KAMP vs COLCHESTER: 30. Januar KO 03.00PM (GMT) kl:16.00 norsk tid

Started by Promotion 2010, January 26, 2010, 22:50:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JanPSyse

Deilig med en seier igjen. Nå kan jeg endelig begynne å glede meg til spurskampen på onsdag. God helg alle sammen  :D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

LeedsU878

For en kamp!!! McSheffrey beviste virkelig at han kommer til å bli en fantastisk spiller for oss. Godt å se Howson på midten igjen og. :):):)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Tom S

Paddy og Killa er småskadet og Hughes ligger heime sjuk, seier Larry.
COME ON LEEDS !!

sviper

Quote from: Same on January 30, 2010, 18:03:56
Charlton er inne i en ganske dårlig periode. 2 seiere, 4 uavgjorte, 1 tap på de siste kampene.
Blir nok direkte opprykk i år  :)

på charlton? :D
LIFE IS LEEDS

Tom S

Quote from: ØBS on January 30, 2010, 18:20:43
Quote from: Tom S on January 30, 2010, 18:18:13
Quote from: ØBS on January 30, 2010, 18:14:18
Noen som skal ut og feire seieren på Løkka/omegn???

Er Førde omegn???

Er du ute da?  Ser du meg, er det omegn...

Skal ut ja, men vi møtes nok ikkje i kveld...
Men i Leeds sine gater og puber har vi møttes eit par ganger, du husker vel ikkje det?
COME ON LEEDS !!

Jon R

Kunne vært fint men kom hjem fra manchester igår, etter 4 dager på fiendens jord. Får holde meg hjemme ikveld av hensyn til husfreden.
Jon R.

sviper

noen av dere som hørte på live sendinga i dag som fikk med seg hvordan de to nye klarte seg??
LIFE IS LEEDS

Jon R

Deilig med årets første 3 poenger. Virket som vi ikke så oss tilbake etter 1-0. Larry gamblet litt med startoppstillingen idag men kom ut av det som en vinner. Helt ny back firer siden forrige kamp og vi starter med en innlånt 20 åring som ennå ikke har trent med laget. Allikevel holder vi nullen og skaper bra med sjanser. Duoen Howson/ Doyle fungerte som på sitt beste tidligere i sesongen, og debutanten Mc Shefferey viste "flashes of brilliance" ifølge Lorimer. Betryggende dette!  :)
Jon R.

Pettersen97

Quote from: sviper on January 30, 2010, 18:33:25

noen av dere som hørte på live sendinga i dag som fikk med seg hvordan de to nye klarte seg??

Dæm spillte bra begge to men ble bytta ut utover 2.omgang.. Lowry ut med krampe :D Ã... McSheffrey ut etter at han blei slitn ;D
The Mighty Whites

ØBS

Quote from: Tom S on January 30, 2010, 18:28:46

Er Førde omegn???

Men i Leeds sine gater og puber har vi møttes eit par ganger, du husker vel ikkje det?

Joda, sist var det vel på hjørnet Briggate/Boar Lane.  Du hadde med poden og sto og prata med Jan Ove Klausen.  Jeg drassa på Kjell Skjerven på utkikk etter et måltid.  Vi endte opp på Hest og Tommpet som hadde "Curry night"...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Quote from: Jon R on January 30, 2010, 18:30:45

Kunne vært fint men kom hjem fra manchester igår, etter 4 dager på fiendens jord. Får holde meg hjemme ikveld av hensyn til husfreden.

Husfred er oppskrytt...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Kickthemdown

Gratis øl for de med Leeds drakt på Egon Byporten i kveld ;)

Dennis

Flott resultat og spennende at begge de nye leverte varene så lenge kreftene holdt! Fikk oppdatering fortløpende av min bror og hørte vi skapte mange sjanser og vant fullt fortjent!

Likevel, uten at dette skal være noen demper på gleden; det er meget viktig hvordan laget takler den neste kampen etter dette resultatet. Det er viktig at ikke den arrogante selvtilliten er tilbake i neste ligaoppgjør, men at gutta tar med seg den harde laginnsatsen. Da vil resultatene komme av seg selv. Kanskje er det positivt at vi nå har et høyprofilert returoppgjør etter denne meget flotte opplevelsen!

Jeg er spent, men tror nesten naivt på at formen er tilbake, selv om dette kun er en kamp! I dag tok vi i realiteten fem poeng mot Colchester og om vi vinner hengekampen, er vi faktisk åtte poeng foran play-off.
Marching on together!

sviper

Quote from: Pettersen97 on January 30, 2010, 18:41:52
Quote from: sviper on January 30, 2010, 18:33:25

Dæm spillte bra begge to men ble bytta ut utover 2.omgang.. Lowry ut med krampe :D Ã... McSheffrey ut etter at han blei slitn ;D

høres ut som vi har fått to spillere som ikke er redde for at drakta skal bli svett ;D ;D
LIFE IS LEEDS

ØBS

Quote from: Alta-White on January 30, 2010, 18:44:58

Ja, jeg hører de deler ut ballonger også...
LUSCOS-hilsen
ØBS

sviper

hvor lang tid bruker jeg fra bergen??
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Quote from: ØBS on January 30, 2010, 18:46:53

Ja, jeg hører de deler ut ballonger også...
Alle de røde er det desverre et lite hull på ... Men du kan få 100 hvite om du vil ;D

Tom S

Quote from: ØBS on January 30, 2010, 18:43:16
Quote from: Tom S on January 30, 2010, 18:28:46

Er Førde omegn???

