Skrevet av Emne: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45  (Lest 99410 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #540 på: Februar 03, 2010, 23:38:23 »
Vi må si oss fornøyd med kampen i dag, selv om det ble tap. At Hughes ikke briljerer kan vi heller ikke forvente. Må ikke glemme at Bentley er en av englands beste kantspillere!

Vi starter kampen med å stå alt for høyt med backfireren, men vi greier å finne balansen utover i første omgang. Vi legger ned en enorm innsats i første omgang, noe som påvirker andre omgang. Vi slår mye langt, og de ballene som kommer er for upresise. Tanken er god da Tottenham står høyt med sin forsvarsfirer. Men det er ikke vanskelig å merke at vi er slitne i andre omgang.

Er meget imponerende at vi kommer tilbake, selv om Tottenham tar ledelsen! Vi må ikke glemme at vi er et league 1 lag!


Stolt av å være Leedssupporter!

Marching on together!

McAllister

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #541 på: Februar 03, 2010, 23:40:32 »
Leeds beste spiller idag; Ankergreen, hvilke prestasjoner?! Flere feber-redninger i verdensklasse!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #542 på: Februar 03, 2010, 23:52:28 »
Noen som husket hva som sto på banneren som ble vist på tv????



You can't get rid of us. We're Back. MOT!

Var det det?

auren

 ;D  Takker!

Ny tattoo??  :D

auren

Hehe, litt merkelig tekst etter at vi har vunnet Champions League for femte året på rad :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leeds04

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #543 på: Februar 03, 2010, 23:56:37 »
Viktig her er at Leeds har blitt satt på kartet igjen! Vi kan spise kirsebær med de store.
Interessen for Leeds blomster for tiden. Vi er i medienes søkelys for fotballen, og ikke lange artikler om hvor skakkjørt økonomien er, som den var for et par år siden. Det er fantastisk!

At vi røk ut i dag er helt greit. Gutta gjorde en fantastisk innsats i cupen, og kommer ut av det med æren i behold, og vel så det!

Nå må armene brettes opp og gjøre jobb nr 1. Opprykk!


Fullsatte tribune i dag gir kroner i kassa. Det kommer godt med.

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

Carl Fisker

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #544 på: Februar 03, 2010, 23:58:53 »
Det er grunn til å være fornøyd med innsatsen i FA-cupen denne sesongen. Seier borte mot Scum og uavgjort borte mot Spurs.
Vi kan ikke forvente allverden mot Tottenham på Elland Road.
Nå er det opprykk som gjelder!

soumoh

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #545 på: Februar 04, 2010, 00:28:28 »
Alltid surt å tape. Men på en måte er jeg glad for at vi røk ut. Nå blir det full fokus på malekøppen ;-D

Håper ikke denne slitekampen har tært for mye på kreftene til lørdagens kamp.
We'll be back.

lojosang

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #546 på: Februar 04, 2010, 00:48:24 »
Hughes var fullstendig ubrukelig i kveld. Grusomt å se på.

Lubo var god. Hvordan kan noen si at han var dårlig? Så dere i det hele tatt matchen?

Jepp, gjorde det. Han og Hughes var alt for trege, greit, Tottenspillerene er raskere osv osv, men det må jo dæ være grenser, spesielt Lubo var treg, og hang ikke med i det hele tatt!! Men mi mening det.. :)

Casper beviser igjen at han er god nok for CCC :)!

Tror kanskje rytmisk sportsgymnastikk er publikumsidretten for deg, Hobberst, for i fotball henger du ikke med. Lubo var enorm i dag! BASTA!  ;D
- Leif Olav

lojosang

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #547 på: Februar 04, 2010, 00:49:53 »
Bentley som man of the match var forøvrig en hårreisende avgjørelse, noe som får meg til å tro at stekre hårpleieproduktprodusenter hadde en finger med i spillet.  8)
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #548 på: Februar 04, 2010, 02:26:17 »
Har troen på at Becchio kan putte i dag, om han starter vel og merke! Uansett, dette blir fette artig. Tar meg en pause fra 15 siders oppgave og drikker meg full på pils og ser kampen med leeds-venner på pub!  :D

Feita-Meita  ;) :D
KEEP FIGHTING!!

Blank_File

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #549 på: Februar 04, 2010, 03:43:38 »
Jeg fatter ikke helt hva som var så ENORMT med Lubo. Han gjorde mye bra, men la flere ganger merke til at han ikke hang med i markeringene. Han vant jo ikke nevneverdig mye i dueller med Crouch heller akkurat.

