiss som spiller med hjertet i klubben og at lønna ikke er det primære. Lykke til Simon!

Reflektert innlegg, men Smith kan vel strengt tatt ikke sies å ha vært en av de mest effektive spissene.  Spilte med hjertet utenpå drakten, men noen stor målscorer var han ikke.  Chapman derimot ... kanskje tidenes mest undervurderte Leeds spiller.  En av de beste/mest betydningsfulle ever.
 

Tom S

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #3 på: Desember 30, 2009, 07:15:19 »
Det spørs kva som skjer med Becks i januar.

Om Becks blir, meiner eg det er unødvendig å kjøpe inn ein ny spiss no (kanskje lån).
Om Becks blir solgt (så dumme trur eg ikkje verken Larry eller Kenneth er...) er vi nøydd til å erstatte han.

Skal det kjøpes no i januar må det vere fordi ein av Larry sine langsiktige "targets" vert tilgjengelig. Lån er nok tingen, spar pengene til vi er i CCC; då er vi meir attraktive, har større lønnsbudsjett og det vert enklere å skaffe den RETTE.

COME ON LEEDS !!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #4 på: Desember 30, 2009, 09:32:42 »
Ny spiss må på plass enten nå eller til sommeren.  Litt avhengig av når Beckford drar.  Selv tror jeg det ikke kommer til å skje noe før til sommeren.  Beckford kommer neppe til å dra noen steder i januar, det vil han tape alt for mye på økonomisk.  Mye mer for ham å hente når han står fritt til sommeren.

Leppan

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #5 på: Desember 30, 2009, 11:22:51 »
Jeg tror at med tillit og spilletid kan Grella utvikle seg til en god League 1 og kanskje CCC spiss. Teknikken virker udiskuterbar ut, spilleforståelsen og samhandling vil komme over tid.
Glory years will come again!

h.b

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #6 på: Desember 30, 2009, 14:10:38 »
Personlig så tror jeg Grella er mer en League 2 spiss. Alt for lett for League one og CCC. Og ikke for å nevne Premier league.
Forsvinner Beckford. Ja da må Leeds bruke minimum 2 mill pund på en ny spiss til sommeren. Jeg vil tippe at Lambert kan være den spissen som vil fylle Beckford sine sko og mer til

Pettersen97

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #7 på: Desember 30, 2009, 14:11:52 »
Trur ikke Beckford blir solgt i Januar..Etter det æ har forstådd så kan han signere for en ny klubb i Januar utn at Leeds får et rødt øre,men at han må spille ut kontrakts tida i Leeds..Kan jo hende at Leeds blir tilbydd en release sum for Becks men det trur æ ikke Grayson og Bates e intressert i :) Han har for høy scorings rate til å sleppe han før sesongen e over, å det virke som han e på gang nu ijænn etter en litn periode med måltørke..Han kan nåkk bli den som skyt oss opp en divisjon :)

MOT!!
The Mighty Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #8 på: Desember 30, 2009, 14:26:03 »
Han kan forhandle med andre klubber. men kan ikke skrive under for de før han er ferdig med kontrakten med Leeds

Runar

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #9 på: Desember 30, 2009, 20:51:24 »
Kan i utgangspunkte ikke "forhandle" heller... Reglene er ganske klare på at det ikke kan ingåes noen avtale før kontrakten med Leeds er ute 30.6.10 - ihvertfall ikke med andre engelske klubber... er usikker på om han kan skrive førkontrakt med utenlandske klubber
 

Pettersen97

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #10 på: Desember 30, 2009, 21:33:58 »
Ã…kej..Det va jo forsåvidt betrygganes..Da kan det jo hende at han kanskje skriv under for Leeds til sommern om "vi" klatre opp en divisjon :)
The Mighty Whites

DenHviteYeboah

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #11 på: Desember 31, 2009, 00:01:46 »
Hele problemet her er dessverre at hvis vi får en spiss som bøtter inn mål i CCC, uansett om han heter Beckford,Grella eller Skumgummi for den del,så vil det komme et bud fra en PL klubb.Da selger Bukkeskjegget og vi er like langt.....triste greier ;)

Runar

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #12 på: Desember 31, 2009, 00:10:35 »
å?
 

Svend Anders

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #13 på: Desember 31, 2009, 07:29:25 »
Kan i utgangspunkte ikke "forhandle" heller... Reglene er ganske klare på at det ikke kan ingåes noen avtale før kontrakten med Leeds er ute 30.6.10 - ihvertfall ikke med andre engelske klubber... er usikker på om han kan skrive førkontrakt med utenlandske klubber

Er dette en ny regel, eller noe? Har du noen linker så man kan få bekreftet forholdene?

