Skrevet av Emne: Er Becchio vårt svakeste ledd?  (Lest 11476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Er Becchio vårt svakeste ledd?
« på: Januar 24, 2010, 18:33:12 »
Problemet er som mange har påpekt at Becchio ikke skårer nok mål og den spilleren som spiller ved siden av Beckford burde være mer farlig og skåre mer. Er Snodgrass et alternativ som makker ved siden av Beckford?

Beckford burde hatt en god gammeldags kraftsenter som er farlig på hodet ved siden av seg, hvor er 2010's versjon av Lee Chapman?

Det er jo litt synd at Becchio ikke lykkes helt da det er litt eksotisk for Leeds å ha en argentiner på topp...

Hvem passer å spille sammen med Beckford på topp? Enten av spillere som allerede er i klubben eller som må hentes inn eksternt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #1 på: Januar 24, 2010, 18:38:44 »
Problemet er som mange har påpekt at Becchio ikke skårer nok mål og den spilleren som spiller ved siden av Beckford burde være mer farlig og skåre mer. Er Snodgrass et alternativ som makker ved siden av Beckford?

Beckford burde hatt en god gammeldags kraftsenter som er farlig på hodet ved siden av seg, hvor er 2010's versjon av Lee Chapman?

Det er jo litt synd at Becchio ikke lykkes helt da det er litt eksotisk for Leeds å ha en argentiner på topp...

Hvem passer å spille sammen med Beckford på topp? Enten av spillere som allerede er i klubben eller som må hentes inn eksternt!


TK 20  8)

Becchio beviste forrige sesong at han har det som skal til, men vi har kanskje ikke råd til å spille ham i form igjen nei.  :-\ Jeg tror han er på vei, gutten spiller alltid med enormt hjerte, nå gjelder det bare at ferdighetene vi vet han besitter følger etter.. Han trenger en scoring!

Snoddy eller Grella i mellomrommet er spennende, men funker kanskje best i sånne free-flowing kamper som gårsdagens. I krigekamper i L1 tremger vi nok en påle som kan dele ut litt blåmerker..
« Siste redigering: Januar 24, 2010, 18:45:56 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2672
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #2 på: Januar 24, 2010, 19:23:56 »
Problemet er som mange har påpekt at Becchio ikke skårer nok mål og den spilleren som spiller ved siden av Beckford burde være mer farlig og skåre mer. Er Snodgrass et alternativ som makker ved siden av Beckford?

Beckford burde hatt en god gammeldags kraftsenter som er farlig på hodet ved siden av seg, hvor er 2010's versjon av Lee Chapman?

Det er jo litt synd at Becchio ikke lykkes helt da det er litt eksotisk for Leeds å ha en argentiner på topp...

Hvem passer å spille sammen med Beckford på topp? Enten av spillere som allerede er i klubben eller som må hentes inn eksternt!

Det fine er at vi nå fikk bevist i en 'toppkamp' at vi har flere alternativer å spille på, på topp. Vil vi ha en kraftspiss som vinner dueller rundt Beckford, bring on Becchio. Vil vi heller ha en annen type spiller, bring on Snoddy :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #3 på: Januar 24, 2010, 19:40:54 »
Dette var et interessant innlegg og en god problemstilling. Etter fjorårets breakthrough har Becchio skuffet ganske så mye i årets sesong. Det kan kanskje ha noe med skadeproblemene, i høst å gjøre, men også noe med at forventningene kanskje var vel store foran denne sesongen. Jeg synes Snoddy og Beckford tidvis fungerte veldig bra i går, men slik vi har spilt under Grayson sålangt så prioriterer han å spille med en duellsterk hodespiller på topp sammen med Beckford. Når Kandol kommer til seg selv igjen så kan det jo være spennende å prøve han og Becks fra start i noen kamper også. Håper Becchio får seg et mål snart. Det kan som kjent gjøre underverker :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #4 på: Januar 24, 2010, 20:00:05 »
Jeg har ikke sett Becchio så mye i action i det siste, men føler vel han - bevisst eller ubevisst - har havnet mer i en "assistentrolle" i år. Han står lenger tilbake på banen, har ryggen mot mål, og settes til å vinne luftdueller eller andre baller som skal videre til bl.a. Becks. Det er en jobb han forsåvidt har klart ganske bra, og bidro også godt med da han kom inn igår.