Kontringene Spurs kommer på er det lite vi kan gjøre med. Vi har ikke det tempoet rett og slett. Men det første målet burde hvertfall kunne vært gjort noe med. Defoe får fryktelig god tid!

bwirum

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #550 på: Februar 04, 2010, 08:36:49 »
Lubo var bra i går, ikke enorm, men bra. Hughes... not so much. Hang ikke med. Doyle var bra helt til han ble litt for sliten til å henge med i svinga. Vi så veldig tydelig savnet av Paddy, mangla en del på samhandlinga i forsvaret synes jeg.

Casper står jo frem som den reaksjonssterke keeperen vi vet han er, mange gode inngripener i går, Leeds' MoM, kanskje til og med kampens.

Godt fornøyd med matchen sett under ett, greit at vi ryker ut nå, har på følelsen at det har vært mye fokus på storkampene den siste måneden, selv om de selvsagt sier noe annet. Opprykk er jobb nr 1.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

GeirO

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #551 på: Februar 04, 2010, 08:52:19 »
Uff, Leeds beviser igjen at de ikke er et cuplag. Utslått allerede i 4. runde. Huff og huff!











 :D :D
MOT

Svend Anders

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #552 på: Februar 04, 2010, 09:05:38 »
Jeg håpet vi skulle klare å dra av litt mer magi igår kveld, men jeg har sjelden vært mindre brydd over å ha tapt en kamp. Gutta har gjort oss stolte i cupen i år, gode penger tjent og nå er det fokus på serien.

Om det var frykten for at også White skulle bli avkledd (les: miste selvtillitt etter noen baklengs) som gjorde at Larry drøyet med byttet av Hughes vet jeg ikke, men det burde ha kommet før. Ingen tvil.

Det må være lov å se seg slått av et Tottenhamlag som holder tempoet godt oppe, fortsetter å male og i tillegg har en meget god og meget rask Defoe på topp. Det var flere enn bare Hughes som slet med farta hans, men la nå ikke det gjøre folk til skyteskiver for å være dårlige spillere. Det samme kan tildels sies om Lubos tapte hodedueller mot Crouch.

Det positive å ta med seg er at vi faktisk skyver Spurs på hæla etter at vi får 0-1. Jeg tror ikke mange L1-lag kan svare på den måten. Vi spiller ok i perioder, men har litt for høye skudre, stresser litt mer enn vi trenger og blir litt for unøyaktige til å ta enda mer av spillet.

SA

TrJ

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #553 på: Februar 04, 2010, 09:24:00 »
Enig i at det var en kamp hvor det ikke var så nøye om vi tapte, er egentlig nesten litt letta fordi da kan gutta sette (nesten) fullt fokus på ligaen. De trenger å komme inn i den gode rytmen igjen. Cupeventyret har vært bra i år og vi kan briljere lenge med seieren på OT. :)

MOT!
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Borge

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #554 på: Februar 04, 2010, 10:10:35 »
Jeg håpet vi skulle klare å dra av litt mer magi igår kveld, men jeg har sjelden vært mindre brydd over å ha tapt en kamp. Gutta har gjort oss stolte i cupen i år, gode penger tjent og nå er det fokus på serien.

Om det var frykten for at også White skulle bli avkledd (les: miste selvtillitt etter noen baklengs) som gjorde at Larry drøyet med byttet av Hughes vet jeg ikke, men det burde ha kommet før. Ingen tvil.

Det må være lov å se seg slått av et Tottenhamlag som holder tempoet godt oppe, fortsetter å male og i tillegg har en meget god og meget rask Defoe på topp. Det var flere enn bare Hughes som slet med farta hans, men la nå ikke det gjøre folk til skyteskiver for å være dårlige spillere. Det samme kan tildels sies om Lubos tapte hodedueller mot Crouch.

Det positive å ta med seg er at vi faktisk skyver Spurs på hæla etter at vi får 0-1. Jeg tror ikke mange L1-lag kan svare på den måten. Vi spiller ok i perioder, men har litt for høye skudre, stresser litt mer enn vi trenger og blir litt for unøyaktige til å ta enda mer av spillet.

SA
Enig!!!
Borge

h.b

  • Gjest
Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #555 på: Februar 04, 2010, 10:45:53 »
Leeds beste spiller idag; Ankergreen, hvilke prestasjoner?! Flere feber-redninger i verdensklasse!!