Her hjemme kan man jo forhandle med hvem som helst med seks måneder igjen på kontrakten. Raymond Kvisvik gjorde det (eller ville det) sist sommer, og FFK hentet i våres Celso Borges nettopp ved å skrive en pre-contract måneder før hans kontrakt var slutt.

Mulig engelskmennene, som liker å gjøre det på sin måte, har egne regler.
Men at de ikke kan signere før 30. juni høres rart ut. Vi hentet jo f.eks Andy Robinson ved å signe ham i midten av mai (før PO-finalen).

Tilbake til temaet:
En ny spiss hentes garantert. Spørsmålet er om Leeds (Simon og Gwyn) har identifisert spilleren(e) de vil gå for, eller om de fortsatt leter.
Jeg tror ikke vi ser noen overgang på denne fronten (permanent) i januar om de ikke har funnet akkurat den spissen de ønsker, OG de får et knallbud på Beckford.

Det eneste som kan rokke ved at Beckford går allerede nå og ikke i sommer er nok at begge disse faktorene slår inn.

For å ta det videre, og som jeg ikke fikk noe respons på i en viss annen tråd: Hva slags type/typer bør være vår nye spiss i CCC? Samme gata som Becford hva gjelder styrker, eller snakker vi litt andre ferdigheter?
Runar har lansert I. Miller fra WBA, hallgel nevner Billy Sharp (som jeg forsåvidt deler, om prisen er grei) - er det andre konkrete forslag?

Jeg vil anslå at lønnstaket vårt i CCC vil være rundt £6,000 i uka, så kan man sikkert legge på noen bonuser og evt en god sign-on fee, spesielt for bosmans.

SA

Tom S

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #14 på: Desember 31, 2009, 10:11:59 »
Kan i utgangspunkte ikke "forhandle" heller... Reglene er ganske klare på at det ikke kan ingåes noen avtale før kontrakten med Leeds er ute 30.6.10 - ihvertfall ikke med andre engelske klubber... er usikker på om han kan skrive førkontrakt med utenlandske klubber

Jeg vil anslå at lønnstaket vårt i CCC vil være rundt £6,000 i uka, så kan man sikkert legge på noen bonuser og evt en god sign-on fee, spesielt for bosmans.

SA

Lønstak på £6k i CCC?
Er det ikkje det vi har no i L1?

Skal vi seriøst utfordre om opprykk til PL må lønstaket vere minst like høgt som de vi konkurrerer med (kanskje med unntak av de som hr PL-fallskjerm).
Tipper det ligger ein del høgere enn £6k.

Ikkje meininga å rote til topicen, men måtte berre kommentere dette.
COME ON LEEDS !!

Runar

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #15 på: Desember 31, 2009, 10:57:06 »
Kan i utgangspunkte ikke "forhandle" heller... Reglene er ganske klare på at det ikke kan ingåes noen avtale før kontrakten med Leeds er ute 30.6.10 - ihvertfall ikke med andre engelske klubber... er usikker på om han kan skrive førkontrakt med utenlandske klubber

Er dette en ny regel, eller noe? Har du noen linker så man kan få bekreftet forholdene?

Her hjemme kan man jo forhandle med hvem som helst med seks måneder igjen på kontrakten. Raymond Kvisvik gjorde det (eller ville det) sist sommer, og FFK hentet i våres Celso Borges nettopp ved å skrive en pre-contract måneder før hans kontrakt var slutt.

Mulig engelskmennene, som liker å gjøre det på sin måte, har egne regler.
Men at de ikke kan signere før 30. juni høres rart ut. Vi hentet jo f.eks Andy Robinson ved å signe ham i midten av mai (før PO-finalen).

Tilbake til temaet:
En ny spiss hentes garantert. Spørsmålet er om Leeds (Simon og Gwyn) har identifisert spilleren(e) de vil gå for, eller om de fortsatt leter.
Jeg tror ikke vi ser noen overgang på denne fronten (permanent) i januar om de ikke har funnet akkurat den spissen de ønsker, OG de får et knallbud på Beckford.

Det eneste som kan rokke ved at Beckford går allerede nå og ikke i sommer er nok at begge disse faktorene slår inn.

For å ta det videre, og som jeg ikke fikk noe respons på i en viss annen tråd: Hva slags type/typer bør være vår nye spiss i CCC? Samme gata som Becford hva gjelder styrker, eller snakker vi litt andre ferdigheter?
Runar har lansert I. Miller fra WBA, hallgel nevner Billy Sharp (som jeg forsåvidt deler, om prisen er grei) - er det andre konkrete forslag?

