Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Ankergren?

Started by newsome, January 03, 2010, 18:02:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

newsome

Slapp?klønete?dårlig feltarbeid?generelt dårlig?

Alle stikkord fra forumet.

Ja,Ankergren gjør en tabbe iblant.Ellers er han en bunnsolid keeper som redder Leeds mange poeng hver sesong med storspill. Jeg er glad vi har en så god keeper siste halvdel av sesongen,slik at vi sikrer opprykk i mai!

jackbauer68

Quote from: newsome on January 03, 2010, 18:02:40

Ja,Ankergren gjør en tabbe iblant.Ellers er han en bunnsolid keeper som redder Leeds mange poeng hver sesong med storspill. Jeg er glad vi har en så god keeper siste halvdel av sesongen,slik at vi sikrer opprykk i mai!

tulling....bra i dag,men må nok vekk 8)
holde ikkje mål....

Pleinar

Han keeperen til Kettering var også helt suveren i kampene mot oss.

Like god resten av sesongen? Jeg tviler.

Bra at Ankerstokken var på topp i den største kampen han noen gang kommer til å spille i, men i det store og hele er Ankeret ikke god nok, og et usikkerhetsmoment vi ikke trenger bakerst på banen.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Promotion 2010

Eh vel.... I perioder i dag var han aldeles håpløs! Noen utboksinger og plasseringer som virkelig var utrolig håpløse. At han holdt nullen skyldtes flaks for det meste OG selvsagt noen meget bra inngripener. Skuddet som traff ham i hoften i det 49.minutt var flott. Han var ute og gjorde seg stor, som Smeichel i gamle dager. Mye annet var middelmådig. Likevel var han bedre enn han pleier til å holde ballen på innlegg og skudd.
Totalt sett er han neppe noen stor keeper, dessverre! Men han holder et godt nivå utenfor PL.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

Quote from: Promotion 2010 on January 03, 2010, 18:08:48

Eh vel.... I perioder i dag var han aldeles håpløs! Noen utboksinger og plasseringer som virkelig var utrolig håpløse. At han holdt nullen skyldtes flaks for det meste OG selvsagt noen meget bra inngripener. Skuddet som traff ham i hoften i det 49.minutt var flott. Han var ute og gjorde seg stor, som Smeichel i gamle dager. Mye annet var middelmådig. Likevel var han bedre enn han pleier til å holde ballen på innlegg og skudd.
Totalt sett er han neppe noen stor keeper, dessverre! Men han holder et godt nivå utenfor PL.

::)
Håpløst innlegg
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

newsome

Håpløs??Og flaks??

Ta på deg andre briller og se at vi har sluppet inn minst mål i samtlige divisjoner.
I dag holdt han buret rent mot ligamestrene de tre siste årene.

Synes Ankergren får alt for mye negativ kritikk.

Frode

Ankergren er svak i feltet og god på strek.  Men i dag var han i det store og hele GOD.

Same

Han var jo helt ute å kjøre på den ene corneren i dag, hoppet ut mot kanten av 5-meteren uten å treffe ballen.

Bjorn

Marching On! 4276

Bites Yer Legs

Ankergren var enorm i dag, å påstå noe annet er vanvittig! Vi har holdt nullen på old trafford  8) og folk er lunken til keeperen vår? Tamt..  ::)

KEEP FIGHTING!!

newsome

Må minne alle om at"guden" Beckford gjør tre og fire feil og misser tre-fire sjangser minst hver eneste kamp.

Per Arne

Quote from: newsome on January 03, 2010, 18:46:22
Må minne alle om at"guden" Beckford gjør tre og fire feil og misser tre-fire sjangser minst hver eneste kamp.

I likhet med de aller fleste andre spisser??

Leeds04

Quote from: Same on January 03, 2010, 18:31:52
Han var jo helt ute å kjøre på den ene corneren i dag, hoppet ut mot kanten av 5-meteren uten å treffe ballen.

Ja, og det var vel det eneste man kan utsette på han i dag. Veldig god kamp av Ankergren!

"Why settle for more, when you can settle for less"

jackbauer68

Bra kamp av dansken i mål......men en svale gjør som alle veit ingen sommer :o

latterlig av anti beckfordfolkene å starte og fyre oppunder denne tråden 8)

newsome

Quote from: jackbauer68 on January 03, 2010, 19:07:11
Bra kamp av dansken i mål......men en svale gjør som alle veit ingen sommer :o

latterlig av anti beckfordfolkene å starte og fyre oppunder denne tråden 8)
Latterlig!??
Er bare fed up av at ikke en av Leeds beste og mest stabilt gode spiller ikke får den kreditt han fortjener!!

