Skrevet av Emne: Småbekymret  (Lest 9599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Småbekymret
« på: Januar 10, 2010, 09:56:38 »
Vi virker slitne om dagen.
Vi har en rekke cupkamper fremover (Carlisle x2 + Tottenham)
Norwich vinner alt - og har styrket laget.
Colchester er i storform - og har styrket laget.
Vår suverene toppscorer drar mest sannsynlig.
Erstatteren er fortsatt på drømmestadiet - og blir neppe ett av de navnene som sirkulerer på forumet her.

Neida, ingen krisemaksimering etter 2 avgitte poeng.  En liten uro, bare.
 

Hallgeir *

Sv: Småbekymret
« Svar #1 på: Januar 10, 2010, 10:19:35 »
 Jeg deler din småbekymrede holdning. Forskjellen fra tidligere år er at vår downperiode ved juletider ikke kom denne gang, bare en liten form-dip kunne merkes. Dessuten har vi i Grayson en person som har en "heldig" hånd i det meste han gjør. Kamper som den i går mot Wycombe, vil alle lag oppleve over en hel sesong. Ja, det presses bakfra av Norwich og Colchester. Samme Colchester tapte 0-7 mot Preston i cupen nylig. Sånne smeller er vi ikke i nærheten av.
 Beckford er nok tapt for klubben, men jeg føler meg trygg på at Grayson får inn en bra erstatter, dog ikke helt på nivå som Beckford, men nok til å føre oss opp. Spenningen vil nok vare sesongen ut.
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Småbekymret
« Svar #2 på: Januar 10, 2010, 11:05:18 »
Coca-Cola League One

1 Leeds        24 57
2 Norwich     25 51

3 Charlton    24 48
4 Colchester 23 45
5 Huddersfld 23 38
6 Swindon    22 38

tabellen taler vel for seg selv.
vi har fortsatt 9 poeng ned til play off og 13 mål bedre målforskjell enn 3. plass.
dvs at vi i realiteten kan tape 3 kamper uten å falle ned fra direkte opprykk.

for meg er opprykk MYYYE viktigere en å bekymre med for hvor godt norwich gjør det.
jeg gir dem L1 seieren når som helst om det hadde garantert oss opprykk.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Frode

Sv: Småbekymret
« Svar #3 på: Januar 10, 2010, 11:11:42 »
Coca-Cola League One

1 Leeds        24 57
2 Norwich     25 51

3 Charlton    24 48
4 Colchester 23 45
5 Huddersfld 23 38
6 Swindon    22 38

tabellen taler vel for seg selv.
vi har fortsatt 9 poeng ned til play off og 13 mål bedre målforskjell enn 3. plass.
dvs at vi i realiteten kan tape 3 kamper uten å falle ned fra direkte opprykk.

for meg er opprykk MYYYE viktigere en å bekymre med for hvor godt norwich gjør det.
jeg gir dem L1 seieren når som helst om det hadde garantert oss opprykk.

Enig.  1 eller 2 plass betyr fint lite.  Like fullt er det 4 lag som plukker jevnt med poeng i toppen.  Et lite slakk over 4-5 kamper så er det close race igjen.  Og et slakk KAN det bli når kampprogrammet fremover tetner til.  Slår vi Exeter roer vel nervene seg igjen, tenker jeg.
 

fjellhaugen

Sv: Småbekymret
« Svar #4 på: Januar 10, 2010, 11:37:38 »
Jeg har lekt litt spåmann og sett på de 11 siste kampene denne sesongen for leeds og charlton. jeg tror at dersom norwich fortsetter som de gjør kan det fort bli et oppgjør om 2. plassen mot slutten av sesongen.
dersom vi holder avstanden ned til charlton på 9 poeng ut februar vi vi med utfall som under gå opp på bedre målforskjell ;D ;D ;D


Charlton                                   Leeds United

Millwall U                               Southampton  U               samme poeng
                   