Jeg vil anslå at lønnstaket vårt i CCC vil være rundt £6,000 i uka, så kan man sikkert legge på noen bonuser og evt en god sign-on fee, spesielt for bosmans.

SA

Har forsøkt og finne en oversikt som kan backe opp min påstand om at de ikke kan signere på pre contract allerede i januar. Uten at jeg helt har klart det. I den grad det har noe troverdighet så er det slik når en spiller FM, spillet baserer seg jo på overganger så jeg tar det forgitt at det stemmer. Tror ikke 30.6 stemmer men sesongslutt er mer riktig.

Hva det gjelder type spiss, så er jeg 100% sikker på at en må hente en fysisk hurtig spiss. Blakes fra Wolves, Braathen fra Touluse. En spiller med "rå" fysikk og evnen til å gjøre endel på egenhånd er nøkkelferdigheter i CCC. Vi bør unngå for mange Robbie Blake og Healy typer. 
« Siste redigering: Desember 31, 2009, 11:05:44 av Runar »
 

sviper

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #16 på: Desember 31, 2009, 11:28:33 »
Kan i utgangspunkte ikke "forhandle" heller... Reglene er ganske klare på at det ikke kan ingåes noen avtale før kontrakten med Leeds er ute 30.6.10 - ihvertfall ikke med andre engelske klubber... er usikker på om han kan skrive førkontrakt med utenlandske klubber

Er dette en ny regel, eller noe? Har du noen linker så man kan få bekreftet forholdene?

Her hjemme kan man jo forhandle med hvem som helst med seks måneder igjen på kontrakten. Raymond Kvisvik gjorde det (eller ville det) sist sommer, og FFK hentet i våres Celso Borges nettopp ved å skrive en pre-contract måneder før hans kontrakt var slutt.

Mulig engelskmennene, som liker å gjøre det på sin måte, har egne regler.
Men at de ikke kan signere før 30. juni høres rart ut. Vi hentet jo f.eks Andy Robinson ved å signe ham i midten av mai (før PO-finalen).

Tilbake til temaet:
En ny spiss hentes garantert. Spørsmålet er om Leeds (Simon og Gwyn) har identifisert spilleren(e) de vil gå for, eller om de fortsatt leter.
Jeg tror ikke vi ser noen overgang på denne fronten (permanent) i januar om de ikke har funnet akkurat den spissen de ønsker, OG de får et knallbud på Beckford.

Det eneste som kan rokke ved at Beckford går allerede nå og ikke i sommer er nok at begge disse faktorene slår inn.

For å ta det videre, og som jeg ikke fikk noe respons på i en viss annen tråd: Hva slags type/typer bør være vår nye spiss i CCC? Samme gata som Becford hva gjelder styrker, eller snakker vi litt andre ferdigheter?
Runar har lansert I. Miller fra WBA, hallgel nevner Billy Sharp (som jeg forsåvidt deler, om prisen er grei) - er det andre konkrete forslag?

Jeg vil anslå at lønnstaket vårt i CCC vil være rundt £6,000 i uka, så kan man sikkert legge på noen bonuser og evt en god sign-on fee, spesielt for bosmans.

SA

Har forsøkt og finne en oversikt som kan backe opp min påstand om at de ikke kan signere på pre contract allerede i januar. Uten at jeg helt har klart det. I den grad det har noe troverdighet så er det slik når en spiller FM, spillet baserer seg jo på overganger så jeg tar det forgitt at det stemmer. Tror ikke 30.6 stemmer men sesongslutt er mer riktig.

Hva det gjelder type spiss, så er jeg 100% sikker på at en må hente en fysisk hurtig spiss. Blakes fra Wolves, Braathen fra Touluse. En spiller med "rå" fysikk og evnen til å gjøre endel på egenhånd er nøkkelferdigheter i CCC. Vi bør unngå for mange Robbie Blake og Healy typer. 

enig at vi kan trenge en spiss med styrke hurtighet og avsluttningsegenskaper,støttet typer som N.Blake og B.Sharp,men D.Braaten??tror du Runar at Braaten virkelig kan score 25-30 mål CCC????har ingenting i mot han men utpreget målscorer blir han aldri,men god spiller.JA
LIFE IS LEEDS

h.b

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #17 på: Desember 31, 2009, 11:36:02 »
Rykker vi opp, så trengs det 2 nye spisser. Dere nevner Braaten,Sharp,Blake,Hulse,Healy og gud bedre hvor mange som aldri vil bli en hit.
Start med å hente Lambert og deretter en bakromsspiss

