KAMP vs COLCHESTER: 30. Januar KO 03.00PM (GMT) kl:16.00 norsk tid

Started by Promotion 2010, January 26, 2010, 22:50:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

Bra m capt tilbake.. ;D

Leeds skipper Richard Naylor could be back in contention for the League One clash with Colchester United at Elland Road on Saturday

Ferre

Hvis Naylor er tilbake, tipper jeg Grayson velger dette laget:

Ankergren
Bromby - Naylor - Kisnorbo - Hughes
Snoddy - Doyle - Kilkenny - Johnson
McSheffrey - Beckford

Tom S

Quote from: Ferre on January 29, 2010, 16:49:06
Hvis Naylor er tilbake, tipper jeg Grayson velger dette laget:

Ankergren
Bromby - Naylor - Kisnorbo - Hughes
Snoddy - Doyle - Kilkenny - Johnson
McSheffrey - Beckford

Er nok nær sannheten, men eg ville gjort eit par endringer:

Casper
Bromby - Naylor - Paddy - Hughes
(Crowe - Bromby - Paddy - Hughes, dersom Naylor ikkje er klar)
Snoddy - Doyle - Howson - Gradel
McSheffrey - Becks
COME ON LEEDS !!

LeedsU878

Hmm.. Jeg ser mer McSheffrey som en venstrekant, og håper egentlig også at det er der han kommer til å spille. Fra hva jeg husker er han utrolig eksplosiv, og legger noen gode innlegg. Kunne vært bra om vi fikk utfordret litt mer på den kanten og får lagt inn noen gode innlegg til Becchio - Det vil gjøre han bedre og.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Killa

Quote from: LeedsU878 on January 29, 2010, 18:53:12
Hmm.. Jeg ser mer McSheffrey som en venstrekant, og håper egentlig også at det er der han kommer til å spille. Fra hva jeg husker er han utrolig eksplosiv, og legger noen gode innlegg. Kunne vært bra om vi fikk utfordret litt mer på den kanten og får lagt inn noen gode innlegg til Becchio - Det vil gjøre han bedre og.
La oss håpe på BÃ...DE gode innlegg OG noen sårt tiltrengte scoringer!!! Håper som du sier at McSheffrey kan bidra til å gjøre bl.a. Becchio bedre - han har ikke akkurat vært skinnende i det site...

sportcarl1

bara för att man inte platsar eller platsar i ett PL-lag så betyder inte det att man med automatik går in i leeds, kolla michalik och vokes, bättre köra med beckford och bechio och ge honom en halvtimme om det har kört ihop sig, tycker det ger fel signaler att slänga in en ny spelare utan att han knappt tränat med klubben

Kickthemdown

Casper

Snoddy - KILKENNY - Doyle - Gradel

Mcsheffrey - Beckford

Ligaens soleklart beste lag. Nå kommer vi for fullt fremover. Colchester kommer til å få en ordentlig spanking imårn ettermiddag.  :-* 5-0

Edit'ed to say ... woppsi...

TK20

Quote from: Alta-White on January 29, 2010, 22:26:17
Casper

Snoddy - Kilgallon - Doyle - Gradel

Mcsheffrey - Beckford

Ligaens soleklart beste lag. Nå kommer vi for fullt fremover. Colchester kommer til å få en ordentlig spanking imårn ettermiddag.  :-* 5-0

Kommentar overflødig.  ;D

Tom S

Casper

Mcsheffrey - Beckford

Ligaens soleklart beste lag. Nå kommer vi for fullt fremover. Colchester kommer til å få en ordentlig spanking imårn ettermiddag.  :-* 5-0

Har ikkje fått med meg at Kilgallon er tilbake, og som midtbanespiller  :o
;)
COME ON LEEDS !!

baste

4-3-1-2 med McSheffey bak Becchio og Becks. Som Trond Sollied en gang sa, hvis vi scorer 1 mål mere enn dem--så vinn vi !!

Det beste forsvar er angrep!!

Kickthemdown

Quote from: Tom S on January 29, 2010, 22:28:18
Casper

Mcsheffrey - Beckford

Ligaens soleklart beste lag. Nå kommer vi for fullt fremover. Colchester kommer til å få en ordentlig spanking imårn ettermiddag.  :-* 5-0

Har ikkje fått med meg at Kilgallon er tilbake, og som midtbanespiller  :o
;)

Såså gutter ..  :-*

SveinArve

Håper på dette laget.

Casper
Snoddy - Doyle - Howson - McSheffrey
Becchio - Becks

Begrunnelse: Bruke Snoddy og McSheffreys fart og teknikk for å komme rundt på kantane og komme til innlegg. Vi har savnet dette. Da vil Becchio komme til sin rett, og binde opp 1-2 mann og skape rom for Beckford. Howson og Doyle er naturlige stabilisatorer på midten og skal for vingene med baller samt være de gode ballvinnerne som de er. Har go tru!