Gillingham  S                        Millwall  U                       - 2 poeng
   
Huddersfield Town  U             Norwich  T                      - 1 poeng

Milton Keynes Dons  U           Swindon S                      + 2 poeng
   
Carlisle United  S                   Yeovil Town S                 samme poeng
   
Southampton T                    Southend United  S           + 3 poeng
   
Colchester United  S              Carlisle United T                 - 2 poeng
   
Norwich City  T                    Gillingham T                     samme poeng

Exeter City  S                       Milton Keynes Dons  T       - 3 poeng
   
Leeds United  S                    Charlton T                         - 3 poeng
   
Oldham Athletic  ?                 Bristol Rovers   ?               da har vi tre poengs luke før siste kamp ;D

S=Seier
U=Uavgjort
T=Tap


« Siste redigering: Januar 10, 2010, 14:23:46 av fjellhaugen »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Småbekymret
« Svar #5 på: Januar 10, 2010, 11:40:41 »
Hmmm... Dette skjønte jeg ingenting av fjellhaugen  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Småbekymret
« Svar #6 på: Januar 10, 2010, 12:21:49 »
Hmmm... Dette skjønte jeg ingenting av fjellhaugen  ::)

auren

vi tar like mange poeng i kampen mot southampton som charlton mot millwall.
charlton vinner mot gills mens vi kun klarer 1 poeng mot millwall; alså - 2 poeng ;)
vi taper mot norwich mens charlton tar 1 poeng mot hudds osv...

ser jo at det var et relativt intrikat system dette :o :o 
hvertfall om det er en stakkar som har vært på en snurr i går og skal regne ut dette på morgen kvisten :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Småbekymret
« Svar #7 på: Januar 10, 2010, 13:19:57 »
Var ikke på en snurr i går :) Men du var kanskje?  ;)

Men neste kampen vår er jo mot Exeter, så hvorfor begynner du med Southampton? Du skriver de 11 siste. Mener du de 11 siste kampene i sesongen? Kunne også trodd du mente de siste 11 kampene vi har spilt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Småbekymret
« Svar #8 på: Januar 10, 2010, 14:24:45 »
Var ikke på en snurr i går :) Men du var kanskje?  ;)

Men neste kampen vår er jo mot Exeter, så hvorfor begynner du med Southampton? Du skriver de 11 siste. Mener du de 11 siste kampene i sesongen? Kunne også trodd du mente de siste 11 kampene vi har spilt.

auren

jepp de 11 siste. som du også kom frem til til slutt.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Sv: Småbekymret
« Svar #9 på: Januar 10, 2010, 15:25:35 »
3 seire
2 U
og 5 tap  på siste 11 kamper...

Det betyr full kollaps!!!

God søndag...

Håper på nytt blod inn i Jan vinduet... det er langt igjen til mai og mange matcher som må vinnes.
Unødvendige 2 poeng som røyk sist... hjemme må de matchene vinnes.
U hadde vært mer levelig på bortebane!

columbi

Sv: Småbekymret
« Svar #10 på: Januar 10, 2010, 15:36:24 »
Jeg tror kanskje det var naturlig med en reaksjon etter ManU kampen selv om jeg hadde håpet vi skulle klart Wycombe. Men mot Exeter er vi nødt til å ta en 3-poenger. Vil også tro at Simon Grayson sparer noen av spillerne mot Carlisle. De oppgjørene må jo nedprioriteres i forhold til serien. Men noe av det viktige nå er å skape litt ro innad i laget m.h.p. Beckford og videre framdrift her.
 

baste

Sv: Småbekymret
« Svar #11 på: Januar 10, 2010, 15:52:33 »
5 tap synes jeg er litt i overkant, tror vi klarer topp 2 med god margin.