Spørsmålet mitt er om det er bevisst at Becchio ikke er mer rett-på-mål i år, om det kommer av spillemåten eller om han faller ut av det pga form.

Snoddy i går var vel ikke ren spiss, men mer en offensiv midtbane som fløt litt over det hele. En rolle jeg synes han tok godt.

SA

fjellhaugen

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #5 på: Januar 24, 2010, 20:07:03 »
Jeg har ikke sett Becchio så mye i action i det siste, men føler vel han - bevisst eller ubevisst - har havnet mer i en "assistentrolle" i år. Han står lenger tilbake på banen, har ryggen mot mål, og settes til å vinne luftdueller eller andre baller som skal videre til bl.a. Becks. Det er en jobb han forsåvidt har klart ganske bra, og bidro også godt med da han kom inn igår.

Spørsmålet mitt er om det er bevisst at Becchio ikke er mer rett-på-mål i år, om det kommer av spillemåten eller om han faller ut av det pga form.

Snoddy i går var vel ikke ren spiss, men mer en offensiv midtbane som fløt litt over det hele. En rolle jeg synes han tok godt.

SA

spot on svend a. akkurat som jeg skulle skrive det  :)
tror nok også han kan være litt rusten etter langt avbrudd, det hadde gledet meg stoort å se ham i toppslag snarest
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #6 på: Januar 24, 2010, 20:44:48 »
Vi diskuterte vel dette litt forrige uke. Om en er på kamper fra i fjort kontra i år så legger en merke til at vi skjelden eller aldri slår innlegg. Noe som ikke favoriserer Becchio, Parker og Frazier hadde offensive bidrag som skapte mer bredde i fjor. I år spiller vi litt anerledes.

Så har han vært litt skadet..

Dersom SG velger å bruke Becchio foreslår jeg at han dytter White inn på kanten og Snoddy på andre kanten, da blir nok Becchio med engang en større trussel

Jeg likte Snoddy i den rollen han hadde i går, og tror Leeds gjør lurt i å forsette slik.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #7 på: Januar 24, 2010, 21:09:14 »
Syntes det er åpenbart at om Becchio blir benyttet i en for han uvant rolle, så vil han fungere dårligere. Dog om S.G ser dette som en del av en enhet som fungerer bedre sånn så bøyer jeg meg i gressmatta for det. 

auren

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #8 på: Januar 24, 2010, 21:12:02 »
Vi diskuterte vel dette litt forrige uke. Om en er på kamper fra i fjort kontra i år så legger en merke til at vi skjelden eller aldri slår innlegg. Noe som ikke favoriserer Becchio, Parker og Frazier hadde offensive bidrag som skapte mer bredde i fjor. I år spiller vi litt anerledes.

Så har han vært litt skadet..

Dersom SG velger å bruke Becchio foreslår jeg at han dytter White inn på kanten og Snoddy på andre kanten, da blir nok Becchio med engang en større trussel

Jeg likte Snoddy i den rollen han hadde i går, og tror Leeds gjør lurt i å forsette slik.

Tror det kan være smart i bortekamper mot bedre lag / gode lag i L1. Da spiller vi altså i en 4-4-1-1 formasjon. Hjemme på Elland Road skal vi være offansive og stille i 4-4-2, dog jeg gjerne ser samme formasjon hjemme mot Spurs.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #9 på: Januar 24, 2010, 21:55:13 »
Jeg er igrunn ganske fornøyd med det jeg ser av Becchio. Fysisk sterk og en jævel på hue. En type spiller jeg liker!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

lojosang

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #10 på: Januar 24, 2010, 22:01:09 »
Nei. Det er han ikke. Hvis jeg må velge satser jeg på høyrebacken vår som svakeste ledd. Og det er ikke så helt ille, er det?
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #11 på: Januar 24, 2010, 22:25:10 »
Jeg er hvertfall klar på hva jeg mener er vårt svakeste ledd i Spurskampen, og det er backene våre defensivt. Spurs skapte kanskje en eller to sjanser som ikke hadde utgangspunkt i spill fra kant. Både Crowe og Hughes var bare rundingsbøyer til tider.