Frode

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #18 på: Desember 31, 2009, 11:41:46 »
Braaten kan vi glemme.  Historien er full av "gode" spisser (les; hurtig, sterk, teknisk bra, osv) som IKKE scorer mål.  Braaten er en av disse.
 

columbi

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #19 på: Desember 31, 2009, 11:43:57 »
Jeg har ingen forslag på spesifikke navn, men egenskaper bør og må være at man passer inn i lagets spillestil. Det er jo også slik at et godt lag kan gjøre en spiss god. (jfr Cantona - Solskjær)
Synes Beckford til tider også har scoret mange mål på sjanser som ikke nødvendigvis er helt opplagte. Med en god og plasseringssikker skuddfot fra 16-20m, fysisk styrke og hurtighet til å binde opp forsvaret for å gi rom for medspillere samt kjølighet foran kassa til å sette 100% sjanser er viktige egenskaper.
Og om det blir lån eller kjøp er kanskje ikke så viktig. Simon Grayson & Co har sikkert allerede noen meget aktuelle på sin blokk.
Så får vi sannsynligvis se Beckford for siste gang i Leeds trøya til søndag mot scum. Ryktene sier 2 mill £ og Newcastle.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #20 på: Desember 31, 2009, 11:50:32 »
Jeg tror vi må utenfor Englands grenser for å fine den rette makeren til Lambert. For jeg håper virkelig at Grayson går for ham. Lambert vil nok passe godt inn i Premier league og trenger derfor en makker som er ukjent for de fleste her inne. Og denne makkeren kan man godt finne i Afrika. Elfenbenskysten eller lignende. For alle de dere nevner her vil floppe i Premier League. Og Leeds skal rett opp fra CCC til premier League. For det er der vi skal være. Ikke blandt middelmådige klubber som spiller i bakgårdsligaen

isak

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #21 på: Desember 31, 2009, 12:03:04 »
Braaten kan vi glemme.  Historien er full av "gode" spisser (les; hurtig, sterk, teknisk bra, osv) som IKKE scorer mål.  Braaten er en av disse.
Braathen scorte no ein 5-6 mål mot oss i den lokale jolacupen på Voss ;) Men kanskje ikkje det er eit godt nok kvalitetsteikn for at han hadde skåra masse mål i CCC  ;D

ditommaso

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #22 på: Desember 31, 2009, 12:09:16 »
Kan i utgangspunkte ikke "forhandle" heller... Reglene er ganske klare på at det ikke kan ingåes noen avtale før kontrakten med Leeds er ute 30.6.10 - ihvertfall ikke med andre engelske klubber... er usikker på om han kan skrive førkontrakt med utenlandske klubber

Er dette en ny regel, eller noe? Har du noen linker så man kan få bekreftet forholdene?

Her hjemme kan man jo forhandle med hvem som helst med seks måneder igjen på kontrakten. Raymond Kvisvik gjorde det (eller ville det) sist sommer, og FFK hentet i våres Celso Borges nettopp ved å skrive en pre-contract måneder før hans kontrakt var slutt.

Mulig engelskmennene, som liker å gjøre det på sin måte, har egne regler.
Men at de ikke kan signere før 30. juni høres rart ut. Vi hentet jo f.eks Andy Robinson ved å signe ham i midten av mai (før PO-finalen).

Tilbake til temaet:
En ny spiss hentes garantert. Spørsmålet er om Leeds (Simon og Gwyn) har identifisert spilleren(e) de vil gå for, eller om de fortsatt leter.
Jeg tror ikke vi ser noen overgang på denne fronten (permanent) i januar om de ikke har funnet akkurat den spissen de ønsker, OG de får et knallbud på Beckford.

Det eneste som kan rokke ved at Beckford går allerede nå og ikke i sommer er nok at begge disse faktorene slår inn.

For å ta det videre, og som jeg ikke fikk noe respons på i en viss annen tråd: Hva slags type/typer bør være vår nye spiss i CCC? Samme gata som Becford hva gjelder styrker, eller snakker vi litt andre ferdigheter?
Runar har lansert I. Miller fra WBA, hallgel nevner Billy Sharp (som jeg forsåvidt deler, om prisen er grei) - er det andre konkrete forslag?

Jeg vil anslå at lønnstaket vårt i CCC vil være rundt £6,000 i uka, så kan man sikkert legge på noen bonuser og evt en god sign-on fee, spesielt for bosmans.