MOT

Jon R

Sv: Småbekymret
« Svar #12 på: Januar 10, 2010, 16:31:15 »
Selvfølgelig er vi bekymret etter et poeng hjemme mot Wycombe! Vi er jo Leeds og bekymring har vært vår følgesvenn mer eller mindre konstant siden 1975.  :)

Avstanden fra bekymring til katastrofetankegang virker dog vel kort hos enkelte. 5 tap på de 11 siste virker da totalt urealistisk pr idag! Utfra statistikken vi har å vise til etter at Grayson tok over, vil jeg hevde at det er mer realistisk at vi vinner alle 11 enn at vi taper 5 av de. Vi har vært solide hele sesongen og jeg kan ikke se særlig gode grunner til at vi ikke skal fortsette med det i 2010. Så lenge Simon Grayson styrer butikken tyder resulatene i 2009 på at fremgangen bare vil fortsette i overskuelig fremtid. ( noe som ikke er ensbetydende med at vi vinner alle kampene ;))
« Siste redigering: Januar 10, 2010, 16:35:22 av Jon R »
Jon R.

nord

Sv: Småbekymret
« Svar #13 på: Januar 10, 2010, 16:41:24 »
Hej! Livet er for kort til at bekymre sig hele tiden! Nyd øjeblikket og den succes vi har idag!  :). Der fines ingen garantier for at det varer ved! så bare nyde det !!! ::)
 

kilgallon

Sv: Småbekymret
« Svar #14 på: Januar 10, 2010, 16:43:02 »
5 tap på de 11 siste virker da totalt urealistisk pr idag! Utfra statistikken vi har å vise til etter at Grayson tok over, vil jeg hevde at det er mer realistisk at vi vinner alle 11 enn at vi taper 5 av de.

Helt enig! Og Norwich får en down de også, det vil være helt naturlig. Dette klarer vi 8)

B-m

Sv: Småbekymret
« Svar #15 på: Januar 10, 2010, 16:52:16 »
Vi virker slitne om dagen.
Vi har en rekke cupkamper fremover (Carlisle x2 + Tottenham)
Norwich vinner alt - og har styrket laget.
Colchester er i storform - og har styrket laget.
Vår suverene toppscorer drar mest sannsynlig.
Erstatteren er fortsatt på drømmestadiet - og blir neppe ett av de navnene som sirkulerer på forumet her.

Neida, ingen krisemaksimering etter 2 avgitte poeng.  En liten uro, bare.

Godt at colchester møter Norwich hjemme neste runde : ) Dette blir en veldig spennende kamp, colchester vant 7-1 borte mot norwich første kamp. Så gikk colchester manager lambert til Norwich. Er meldt om hat-kamp nr. 1 i år. Colchester styreformann har bedt publikum om å gi Norwich mye hat! Håper på 4-5 røde kort og 3-4 skader!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Småbekymret
« Svar #16 på: Januar 10, 2010, 16:54:20 »

Colchester styreformann har bedt publikum om å gi Norwich mye hat! Håper på 4-5 røde kort og 3-4 skader!

 Minst! Og til hvert av lagene! ;D
Jon R.

Dennis

Sv: Småbekymret
« Svar #17 på: Januar 10, 2010, 17:21:09 »
Absolutt ikke bekymret!  8)

- Vi har fortsatt kun ett tap i ligaen - som atpåtil kom i en jevn kamp borte mot et lag som hadde det psykologiske overtaket på oss.
- Vi har (noe tabloid-isk) 60-40% overtak totalt over to kamper mot lag fra PL - ikke bunn- eller middelhavsfarere men to av de aller, aller beste lagene.
- Vi slipper knapt inn mål, skaper mye sjanser og har evnen til å tippe jevne oppgjør i vår favør. Hvor ofte har ikke DU bannet inni deg (eller som meg, høyt ut i rommet) over at Scum IGJEN klarte å avgjøre en kamp på slutten - slik vi har gjort i år? Selv de beste lagene vinner ikke uke inn og uke ut med 80% i ballinnehav og null sjanser imot. Dette glitaket i går burde også brukes for all det er verdt - bedre og mer fokuserte treningsøkter neste uke og "hevn" mot Exeter til helga!

