Skrevet av Emne: Norwich  (Lest 4542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Norwich
« på: Januar 24, 2010, 11:53:13 »
CANARIES ON BRINK OF ADMINISTRATION

NORWICH CITY are the latest club teetering on the brink of financial meltdown.

The League One high-flyers could go into administration by Thursday if they cannot find major new investors.

Financial experts Ernst Young and KPMG have both been called in as potential administrators.

The moves come despite a season in which Paul Lambert has led the club to the summit of the promotion race for a return to the Championship.

Carrow Road crowds have averaged around 25,000 as Lambert's side impress but the club's 2009 accounts showed a £5million loss.

Delia Smith is unlikely to invest any more money after putting about £8m into the club over the past 13 years.

Norwich now desperately need new investment to stave off administration.


http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/695976/CANARIES-ON-BRINK-OF-ADMINISTRATION.html

Synd at slikt skjer med fotballklubber, men er det flere enn meg som faktisk håper dette skjer? Administrasjon betyr jo poengtrekk, noe som passer oss veldig bra!

Og kanskje vi kan få spillere som Hoolahan for en billig penge?

sviper

Sv: Norwich
« Svar #1 på: Januar 24, 2010, 11:57:28 »
CANARIES ON BRINK OF ADMINISTRATION

NORWICH CITY are the latest club teetering on the brink of financial meltdown.

The League One high-flyers could go into administration by Thursday if they cannot find major new investors.

Financial experts Ernst Young and KPMG have both been called in as potential administrators.

The moves come despite a season in which Paul Lambert has led the club to the summit of the promotion race for a return to the Championship.

Carrow Road crowds have averaged around 25,000 as Lambert's side impress but the club's 2009 accounts showed a £5million loss.

Delia Smith is unlikely to invest any more money after putting about £8m into the club over the past 13 years.

Norwich now desperately need new investment to stave off administration.


http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/695976/CANARIES-ON-BRINK-OF-ADMINISTRATION.html

Synd at slikt skjer med fotballklubber, men er det flere enn meg som faktisk håper dette skjer? Administrasjon betyr jo poengtrekk, noe som passer oss veldig bra!

Og kanskje vi kan få spillere som Hoolahan for en billig penge?
synes generelt at det er flott at det blir satt fokus på økonomien til klubbene,men det er ikke sånn LEEDS skal rykke opp,vi SKAL vere gode nok til å klare det på egen hånd
LIFE IS LEEDS

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Norwich
« Svar #2 på: Januar 24, 2010, 12:18:07 »
Vi får se hva som skjer videre.  Synes mest synd på fansen i slike tilfeller og unner ingen å bli utsatt for det samme som vi har vært de siste årene.

Bortsett fra Scum og Liverpool fans da! ;)

Svend Anders

Sv: Norwich
« Svar #3 på: Januar 24, 2010, 12:25:27 »
Nå er det en ting som er kinkig med den saken, og det er mediet som melder det.

Men DERSOM det stemmer, så er det jo et par interessante ting, selvsagt:

* Norwich fratas ti poeng så fort de går i admin
* For å unngå dette vil nødvendigvis salg av spillere være et alternativ til nye investorer. Hva med denne Holt?

SA

Same

Sv: Norwich
« Svar #4 på: Januar 24, 2010, 12:26:47 »
Vi kunne jo hjulpet de litt ved å kjøpe Holt da  ;D

raggen

Sv: Norwich
« Svar #5 på: Januar 24, 2010, 12:43:56 »
Synd for Norwich og fansen deres hvis det skjer... vi vet jo alle hvordan det er!!!

Men på en annen side.. den andres "død" andres brød eller noe sånt.
så vi kan gjerne hjelpe ut med og kjøpe holt og hoolahan ja ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Norwich
« Svar #6 på: Januar 24, 2010, 13:02:20 »
Synd for Norwich og fansen deres hvis det skjer... vi vet jo alle hvordan det er!!!

