Main Menu

Finans

Started by Cantonafan53, January 18, 2010, 21:40:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Burde leeds få mer penger?

Ja
4 (40%)
Nei
0 (0%)
Muligens
2 (20%)
Vi klarer oss
2 (20%)
Hvor fra?
3 (30%)

Total Members Voted: 10

Cantonafan53

Hva med en komplett vår med oppkjøp og en balanse vi kan regne med varer til PL tiden kommer igjen?
Ã... vinne er en følelse som setter mange ut av tanke,
å tape er en følelse som gir mange raseri å depresjon.
I Leeds er følelsene det samme uansett vinn eller tap.

Så hvis du sliter med motivasjon til å leve, se på Leeds å nyt livet like godt som oss uansett innfallsvinkel.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Josteinflo

Dette hadde vært flott, men tror virkelig ikke det er så enkelt.
Flott tanke er det nå i hvert fall!
han er kjapp, han er go,
Hans navn er Jostein Flo!

DenHviteYeboah

Gratulerer med tidenes mest ledende spørsmål :)

Cantonafan53

dette har jeg lurt lenge på om alt vil gå bra i fremtiden, med tanke på det finansielle i klubben!

Så hvis du sliter med motivasjon til å leve, se på Leeds å nyt livet like godt som oss uansett innfallsvinkel.

auren

Si meg; Er Josteinflo og Cantonafan53 en og samme person? Registrerte seg på samme tidspunkt, og med poster som er mer eller mindre av den merkelige sorten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on January 18, 2010, 22:13:29
Si meg; Er Josteinflo og Cantonafan53 en og samme person? Registrerte seg på samme tidspunkt, og med poster som er mer eller mindre av den merkelige sorten.

auren

Tenkte det samme.
Eller to luringer som sitter med hver sin maskin og tuller med oss?
COME ON LEEDS !!

Cantonafan53

trudde nå dette var et forum for meninger for alle leeds fans... samme person er det ikke, men vi snakket om det etter treningen å vi har våre meninger om leeds, så ikke kom med no sådan tull!

auren

Quote from: Tom S on January 18, 2010, 22:14:51

auren

Tenkte det samme.

Kanske de er Newcastlefans in disguise? Kanskje Newcastlesupporterne skal kuppe forumet vårt? Har Ken Bates en finger med i spillet her? Hva er det nå han skal sylte?

auren

Tom S

Quote from: auren on January 18, 2010, 22:17:34
Quote from: Tom S on January 18, 2010, 22:14:51

auren

Tenkte det samme.

Kanske de er Newcastlefans in disguise? Kanskje Newcastlesupporterne skal kuppe forumet vårt? Har Ken Bates en finger med i spillet her? Hva er det nå han skal sylte?

auren

Følg med i neste episode....
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Cantonafan53 on January 18, 2010, 22:16:41
trudde nå dette var et forum for meninger for alle leeds fans... samme person er det ikke, men vi snakket om det etter treningen å vi har våre meninger om leeds, så ikke kom med no sådan tull!

Ok.. så dere kjenner hverandre altså?

auren

Cantonafan53

vi er eneste leeds supporterne på vårt lag. jeg begynte nylig å spille for åkra il, så ja, vi er blitt kjent med hverandre slik!

Robert

Edit: Ser ut som om de kom seg på jobb igjen, så tar og redigerer innlegget mitt. Unødvendig å spre alt for mye info :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Quote from: auren on January 18, 2010, 22:18:30
Quote from: Cantonafan53 on January 18, 2010, 22:16:41

Ok.. så dere kjenner hverandre altså?

auren

Ikke mat trollene...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Quote from: ->Robert on January 18, 2010, 22:20:02
Har dere fryktelig lite å gjøre oppe på *****, så kan jeg godt ta en telefoner oppover å få fikset noe til dere.

og vips så var de utlogget
:D

Edit: Bare redigerte litt 'sensitiv' info i quoten :)
/Robert
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: Tom S on January 18, 2010, 22:22:59
Quote from: ->Robert on January 18, 2010, 22:20:02
Har dere fryktelig lite å gjøre oppe på *****, så kan jeg godt ta en telefoner oppover å få fikset noe til dere.