Husk at det er en grunn til at det kalles klisjeer og jeg velger å bruke det tynnslitte utrykket 'ingen kamper er enkle' enda en gang. Wycombe hjemme skal i utgangspunktet være seier, men ingen kamper er vunnet på forhånd. Det er etter slike oppgjør vi "får bruk for" de to poengene vi vant i bortekampen mot MK Dons eller hjemmekampen mot Norwich.

No worries - yet! Men en ting ønsker jeg - at situasjonen rundt Beckford avklares snarest! Om han blir så er det til det beste, men om han virkelig ikke kan vente med å forsvinne, så håper jeg vi henter en erstatter så fort som mulig.
« Siste redigering: Januar 10, 2010, 17:25:58 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rune Bergen

Sv: Småbekymret
« Svar #18 på: Januar 10, 2010, 17:29:16 »
Viktig at de er tilbake i førersete på lørdag, tre poeng en eller to gode erstattere for Beckford, så vi kan senke skulderen.

Borge

Sv: Småbekymret
« Svar #19 på: Januar 10, 2010, 18:28:21 »
Absolutt ikke bekymret!  8)

- Vi har fortsatt kun ett tap i ligaen - som atpåtil kom i en jevn kamp borte mot et lag som hadde det psykologiske overtaket på oss.
- Vi har (noe tabloid-isk) 60-40% overtak totalt over to kamper mot lag fra PL - ikke bunn- eller middelhavsfarere men to av de aller, aller beste lagene.
- Vi slipper knapt inn mål, skaper mye sjanser og har evnen til å tippe jevne oppgjør i vår favør. Hvor ofte har ikke DU bannet inni deg (eller som meg, høyt ut i rommet) over at Scum IGJEN klarte å avgjøre en kamp på slutten - slik vi har gjort i år? Selv de beste lagene vinner ikke uke inn og uke ut med 80% i ballinnehav og null sjanser imot. Dette glitaket i går burde også brukes for all det er verdt - bedre og mer fokuserte treningsøkter neste uke og "hevn" mot Exeter til helga!

Husk at det er en grunn til at det kalles klisjeer og jeg velger å bruke det tynnslitte utrykket 'ingen kamper er enkle' enda en gang. Wycombe hjemme skal i utgangspunktet være seier, men ingen kamper er vunnet på forhånd. Det er etter slike oppgjør vi "får bruk for" de to poengene vi vant i bortekampen mot MK Dons eller hjemmekampen mot Norwich.

No worries - yet! Men en ting ønsker jeg - at situasjonen rundt Beckford avklares snarest! Om han blir så er det til det beste, men om han virkelig ikke kan vente med å forsvinne, så håper jeg vi henter en erstatter så fort som mulig.


Støttes!
Uansett hvor "forbannet" man kan være over 2 tapte poeng i går, var det likevel 1 poeng nærmere opprykket.
Uten sammenlikning forøvrig; - men vil vel mene Arsenal var i såpass "modus" at de trodde 3 poeng mot Everton var en "walk in the park" i går...
Nei, vi holder fortsatt stø kurs.
Bring on Exeter... >:(
hør hør
Borge

Rune Bergen

Sv: Småbekymret
« Svar #20 på: Januar 10, 2010, 18:44:00 »
vi får stå på støtte klubben i vårt hjerte, går vel bra til slutt dette.

Kjell Skjerven

Sv: Småbekymret
« Svar #21 på: Januar 10, 2010, 18:46:34 »
Gudbevare meg vel.Eg trudde det var slutt på desse teite "skuffa,sint,forbanna" trådene når me ikkje greide å vinne ein kamp >:(

Dere som skriver desse trådene må jo vite litt om fotball og vite at man ikkje kan spasere seg til eit opprykk.Att ein iblant får nokre dårlege kamper.
Av i alt 24 kamper,har me spelt 7 kamper der me har tapt poeng.Me kan ha vore skuffa over Milwall,Carlisle og Wycombe kampene.Det er berre 3 kamper!
Serien,den leder me som dere veit med 6 poeng.

