"Stjerner" i samme divisjon eller divisjonen under??

Started by Leedsfan, January 28, 2010, 10:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Ser at Jason Puncheon er på vei vekk fra MK Dons, en spiller jeg hadde satt pris på å se i Leeds. Ser ikke for meg at "stjernespillere" fra The Championship tar steget ned i 1. divisjon og samtidig går ned i lønn for å komme til Leeds, derfor må vi finne underbetale juveler i egen divisjon og divisjonen under, men finnes de og hva heter de?

Sier det igjen, men en kraftspiss ala Lambert ved siden av Beckford hadde vært fantastisk.

Det er overbetalte spillere ala Robinson som ødelegger, jeg kan forstå at Bates ikke ønsker overbetalte spillere som ikke er verdt pengene og derfor ønsker han ikke å sprenge lønnsbudsjettet for å få de. Noe jeg faktisk støtter selv om jeg hadde vært glad for enhver forsterkning.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

Skal vi hevde oss i fremtiden. Ja da må Leeds hente inn det beste som er å oppdrive. Denne spilleren du nevner er ikke i den kateorien som trengs. Leeds skal hente inn spillere som er bedre enn de vi allerede har i stallen. Enhver spiller som kommer til Leeds skal heve laget. Ingen vits i å hente suadplayere.

Leedsfan

Quote from: h.b on January 28, 2010, 10:28:13
Skal vi hevde oss i fremtiden. Ja da må Leeds hente inn det beste som er å oppdrive. Denne spilleren du nevner er ikke i den kateorien som trengs. Leeds skal hente inn spillere som er bedre enn de vi allerede har i stallen. Enhver spiller som kommer til Leeds skal heve laget. Ingen vits i å hente suadplayere.

Hvilke spillere snakker du om da?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

uten å ha satt meg alt for mye inn i hvem denne jason p er så kan jeg ikke si det ringer en bjelle.
ser på teamtalks sider han har vært der hele karrieren med unntak av noen utlån?

er det sånn at han har blomstret opp i år?

ellers så ser jeg poenget ditt. vi er faktisk "just another L1 club" for øyeblikket så sånnt viss vass som becks klassiske "what shirt am i wearing bruw" er kun for å hanke til seg supportere.
tror nok også man må se på gode L1 spillere og så heller satse i sommer når opprykket er klart.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Quote from: h.b on January 28, 2010, 10:28:13

Det er riktig, vi må hente de beste som er å oppdrive til ei kvar tid sett i samanheng med kva divisjon vi faktisk er i sjølv og de må vere bedre enn de vi allerede har.
Om denne Jason er i kategorien bedre enn de vi har veit eg ikkje, men eg veit at vi ikkje kan hente spillere som f.eks. Torres.
COME ON LEEDS !!

Kato

Det er vel en grunn til at Robinson fortsatt er hos oss. Er vel ingen klubber som finner sammenhengen lønn-prestasjon verdt et kjøp.