Skrevet av Emne: Etter 35 magre år ...  (Lest 2189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Etter 35 magre år ...
« på: Januar 03, 2010, 18:54:02 »
(med unntak av et opprykk og et seriemesterskap,da) der skuffelsene har stått i kø, der vi ALLTID har snublet når det gjelder som mest, så er jeg nesten dristet til å fremsette en bibelsk profeti; det følger 35 gode år!  Det er så vanvittig herlig å endelig lykkes - til og med når vi forventer det som minst.  Happy nå.
 

auren

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #1 på: Januar 03, 2010, 21:05:28 »
Ja, en helt utrolig seier. Og det beste er jo at det var fortjent! Vi spilte ball og fremstod som et habilt PL-lag. Tror dette må være min høydare med Leeds etter å ha fulgt laget i 20 år.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #2 på: Januar 03, 2010, 21:18:10 »
Har aldri vært mer stolt av et Leeds-lag inkludert trenerteam.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik M

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #3 på: Januar 03, 2010, 21:32:47 »
Stolt dekker også mine følelser.  Jeg har vært med Leeds siden 70 og har hatt store øyeblikk.  Jeg hadde en følelse av at det kunne skje i dag.  Hadde aldri trodd at vi skulle gjøre det med sånt spill.  Fantastisk selvtillit, høyt press, stort sett fair-play (i motsetningn til de røde) og kalde hoder da det toppet seg mot slutten.  Sjeldent stolt.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #4 på: Januar 03, 2010, 21:41:12 »
Har aldri vært mer stolt av et Leeds-lag inkludert trenerteam.

Gikk for å se helt uten forventninger, men med et håp om hederlig innsats......det fikk vi for å si det sånn! Gnistrende opptreden av heltene!
Yeboahs vitne

nord

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #5 på: Januar 03, 2010, 21:46:51 »
Fantastisk oplevelse! Mange Man.Utd fans syntes at det var en fortjent Leeds sejer!
Vi kan være stolte! Dette må føre til at Beckford forlænger!  ;D. og Snodgrass ikke ønsker at flytte! 
 

chief

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #6 på: Januar 03, 2010, 21:47:44 »
Har aldri vært mer stolt av et Leeds-lag inkludert trenerteam.

Gikk for å se helt uten forventninger, men med et håp om hederlig innsats......det fikk vi for å si det sånn! Gnistrende opptreden av heltene!

Var du på Havnepuben?
1 4 all and all 4 1

regor

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #7 på: Januar 03, 2010, 23:15:45 »
Dette var utrolig bra. jeg også veldig imponert over måten  .de spilte på . :Dkom med spurs , vi tar de også ;D
Stolt dekker også mine følelser.  Jeg har vært med Leeds siden 70 og har hatt store øyeblikk.  Jeg hadde en følelse av at det kunne skje i dag.  Hadde aldri trodd at vi skulle gjøre det med sånt spill.  Fantastisk selvtillit, høyt press, stort sett fair-play (i motsetningn til de røde) og kalde hoder da det toppet seg mot slutten.  Sjeldent stolt.

DenHviteYeboah

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #8 på: Januar 03, 2010, 23:21:24 »
Dette er bare helt enormt.Jeg gråt i 10 minutter etter kampslutt.Det er bare så inn i hælvete deilig å slå det oppblåste,mektige og usympatiske møkkalaget!Det var en del vrede som måtte ut.Håper dette genererer en drive som varer ut sesongen!MOT!

Hallgeir *

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #9 på: Januar 04, 2010, 20:48:34 »
(med unntak av et opprykk og et seriemesterskap,da) der skuffelsene har stått i kø, der vi ALLTID har snublet når det gjelder som mest, så er jeg nesten dristet til å fremsette en bibelsk profeti; det følger 35 gode år!  Det er så vanvittig herlig å endelig lykkes - til og med når vi forventer det som minst.  Happy nå.
Uten å være blasfemisk...i bibelen er det snakk om "bare" 7 magre år... Vi som har den rette trua (fritt etter K.O. Hjelle), har måttet tåle mye over lang tid. Ja, det var riktig nok en del relativt "feite" år innimellom, men nedturene har vært mange og (nesten) drepende. Allikevel reiser vi oss alltid, før eller senere, og oppturen på søndag var magisk for oss som er sultne på oppturer og suksess.
  I lykkerusen må jeg bare trekke fram den personen som skal ha største æren for det vi har oppnådd det siste året: Simon Grayson. HYLL....HYLL !!!  :D
 
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #10 på: Januar 05, 2010, 00:41:30 »
detta måste varit den mest fantastiska segern de någonsin gjort, vad detta betyder för klubben, staden, spelarna, tränarna, alla vi fans, alla gamla hjältar, och vad det kan betyda ekonomiskt framöver, tror aldrig jag varit lyckliogare än när beckford gjorde målet och när slutsignalen gick, 
 

martind

Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #11 på: Januar 05, 2010, 01:16:04 »
Kroppen er enda ikke seg selv etter gårsdagens enorme opptur! Har idag gjennomført trening som vanlig i Leeds drakt, samt dekorert garderoben til Svelvik IF med flere drakter og et stort Leeds flagg i forkant av dagens trening. Mange tause Scum supportere der gitt! Kjennes utrolig å kunne gni det inn skikkelig for en gangs skyld! :)

Måtte bare oppturen fortsette!
MOT!! We are Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Etter 35 magre år ...
« Svar #12 på: Januar 05, 2010, 10:22:50 »
Har aldri vært mer stolt av et Leeds-lag inkludert trenerteam.

Gikk for å se helt uten forventninger, men med et håp om hederlig innsats......det fikk vi for å si det sånn! Gnistrende opptreden av heltene!

Var du på Havnepuben?


jepp! Sammen med røde kvisete medgangssupportere!!!! Deilig!!!!
Yeboahs vitne