Rui i Afrikamesterskapet

Started by McMidjo, January 10, 2010, 20:54:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Quote from: Promotion 2010 on January 19, 2010, 17:25:45
JUKSET laget til Rui?

http://www.dagbladet.no/2010/01/19/sport/fotball/afrikamesterskapet/10003915/

::)

Kanskje like mye som Sverige og Danmark den gangen de spilte 2-2 i EM og sendte Italia ut?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on January 19, 2010, 17:30:49
Quote from: Promotion 2010 on January 19, 2010, 17:25:45
JUKSET laget til Rui?

http://www.dagbladet.no/2010/01/19/sport/fotball/afrikamesterskapet/10003915/

::)

Kanskje like mye som Sverige og Danmark den gangen de spilte 2-2 i EM og sendte Italia ut?

auren

Og Vest Tyskland mot Østerrike i '82.
Og sikkert mange flere.
COME ON LEEDS !!

Per Arne

For de som er interessert: Rui og Angola spiller i dag kl 17 mot Ghana. den matchen vises på Eurosport.

Promotion 2010

Quote from: Per Arne on January 24, 2010, 13:18:26
For de som er interessert: Rui og Angola spiller i dag kl 17 mot Ghana. den matchen vises på Eurosport.

0-1 i utrolig svak kamp!

DA KOMMER RUI HJEM!

Men er han god nok for laget?  ::)
Min første Leeds-kamp:

nord

God nok??

Var Rui ikke den helt store frelseren i Leeds United ? ???

Stephenjazz

Quote from: Promotion 2010 on January 24, 2010, 18:56:49

0-1 i utrolig svak kamp!

DA KOMMER RUI HJEM!

Han er i hvert fall ikke noe dårligere enn Crowe/Hughes som vi har på back-plass for øyeblikket
Det blir aldri umoderne å vinne

haak-d

Er meget enig i at Rui kan gå rett inn på laget. Crowe har vært svak i de kampene jeg har sett på tv. Mister ballen lett på vei fremover og feilplassert mange ganger defensivt. Bromby har jeg heller ikke helt sansen for, vet ikke helt hvorfor, men syns ikke han gir alt i hver duell og det må til for at vi skal opp i CCC. Ønsker Rui velkommen tilbake og håper han kan være skadefri og bidra til at vi sikrer opprykk og få nok en bortekamp i FA-cupen :)

lojosang

Midtstoppere på backplass? Grøss og gru! Nå fikk jeg falshback til saltstøtta Foxe!
- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: lojosang on January 25, 2010, 18:47:07
Midtstoppere på backplass? Grøss og gru! Nå fikk jeg falshback til saltstøtta Foxe!
Du kan bare velge mellom left - og rightback. Falshback har jeg ikke hørt om... ::)
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Quote from: haak-d on January 25, 2010, 16:06:25
Er meget enig i at Rui kan gå rett inn på laget. Crowe har vært svak i de kampene jeg har sett på tv. Mister ballen lett på vei fremover og feilplassert mange ganger defensivt. Bromby har jeg heller ikke helt sansen for, vet ikke helt hvorfor, men syns ikke han gir alt i hver duell og det må til for at vi skal opp i CCC. Ønsker Rui velkommen tilbake og håper han kan være skadefri og bidra til at vi sikrer opprykk og få nok en bortekamp i FA-cupen :)
Tullball og vrøvl. For det første kan selvfølgelig ikke Rui spille back, ei heller er han bedre enn de som er der nå. For det andre så er Rui en tikkende bombe å ha i midtforsvaret med alle de straffene han lager.. Er ikke i nærheten av kvalitetene til Naylor og Kisnorbo.

Rui bør shippes ut så snart det lar seg gjøre...

Leedsulf

Quote from: Stephenjazz on January 25, 2010, 15:57:06
Quote from: Promotion 2010 on January 24, 2010, 18:56:49

0-1 i utrolig svak kamp!

DA KOMMER RUI HJEM!

Han er i hvert fall ikke noe dårligere enn Crowe/Hughes som vi har på back-plass for øyeblikket

Kan til dels være enig i Crowe, som tidvis ser ut som Frazer da han var på sitt verste, men Hughes synes jeg derimot har gjort sine saker meget bra på venstrebacken.

lojosang

Quote from: hallghel on January 25, 2010, 20:07:05
Du kan bare velge mellom left - og rightback. Falshback har jeg ikke hørt om... ::)

Foxe spilte ingen av delene, uansett hva som stod på lagoppstillingen til Dennis Nedrykksansvarlig Wise.  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

...jeg syntes da at flashback var et morsomt poeng  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

haak-d

Quote from: Alta-White on January 25, 2010, 20:48:50
Quote from: haak-d on January 25, 2010, 16:06:25
Tullball og vrøvl. For det første kan selvfølgelig ikke Rui spille back, ei heller er han bedre enn de som er der nå. For det andre så er Rui en tikkende bombe å ha i midtforsvaret med alle de straffene han lager.. Er ikke i nærheten av kvalitetene til Naylor og Kisnorbo.