SA

Har forsøkt og finne en oversikt som kan backe opp min påstand om at de ikke kan signere på pre contract allerede i januar. Uten at jeg helt har klart det. I den grad det har noe troverdighet så er det slik når en spiller FM, spillet baserer seg jo på overganger så jeg tar det forgitt at det stemmer. Tror ikke 30.6 stemmer men sesongslutt er mer riktig.

Hva det gjelder type spiss, så er jeg 100% sikker på at en må hente en fysisk hurtig spiss. Blakes fra Wolves, Braathen fra Touluse. En spiller med "rå" fysikk og evnen til å gjøre endel på egenhånd er nøkkelferdigheter i CCC. Vi bør unngå for mange Robbie Blake og Healy typer. 

Angående FM så kan klubber utenfor England signe Beckford 6 mnd før kontrakten løper ut. Andre engelske klubber må vente til 1 mnd før utløp. Tror dette stemmer med virkeligheten. FM pleier å være godt oppdatert på slikt.
Me fail english? Thats unpossible!!

raggen

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #23 på: Desember 31, 2009, 12:25:50 »
Ser mange ser Lambert som ny spiss i Leeds MEN det store spørsmålet jeg stiller meg. Vil sotton Selge?? de har akkurat kjøpt han, har han klausul ikontrakten hans osv... Jeg ser og gjerne Lambert i leeds drakt men vet ikke hvor reelt det er. Klart hvis vi rykker opp så er sjansene større for at han vil spille på ett høyere nivå men vil klubben selge.
Ett annet spørsmål jeg stiller er hvorfor var ikke Leeds aktuelle da han kom til Southampton???
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #24 på: Desember 31, 2009, 12:32:30 »
Fordi Leeds er treige og har Bates som vil ha spillere gratis

jacob burns

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #25 på: Desember 31, 2009, 12:48:39 »
Cox fra Swindon bøttet inn mål i League 1 i fjor.Har ikke sett etter så nøye,men tror ikke han har scoret så mye i år.Noen som kjenner til denne spilleren?Kunne han vært aktuell?

Henning

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #26 på: Desember 31, 2009, 13:29:27 »
Cox fra Swindon bøttet inn mål i League 1 i fjor.Har ikke sett etter så nøye,men tror ikke han har scoret så mye i år.Noen som kjenner til denne spilleren?Kunne han vært aktuell?

Cox har vel fortsatt å score mål for wba, so han er nok ikkje aktuell. Viss ikkje wba rykke opp då og han ikkje held nivået der.

DenHviteYeboah

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #27 på: Desember 31, 2009, 14:11:42 »
At dere gidder å diskutere spisskjøp i størrelsesorden Lambert.Hva i all verden skal vi kjøpe for?knapper?glansbilder?vi snakker altså om å kjøpe en spiller som koster ca halvparten av det Thorpe Arch skulle koste...har vi fått pund i julegave?nei,dette tar jeg med knusende ro: det blir kun lån fremover.Vi får stole på at Grayson finner de rette.det er da ingenting som tilsier at denne klubben skal ha råd til en spiller til £2-3 mill. og da har vi ennå ikke begynt å snakke om lønnskostnader... ;)nei,klubben må selges først-da kan vi tenke på å KJØPE spillere for fremtiden,men dessverre skjer vel ikke dette.Bukkeskjegget fortsetter >:(

Runar

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #28 på: Desember 31, 2009, 14:21:44 »
No var ikke Braathen ment som topscoreren vår, men til dere som ser dere blinde på stats, så spilleren daglig høyrekant og da er 5-6 mål mer forklarig. Jeg tror ikke han er et aktuelt tema, men med den farten, stryken teknikken så hadden han herjet blant CCC stopperne.
 

vindberg

Sv: Kommer det en ny spiss?
« Svar #29 på: Desember 31, 2009, 14:35:56 »
ja en ny spiss trenger vi når Beckford forsvinner, og Lambert eller Cox er gode alternativ.

Men hvorfor ikke se på reservespillerne i premier league der må det da kunne finnes noen???????

jeg synes også at vi mangler en midtbanegeneral slik Gordon Strachan og Billy Bremner var.

Daniel Bråten  NEI

Traore fra rbk har også vært nevnt her inne en plass NEI NEI NEI da hadde jeg blitt ett mobbeoffer på jobb der dem fleste er rbk supportere.

Men til det er nok pænga som styrer det hele (Bates)
Siden Mai 1975