Skrevet av Emne: LUSCOS kampanje?  (Lest 6271 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

LUSCOS kampanje?
« på: Januar 23, 2010, 23:05:29 »
Etter desse to eventyrlege flotte og spennende fotballkampene mot manu og spurs er det veldig mange som kjem til meg å forteller kor artig det er å sjå Leeds United yppe seg med de såkalte store klubbene. Spesielt etter kampen på OT, men også idag har eg allerede fått mange støtteærkleringer og at Leeds United har spilt seg inn i deres hjerte.

Kanskje tiden er moden for ein offensiv av LUSCOS for å verve fleire medlemmer??
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #1 på: Januar 23, 2010, 23:08:57 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #2 på: Januar 23, 2010, 23:13:13 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

nei,for det er gale nok for meg at vi er en Ken-klubb,kun Barbie som mangler 8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #3 på: Januar 23, 2010, 23:13:37 »
Etter desse to eventyrlege flotte og spennende fotballkampene mot manu og spurs er det veldig mange som kjem til meg å forteller kor artig det er å sjå Leeds United yppe seg med de såkalte store klubbene. Spesielt etter kampen på OT, men også idag har eg allerede fått mange støtteærkleringer og at Leeds United har spilt seg inn i deres hjerte.

Kanskje tiden er moden for ein offensiv av LUSCOS for å verve fleire medlemmer??


Helt enig Tom. I dag var vi 40-50 stk på Fotballpuben i Bergen og mange av disse er sikkert ikke medlemmer. Send meg en bunke med siste TPN og innmeldingsblanket og jeg tar ansvar neste TV-sendte kamp i Bergen!

Send PM!

Tom S

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #4 på: Januar 23, 2010, 23:15:13 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D
COME ON LEEDS !!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #5 på: Januar 23, 2010, 23:21:14 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D


for¨å være heilt ærlig,for meg betyr det mest at hjertet mitt hører til Leeds.......tidligere va eg stolt medlem av LUSCOS.....nå er eg flau medlem av regional members club eller ka det no heite......

by the way: eg har møtt mange mange norske leeds fans i leeds som har sett både 3 og 400 hjemmekamper live,de gidder ikkje være medlem,respekt 8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #6 på: Januar 23, 2010, 23:23:49 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D

Vil ikke kalle en Leeds-supporter for medgangssupporter. Livet har vært svart i flere år nå så jeg kan forstå at noen har mistet grepet, men nå når de er moden for "fangst" igjen må vi stå klar med åpne armer som de Leedsbrødre vi er :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #7 på: Januar 23, 2010, 23:25:57 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D


for¨å være heilt ærlig,for meg betyr det mest at hjertet mitt hører til Leeds.......tidligere va eg stolt medlem av LUSCOS.....nå er eg flau medlem av regional members club eller ka det no heite......

by the way: eg har møtt mange mange norske leeds fans i leeds som har sett både 3 og 400 hjemmekamper live,de gidder ikkje være medlem,respekt 8)

By the way. Jeg er en stolt Regional Member 8)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #8 på: Januar 23, 2010, 23:27:08 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D


for¨å være heilt ærlig,for meg betyr det mest at hjertet mitt hører til Leeds.......tidligere va eg stolt medlem av LUSCOS.....nå er eg flau medlem av regional members club eller ka det no heite......

by the way: eg har møtt mange mange norske leeds fans i leeds som har sett både 3 og 400 hjemmekamper live,de gidder ikkje være medlem,respekt 8)

By the way. Jeg er en stolt Regional Member 8)

Hehe,bra ;D

Robert

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #9 på: Januar 24, 2010, 00:06:13 »

Helt enig Tom. I dag var vi 40-50 stk på Fotballpuben i Bergen og mange av disse er sikkert ikke medlemmer. Send meg en bunke med siste TPN og innmeldingsblanket og jeg tar ansvar neste TV-sendte kamp i Bergen!

Send PM!

Det synes jeg høres ut som en utmerket ide
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

mercruiser

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #10 på: Januar 24, 2010, 02:57:32 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D
Brorparten av oss LUSCOS er ikke her på forumet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #11 på: Januar 24, 2010, 10:28:59 »
En meget god ide Tom S! Har selv opplevd mange lykkeønskninger fra folk som har "fått opp øya" for gode gamle Leeds United! Selv skulle jeg ønske vi spilte i PL, vi har jo bedre statistikk i det siste mot PL lag enn de vanskelige motstanderne i L1.... ;D! Stå på med verving, jeg anbefaler folk denne siden og LUSCOS stadig vekk!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #12 på: Januar 24, 2010, 12:18:14 »
Det jobbes med en kampanje som forhåpentligvis går i gang om ikke lenge, da først og fremst mot gamle medlemmer vi tror vil ha glede å komme tilbake.

Men det er spennende med innspill for andre aktiviteter også!
Om noen Vil ha noen ekstra bunker TPN, send meg en epost på svend@leedsunited.no med detaljer - på kort sikt trenger jeg det innen mandag kveld, for tirsdag bestilles neste opplag og utsending.

