Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45

Started by testo, January 23, 2010, 21:54:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sop

Love Leeds

Mats-

For en reaksjon av gutta. Dette har ikke Leeds hatt på mange år! Viljen, evnen og motet til å stå på. Dette er en revolusjon gutter, dette er en revolusjon. Og Becchio, endelig. Nydelig, spechless!

For en respons!

readysteady

always Leeds

Rune Bergen

Same

Herlig at Becchio puttet i en sånn kamp. Håper han får selvtillit fremover i ligaen og blir farlig forran boksen.

Rune Bergen

Sop

Denne scoringen fortjente vi.Vi styrte spillet etter målet til Hottentott  totten... :D :D
Love Leeds

JanPSyse

Utrolig deilig. perfekt timing før pause. hehe. ;D

BECCHIO!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

M

EGGEN SNAKKER JO KUN NEGATIVT OM LEEDS ?!?!?!?
LEEDS LEEDS LEEDS

Joe Jordan

herlig, men forsvaret må henge mer med i andre ellers blir det garantert flere imot.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

asLeeds

DALHEIM WHITES

tobn på tur

JAAAADA herlig rett før pause. Fortjent etter massivt press etter hottentottenham målet.

Papi

Så utrulig deiili!

Snakk om svar på tiltale... ;D
Vi vinner 2 1
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Mats-

Første 35 utter shit. Trengte et mål i mot for å tørre å prøve på ting framover, men kan ikke være noe annet en fornøyd med karakteren og the composure til gutta. Synes dog det bør gjøres noe grep med Naylor og Lubo. Kanskje være klarere at Naylor går i første duellene og Lubo faller av, fordi Naylor har farten til en sumobryter iført betong sko.

Frode

Quote from: Same on February 03, 2010, 21:35:11
Herlig at Becchio puttet i en sånn kamp. Håper han får selvtillit fremover i ligaen og blir farlig forran boksen.

Jepp.

newsome

Fantastisk omgang av Leeds!!!
Og hvem sier at Ankers er en dårlig keeper!

Vi spiller jo over Spurs i siste del av omgangen ;D

Blank_File

Jeg har så vondt i magen at jeg dør snart! Hvor kommer alle disse følelsene fra? Jeg er da mann!

Hallgeir *

Quote from: Sop on February 03, 2010, 21:36:17
Denne scoringen fortjente vi.Vi styrte spillet etter målet til Hottentott  totten... :D :D
Vi har ikke noe å skamme oss over etter de første 45.
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Snodgrass er min favoritt, han utfordrer ALLTID og det skjer ALLTID noe på hans høyreside. Som vanlig er det dødt på venstre. Tenk om vi hadde en Snoddy på venstre også!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Oppsummering første omgang:

1. Relativt heldige som går til pause even

2. Snodgrass veldig god. Synes i tillegg Doyle og Naylor står frem.

3. Kombinasjonen Michalik - Hughes på venstresiden en katastrofe. Michalik grusom i posisjoneringen, samt altfor lite flink til å falle av når Tottenham slår langt. Hughes er og blir for treig, for pasningssvak, for dårlig....

4. Solid vilje, vi vokste voldsomt etter Tottenhams scoring.

Mats-

Quote from: Blank_File on February 03, 2010, 21:38:47
Jeg har så vondt i magen at jeg dør snart! Hvor kommer alle disse følelsene fra? Jeg er da mann!

Er bare så great  ;D

Fripp

Quote from: Joe Jordan on February 03, 2010, 21:39:21
Snodgrass er min favoritt, han utfordrer ALLTID og det skjer ALLTID noe på hans høyreside. Som vanlig er det dødt på venstre. Tenk om vi hadde en Snoddy på venstre også!

McSheffrey/Max?

monsivar

bra 1.omgang hvor vi hadde mye av spillet/trøkket.

og ikke minst en god keeper

oivindh

Quote from: M on February 03, 2010, 21:37:11
EGGEN SNAKKER JO KUN NEGATIVT OM LEEDS ?!?!?!?
Ingen som har kommentert dette før?? Han holdt med Tottenspott hele første kampen også!!  Helt håpløst  >:(

newsome

Quote from: Kato on February 03, 2010, 21:39:41
Oppsummering første omgang:

1. Relativt heldige som går til pause even

2. Snodgrass veldig god. Synes i tillegg Doyle og Naylor står frem.

3. Kombinasjonen Michalik - Hughes på venstresiden en katastrofe. Michalik grusom i posisjoneringen, samt altfor lite flink til å falle av når Tottenham slår langt. Hughes er og blir for treig, for pasningssvak, for dårlig....

4. Solid vilje, vi vokste voldsomt etter Tottenhams scoring.
Dårlige briller i kveld,og Ankergren er vel banens beste så langt!!!!!

Sterland

Det lukter vrakgods av hele forsvarfireren... De holder bra i League One men mot individuelt meget gode spillere som i Spurs er de sjanseløse. Det var spesielt synlig ved goalen (hughes). En liten finte, og farvel.. Snodgrass, Becchio og Beckford virker bra på hugget. Synd Johnson tilsynelatende har mistet mye av godformen fra tidligere i sesongen. Ellers må vi vel stikke fingern i jorda og ikke forvente all verden mot en potensiell Champions League deltaker fra europas beste eller nest beste liga...

Vinvagen

Eggen er garantert Tottenham eller Scum-fan! But who cares? Vi gjør det sjæl!!! MOT!!
Marching on together....