og vips så var de utlogget
:D

Edit: Bare redigerte litt 'sensitiv' info i quoten :)
/Robert

Den er grei.
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Det er ikke Bjarne Be som er ute med nye navn altså?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Trond90

Quote from: Cantonafan53 on January 18, 2010, 22:20:01
vi er eneste leeds supporterne på vårt lag. jeg begynte nylig å spille for åkra il, så ja, vi er blitt kjent med hverandre slik!
Ã...kra Il ja.. karmøybu.. hvilket lag?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Evig Pint

Cantonafan............ seriøst.. Cantona fan. Få det ut.
Marching on together

TK20

Quote from: Evig Pint on January 18, 2010, 23:59:49
Cantonafan............ seriøst.. Cantona fan. Få det ut.

Skal vel egentlig være Cantona-fan.

Evig Pint

???

Tro det eller ei, men det forsto jeg du. Tenker bare at det ikke er mange ekte Leedssupportere som hadde valgt et slikt nick.
Marching on together

TK20

Quote from: Evig Pint on January 19, 2010, 00:13:20
???

Tro det eller ei, men det forsto jeg du. Tenker bare at det ikke er mange ekte Leedssupportere som hadde valgt et slikt nick.

Skal vel egentlig være Leeds-supportere.

lojosang

Quote from: JohnnyDouglas on January 19, 2010, 00:19:09
???

Nei, det skal det ikke. Men det kan vel være det. Men dette har vi da en egen flisespikkertråd for!
- Leif Olav

TK20

Quote from: lojosang on January 19, 2010, 00:22:30
???

Nei, det skal det ikke. Men det kan vel være det. Men dette har vi da en egen flisespikkertråd for!

Hehe sorry. Måtte bare. Men det skal vel egentlig være det, siden "Leeds" er et egennavn?

Evig Pint

Hvorfor henger du deg opp i dette? Har vi krav til gramatikk på forumet også nå? Hva ønsker du å oppnå?

Forøvrig har du samme nick som en Swindon-spiller (ja, her er bindestreken din).
Marching on together

Evig Pint

Quote from: lojosang on January 19, 2010, 00:22:30
???

;D
Marching on together

baste

Få flere penger ifra hvor? Tror Leeds klarer seg selv, men viljen til å satse i CCC må på plass. Kanskje ett oppkjøp etter sesongen, selv oim jeg er usikker på om det er en god/ varig løsning. Se på de enorme gjeldsproblemene til eierne til Lfc og Scum  ;D

h.b

Quote from: baste on January 19, 2010, 09:11:12
Få flere penger ifra hvor? Tror Leeds klarer seg selv, men viljen til å satse i CCC må på plass. Kanskje ett oppkjøp etter sesongen, selv oim jeg er usikker på om det er en god/ varig løsning. Se på de enorme gjeldsproblemene til eierne til Lfc og Scum  ;D

Eller se på Man City eller Chelsea.
Det finnes ikke en eneste Leeds supporter med vettet i behold som ikke ser på disse 2 klubbene og ønsker seg deres økonomi

baste

Quote from: h.b on January 19, 2010, 09:24:12

Det finnes ikke en eneste Leeds supporter med vettet i behold som ikke ser på disse 2 klubbene og ønsker seg deres økonomi

Sitter å leser litt teori i min videreutdanning, der står det bl.a

Det er ingenting som gir den ene rett til å gjøre seg til herre over et annets menneskes individualitet eller vilje. Verken av velmenhet eller ens egen innsikt i hva som er best for den andre, heller ikke på størrelsen på de ulykkene en dermed er i stand til å avverge for vedkommende.

h.b

Quote from: baste on January 19, 2010, 09:32:14
Quote from: h.b on January 19, 2010, 09:24:12

Sitter å leser litt teori i min videreutdanning, der står det bl.a

Det er ingenting som gir den ene rett til å gjøre seg til herre over et annets menneskes individualitet eller vilje. Verken av velmenhet eller ens egen innsikt i hva som er best for den andre, heller ikke på størrelsen på de ulykkene en dermed er i stand til å avverge for vedkommende.

Konklusjonen da er at ethvert forum er dødfødt og bør legges ned