Men på en annen side.. den andres "død" andres brød eller noe sånt.
så vi kan gjerne hjelpe ut med og kjøpe holt og hoolahan ja ;D ;D ;D

Den enes død, den andres brød :)

Selvsagt trist om dette skjer, men vi må være såpass kynisk å si at dette bare er bra for Leeds opprykksjanser. At vi skal kunne få kjøpt Holt/Hoolahan anser jeg som lite trolig, ettersom de nok prises til minst 1 million pund. Og slike penger har vi nok ikke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

Sv: Norwich
« Svar #7 på: Januar 24, 2010, 13:41:10 »
Unner ingen (kanskje noen ;D) å bli satt i administrasjon. Fotball skal spilles på banen, ikke på kontoret... Håper dette ikke får noe innvirkning på Leeds sitt opprykk, da det kanskje vil gi en liten bi-smak på feiringen.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Tom S

Sv: Norwich
« Svar #8 på: Januar 24, 2010, 14:38:41 »
Unner ingen (kanskje noen ;D) å bli satt i administrasjon. Fotball skal spilles på banen, ikke på kontoret... Håper dette ikke får noe innvirkning på Leeds sitt opprykk, da det kanskje vil gi en liten bi-smak på feiringen.

Har ingen problemer med opprykk med bismak, så lenge vi rykker opp driter eg i korleis!
COME ON LEEDS !!

Superfan

Sv: Norwich
« Svar #9 på: Januar 24, 2010, 14:45:41 »
Det er vel ikke verre at dette skjer med Norwich enn noen andre. Økonomisk doping uten reellt grunnlag er jo en uting. Synd for Norwich - bra for oss!

Andersen

Sv: Norwich
« Svar #10 på: Januar 24, 2010, 15:14:10 »
Helt enig med du Tom S Lorimer ! hvorfor skal vi syntes synd på dem, hvis dette stemmer ! Hvis de ikke kan drive klubben økonomisk so what ! WE HAVE BEEN THERE, WE GOT THRUE IT, WE ARE DONE WITH IT !  Hvis dette kan hjelpe Leeds i opprykkskampen så får de jaggu skylde seg selv! LEEDS4EVER.

nord

Sv: Norwich
« Svar #11 på: Januar 24, 2010, 15:54:02 »
Jeg tror at vi rykker op uanset hvad der sker i Norwich! Vi vinder de 2 kampene som vi har tilgode!   ;D.
 

Same

Sv: Norwich
« Svar #12 på: Januar 24, 2010, 15:56:49 »
Jeg tror at vi rykker op uanset hvad der sker i Norwich! Vi vinder de 2 kampene som vi har tilgode!   ;D.
Pluss de 19 som kommer etter det  ;)

Ferre

Sv: Norwich
« Svar #13 på: Januar 24, 2010, 16:42:54 »
Norwich City to take legal action over News of the World report

Norwich City have issued the following statement from chief executive David McNally in response to a story in the News of the World on Sunday, 24 January claiming the club could go into administration by Thursday and has called in financial experts Ernst Young and KPMG as potential administrators:

"The story in the News of the World is completely untrue. As far as the club is concerned we consider the story is defamatory and accordingly we have placed the matter in the hands of our solicitors, and will be pursuing for damages."

Norwich City chairman Alan Bowkett told the club's official website: "In all my years in working in corporate finance I have never read such tosh and complete fabrication. The News of the World will be hearing from our lawyers and we look forward to claiming substantial damages."


http://www.edp24.co.uk/content/edp24/sport/football/norwich-city/story.aspx?brand=EDPOnline&category=SportNorwich&tBrand=EDPOnline&tCategory=xDefault&itemid=NOED24%20Jan%202010%2014%3A11%3A31%3A873


Ingen sannhet (som vanlig) fra News of the World.