Kva slags bekymringer er dette,er det berre Leeds som har utfordringer??

Ja,me slo visst scum i cupen og :D
Side before self,every time.

Runar

Sv: Småbekymret
« Svar #22 på: Januar 10, 2010, 19:06:52 »
Kan isje leve på gamle seiere vet du Kjell, den viktigste kampen e den neste  8)
 

LEO

Sv: Småbekymret
« Svar #23 på: Januar 10, 2010, 19:35:38 »
Som det blir nevnt fra andre her så har Colchester og Norwich styrket laget.

Manageren til Southampton sier at de skal kjøpe 2-to spillere som går inn i første elveren.

Jeg hadde håpet at det var Leeds som skulle forsterke i 2-annen halvdel av sesongen. Vi MÃ… nå vise økonomiske muskler og kjøpe et par spillere som går inn i vår første elver.  I tillegg til hvis/når Beckford går så må også han erstattes.

Ønsker en meget god midtbane spiller og en goal getter til, gjerne Hooper.

Beechio scorer forlite men kan brukes bak begge spissene i våre hjemmekamper blant annet.




MOT
 

Bites Yer Legs

Sv: Småbekymret
« Svar #24 på: Januar 10, 2010, 20:04:41 »
Scum-Leeds 0-1
Preston-Colchester 7-0


 ;)

Ting skal gå i orden!
KEEP FIGHTING!!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Småbekymret
« Svar #25 på: Januar 10, 2010, 20:21:05 »
Gudbevare meg vel.Eg trudde det var slutt på desse teite "skuffa,sint,forbanna" trådene når me ikkje greide å vinne ein kamp >:(

Nei heldigvis har ikke sensuren kommet så langt her inne ennå!  ;) :-\ ;D

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Småbekymret
« Svar #26 på: Januar 10, 2010, 20:33:40 »
Klart det er lov å være bekymret over det som skjedde i går, men det viser vel også hvor vanskelig det kan være å møte lagene som kjemper for å overleve. Virkelig bekymret blir jeg likevel ikke uten at vi unnlater å erstatte Beckford, for vi MÃ… ha en goalgetter up front.

Kampen mot Exeter blir enda en viktig kamp, men jeg har god tro på at Grayson har kontroll på dette og maner gutta til topp konsentrasjon - og da går det veien mot Exeter, for kvalitet har vi i alle ledd, mer enn nok til å slå Exeter!  :D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Tom S

Sv: Småbekymret
« Svar #27 på: Januar 10, 2010, 20:34:45 »
Ein fotballsupporter som ikkje er "småbekymra" iløpet av sesongen er ingen skikkeleg supporter.
Fotball skal ikkje vere ein "walk in the park".
COME ON LEEDS !!

haak-d

Sv: Småbekymret
« Svar #28 på: Januar 10, 2010, 20:38:22 »
Ein fotballsupporter som ikkje er "småbekymra" iløpet av sesongen er ingen skikkeleg supporter.
Fotball skal ikkje vere ein "walk in the park".

Amen :)
 

Per Arne

Sv: Småbekymret
« Svar #29 på: Januar 10, 2010, 20:44:48 »
Hver eneste gang man taper poeng, er det faktisk normalt å bli litt bekymret. Med denne kampen, som mange mente vi lett burde vunnet, kommer det selvsagt skumle tanker inn. Vi slo scum i forrige, og "taper" 2 poeng for et bunnlag nå. Klart vi tenker vårt. Hva skjer? Er dette et enkeltstående arbeidsuhell, delvis forårsaket av Beckford-fuzz og utladning etter forrige match, eller dropper vi inn i downperiode?

Jeg velger å håpe og tro det første, men bekymringen er der. Helt til vi beviser i neste match at det absolutt ikke var noen grunn til bekymring...

 :)