Skrevet av Emne: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45  (Lest 101704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

readysteady

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #480 på: Februar 03, 2010, 22:39:42 »
Vært veldig morsomt å være med i FA Cupen iår.
Har vist oss frem fra en meget god side, mot kvalifisert motstand.
Synd vi ryker ut, men vi har æren i behold.

Kan si at det er greit vi ryker ut og får konsentrert oss om ligaen, da FA Cupen har vært en bonus. Synd, men morsomt så lenge det varte.

Vi skal opp i år!
Bedre kan det neppe sies.

4ever arcticwhite

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #481 på: Februar 03, 2010, 22:39:43 »
En ny kamp mot topp motstand der vi på ingen måte dummer oss ut, selv om man tydelig ser at det er divisjons- og kvalitetsforskjell på lagene. Henger ikke helt med når det går som raskest, og der var det 1-3. Hadde sett bedre ut med 1-2, men nå konser vi 100% på ligaen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

LeifMorten

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #482 på: Februar 03, 2010, 22:39:47 »
Leeds 1 Defoe 3. Lett og enkelt oppsummert.
 

Same

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #483 på: Februar 03, 2010, 22:39:57 »
Er Eggen helt dust i hodet?

3. største helten Gomes??? Hva faen har han gjort i dag? =/

4ever arcticwhite

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #484 på: Februar 03, 2010, 22:40:31 »
og der var det slutt....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sop

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #485 på: Februar 03, 2010, 22:41:06 »
Synd med den siste, men gutta har ingenting å skamme seg over...Går for seier i helgen.Mye viktigere..MOT
Love Leeds

fjellhaugen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #486 på: Februar 03, 2010, 22:41:52 »
Er Eggen helt dust i hodet?

3. største helten Gomes??? Hva faen har han gjort i dag? =/

HEHE.. NOK EN GANG TV3 SUGER BALLE........................
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #487 på: Februar 03, 2010, 22:42:33 »
Flott cuprun, æ e stolt :'(

No kan vi konse oss om opprykk, the real thing

La oss begynne med å knuse Hartlepool på lørdag
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

h.b

  • Gjest
Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #488 på: Februar 03, 2010, 22:42:46 »
Vi var et par nummeret for små i dag

Andersen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #489 på: Februar 03, 2010, 22:42:58 »
All ære til Leedsgutta ! synes de kjempet bra! Og så tjente vi noen kroner også. :P Liga og malingscuppen gjenstår. Det er vel ingen tvil hva som er viktigst ! LEEDS4EVER.

raggen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #490 på: Februar 03, 2010, 22:43:08 »
Vært veldig morsomt å være med i FA Cupen iår.
Har vist oss frem fra en meget god side, mot kvalifisert motstand.
Synd vi ryker ut, men vi har æren i behold.

Kan si at det er greit vi ryker ut og får konsentrert oss om ligaen, da FA Cupen har vært en bonus. Synd, men morsomt så lenge det varte.

Vi skal opp i år!
Bedre kan det neppe sies.


godt oppsumert dette ja.. ikke sett gjennom kamptråden men i mine øyne er Becchio BB med (overraskende i mine øyne) Lubo på en god andreplass...
Leeds viser veldig svakhetstegn med Hughes og farten til bentley/defoe på sin side samt er vel ikke lubo den raskeste han heller men synes som sagt han kom veldig greit ut av det.

ALT i alt.. veldig bra av leeds uansett tap ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

LeifMorten

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #491 på: Februar 03, 2010, 22:43:33 »
Leeds 1 Defoe 3. Lett og enkelt oppsummert.
 

Leif Egil

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #492 på: Februar 03, 2010, 22:43:57 »
Tap 1-3 men er ikke skuffet faktisk. Vi har vist oss frem på en glimrende måte mot meget sterke lag i FA-cupen! 3 jan 2010 vil for alltid bli stående som en stor LEEDS UNITED dag! Nå er det full fokus på ligaen - det er en ting som gjelder i år og det er opprykk! Første hinder på den veien er Hartlepool på lørdag - og de skal få "svi" for dagens tap ;D MOT
 

gill

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #493 på: Februar 03, 2010, 22:44:16 »
Stolt supporter ikveld.
 

Sop

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #494 på: Februar 03, 2010, 22:45:27 »
MOT gutter...Takk for i kveld--
Love Leeds

Kato

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #495 på: Februar 03, 2010, 22:45:40 »
Skuffa over Grayson i dag. Bytter altfor seint.

Hughes burde vært kasta av til pause. Vi blir kjørt hele andre omgang hvor mange ser slitne ut, og så kommer byttene 5 min før slutt.