auren

Sv: Norwich
« Svar #14 på: Januar 24, 2010, 17:52:39 »
Det var jo synd :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Norwich
« Svar #15 på: Januar 24, 2010, 17:59:29 »
Det var jo synd :(


...det er vel da man henter frem det forslitte "Ingen røyk uten ild". Vil tro det er en snev (eller mer) sannhet i dette, og at Norwich har en økonomisk utfordrende tid foran seg.
Men det er jo ikke sikkert det går ut over det sportslige i første omgang?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bites Yer Legs

Sv: Norwich
« Svar #16 på: Januar 24, 2010, 18:21:34 »
Småpatetisk å drive på å håpe på at andre klubber dukker under sånn at vi sikrer opprykk. Fotballen spilles på banen, og jeg ser frem til en intens sluttspurt på fotballbanen. Hvor f--- er gøyen i at noen revisorer og advokater gjør jobben for oss? Dette skal vi gjøre oss fortjent til sjøl, herre min hatt... Skjerpings folkens!!  >:(
« Siste redigering: Januar 24, 2010, 18:33:35 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Norwich
« Svar #17 på: Januar 24, 2010, 18:32:18 »
Det er bare en klubb jeg unner en dundrende konkurs. Den begynner på SCUM..... Om Norwich må igjennom en hestekur så har vi også vært igjennom(er igjennom tilsvarende). Skal forøvrig se Norwich-Leeds den 27 Mars og håper de ihvertfall består til den tid.

Ferre

Sv: Norwich
« Svar #18 på: Januar 24, 2010, 18:58:38 »
Småpatetisk å drive på å håpe på at andre klubber dukker under sånn at vi sikrer opprykk. Fotballen spilles på banen, og jeg ser frem til en intens sluttspurt på fotballbanen. Hvor f--- er gøyen i at noen revisorer og advokater gjør jobben for oss? Dette skal vi gjøre oss fortjent til sjøl, herre min hatt... Skjerpings folkens!!  >:(

De måtte ha tatt konsekvensene for dårlig økonomisk styring, akkurat slik vi, Southampton og Luton m.fl. gjorde. Hadde det ikke vært for at vi fikk minus 15 poeng så hadde vi ganske sikkert vært i CCC nå.

Nå viser det jo seg at det hele bare var oppspinn, men skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde blitt lei meg om Norwich hadde fått noen minuspoeng. Det hadde gjort veien til opprykk litt enklere - noe som er det aller viktigste denne sesongen!

Bites Yer Legs

Sv: Norwich
« Svar #19 på: Januar 24, 2010, 19:01:18 »
Småpatetisk å drive på å håpe på at andre klubber dukker under sånn at vi sikrer opprykk. Fotballen spilles på banen, og jeg ser frem til en intens sluttspurt på fotballbanen. Hvor f--- er gøyen i at noen revisorer og advokater gjør jobben for oss? Dette skal vi gjøre oss fortjent til sjøl, herre min hatt... Skjerpings folkens!!  >:(

De måtte ha tatt konsekvensene for dårlig økonomisk styring, akkurat slik vi, Southampton og Luton m.fl. gjorde. Hadde det ikke vært for at vi fikk minus 15 poeng så hadde vi ganske sikkert vært i CCC nå.

Nå viser det jo seg at det hele bare var oppspinn, men skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde blitt lei meg om Norwich hadde fått noen minuspoeng. Det hadde gjort veien til opprykk litt enklere - noe som er det aller viktigste denne sesongen!

Det er jeg selvfølgelig både klar over og enig i, men det var ikke det innlegget mitt omhandlet.
KEEP FIGHTING!!

Ferre

Sv: Norwich
« Svar #20 på: Januar 24, 2010, 19:11:20 »
Småpatetisk å drive på å håpe på at andre klubber dukker under sånn at vi sikrer opprykk. Fotballen spilles på banen, og jeg ser frem til en intens sluttspurt på fotballbanen. Hvor f--- er gøyen i at noen revisorer og advokater gjør jobben for oss? Dette skal vi gjøre oss fortjent til sjøl, herre min hatt... Skjerpings folkens!!  >:(

De måtte ha tatt konsekvensene for dårlig økonomisk styring, akkurat slik vi, Southampton og Luton m.fl. gjorde. Hadde det ikke vært for at vi fikk minus 15 poeng så hadde vi ganske sikkert vært i CCC nå.

