Skrevet av Emne: Kamptriksing i FA-Cupen  (Lest 2867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Kamptriksing i FA-Cupen
« på: Januar 24, 2010, 18:55:40 »
Ser det er noen her inne som antyder at skjer i FA-Cupen. Men det er jo alltid den kula som blir trekt først som får hjemmebane. Laget altså. Vi har hatt noen bortekamper nå, det har jo ikke vært noe problem  ;D så er det andre måter å jukse på ? hvis det forekommer? :-[ Noen som har synspunkter på det? LEEDS4EVER.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #1 på: Januar 24, 2010, 21:58:35 »
Lite å bygge en anklage på syntes jeg!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

auren

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #2 på: Januar 24, 2010, 22:05:28 »
Ser det er noen her inne som antyder at skjer i FA-Cupen. Men det er jo alltid den kula som blir trekt først som får hjemmebane. Laget altså. Vi har hatt noen bortekamper nå, det har jo ikke vært noe problem  ;D så er det andre måter å jukse på ? hvis det forekommer? :-[ Noen som har synspunkter på det? LEEDS4EVER.

Nå leste jeg her inne at noen skrev at Liverpool opplevde det samme for noen sesonger tilbake (bare bortekamper i Fa cupen, og de nådde finalen). Vi har vel vært heldige i trekningene i liga og JPT cupene. Mener vi hadde en rekke med bare hjemmekamper der. Så slike trekninger jevner seg faktisk ut i løpet av en viss tid.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #3 på: Januar 24, 2010, 22:09:00 »
Og ikke nok med at vi har blitt trukket borte i alle kampene til nå, men sannsynligheten for at vi trekkes borte også i neste kamp er svimlende 50%!  :o
- Leif Olav

LeedsU878

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #4 på: Januar 24, 2010, 22:29:28 »
Jeg tror nok ikke dette er "avtalt spill", men jeg har sett mange konspirasjonsteorier. Den mest brukte er vel at de store "Prem-lagenes" baller er iskalde, og de små lagene (som FA vil ha ut, så finalen blir så stor som mulig) er varme. Alt som ligger i midten har da en normal temperatur. Siden Bolton vel må betegnes som "i midten" velger jeg å tro, tross denne enorme konspirasjonen mot oss, at DENNE trekningen var helt tilfeldig.

I tidligere trekninger er det INGEN tvil om at FA bare ville ha oss ut ;)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

auren

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #5 på: Januar 24, 2010, 23:26:37 »
Jeg tror nok ikke dette er "avtalt spill", men jeg har sett mange konspirasjonsteorier. Den mest brukte er vel at de store "Prem-lagenes" baller er iskalde, og de små lagene (som FA vil ha ut, så finalen blir så stor som mulig) er varme. Alt som ligger i midten har da en normal temperatur. Siden Bolton vel må betegnes som "i midten" velger jeg å tro, tross denne enorme konspirasjonen mot oss, at DENNE trekningen var helt tilfeldig.

I tidligere trekninger er det INGEN tvil om at FA bare ville ha oss ut ;)

Vi må jo også huske på at Tottenham stod på samme ball som Leeds. Så hvis Leeds var varm og Tottenham var kald, så var nok ballen normalt temperert. Dermed ble to tempererte baller trukket ut mot hverandre.

auren, som ikke hadde trodd han ville skrive om to tempererte baller på Luscos-forumet ;D
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LeedsU878

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #6 på: Januar 25, 2010, 11:52:37 »
Tempererte baller er en debatt som ikke blir tatt opp ofte nok, auren. ;)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #7 på: Januar 25, 2010, 14:41:39 »
I England er cup virkelig cup!!! Både motstandere og bane trekkes! Herrlig!
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #8 på: Januar 25, 2010, 17:46:47 »
Leste noensteds at da Leeds ble trukket borte mot Spurs, som siste kamp, trakk han/hun opp ballen med Leeds sitt nummer på først for å så legge den tilbake og heller trekke opp Spurs-ballen. Noen som så trekningen?
Som Leeds-supporter tror jeg ikke på konspirasjoner, jeg vet det  ;)
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #9 på: Januar 26, 2010, 17:13:13 »
Jeg tror nok ikke dette er "avtalt spill", men jeg har sett mange konspirasjonsteorier. Den mest brukte er vel at de store "Prem-lagenes" baller er iskalde, og de små lagene (som FA vil ha ut, så finalen blir så stor som mulig) er varme. Alt som ligger i midten har da en normal temperatur. Siden Bolton vel må betegnes som "i midten" velger jeg å tro, tross denne enorme konspirasjonen mot oss, at DENNE trekningen var helt tilfeldig.