Tapte uansett mot et klart bedre lag, savnet av Kisnorbo var stort.
 

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #496 på: Februar 03, 2010, 22:47:13 »
Vurderer sterkt å ha på drakten imorgen! For å vise at jeg er stolt over det Leeds har prestert.

ooh aah

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #497 på: Februar 03, 2010, 22:47:19 »
Stolt over gutta. Selvfølgelig er det store nivåforskjeller mellom oss og PL, men vi har sloss og kjempet. Greit at det ikke ble ekstraomganger. Nå har vi bare serien og malingscupen igjen, og begge skal vi vinne !!
 

Hobben

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #498 på: Februar 03, 2010, 22:47:26 »
La meg først si, at jeg er stolt over Leeds, og prestasjonene i FA-cupen i år, jeg er stolt supporter ikveld, som jeg alltid er uansett. Vi har gjort det bra.

Men... Lite stemte i dagens Leeds-lag, vi må da kunne spille korte passninger? Holde på ballen i laget en stund, ingen kjangser i andre omgang, hadde meste ikke ballen engang, det synest jeg er svakt uansett hvem som er motstanderen, ikke hat meg, jeg ville bare medele litt synsponkter. At vi manglet Kisnorbo var tydelig. Mikkelikk kan vi kvitte oss med.

PS: Han der lange dusten på Tottenham bruket våres forsvar som stiger, var vi borti de med labben, ble det blåst! Dustedommer!!

Men, nå kan vi konse om opprykk å JPT :)!!

WE ARE LEEDS, WE ARE PROUD !
Rogaland Whites

euphor9

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #499 på: Februar 03, 2010, 22:50:12 »
Han der Defoe..   er ganske god..  Vertfall det jeg har sett av han.

Skal ikke si at jeg er glad for at vi er ute av denne cupen,men nå er dette eventyret over!

Nå skal vi sikre topp 2!    Så får vi se hvordan det går i malingcupen.

Sorry viss dokker syntes jeg jinxa resultatet med min forrige negative? skriverier..
Når man har  vært i en 6-7 år lang nedtur så blir forutsetningene deretter.

Men som sagt så tenker vi liga,liga,liga!      

Resten er bonus. (trodde ikke vi vant denne køppen uansett,har bare vunnet den i 72)


Tror uansett vi rykker opp!  


Masinga

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #500 på: Februar 03, 2010, 22:50:17 »
Ja, ja. Snipp, snapp, snute... Leeds brukte masse energi på å jage ballen/ motstanderen i denne matchen. De siste 10 minuttene var det ingenting igjen. Heldigvis har vi nye folk å sette inn til helgen. Hvor lenge er Kisnorbo skadet? Det glapp flere ganger i forsvaret i dag.

Men Leeds dummet seg ikke ut og kan være stolte av innsatsen i FA-cupen, samt mange erfaringer rikere.
Masinga, medl.nr. 1250

fjellhaugen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #501 på: Februar 03, 2010, 22:50:20 »
robinson: piss off.

sitter i studio og slækker ned leeds.

han er ikke en dritt og hadde ikke spilt høyere enn L2 hvis det ikke var for leeds



tenk på hvor du ble til mann Rekker tunge
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Joensen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #502 på: Februar 03, 2010, 22:51:31 »
Gjerne like greit at det gikk som det gikk,har tro på at vi reiser oss i de kommende liga kampene som er mye viktigere...Så får vi håpe på en finale i malings cupen :)

Ferre

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #503 på: Februar 03, 2010, 22:52:37 »
Skuffa over Grayson i dag. Bytter altfor seint.

Hughes burde vært kasta av til pause. Vi blir kjørt hele andre omgang hvor mange ser slitne ut, og så kommer byttene 5 min før slutt.

Tapte uansett mot et klart bedre lag, savnet av Kisnorbo var stort.

Enig!

Synes vi savnet Kilkenny også, spesielt i 2. omgang. Da hadde vi ingen til å roe ned spillet og slå de kloke pasningene - Doyle og Howson (som gjorde en meget god 1. omgang) slet med å holde ballen i laget.

Vi tapte kampen fortjent, ingen ting å si på det. Er litt skuffet over måten vi framstår på i 2. omgang, men vi møtte tross alt et bedre lag.

Tilbake til hverdagen nå, med fullt fokus på opprykk!

Må også legge til at fansen var fantastiske i dag! MOT!

fjellhaugen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #504 på: Februar 03, 2010, 22:52:51 »
La meg først si, at jeg er stolt over Leeds, og prestasjonene i FA-cupen i år, jeg er stolt supporter ikveld, som jeg alltid er uansett. Vi har gjort det bra.