Same

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #12 på: Januar 24, 2010, 22:31:02 »
Synes Hughes stengte av bra i går jeg. Nesten alt kantspillet til Tottenham kom fra venstre sida. Men det var jo absolutt ikke bare Crowe som sleit, Howson hadde også store problemer i går. Han lar jo Bale komme alt for lett ned til innlegg på 1-0 målet.

Runar

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #13 på: Januar 24, 2010, 23:57:54 »
Ja, d var litt lett å komme forbi howson der, men hvor var Crowe? Skulle strengt tatt ha vært i sikring....
 

Leedsfan

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #14 på: Januar 25, 2010, 02:40:53 »
Vi diskuterte vel dette litt forrige uke. Om en er på kamper fra i fjort kontra i år så legger en merke til at vi skjelden eller aldri slår innlegg. Noe som ikke favoriserer Becchio, Parker og Frazier hadde offensive bidrag som skapte mer bredde i fjor. I år spiller vi litt anerledes.

Så har han vært litt skadet..

Dersom SG velger å bruke Becchio foreslår jeg at han dytter White inn på kanten og Snoddy på andre kanten, da blir nok Becchio med engang en større trussel

Jeg likte Snoddy i den rollen han hadde i går, og tror Leeds gjør lurt i å forsette slik.

Dette med få innlegg er jo litt synd, får håpe det snur med Gradel. Vi trenger å spille på flere strenger i kamper hvor spillet gjennom midten stopper opp. Kamper hvor vi dominerer så overlapper jo Crowe ok, men venstre siden blir for defensiv med Hughes og Johnson. En vesntreside med Parker og White blir kanskje for lett og hvor skal Johnson spille da?

Kanskje det kan løsne mer for Becchio hvis Gradel spiller seg til en fast plass på laget?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #15 på: Januar 25, 2010, 12:20:59 »
Ja, d var litt lett å komme forbi howson der, men hvor var Crowe? Skulle strengt tatt ha vært i sikring....

De doblet jo på kant hele tiden. Både Hutton og spesielt Bale hadde en knall god kamp. Skal vi snakke på et generelt plan, kanskje Becchio er et svakt ledd, men snakker vi om hvordan vi skal komme oss videre i cupen, ja då må kantspillet til Spurs stoppes på Elland Road!

Runar

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #16 på: Januar 25, 2010, 12:27:15 »
Det er ulepmen med å ikke ha et mer sone orientert forsvar. Begge baklengsmålene våre kan relateres til posisjonsfeil. Spesielt det første, så e d helt håpløst at Crowe følger Rose så langt inn i banen og ikke heller tar ut sikring når Bale utfordrer Howson.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #17 på: Januar 25, 2010, 12:34:28 »
Jeg har ikke sett Becchio så mye i action i det siste, men føler vel han - bevisst eller ubevisst - har havnet mer i en "assistentrolle" i år. Han står lenger tilbake på banen, har ryggen mot mål, og settes til å vinne luftdueller eller andre baller som skal videre til bl.a. Becks. Det er en jobb han forsåvidt har klart ganske bra, og bidro også godt med da han kom inn igår.

Spørsmålet mitt er om det er bevisst at Becchio ikke er mer rett-på-mål i år, om det kommer av spillemåten eller om han faller ut av det pga form.

Snoddy i går var vel ikke ren spiss, men mer en offensiv midtbane som fløt litt over det hele. En rolle jeg synes han tok godt.