Fekk go`kjensla no...
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

MOT

Quote from: TK20 on January 29, 2010, 22:27:01
Casper

Mcsheffrey - Beckford

hvem er paddy ?????

readysteady

Quote from: MOT on January 29, 2010, 23:41:44
Quote from: TK20 on January 29, 2010, 22:27:01
Casper

Mcsheffrey - Beckford

hvem er paddy ?????
Patrick Kisnorbo

75 SOLLI

Quote from: Evig Pint on January 29, 2010, 01:45:28
Quote from: Frode on January 27, 2010, 19:25:28
Quote from: TK20 on January 26, 2010, 23:13:28
Jeg foreslår store endringer. Vi har bredde i stallen, la sultne spillere få prøve seg.

Ankers
Bromby - Michalik - Kisnorbo - White
Snodgrass - Howson - Johnson - Gradel
            Kandol - Grella

Robinson ?

Haha! ;D
+1

Evig Pint

Lenge siden jeg har hatt like sterke nerver som foran morgendagens kamp. Her er det uhyre viktig med tre poeng!!
Marching on together

Tom S

Quote from: Evig Pint on January 30, 2010, 02:29:07
Lenge siden jeg har hatt like sterke nerver som foran morgendagens kamp. Her er det uhyre viktig med tre poeng!!

Ja, idag kjenner eg nervene - denne er viktig!
COME ON LEEDS !!

LEO

Dette er en seks poengs kamp.

Jeg ror Charlton vil ryke og da blir dagens motstander vår største utfordrer for andre plassen og direkte opprykk.

ps. har litt tro på at vi fortsatt kan matche Norwich, men ...

sviper

Quote from: LEO on January 30, 2010, 09:40:23
Dette er en seks poengs kamp.

Jeg ror Charlton vil ryke og da blir dagens motstander vår største utfordrer for andre plassen og direkte opprykk.

ps. har litt tro på at vi fortsatt kan matche Norwich, men ...

tror og at norwich blir vår sterkerste utfordrer,men de kommer nok til å gå på noen miner de og....og da er vi i flyten igjen ;D
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

Dagens dommerkvartett:

Leeds United v Colchester:
Referee: Andy Woolmer
Assistants: Paul Davison & Paul Marsden
4th Official: Nigel Smith

p0ndus

Er Kilgallon tilbake? Eller blander noen han med Kilkenny? Med de to på midten ville vi jo fått
en"drepende" god midtbane:)

jackbauer68

Eg tror vi stiller m følgende lag i dag:

Ankers

Crowe-Kisnorbo-Bromby-Hughes

Snodgrass-Doyle-Kilkenny-Johnson

Beckford-Becchio

Henning

Snart klar for togtur til Leeds. Forventar knallhard jobbing over heile linja, som vil bidra til den defansive tryggheita vi hadde før jul. So vil vi kome sterkare og sterkare utover kampen og få dei måla vi trenger. Med scoring av McSheffrey i debuten og, so blir det her ein god dag!

MOT!

Dennis

Har en god tro i dag! Forventer et Leeds med fullt trøkk fra start!

Aidy Boothroyd er en ringrev, men i dag skal gutta rett og slett spille og kjempe ut Colchester!
Marching on together!

McVallister

Larry har en vanskelig jobb å gjøre. Han MÃ... motivere gutta til å yte maks i dag. Jeg er livredd noen av våre "stjerner" tenker Tottenham på tirsdag. Kampen i dag er sesongens viktigste. Charlton og Norvik vinner garantert sine kamper i dag. Dette er ulidelig spennende. MOT

Bites Yer Legs

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/4880801.Grayson_fed_up_with_ref_justice/?ref=rss

Ã...h-oh! Grayson på krigsstien!  :o Er helt enig med han, mot Spurs var det noen latterlige vurderinger av dommeren som ga oss gule kort..
KEEP FIGHTING!!

euphor9

Quote from: Bites Yer Legs on January 30, 2010, 12:49:55
http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/4880801.Grayson_fed_up_with_ref_justice/?ref=rss

Ã...h-oh! Grayson på krigsstien!  :o Er helt enig med han, mot Spurs var det noen latterlige vurderinger av dommeren som ga oss gule kort..

Nå blir vel Grayson straffa for å kritisere dommerstanden i England :P

Geiremann

Dette blir kampen som snur liga-trenden igjen. Ny spiller inn fører til skjerpings, samtidig som at spillerne nå må ha forstått at det bare er 100% innsats som fører til poeng i league one.
Tror på mer enn ettmål-seier.
Member of "The Peterborough eight".

Leedsulf

Jeg må selvsagt i selskap kl 16:00 idag.
Gidder noen oppdatere meg underveis?
Vurderte å opprette en egen kamptråd hvor den som eventuelt er behjelpelig kan skrive inn målene etterhvert som de kom, og kanskje en liten statusrapport ved pause. Litt lettere å bla gjennom én side enn de 30 i den originale kamptråden når jeg går inn på forumet via mobilen.
Jeg kunne bedt om sms'er fra kompiser o.l., men tenkte kanskje denne løsningen var til hjelp for flere?

Noen som gidder påta seg jobben?

DenHviteYeboah

Ã...hh,det hadde vært så jævlig godt å knust Colchester idag.For at  den usympatiske Aidy Boothroyd ikke skal hovere etter kampen.uff,har en dårlig følelse idag....