Men... Lite stemte i dagens Leeds-lag, vi må da kunne spille korte passninger? Holde på ballen i laget en stund, ingen kjangser i andre omgang, hadde meste ikke ballen engang, det synest jeg er svakt uansett hvem som er motstanderen, ikke hat meg, jeg ville bare medele litt synsponkter. At vi manglet Kisnorbo var tydelig. Mikkelikk kan vi kvitte oss med.

PS: Han der lange dusten på Tottenham bruket våres forsvar som stiger, var vi borti de med labben, ble det blåst! Dustedommer!!

Men, nå kan vi konse om opprykk å JPT :)!!

WE ARE LEEDS, WE ARE PROUD !

der ryker du vel klart?

dommerne var gode og de gangene crouch fikk frispark var det rett
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Peter7

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #505 på: Februar 03, 2010, 22:53:17 »
Michailik og Hughes faller dessverre gjennom mot slike klassespisser, Michailik vant vel ikke en eneste hodeduell mot Crouch og kan ikke matche på hurtighet - Hughes ble også enkelt fraløpt og sov på første målet til Defoe.
Vi er nok avhengige av å stille med våre beste spillere skal vi gi topp PL-lag kamp.
Blek 2. omgang. Fortjent seier til spurs.
Ankergren er jo stor i dag også. Hyggelig at Becchio scoret.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

oivindh

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #506 på: Februar 03, 2010, 22:53:33 »
Skuffa over Grayson i dag. Bytter altfor seint.

Hughes burde vært kasta av til pause. Vi blir kjørt hele andre omgang hvor mange ser slitne ut, og så kommer byttene 5 min før slutt.

Tapte uansett mot et klart bedre lag, savnet av Kisnorbo var stort.
P.g.a godt midtstopperspill, savnet jeg faktisk ikke Kisnorbo. Mikkelikk var god, han.. Men det er mest det taktiske som slår feil.. For stor strekk i laget og alt for mye rom til Spurs, men det har vel med divisjonsforskjellen å gjøre. Men vi sliter på back'ene ja, spesielt venstre,  :-\...

fjellhaugen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #507 på: Februar 03, 2010, 22:54:29 »
Skuffa over Grayson i dag. Bytter altfor seint.

Hughes burde vært kasta av til pause. Vi blir kjørt hele andre omgang hvor mange ser slitne ut, og så kommer byttene 5 min før slutt.

Tapte uansett mot et klart bedre lag, savnet av Kisnorbo var stort.

Enig!

Synes vi savnet Kilkenny også, spesielt i 2. omgang. Da hadde vi ingen til å roe ned spillet og slå de kloke pasningene - Doyle og Howson (som gjorde en meget god 1. omgang) slet med å holde ballen i laget.

Vi tapte kampen fortjent, ingen ting å si på det. Er litt skuffet over måten vi framstår på i 2. omgang, men vi møtte tross alt et bedre lag.

Tilbake til hverdagen nå, med fullt fokus på opprykk!

Må også legge til at fansen var fantastiske i dag! MOT!

tror ikke killa var på benken i dag.

tror faktisk larry nedprioriterte kvelden i ogmed at somma, robinson og gjengen var på benken i kveld
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Le Jardin

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #508 på: Februar 03, 2010, 22:55:14 »
Konse på ligaen, ja.

men vi har da en sjanse på Wembley og. Kun 1-2 mot Carlisle. Howson, can you hear me!

Leeds and proud!

God natt
"Victory is in our sights"

Ferre

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #509 på: Februar 03, 2010, 22:56:04 »
Skuffa over Grayson i dag. Bytter altfor seint.

Hughes burde vært kasta av til pause. Vi blir kjørt hele andre omgang hvor mange ser slitne ut, og så kommer byttene 5 min før slutt.

Tapte uansett mot et klart bedre lag, savnet av Kisnorbo var stort.

Enig!

Synes vi savnet Kilkenny også, spesielt i 2. omgang. Da hadde vi ingen til å roe ned spillet og slå de kloke pasningene - Doyle og Howson (som gjorde en meget god 1. omgang) slet med å holde ballen i laget.

Vi tapte kampen fortjent, ingen ting å si på det. Er litt skuffet over måten vi framstår på i 2. omgang, men vi møtte tross alt et bedre lag.

Tilbake til hverdagen nå, med fullt fokus på opprykk!

Må også legge til at fansen var fantastiske i dag! MOT!

tror ikke killa var på benken i dag.

tror faktisk larry nedprioriterte kvelden i ogmed at somma, robinson og gjengen var på benken i kveld

Paddy og Kilkenny småskadet, og ble fornuftig nok spart denne kampen.