Vel. Han var ute å sykla flere ganger i feltet. 3-1 målet er direkte dårlig av han

trondt

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #556 på: Februar 04, 2010, 11:01:19 »
Leeds beste spiller idag; Ankergreen, hvilke prestasjoner?! Flere feber-redninger i verdensklasse!!

Vel. Han var ute å sykla flere ganger i feltet. 3-1 målet er direkte dårlig av han

Hva var det han gjorde feil på 3-1 målet ? Bortsett i fra at han slipper inn et mål så kan jeg ikke se hva han skal kunne gjort annerledes. En slik situasjon er jo en drøm for enhver rask spiss. At Doyle blir fra løpt av en spiller med ball derimot.............................

h.b

  • Gjest
Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #557 på: Februar 04, 2010, 11:10:15 »
Feilen er at han legger seg for tidlig. Han burde presse Defoe til å gå mer til venstre. Dette fordi haan bør kunne se at Doyle faktisk vil komme i støtte.

Papi

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #558 på: Februar 04, 2010, 11:29:06 »
Leeds beste spiller idag; Ankergreen, hvilke prestasjoner?! Flere feber-redninger i verdensklasse!!

Vel. Han var ute å sykla flere ganger i feltet. 3-1 målet er direkte dårlig av han


Rull inn!
Uten Ankergren hadde vi tapt klart.
Når ein stjernespiss kommer aleine med keeper skal det vera mål, uansett om det er meg, Ankergren eller Buffon som står og vokter buret
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Papi

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #559 på: Februar 04, 2010, 11:30:07 »
Feilen er at han legger seg for tidlig. Han burde presse Defoe til å gå mer til venstre. Dette fordi haan bør kunne se at Doyle faktisk vil komme i støtte.


Doyle er allerede fraløpt av Defoe, så korleis han skal komme i støtte er for meg ein gåte.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Oggy

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #560 på: Februar 04, 2010, 11:33:12 »
Jeg fatter ikke helt hva som var så ENORMT med Lubo. Han gjorde mye bra, men la flere ganger merke til at han ikke hang med i markeringene. Han vant jo ikke nevneverdig mye i dueller med Crouch heller akkurat.

Kontringene Spurs kommer på er det lite vi kan gjøre med. Vi har ikke det tempoet rett og slett. Men det første målet burde hvertfall kunne vært gjort noe med. Defoe får fryktelig god tid!

Enig med deg her. Lubo gjør en ok kamp, tidvis bra.
Men avslørt på tempo (som forventet), og taper alt for mange hodeduller
mot Crouch, samt at både han og resten av forsvaret tidvis ikke er
dyktige nok til å legge press på ballfører.

Oggy

trondt

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #561 på: Februar 04, 2010, 11:51:40 »
Feilen er at han legger seg for tidlig. Han burde presse Defoe til å gå mer til venstre. Dette fordi haan bør kunne se at Doyle faktisk vil komme i støtte.

Dette fungerer kanskje på playstation :D, men i det virkelige liv, mot, for tiden kanskje den beste spissen i England, så funker det dessverre ikke slik. Alle gode spisser vet at man triller ballen pent og pyntelig forbi keeperen i en slik situasjon, og den keeperen som klarer å ta igjen en spiss i stor fart, han finnes ikke. Doyle er ikke på noen måte istand til å yte bistand, fraløpt som han var.

haak-d

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #562 på: Februar 04, 2010, 12:57:16 »
Casper var vår klart beste og holdt oss inne i kampen med flere prakt redninger.

Bromby var helt ok defensivt, men skulle bidratt mer offensivt.

Naylor var best i bakerste rekke. Rutinert og lar seg sjelden lure, mangler litt fart.
Lubo var ok langs bakken og i lufta, men svake plasseringer trekker ned.

Hughes var dårlig, og må bare glemme denne kampen.

Johnson er ikke i den formen han var i sesongstarten, men jobber og sliter og prøver, men får det ikke helt til å stemme.
Doyle løper mye og kriger, men sliter med å sette sitt preg på kampen.
Howson jobber og sliter kampen igjennom. Noen gode pasninger, noen ikke fullt så gode og noen skumle balltap. Men viser at her har vi en spiller som er med oss helt til PL!
Snoddy løper og jobber mye. Kunne skapt mye mer på høyresiden om han hadde hatt en back som var mer med offensivt. Er en god spiller ung og vil sammen med Howson følge oss til PL!