SA

spot on svend a. akkurat som jeg skulle skrive det  :)
tror nok også han kan være litt rusten etter langt avbrudd, det hadde gledet meg stoort å se ham i toppslag snarest




Enig med dere begge her! Jeg har sans for Becchio og mener han er viktig i den rollen han har. Hadde selvsagt vært gull med scoringer i tillegg!
Yeboahs vitne

Læshy

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #18 på: Januar 25, 2010, 14:39:09 »
Angående Becchio er han en av våre beste til å holde på ballen, slik at vi for flyttet opp laget. Dette var noe jeg etterlyste de 20 første minuttene mot Spurs. Da måket vi ballen opp mot en ensom Beckford hver gang (selv de gangene vi faktisk hadde tid). Mine erfaringer med Becchio (høydepunkter, og kamper på TV) er at han er glad i å møte, flink til å skjerme og holde på ballen, noe som gjør at vi får flyttet laget høyere i banen og kommet etter med midtbanen...

Dog virker det som han sjeldnere enn i fjor er inne i boksen når ballen kommer, dette er litt synd/dumt ettersom vi kunne trengt flere målscorer enn kun Becks.
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

SDalen

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #19 på: Januar 25, 2010, 17:48:41 »
Becchio er vel ikke akkurat et svakt ledd. Han hadde vel 15 noteringer forrige sessong? Men denne sessongen skal vi også huske på han har slitt mye med skader og har spilt langt ifra alle kampene. Han skal også komme seg i form igjen etter et langt skadeavbrekk. Hvor mange kamper har dere egentlig sett han i, i år som har vært på TV? Han har vell spilt ganske få av Tv kampene ihvertfall? Dessuten er det jo fornuftig å ha 2 forskjellige typer spisser som beckford og becchio er. Becchio er god og holde på ballen samtidig som han er god å skjerme er han også meget god på hodet. Så becchio er vell mer type oppspillspunkt enn det Beckford er som er mer bakromspiss og goalgetter.

Jeg tror at Becchio kommer tilbake og blir akkurat den spissen makkeren vil trenger sammen med beckford  :D
Rogaland whites!

sportcarl1

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #20 på: Januar 25, 2010, 20:16:04 »
Ja, d var litt lett å komme forbi howson der, men hvor var Crowe? Skulle strengt tatt ha vært i sikring....

De doblet jo på kant hele tiden. Både Hutton og spesielt Bale hadde en knall god kamp. Skal vi snakke på et generelt plan, kanskje Becchio er et svakt ledd, men snakker vi om hvordan vi skal komme oss videre i cupen, ja då må kantspillet til Spurs stoppes på Elland Road!
svag länk? det såg jag inte i matchen mot machester United, han gjorde en klart godkänd match mot det motståndet, kunde hålla bollen på deras planhalva, finns plats för både honom och snoddgrass mot tottenham, visade även mot liverpool hög klass och skulle haft ett mål godkänt i den matchen
 

baste

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #21 på: Januar 25, 2010, 22:44:52 »
Becchio er garantert ikke vårt svake ledd. Tror nok Grayson ser nytten av Becchio i den rollen som han har nå. Flere innlegg fra siden vil bety flere mål av Becchio. Nu blir han vel brukt mer som oppspillspunkt? Og da er det spillerne rundt som får de største målsjansene?

dette kan vel dere som har vært over si mere om? Jeg tipper at Becchio kommer til å bli en meget viktig brikke i sesongavsluttningen, da han vil bøtte innpå med mål.  :D

SDalen

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #22 på: Januar 25, 2010, 22:47:05 »
Becchio er garantert ikke vårt svake ledd. Tror nok Grayson ser nytten av Becchio i den rollen som han har nå. Flere innlegg fra siden vil bety flere mål av Becchio. Nu blir han vel brukt mer som oppspillspunkt? Og da er det spillerne rundt som får de største målsjansene?

dette kan vel dere som har vært over si mere om? Jeg tipper at Becchio kommer til å bli en meget viktig brikke i sesongavsluttningen, da han vil bøtte innpå med mål.  :D

Helt enig med deg på dette! Becchio som oppspillspunkt! Han kommer til og bli en viktig brikke når han kommer sikkelig i form etter skadene. :D
Rogaland whites!

raggen

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #23 på: Januar 25, 2010, 22:48:55 »
Becchio er garantert ikke vårt svake ledd. Tror nok Grayson ser nytten av Becchio i den rollen som han har nå. Flere innlegg fra siden vil bety flere mål av Becchio. Nu blir han vel brukt mer som oppspillspunkt? Og da er det spillerne rundt som får de største målsjansene?

