KAMP vs COLCHESTER: 30. Januar KO 03.00PM (GMT) kl:16.00 norsk tid

Started by Promotion 2010, January 26, 2010, 22:50:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pettersen97

The Mighty Whites

Dennis

Quote from: Asbjørn on January 30, 2010, 15:57:36
Quote from: Jon R on January 30, 2010, 15:55:55
Liker ikke dette. For mange forandringer i lag og formasjon de siste kampene. Suksess formelen til nå har vært kontinuitet men jeg får nå et inntrykk av at Grayson har forlatt den planen til fordel for "prøve og feile". I tillegg registrerer jeg at vår normalt sindige manager bruker tid på å blåse ut mot dommerstanden, noee jeg synes er det dårlig tegn. Har så bekymringene allikevel tatt overhånd, Larry?  :o

Veldig lett å angripe dette om det ikke blir seier i dag. Men nå har vel stabilitetslinja blitt prøvd vel lenge...

Enig her! Vi får håpe den ellers så kloke Jon R tar feil akkurat i dag.
Marching on together!

Le Jardin

Quote from: Sølvreven on January 30, 2010, 15:47:13
Endelig får jeg følge med en Leedskamp igjen. Har ikke vært tilstede siden siste seier, så jeg regner med at Leeds starter en laaaaang seiersrekke i dag  ;D

Pussig, det gjelder meg også! (ligakamper altså)  Så la oss ta dette sammen...

Terje
"Victory is in our sights"

Sølvreven

Quote from: Le Jardin on January 30, 2010, 16:03:25
Quote from: Sølvreven on January 30, 2010, 15:47:13
Endelig får jeg følge med en Leedskamp igjen. Har ikke vært tilstede siden siste seier, så jeg regner med at Leeds starter en laaaaang seiersrekke i dag  ;D

Pussig, det gjelder meg også! (ligakamper altså)  Så la oss ta dette sammen...

Terje
Det kan være et godt omen  :D MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kilgallon

Vi blir dømt som taper i dag... Bromby mangler navn på trøya... :o :o :o

Fripp

Quote from: kilgallon on January 30, 2010, 16:06:23

Blir vel poeng trekk av dette ;D

Tom S

Quote from: kilgallon on January 30, 2010, 16:06:23

No fekk han ny med navn...
COME ON LEEDS !!

Andersen

Bryr meg ikke så mye om lagoppstillingen , det er poengene jeg vil ha i dag! LEEDS4EVER.

sveifors

Håper Grayson får det svaret han vil ha av dette laget, ellers hva da.

Her er det om å gjøre å få GLØD tilbake i laget, nervøs start
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Mats-

S****n. Må dere gå ut i dag og revansjere dere!

Dog ville sett McS på topp og Gradel på venstre. Men as always Larry får trust av meg for uttaket.

kilgallon

Det er bra å høre Peter er tilbake som kommentator igjen. Han er altså litt mere positiv å høre på enn Eddie Gray ;)

Pettersen97

WE ALL LOVE LEEDS,WE ALL LOVE LEEDS,WE ALL LOVE LEEDS,WE ALL LOVE LEEDS
The Mighty Whites

Ferre

auren

Jevne første 10 minuter. Men der burde du scoret Becks!!! Kampens første sjanse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Oppdrettslaksen

HåvardK

Ferre

auren

Quote from: readysteady on January 30, 2010, 16:12:20
2-0 til Swindon

Er livredd for at Swindon blir en tøff konkurrent i direkte opprykk-kampen. Skremmende god for tida. Like suverene som Norwich.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fygle

Quote from: kilgallon on January 30, 2010, 16:10:28
Det er bra å høre Peter er tilbake som kommentator igjen. Han er altså litt mere positiv å høre på enn Eddie Gray ;)

Enig, men Eddie er mye mer positiv enn Norman var. Han var skikkelig deprimerende...  :'(
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Tom S

COME ON LEEDS !!

soumoh

We'll be back.

Jon R

Quote from: Asbjørn on January 30, 2010, 15:57:36
Quote from: Jon R on January 30, 2010, 15:55:55
Liker ikke dette. For mange forandringer i lag og formasjon de siste kampene. Suksess formelen til nå har vært kontinuitet men jeg får nå et inntrykk av at Grayson har forlatt den planen til fordel for "prøve og feile". I tillegg registrerer jeg at vår normalt sindige manager bruker tid på å blåse ut mot dommerstanden, noee jeg synes er det dårlig tegn. Har så bekymringene allikevel tatt overhånd, Larry?  :o

Veldig lett å angripe dette om det ikke blir seier i dag. Men nå har vel stabilitetslinja blitt prøvd vel lenge...

Riktig. Den har vært forsøkt siden desember 2008 og har vel fungert ganske greit slik jeg ser det.   ::)
Jon R.

Asbjørn

Quote from: id-buy on January 30, 2010, 16:14:24
Quote from: kilgallon on January 30, 2010, 16:10:28

Enig, men Eddie er mye mer positiv enn Norman var. Han var skikkelig deprimerende...  :'(

...nå skal det vel sies at resultatene på den tiden også var ganske deprimerende  :-\

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Leeds må bare gjøre sin jobb, så slipper vi å tenke på lagene bak. Glad vi har 2 kantspillere, betyr gode innlegg og mål av Becchio.. COME ON LEEDS

RuneSve

Same

Quote from: baste on January 30, 2010, 16:18:59
Leeds må bare gjøre sin jobb, så slipper vi å tenke på lagene bak. Glad vi har 2 kantspillere, betyr gode innlegg og mål av Becchio.. COME ON LEEDS

Hvis vi bare kommer oss inn på kanten, synes vi har alt for mye lange baller for tida nå.