Joda, sist var det vel på hjørnet Briggate/Boar Lane.  Du hadde med poden og sto og prata med Jan Ove Klausen.  Jeg drassa på Kjell Skjerven på utkikk etter et måltid.  Vi endte opp på Hest og Tommpet som hadde "Curry night"...

Ja, det stemmer.

Husker dere nemte denne curry-gryta, eg og poden hamna på Burger King for endte gang på turen  :D
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: Mr Kaizer on January 30, 2010, 18:45:29
Flott resultat og spennende at begge de nye leverte varene så lenge kreftene holdt! Fikk oppdatering fortløpende av min bror og hørte vi skapte mange sjanser og vant fullt fortjent!

Likevel, uten at dette skal være noen demper på gleden; det er meget viktig hvordan laget takler den neste kampen etter dette resultatet. Det er viktig at ikke den arrogante selvtilliten er tilbake i neste ligaoppgjør, men at gutta tar med seg den harde laginnsatsen. Da vil resultatene komme av seg selv. Kanskje er det positivt at vi nå har et høyprofilert returoppgjør etter denne meget flotte opplevelsen!

Jeg er spent, men tror nesten naivt på at formen er tilbake, selv om dette kun er en kamp! I dag tok vi i realiteten fem poeng mot Colchester og om vi vinner hengekampen, er vi faktisk åtte poeng foran play-off.

Her er du ved sakens kjerne!
COME ON LEEDS !!

TK20

Flott kamp i dag, men fraråder alle fra å friskmelde oss. Minner bare om fjorårssesongen, der en tilsynelatende dårlig trend ble snudd med to seire og 9-3 mot Northampton i FA Cupen og Hartlepool hjemme i ligaen.

Disse to gode kampene ble etterfulgt av fem strake tap og kroken på døra for Gary McAllister.

Southend UnitedL1-0
Cheltenham TownW0-1
Northampton TownD1-1
Derby CountyL2-1
Huddersfield TownL1-2
Northampton TownW2-5
Hartlepool UnitedW4-1
Northampton TownL2-1
HistonL1-0
Tranmere RoversL2-1
Colchester UnitedL1-2
Milton Keynes DonsL3-1

Jeg tror ikke dette skjer igjen, men håper Larry vet at ting ikke går av seg selv fra nå av.

sveifors

Quote from: Mr Kaizer on January 30, 2010, 18:45:29

Tror nok det var viktig og få inn to kvalitetsspillere i stallen slik at ikke noen begynner å slappe av og tro at de er på laget uansett prestasjon.

Jeg liker også SG metode for å bringe spillere inn, stille og rolig og ingen vet før spilleren har undertegnet.

Vi satser på at skuta er tilbake på rett kjøl og at kursen mot opprykk er klar
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lucas the Kop Cat

p0ndus

Endelig seier i serien igjen, reine valiumen på engstelig opprykksnerver :) :)

Tom S

Forvent å sjå det samme f.o.m. i dag som skjedde etter Hereford-tapet i fjor.

Leeds are going up!
COME ON LEEDS !!

Henning

Solid gjennomført kamp, som minna mykje om heimekampane mot MK Dons, Millwall og Peterborough i ligaen i fjor. Bra motstand, men der vi gjennom bra innsats og god defansiv organisering vinn krigen og spelet blir betre og betre etterkvart.

Full fortjent siger, der Colchester berre yppa seg i starten.

Eg synst Naylor var BB idag, og Lubo var jammen ikkje mykje dårlegare. Bromby klarte seg og bra. Lowry begynte litt passivt og var generelt litt passiv i duellar. Men hadde alt i alt bra kontroll defansivt. Ankergren hadde ikkje nokre superredningar, men tok det som kom.

Howson og Doyle var ute å kjøre i starten av kampen, men spelte seg stort opp. Ein av hovudgrunnane til at vi aldri blei trua av Colchester utover i kampen, var dei mange kilometarane dei sprang og alle andreballane dei vann.
Snodgrass litt opp og ned, mens McSheffrey klarte seg brukbart. Ikkje noke superspel, men viser til tider fart og teknikk som skal bli betre utnytta seinare. Uheldig som ikkje scorar.

Becchio hadde ein god kamp som oppspelspunkt, mens Beckford igjen kom til mange sjansar og sette nokre av dei.

Oppløftande og måtte det berre fortsette

HåvardK

Takk for godt referat, Henning(regner med du var på kampen)!

SDalen

Rogaland whites!

teipen

Then we are back on track. Det var betryggende å seire med 2 mål. Marchin on together.