Nå viser det jo seg at det hele bare var oppspinn, men skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde blitt lei meg om Norwich hadde fått noen minuspoeng. Det hadde gjort veien til opprykk litt enklere - noe som er det aller viktigste denne sesongen!

Det er jeg selvfølgelig både klar over og enig i, men det var ikke det innlegget mitt omhandlet.

Sorry, er for så vidt enig i det, men som sagt tidligere hadde jeg ikke blitt alt for nedtrykt hvis Norwich hadde blitt trekt noen poeng.

Tom S

Sv: Norwich
« Svar #21 på: Januar 24, 2010, 19:31:02 »
Småpatetisk å drive på å håpe på at andre klubber dukker under sånn at vi sikrer opprykk. Fotballen spilles på banen, og jeg ser frem til en intens sluttspurt på fotballbanen. Hvor f--- er gøyen i at noen revisorer og advokater gjør jobben for oss? Dette skal vi gjøre oss fortjent til sjøl, herre min hatt... Skjerpings folkens!!  >:(

Bjeff, bjeff - i år skal vi opp!
COME ON LEEDS !!

oivindh

Sv: Norwich
« Svar #22 på: Januar 24, 2010, 19:35:49 »
Vi har blitt trukket 25 poeng p.g.a økonomien, så jeg har absolutt INGEN medfølelse for andre lag som må gjøre det samme. Det er likt for alle... ;)   

The Magnificents

Sv: Norwich
« Svar #23 på: Januar 24, 2010, 20:41:47 »
reglar er reglar ! inga grunn til å synes synd på andre klubbar som ikkje klara å ta vare på seg sjølv! så pass burde me veta!!! ;)
Leeds Leeds Leeds!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Norwich
« Svar #24 på: Januar 25, 2010, 13:50:58 »
Tilsynelatende sludder og vrøvl hele saken!!! La oss feie all mostand av banen på banen!!!
Yeboahs vitne

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Norwich
« Svar #25 på: Januar 30, 2010, 20:33:48 »
Synd at det ble 3 poeng til Norwich idag, men de har tre tøffe kamper i vente.. :)


Saturday 6th February
Coca-Cola Football League One
15:00 Millwall vs Norwich

Saturday 13th February
Coca-Cola Football League One
15:00 Brighton vs Norwich

Saturday 20th February
Coca-Cola Football League One
15:00 Norwich vs Southampton
« Siste redigering: Januar 30, 2010, 20:39:50 av olsen leeds »

Same

Sv: Norwich
« Svar #26 på: Januar 30, 2010, 21:04:43 »
Synd at det ble 3 poeng til Norwich idag, men de har tre tøffe kamper i vente.. :)


Saturday 6th February
Coca-Cola Football League One
15:00 Millwall vs Norwich

Saturday 13th February
Coca-Cola Football League One
15:00 Brighton vs Norwich

Saturday 20th February
Coca-Cola Football League One
15:00 Norwich vs Southampton

De har bare avgitt 4 poeng på de siste 16 kampene.

Synes det er på tide de starter å tape litt igjen  ;)

SDalen

Sv: Norwich
« Svar #27 på: Januar 30, 2010, 22:27:08 »
La oss ta dem på banen, vise at vi fortjener opprykket! Ikke fordi Norwich blir trukket poeng, vi skal vinne fordi vi fortjener det, og det tror jeg vi klarer! :)

Men som sagt, det er SYND på Norwich fansen om noe av dette skulle være sant og det skulle få konsekvenser, vi vet alle hvordan det er!
Rogaland whites!