Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45

Started by testo, January 23, 2010, 21:54:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Same

Quote from: oivindh on February 03, 2010, 21:40:32
Quote from: M on February 03, 2010, 21:37:11
EGGEN SNAKKER JO KUN NEGATIVT OM LEEDS ?!?!?!?
Ingen som har kommentert dette før?? Han holdt med Tottenspott hele første kampen også!!  Helt håpløst  >:(
Men da hadde vi Leeds fans i studio. Så gikk litt opp i opp det, men HVOR er de i dag?  :(

Blank_File

Det er så ubeskrivelig artig å yppe seg mot PL lag! Jeg verker virkelig i hele kroppen! Og for et trøkk på tribunen!

newsome

kilgallon

Quote from: Kato on February 03, 2010, 21:39:41
Oppsummering første omgang:

1. Relativt heldige som går til pause even

2. Snodgrass veldig god. Synes i tillegg Doyle og Naylor står frem.

3. Kombinasjonen Michalik - Hughes på venstresiden en katastrofe. Michalik grusom i posisjoneringen, samt altfor lite flink til å falle av når Tottenham slår langt. Hughes er og blir for treig, for pasningssvak, for dårlig....

4. Solid vilje, vi vokste voldsomt etter Tottenhams scoring.

Snodgrass veldig god - Ankergren outstanding! Og takk for Becks and Becks.
Vi gir desværre alt for mange sjanser vekk. De har slett ikke styr på Defoe. Og i tillegg leker Bentley med Hughes ute på kanten.

Another_Roger

Må faktisk rose Leeds for godt spel mot god motstand. Håpar Leeds vinner, ein god representant frå league1 :) Men neste kamp mot Hartlepool kan bli ein skikkelig blåmandag!

Sterland

NOen som har hatt problemer med ITV streamingen på livesport247? Stoppet og hakket som bare f... byttet til Viasat streamen og det funket mye bedre. Men da er en stucked med Eggen..

fjellhaugen

godt å se kampen på itv når jeg hører om eggen kommentarene.

har vel ikke tilfeldigvis snakket om hvor gode vi var for kun noen år siden med semi i CL og så tilfeldigvis?  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

olsen leeds

Ferre

Få inn White på venstreback - Hughes sliter voldsomt i dag!

MOT!

Carl Fisker

Blank_File

Quote from: fjellhaugen on February 03, 2010, 21:44:47
godt å se kampen på itv når jeg hører om eggen kommentarene.

har vel ikke tilfeldigvis snakket om hvor gode vi var for kun noen år siden med semi i CL og så tilfeldigvis?  ;)
Nei det er utrolig nok ikke blitt nevnt enda. Men det er mulig kroppen min ikke makter å oppfatte det. Jeg er i slags transe!

Mats-

always Leeds

fjellhaugen

Quote from: Sterland on February 03, 2010, 21:44:41
NOen som har hatt problemer med ITV streamingen på livesport247? Stoppet og hakket som bare f... byttet til Viasat streamen og det funket mye bedre. Men da er en stucked med Eggen..

hehe.. stuck med eggen ;D

mitt bilde var knivskarpt første 15, men så datt det ut i et lite minutt.
når det kom tilbake var det litt dårligere men ingen hakking.

jeg logger meg alltid tidlig på dog, sånn ca en halvtimestid før kamp slik at jeg kommer "fremme " i køen .
vet at det ikke skal ha noe å si men føles jeg har hatt bedre bilde enn andre av og til på denne måten
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

Quote from: norgo on February 03, 2010, 19:39:33
frykter at det blir en vanskelig kamp i dag, føler på en måte at det var fordelaktig for oss å spille på borte mot scum og spurs, null press.......måtte jeg bare ta feil  ;D

super kult med tv sent kamp igjen og blir vel ny tv kamp mot bolton om 10 dager!!!!!

becks og becchio scorer i kveld, 2-1 seier til oss.....

noen som vet om McSheffrey og Lowry kan spille mot bolton hvis vi går videre???

ser jo bra ut dette  ;D
"SNIFFER"

roaldv

Quote from: oivindh on February 03, 2010, 21:40:32
Quote from: M on February 03, 2010, 21:37:11
EGGEN SNAKKER JO KUN NEGATIVT OM LEEDS ?!?!?!?
Ingen som har kommentert dette før?? Han holdt med Tottenspott hele første kampen også!!  Helt håpløst  >:(

Ja, hvor ble det av Haugen i bua?? Vi vil ha han som kommentator 8)

Forøvrig godt fornøyd med uavgjort til pause, blir mer og mer begistret for Snodgrass - og så må jeg jo bare si at Casper er mannen for de store anledninger!

Lite pretting i dag... PRETT!!

Carl Fisker

fjellhaugen

Joe Jordan

Drit i Eggen, har ingenting med utfallet av kampen å gjøre. Ser ikke helt hvordan vi skal demme opp når Spurs setter fart, for da har vi ikke sjans å henge med. Det er jo egentlig naturlig, det er veldig nivåforskjell på en L1 og en PL spiller. Men posisjoneringen og farten til feks. Michalik er jo en katastrofe, Hughes likeså. Men med litt flaks....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leif Egil

Er virkelig STOLT av å være Leedsfan. Utrolig innsats og trøkk både på banen og tribunen. Vi spiller tross alt mot et av de beste lagene i Premier League - og over 135 min. står det 3-3! Klarer vi å spille slik resten av sesongen rykker vi garantert opp! MOT

haak-d

Vi mangler fart bak ja, så inn med White og ut med Hughes. Han har jo vært syk, så er ikke rart det går litt fort for han i dag.

Oggy

Bare sånn høvelig fornøyd med 1. omgang.
Syns ikke vi er flinke nok på markeringene
til tider, som på målet de fikk.

Synd Becford ikke var mer egoistisk,
snudde seg og skjøt selv midtveis.

Peis på; D
Oggy

Vinvagen

Nekter å tro at Eggen er Leedsfan,med den holdninga han har til laget vårt!
Marching on together....

always Leeds

Rune Bergen

Vi går for seier, har ikke lyst på eksstraomganger og straffespark her.

Sop

Quote from: Leif Egil on February 03, 2010, 21:48:36
Er virkelig STOLT av å være Leedsfan. Utrolig innsats og trøkk både på banen og tribunen. Vi spiller tross alt mot et av de beste lagene i Premier League - og over 135 min. står det 3-3! Klarer vi å spille slik resten av sesongen rykker vi garantert opp! MOT

Denne støttes 100% ;D ;D ;D :)
Love Leeds

Thomas

Quote from: Joe Jordan on February 03, 2010, 21:48:27

Kanskje du skal skifte nick ;D ;D. Joe Jordan var rasende da 1-1-målet ble godkjent.  :o

fjellhaugen

mine kommentarer om 1. må være en slakk start hvor kun casper har skjønt kampen er i gang. han redder jo selv fra egne spillere ( se bromby  ;D)
vi er heldige som ikke får flere imot før den første, men når vi først får den så kjører vi over de.
et lite notemerke må være der snoddy kan kaste seg men står kan fort føre til at vi kan få en straffe neste gang.
gode dommere og for en gangs skyld litt vår vei  ;)

MOT i andre dette går veien

Mats-

Hør på fansen, skulle ikke tro de hadde stoppet PA anlegget