Exeter City - Leeds United 16/ 1

Started by Andersen, January 09, 2010, 22:23:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Dette hadde jo aldri skjedd med Kjelvi som trådstarter.

Unnskyldning nummer 2 var at jeg hadde på meg rød boxer i går  :o Måtte jo bare slå feil ut.

Same

Quote from: Alta-White on January 17, 2010, 15:37:31

Unnskyldning nummer 2 var at jeg hadde på meg rød boxer i går  :o Måtte jo bare slå feil ut.

Pluss jeg fulgte ikke med på kampen live. Ut av de ca. 80%+ kampene jeg har fulgt med på i år så har vi kun 1 tap. Mot Liverpool i cupen. Skal sitte foran lykke PCen, med lykkeboxer og no irsk lykke-øl mot kampen mot Carlisle. Så skal dere nok se at vi vinner overlegent 3-0  :D

Rudi G.

Quote from: Same on January 17, 2010, 19:00:55
Quote from: Alta-White on January 17, 2010, 15:37:31

Unnskyldning nummer 2 var at jeg hadde på meg rød boxer i går  :o Måtte jo bare slå feil ut.

Pluss jeg fulgte ikke med på kampen live. Ut av de ca. 80%+ kampene jeg har fulgt med på i år så har vi kun 1 tap. Mot Liverpool i cupen. Skal sitte foran lykke PCen, med lykkeboxer og no irsk lykke-øl mot kampen mot Carlisle. Så skal dere nok se at vi vinner overlegent 3-0  :D

Dette er min feil aleine. Sorry gutter  :-[ Var på Geilo sist helg og fikk ikke hørt på LUTV og i går måtte jeg på juletrefest før 1. omg var ferdig. Fra nå av er jeg enten på LUTV, på pub og ser kampen på tv eller på ER ringside, garantert!!

Andersen

Hallo Alta - White !  Om det så var kjevli som startet denne tråden ville ikke det hjulpet!  Leeds tapte 2- 0 i går !  ;D LEEDS4EVER.

Same

Quote from: Andersen on January 17, 2010, 19:57:12
Hallo Alta - White !  Om det så var kjevli som startet denne tråden ville ikke det hjulpet!  Leeds tapte 2- 0 i går !  ;D LEEDS4EVER.

Leeds tapte fordi kjevli ikke startet tråen, de ble forvirret over rotete innlegg og fikk ikke med seg den viktige statistikken.  ::)

raggen

Kjedelig med Leeds tap men naa snur det :D

Vil ellers takke andersen for fin oppdatering under kampen tross tap ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Da har jeg sett høydepunktene på LUTV. Ingen lyd, merkelig. Telte faktisk 6-4 i sjanser til Leeds, dog sjansene ikke var så veldig store.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Forskjellen nå er at Leeds ser ut å flate ut (litt nedadgående), mens Norwich skyter til værs!
Enten man vil eller ei, så er det litt urovekkende!
:(

Quote from: auren on January 16, 2010, 18:57:26
Quote from: testo on January 16, 2010, 18:52:51
Quote from: auren on January 16, 2010, 18:50:31
Quote from: bmoen on January 16, 2010, 18:25:45
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(

Ja, Norwich er et topplag. Men ikke like gode som Leeds. Tabellen viser hvem som er best. Leeds er bedre enn Norwich!

auren

Det gjenstår å se spør du meg.
Det er noe ustabilt i Leeds om dagen.(mener jeg har sett dette før)uff uff

-Det var noe ustabilt med Norwich også i begynnelsen av sesongen, tapte blant annet 7-1 hjemme mot Colchester. Da hadde de sin down. De er fortsatt 3 poeng, forhåpentligvis 6, bak Leeds. Vi får håpe vi er ferdige med vår lille downperiode.

auren
BMo - Leeds-fan siden 1964

Runar

Enig med Auren...

Sett høydepunktene og det så no ikke så ILLE ut som Eddie Gray gav inntrykk av på radioen og hva jeg har lest her inn... Vi får ikke utelling på sjansene våre (noe som skjer inni mellom) også spiller vi svakt i forsvar.

Paddy på første mål gjør en elendig vurdering, og det er kollektiv svakt på andre målet. Svakt press fra Bromby og Snoddy fra innkastet... Vi må være dirty old Leeds resten av sesongen og, vi har mange strenger å spille på offensivt så jeg har troen.

auren

Er det LUTV som redigerer bortekampene også? Det kan jo hende at Exeter hadde flere sjanser som ikke ble vist.

auren

Same

Quote from: auren on January 17, 2010, 22:20:52
Da har jeg sett høydepunktene på LUTV. Ingen lyd, merkelig. Telte faktisk 6-4 i sjanser til Leeds, dog sjansene ikke var så veldig store.

auren

Pleier vel ikke være lyd på bortekampene av en eller annen merkelig grunn  >:(

auren

Quote from: Same on January 18, 2010, 00:46:44
Quote from: auren on January 17, 2010, 22:20:52

auren

Pleier vel ikke være lyd på bortekampene av en eller annen merkelig grunn  >:(

Jo, lyd pleier det å være, men ikke kommentatorstemme. Hos meg var det ikke noe lyd i det hele tatt.

auren