Beckford ble pakket godt inn og fikk lite bakrom å løpe i. Selvfølgelig innblandet i målet. Han jobber og prøver, men er ikke helt hans kamp. Men håper han blir med oss i ccc, selv om den båten allerede kanskje er gått.
Becchio jobber og jobber. Er på rett plass til rett tid ved målet, det er viktig. Han er god med mann i rygg, men mangler litt tempo/fart.

Koklusjon: Vi stiller med 11 mann som løper med hjerte utenpå drakta og det er fantastisk å se! Dette lover godt! Jeg er STOLT av å bære United-drakta mi og være United supporter! MOT!
 

haak-d

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #563 på: Februar 04, 2010, 13:20:27 »
Lurer litt på hva vår kjendis supporter Rekdal tenker når han ser de to første måla vi slipper inn. Lubo snur rumpa til og det samme gjør Bradley når Bentley slår inn, det er vel ikke Reka helt fornøyd med ;)
 

Trond90

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #564 på: Februar 04, 2010, 13:55:21 »
Dette hørest kanskje dumt ut, men noen som har noe jeg kan si om Everton til en jeg kjenner.

Han kom og såg kampen hos meg i går.. og fyret under hele kampen slik som:

" Jaja her ser vi non league mot premier league", " Dere har vel trebenker på elland road?"

Når Becchio scora så var det rett før jeg gidde en strak høgre, men tok heller ett Trond90 spark rett i leggen  :)

Når han prøvde seg med idiotiske setningen som: Trebenker, flaut av Leeds og bla bla bla.. så sa jeg bare Hvordan er det og være lillebror til Liverpool? " Og hvilken historie har Everton? da ble det litt roligt..

Men noen som har noen salver jeg kan komme med til neste kamp han ser ? MOT  :)
« Siste redigering: Februar 04, 2010, 14:38:52 av Trond90 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #565 på: Februar 04, 2010, 14:00:13 »
Men noen som har noen salver jeg kan komme med til neste kamp han ser ? MOT  :)

Mot en Tottenham-supporter som prøvde å være fremme med noen stikk allerede før den første kampen, fortalte jeg at Spurs kun er et dårlig nachspiel etter seier på Old Trafford mot selveste Scum, likevel.  8)
Marching on together!

B-m

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #566 på: Februar 04, 2010, 14:25:55 »
Har troen på at Becchio kan putte i dag, om han starter vel og merke! Uansett, dette blir fette artig. Tar meg en pause fra 15 siders oppgave og drikker meg full på pils og ser kampen med leeds-venner på pub!  :D

Feita-Meita  ;) :D

He he!

Er fullsjuk i dag Bites yer legs!! Sorry at jeg fikk deg til å sprenge budsjettet :0 Og de babesa vi pratet med var KJEDELIG, bortsett fra ho der mørkhåra, Sunniva?
Hadde det artig i går! :D


Om kampen, godt at Becchio putta. Håper han får en boost.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

GeirO

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #567 på: Februar 04, 2010, 14:35:10 »
Dette hørest kanskje dumt ut, men noen som har noe jeg kan si om Everton til en jeg kjenner.

Han kom og såg kampen hos meg i går.. og fyret under hele kampen slik som:

" Jaja her ser vi non league mot premier league", " Dere har vel tre benker på elland road?"


Flisespikkeri, men av og til endrer orddelingsspøkelset (ja, i ett ord) meningen totalt. Regner med de har minst tre (3) benker på Elland Road, men det var vel ikke det han mente.... ;)
MOT

Trond90

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #568 på: Februar 04, 2010, 14:39:15 »
Dette hørest kanskje dumt ut, men noen som har noe jeg kan si om Everton til en jeg kjenner.

Han kom og såg kampen hos meg i går.. og fyret under hele kampen slik som:

" Jaja her ser vi non league mot premier league", " Dere har vel tre benker på elland road?"


Flisespikkeri, men av og til endrer orddelingsspøkelset (ja, i ett ord) meningen totalt. Regner med de har minst tre (3) benker på Elland Road, men det var vel ikke det han mente.... ;)
Fikset nå  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

teipen

Sv: Omkamp FACup Leeds v Tottenham Onsd 3 febr.kl 20.45
« Svar #569 på: Februar 04, 2010, 14:54:10 »
Denne gangen var Spurs i siget. Fordel at vi nå kan konse på opprykk. Selv om neste match allerede er den 6.feb., mot Hartlepool, får vi håpe at vi klarer en seier da.
United we stand.