dette kan vel dere som har vært over si mere om? Jeg tipper at Becchio kommer til å bli en meget viktig brikke i sesongavsluttningen, da han vil bøtte innpå med mål.  :D



WORD!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

bmoen

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #24 på: Januar 26, 2010, 13:40:51 »
Enig med dine karakteristikker av Becchios kvalitetet + at han i tillegg snur på en femøring!
 ;)

Angående Becchio er han en av våre beste til å holde på ballen, slik at vi for flyttet opp laget. Dette var noe jeg etterlyste de 20 første minuttene mot Spurs. Da måket vi ballen opp mot en ensom Beckford hver gang (selv de gangene vi faktisk hadde tid). Mine erfaringer med Becchio (høydepunkter, og kamper på TV) er at han er glad i å møte, flink til å skjerme og holde på ballen, noe som gjør at vi får flyttet laget høyere i banen og kommet etter med midtbanen...

Dog virker det som han sjeldnere enn i fjor er inne i boksen når ballen kommer, dette er litt synd/dumt ettersom vi kunne trengt flere målscorer enn kun Becks.
BMo - Leeds-fan siden 1964

flynn

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #25 på: Januar 26, 2010, 13:49:34 »
Enig med dine karakteristikker av Becchios kvalitetet + at han i tillegg snur på en femøring!
 ;)

Angående Becchio er han en av våre beste til å holde på ballen, slik at vi for flyttet opp laget. Dette var noe jeg etterlyste de 20 første minuttene mot Spurs. Da måket vi ballen opp mot en ensom Beckford hver gang (selv de gangene vi faktisk hadde tid). Mine erfaringer med Becchio (høydepunkter, og kamper på TV) er at han er glad i å møte, flink til å skjerme og holde på ballen, noe som gjør at vi får flyttet laget høyere i banen og kommet etter med midtbanen...

Dog virker det som han sjeldnere enn i fjor er inne i boksen når ballen kommer, dette er litt synd/dumt ettersom vi kunne trengt flere målscorer enn kun Becks.

Trodde det var skottene som snudde på shillingene jeg, men det gjelder altså også argentinere ?!  :-[

B_Ød

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #26 på: Januar 26, 2010, 14:04:38 »
tror nok at rollebytte og skadeavbrekk er svaret her. Absolutt en spiller som styrker laget etter min mening.
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #27 på: Januar 26, 2010, 15:23:09 »
Enig med dine karakteristikker av Becchios kvalitetet + at han i tillegg snur på en femøring!
 ;)

Angående Becchio er han en av våre beste til å holde på ballen, slik at vi for flyttet opp laget. Dette var noe jeg etterlyste de 20 første minuttene mot Spurs. Da måket vi ballen opp mot en ensom Beckford hver gang (selv de gangene vi faktisk hadde tid). Mine erfaringer med Becchio (høydepunkter, og kamper på TV) er at han er glad i å møte, flink til å skjerme og holde på ballen, noe som gjør at vi får flyttet laget høyere i banen og kommet etter med midtbanen...

Dog virker det som han sjeldnere enn i fjor er inne i boksen når ballen kommer, dette er litt synd/dumt ettersom vi kunne trengt flere målscorer enn kun Becks.

Trodde det var skottene som snudde på shillingene jeg, men det gjelder altså også argentinere ?!  :-[
Det må da være 10 ganger verre å snu på Flisa..... ::)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #28 på: Januar 26, 2010, 16:16:30 »
Ting kan kanskje løsne for Becchio med Gradel som bytter på vingene med Snodgrass? Flere innlegg fra dødlinje og en spiller som truer bakrommet kan gjøre at Becchio kommer mer rettvendt foran mål og gjør at han kan putte litt oftere...

*En som gleder seg til kamp og liker sin "Man utd-skjorte som kom i posten igår"


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SDalen

Sv: Er Becchio vårt svakeste ledd?
« Svar #29 på: Februar 23, 2010, 22:24:48 »
Mener du fortsatt Becchio er et svakt ledd og scorer for lite? ;)
Rogaland whites!