Forøvrig er det bare å sende folk inn på følgende side og sørge for at de fullfører betalingen: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Direkte innmelding gjøres her: https://secure.milanex.com/v3/init.do?OFFER_SELCODE=LDS001

Om man melder seg inn via linken over SENEST MANDAG ETTERMIDDAG så TROR jeg at man skal komme med i neste utsending (jeg tror systemet rekker å få de med).

Som man ser har vi halvårskampanje med halv pris på medlemskap ut sesongen - fint for de som bare vil prøve.

Som tidligere nevnt vokser vi støtt og stadig, vi har passert 3.5000 medlemmer om jeg har fått korrekte tall, og antallet ny-innmeldinger er veldig oppløftende!

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #13 på: Januar 24, 2010, 12:36:44 »
Det jobbes med en kampanje som forhåpentligvis går i gang om ikke lenge, da først og fremst mot gamle medlemmer vi tror vil ha glede å komme tilbake.

Men det er spennende med innspill for andre aktiviteter også!
Om noen Vil ha noen ekstra bunker TPN, send meg en epost på svend@leedsunited.no med detaljer - på kort sikt trenger jeg det innen mandag kveld, for tirsdag bestilles neste opplag og utsending.

Forøvrig er det bare å sende folk inn på følgende side og sørge for at de fullfører betalingen: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Direkte innmelding gjøres her: https://secure.milanex.com/v3/init.do?OFFER_SELCODE=LDS001

Om man melder seg inn via linken over SENEST MANDAG ETTERMIDDAG så TROR jeg at man skal komme med i neste utsending (jeg tror systemet rekker å få de med).

Som man ser har vi halvårskampanje med halv pris på medlemskap ut sesongen - fint for de som bare vil prøve.

Som tidligere nevnt vokser vi støtt og stadig, vi har passert 3.5000 medlemmer om jeg har fått korrekte tall, og antallet ny-innmeldinger er veldig oppløftende!

SA

e-post er sendt :)

auren

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #14 på: Januar 24, 2010, 13:21:18 »
Det jobbes med en kampanje som forhåpentligvis går i gang om ikke lenge, da først og fremst mot gamle medlemmer vi tror vil ha glede å komme tilbake.

Men det er spennende med innspill for andre aktiviteter også!
Om noen Vil ha noen ekstra bunker TPN, send meg en epost på svend@leedsunited.no med detaljer - på kort sikt trenger jeg det innen mandag kveld, for tirsdag bestilles neste opplag og utsending.

Forøvrig er det bare å sende folk inn på følgende side og sørge for at de fullfører betalingen: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Direkte innmelding gjøres her: https://secure.milanex.com/v3/init.do?OFFER_SELCODE=LDS001

Om man melder seg inn via linken over SENEST MANDAG ETTERMIDDAG så TROR jeg at man skal komme med i neste utsending (jeg tror systemet rekker å få de med).

Som man ser har vi halvårskampanje med halv pris på medlemskap ut sesongen - fint for de som bare vil prøve.

Som tidligere nevnt vokser vi støtt og stadig, vi har passert 3.5000 medlemmer om jeg har fått korrekte tall, og antallet ny-innmeldinger er veldig oppløftende!

SA

Jøye meg. En ti-dobling av antall medlemmer etter Manure og Spurskampen må sies å være meget bra ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #15 på: Januar 24, 2010, 13:28:42 »
Det jobbes med en kampanje som forhåpentligvis går i gang om ikke lenge, da først og fremst mot gamle medlemmer vi tror vil ha glede å komme tilbake.

Men det er spennende med innspill for andre aktiviteter også!
Om noen Vil ha noen ekstra bunker TPN, send meg en epost på svend@leedsunited.no med detaljer - på kort sikt trenger jeg det innen mandag kveld, for tirsdag bestilles neste opplag og utsending.

Forøvrig er det bare å sende folk inn på følgende side og sørge for at de fullfører betalingen: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Direkte innmelding gjøres her: https://secure.milanex.com/v3/init.do?OFFER_SELCODE=LDS001

Om man melder seg inn via linken over SENEST MANDAG ETTERMIDDAG så TROR jeg at man skal komme med i neste utsending (jeg tror systemet rekker å få de med).

Som man ser har vi halvårskampanje med halv pris på medlemskap ut sesongen - fint for de som bare vil prøve.

Som tidligere nevnt vokser vi støtt og stadig, vi har passert 3.5000 medlemmer om jeg har fått korrekte tall, og antallet ny-innmeldinger er veldig oppløftende!

SA

Jøye meg. En ti-dobling av antall medlemmer etter Manure og Spurskampen må sies å være meget bra ;)

auren

Dette er vel det man kaller spiseflikkeri, ikke alltid greit å holde styr på 0ene ;D

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #16 på: Januar 24, 2010, 13:45:18 »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

lojosang

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #17 på: Januar 24, 2010, 15:45:12 »

Dette er vel det man kaller spiseflikkeri, ikke alltid greit å holde styr på 0ene ;D

Akkurat det frustrerer oss moderatorer til stadighet!
 ;D
- Leif Olav

John H. F.