Rui bør shippes ut så snart det lar seg gjøre...

Ser hva du skriver, men er uenig i at det jeg skriver er tullball og vrøl.
Rui kan spille høyre back, og jeg ser ikke ulempen i at han får sjansen der. I hvertfall ikke i seriekamper, der motstanden ikke er av PL-klasse. Da har vi også enda et våpen på cornere og dødballer, da Rui er god på hodet. Han er vel omtrent like rask som Crowe og raskere enn Bromby. Bromby nøler ofte i flere situasjnoer, der Rui og Kisnorbo går rett i duellen. Første valgene på stopperplass er Naylor og Kisnorbo, Rui nr.3. Den beste backrekke tror jeg hadde vært: Hughes, Naylor, Kisnorbo og White. Men så lenge at White ikke får sjansen, så la Hughes fortsette storspillet på venstreback og la Rui prøve seg på høyre.

Papi

Rui er nok ikkje i nærheten av og vera god nok for laget.
Han var vel i sin tid kjøpt inn som cover på høgrebacken?

Uansett har han spilt stopper, og det er stopper han skal spille om han skal spille.

Når noen snakker om Flashback tenker er tilbake med gru når Kristjan Ørbn Sigurdsson spilte back på Brann. Det var grusomt.
Så la ein midtstopper spille på midtstopper plass, og la backene gjøre jobben på backen.

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Promotion 2010

Quote from: Papi on January 26, 2010, 15:21:32

Uansett har han spilt stopper, og det er stopper han skal spille om han skal spille.

Når noen snakker om Flashback tenker er tilbake med gru når Kristjan Ørbn Sigurdsson spilte back på Brann. Det var grusomt.
Så la ein midtstopper spille på midtstopper plass, og la backene gjøre jobben på backen.

Bromby............   ::)
Min første Leeds-kamp:

Papi

Quote from: Promotion 2010 on January 26, 2010, 15:32:34

Bromby............   ::)

Crowe?? ;)

lojosang

Quote from: Asbjørn on January 26, 2010, 00:06:04

...jeg syntes da at flashback var et morsomt poeng  :D

Noen richtiges back spilte han i hvert fall ikke som.  8)
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: lojosang on January 26, 2010, 16:39:20

Noen richtiges back spilte han i hvert fall ikke som.  8)

Nå må vi oppsummere her:
- høyreback
- falshback
- flashback
- richtiges back
...er betegnelsene hittil.

Ellers?
- nurback (stemmer iallefall ikke på Rui, han er også midtstopper)
- kann spiele back (der er vel meningene delte)
- left back (jooo, han ble vel stående alene tilbake når de andre stormet fremover...)

Seriøst så blir det godt å få ham tilbake slik at vi har bedre cover blant midtstopperne. Men rent personlig tror jeg han er fjerdevalget pr d.d. Kish & Naylor er vel først & Bromby en god nr 3. Hvem som står først i køen av Rui og Mikelikk er vel ikke godt å si...

Som back, veeel, først så kommer duoen Crowe/Bromby, deretter Hughes. Og såå må vi inn i kriseløsningenes tidsalder. Der et sted finner vi vel Rui tror jeg.
...men det er nå bare min ringe mening da :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rune Bergen

Så enig, så enig, men han gjorde jobben da han kom inn som midtstopper. :D

Papi

Quote from: Rune Bergen on January 26, 2010, 18:52:54

Så enig, så enig, men han gjorde jobben da han kom inn som midtstopper. :D

Konklusjonen må da være at når Marques til tider gjorde det veldig godt som stoggar bør vi ikkje prøve han som back  ;D ;D
For å spore heilt av nå kan vi fortsette og nevne høgrebacker på Brann som ikkje burde spilt høgreback. Cato Guntveit på midten av nittitallet/starten av 2000 tallet var vel ikkje noe genial ide. Kom seg når han ble flytta fram på midten...

Men skal ikkje spore meir av her nå.
Tror nok at Marques får minimalt med spilletid resten av sesongen. Noe annet vil overraske meg

haak-d

3-0 ja, og fortsatt mener dere at Rui ikke vil kunne heve oss?? Mikkelikk, Crowe og Bromby holder ikke mål!!!

Oggy

Crowe holdt ihvertfall ikke mål mot Tottenham, da
var kan katastrofalt dårlig
Oggy

soumoh

Quote from: Oggy on January 26, 2010, 22:13:36
Crowe holdt ihvertfall ikke mål mot Tottenham, da
var kan katastrofalt dårlig

Enig. Han har vært elendig i hele sesong. Vi trenger en ny høyreback. Hvorfor ikke kjøre Aidan White der evt. han bytte plass med Hughes? :-D
We'll be back.