I tidligere trekninger er det INGEN tvil om at FA bare ville ha oss ut ;)

egg?

bløtkokt og hardkokt?  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #10 på: Januar 26, 2010, 17:49:03 »
Var nok med utgangspunkt i denne situasjonsrapporten fra Waccoe (?) som ble lagt ut etter 4-rundetrekningen:

Did you see the F.A Cup draw, that Paul Elliot bloke picked up the Leeds ball, had it cleanly in his hand, then he swapped it for the Spurs ball. Two draws in a row now, Leeds have been the final team out of the bowl, both times facing a top premiership team.

Jon Hartson in the ITV studio remarked on how there are no big all Premiership ties apart from Liverpool/Reading Vs Burnley and Stoke vs Arsenal. The reason is simple, the balls can simply be warm, ice cold and normal. All major Premiership teams are warm balls, Leeds are the icey cold ball and the rest are a normal temperature.

Think about it, this ensures that as many big teams get through to the later rounds as possible to stop the championship and league 1 teams sneaking through to the last 8. Remember Cardiff and Millwall reaching the F.A cup finals in recent years?

By having Leeds as a cold ball, ITV can be sure of having a lower league team capable of causing an F.A Cup upset on television.

It stinks.


Dere som går på skole og lærer matematikk får hjelpe til med sannsynlighetstregningen, men la meg se: Det er 1/2048 (?) sjanse for å bli trukket ut som siste kule i begge disse trekningene.

Når man samtidig legger inn sannsynligheten for å bli trukket mot et Topp 6-lag fra Premier League i begge trekninger blir vel sannsynligheten så mikroskopisk at dette helt sikkert må ha vært fikset!

Probability: 9,9.  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #11 på: Januar 26, 2010, 17:52:31 »
Så, dersom vi går videre kan vi forvente Chelsea borte?  ;)
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #12 på: Januar 26, 2010, 18:05:38 »
Så, dersom vi går videre kan vi forvente Chelsea borte?  ;)

Mye paranoide greier her og nå trakk vi jo Bolton i 5. runde, men det hadde jo vært strålende å trukket Chelsea i kvarten og kanskje til og med på ER 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #13 på: Januar 26, 2010, 18:15:36 »
Så, dersom vi går videre kan vi forvente Chelsea borte?  ;)

 og nå trakk vi jo Bolton i 5. runde,

...kula denne gang var nok ikke iskald (jamf. Tottenham var også inngravert på kula).
Men, kul teori :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #14 på: Januar 26, 2010, 18:52:37 »
Så, dersom vi går videre kan vi forvente Chelsea borte?  ;)

 og nå trakk vi jo Bolton i 5. runde,

...kula denne gang var nok ikke iskald (jamf. Tottenham var også inngravert på kula).
Men, kul teori :)



Det stemmer selvsagt, hadde glemt det alt!  ::)

Nå må vi jo selvsagt slå Spurs først, for å nå femte runde også.  :)
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Kamptriksing i FA-Cupen
« Svar #15 på: Januar 26, 2010, 20:12:24 »
Så, dersom vi går videre kan vi forvente Chelsea borte?  ;)

 og nå trakk vi jo Bolton i 5. runde,

...kula denne gang var nok ikke iskald (jamf. Tottenham var også inngravert på kula).
Men, kul teori :)



Det stemmer selvsagt, hadde glemt det alt!  ::)

Nå må vi jo selvsagt slå Spurs først, for å nå femte runde også.  :)

Med PLs 8. beste manager på plass er nok Bolton fort nok oppe i tetstriden innen vi muligens møter dem  ::)   Conspiracy!! Conspiracy!!
KEEP FIGHTING!!