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #18 på: Januar 24, 2010, 18:56:43 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Nei, men når de først har verva seg og blitt kjent med auren og resten av gjengen her på forumet, ja da er de hekta for life  ;) :D
Brorparten av oss LUSCOS er ikke her på forumet.

Det ville vel vært snodig hvis vi skulle nekte supportere å bli medlem nå, fordi Leeds er i medgang?
Kjør på med kampanjer og rekruttering!
//John
Super Leeds United

Svend Anders

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #19 på: Januar 24, 2010, 20:06:29 »
Jeg legger inn sånne ekstra 0'er så du skal ha noe å leke med, auren  :D

Det er spennende å se at mange engasjerer seg for rekrutteringen! Flere mailer allerede mottatt.

Forøvrig har jeg vel liten tro på at det er medgangssupportere som trekker til oss i flokker akkurat. FA-cupkampene spesielt har gitt oss en god mulighet til å synliggjøre både den positive ånden som er i og rundt Leeds om dagen, men også gjøre folk klar over at det finnes en supporterklubb der for de. Det vet jeg det er mange - fremdeles - som ikke gjør.

SA


fjellhaugen

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #20 på: Januar 24, 2010, 20:10:14 »
Det jobbes med en kampanje som forhåpentligvis går i gang om ikke lenge, da først og fremst mot gamle medlemmer vi tror vil ha glede å komme tilbake.

Men det er spennende med innspill for andre aktiviteter også!
Om noen Vil ha noen ekstra bunker TPN, send meg en epost på svend@leedsunited.no med detaljer - på kort sikt trenger jeg det innen mandag kveld, for tirsdag bestilles neste opplag og utsending.

Forøvrig er det bare å sende folk inn på følgende side og sørge for at de fullfører betalingen: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Direkte innmelding gjøres her: https://secure.milanex.com/v3/init.do?OFFER_SELCODE=LDS001

Om man melder seg inn via linken over SENEST MANDAG ETTERMIDDAG så TROR jeg at man skal komme med i neste utsending (jeg tror systemet rekker å få de med).

Som man ser har vi halvårskampanje med halv pris på medlemskap ut sesongen - fint for de som bare vil prøve.

Som tidligere nevnt vokser vi støtt og stadig, vi har passert 3.5000 medlemmer om jeg har fått korrekte tall, og antallet ny-innmeldinger er veldig oppløftende!

SA

Jøye meg. En ti-dobling av antall medlemmer etter Manure og Spurskampen må sies å være meget bra ;)

auren

Dette er vel det man kaller spiseflikkeri, ikke alltid greit å holde styr på 0ene ;D

ja han sa så ridsdale også :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #21 på: Januar 26, 2010, 16:15:41 »
http://www.facebook.com/?ref=home#/group.php?gid=286220058312


Lokal kampanje er i gang  ;D

Og det bærer visst frukter...lovely...viktig med rekruttering og å kunne spre 'det gode budskap'...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #22 på: Februar 07, 2010, 19:02:23 »
1 stk. politimann er vervet ;D med muligheter for familiemedlemer!

Same

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #23 på: Februar 07, 2010, 20:38:49 »
1 stk. politimann er vervet ;D med muligheter for familiemedlemer!
Oh noes, nå må vi være stille om den ulovlige streamingen på de TV sendte kampene.

laddi

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #24 på: Februar 07, 2010, 21:15:07 »
1 stk. politimann er vervet ;D med muligheter for familiemedlemer!
Oh noes, nå må vi være stille om den ulovlige streamingen på de TV sendte kampene.

 :o

 ;D
Bergen Whites

Lucas the Kop Cat

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #25 på: Februar 07, 2010, 22:17:24 »
Vil vi virkelig ha medgangssupportere?  ;)

auren

Det er vel slik at de fleste av oss startet vårt forhold til Leeds i en periode da klubben gjorde det bra. Det er en skokk 40+-åringer her som fikk med seg storhetstiden for 40 år siden. Så ble det vel en ny bølge rundt rundt 90-tallet vil jeg tro.

Jeg sier ja takk til både med- og motgangssupportere. Forhåpentligvis blir det ikke noe tilbud til den sistnevnte gruppen. Nå skal det jo bare gå oppover!

bwirum

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #26 på: Februar 09, 2010, 09:15:55 »
1978!

Leeds hadde de kuleste fotballbagene. Uten sammenligning!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #27 på: Februar 10, 2010, 18:19:10 »
Fem potensielle LUSCOS-medlemmer mottok TPN på Fotballpuben i går!

Budda

Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #28 på: Februar 10, 2010, 18:26:52 »
Fem potensielle LUSCOS-medlemmer mottok TPN på Fotballpuben i går!

Godt jobbet!
Endre

Here we go again

  • Gjest
Sv: LUSCOS kampanje?
« Svar #29 på: Mars 27, 2010, 23:27:48 »
Sitter og blar litt i gamle tråder og kom over denne.  Her nevnes det av Svend Anders at vi har passert 3500 medlemmer.  Men det står jo faktisk at vi er 3240 medlemmer her på sidene.  Litt i overkant opptimistisk tankegang, eller flere medgangssupportere som har forlatt oss de siste ukene?
Hva er riktig her?