kilgallon

Ankergren var god i dag - som han pleier å være. Har sagt det før og sier det igjen; vi har en keeper av høy klasse. Synes han beviser det i kamp etter kamp. Hans feilprocent er utrolig lav, han gjør stort sett ingen tabber. Okay; han vinner ikke alt i feltet, men det er det heller ingen andre keepere som gjør.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

ArneS

Alle fortjener hyllest tråd etter i dag.   Også kongen av feltet.
Den 17. mann

gill

De her inne som påstår at Ankergren gjør mange tabber: Når gjorde Ankers en tabbe som kostet oss dyrt??? Når og mot hvem? Kan faktisk ikke huske at dansken har gjort så mange store tabber som det blir påstått her. Er veldig glad i denne keeperen jeg. INGEN keeper i verden er så god at han aldri gjør en tabbe eller ikke slipper inn mål. Det må vi bare leve med.

fjellhaugen

er ikke caspers største fan jeg, men må si det var litt av en dag å starte denne tråden.

mener casper gjorde en god figur i dag, en og annen nervøs boksing med fullt old trafford som tilskuere er vel noe vi må kunne tilgi på en dag som dette.

jeg gir vår pr dags dato nr 1 en god 7 på min personlige børs i dag og det må da være godkjent?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

newsome

Quote from: gill on January 03, 2010, 20:22:45
De her inne som påstår at Ankergren gjør mange tabber: Når gjorde Ankers en tabbe som kostet oss dyrt??? Når og mot hvem? Kan faktisk ikke huske at dansken har gjort så mange store tabber som det blir påstått her. Er veldig glad i denne keeperen jeg. INGEN keeper i verden er så god at han aldri gjør en tabbe eller ikke slipper inn mål. Det må vi bare leve med.
Veldig enig med deg,og håper du får svar,eller blir skeptikerne taus når de må forholde seg til fakta?

køge

Nu må i simpelthen holde op! >:( Ankergren har spillet formidabelt siden Norwichkampen. I dag redder han os med 2-4 superredninger. Hvor mange af jer har set hele Leedskampe i indeværende sæson? Hvor mange spillere har ikke haft ups and downs i den periode?? DET HAR ALLE SPILLERE HAFT! FODBOLD ER ET HOLDSPIL PÃ... GODT OG ONDT!

kloggen

Quote from: Leeds04 on January 03, 2010, 19:02:37
Quote from: Same on January 03, 2010, 18:31:52

Ja, og det var vel det eneste man kan utsette på han i dag. Veldig god kamp av Ankergren!
Han var vel òg litt usikker på eit tilbakespel eller to, men hadde elles ein god kamp i dag.

McMidjo

Bra kamp av Casper idag, og han ser jo ut til å fungere bra når han har et såpass rutinert forsvar foran seg som han hadde idag - med sjefstyper som Naylor og Kisnorbo.

Tror f.eks. vi hadde gått på et klart tap mot dette Scumlaget om vi hadde stilt med det forsvaret vi stilte med den våren vi rykket ned fra The Championship - med Richardson, Heath og Michalik foran Ankergren....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

oivindh

Quote from: McMidjo on January 03, 2010, 22:36:22
Bra kamp av Casper idag, og han ser jo ut til å fungere bra når han har et såpass rutinert forsvar foran seg som han hadde idag - med sjefstyper som Naylor og Kisnorbo.

Tror f.eks. vi hadde gått på et klart tap mot dette Scumlaget om vi hadde stilt med det forsvaret vi stilte med den våren vi rykket ned fra The Championship - med Richardson, Heath og Michalik foran Ankergren....
Ja, grøss.. :(  Nå har vi i hvertfall stoppere som er gode nok.. ;)

DenHviteYeboah

Casper var en gigant idag.Fantastisk!Men at han holder topp CCC standard, eller PL standard over en hel sesong synes jeg ikke.En kanonkamp forandrer ikke mitt intrykk av ham: vi må ha en bedre keeper :)

Hobben

Ankers var god idag jah, og jeg elsker og se Casper god, jeg liker den fyren der.

Men det ble litt dårlige utboksinger, og han gjorde noen farlige grep, som å gå ut i feltet på corner på en ball han ikke hadde hatt kjangs å klart å tatt... og på den ene kjangsen til Owen, hadde han truffet ballen hadde det stått 1-1 pga Ankers går alt for lankt ut mot Valencia.

Men det driter jeg i, vi vant, vi vant, og vi er Leeds UNITED!!
Rogaland Whites

newsome

jackbauer68

Quote from: newsome on January 04, 2010, 01:23:16
Synes Ankergren er god!

Hvem er alternativet?

Eg synes Shane Higgs er betydelig bedre. Vanskelig å se at Ankers e veldig dårlig,men han virker ikkje å ha tryggheten i feltarbeidet. Higgs ser tryggere og sikrere ut,og det sprer seg til alle ledd 8)