Sølve Grotmol er død

Started by Jon R, January 30, 2010, 18:46:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

http://www.abcnyheter.no/node/104016

Nok en profilert NRK sporten personlighet har gått bort.

R.I.P Sølve.
Jon R.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andersen

Ja så den nyheten jeg også i dag ,  :-[ Han var jo en av profilene på sportsrevyen den gang han var der . Hadde sansen for han! RIP. LEEDS4EVER.

Rudi G.

Fin personlighet men et mareritt å høre på. Trist at han dør når han endelig skal nyte pensjonisttilværelsen.

Hvil i fred Sølve!

h.b

R.I.P du som var endel av Sportsrevyen

p0ndus

R.I.P Sølve, kunstløp ble aldri aldri det samme etter at du sluttet. :'( :'(

HåvardK

LeedsUnited

lojosang

Trist å høyre at Sølve no vandrar i dei evige kveiteåkrar.
Kvil i fred.
- Leif Olav

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Quote from: fjellhaugen on January 31, 2010, 15:59:02
djerv 1919 uavgjort

RIP

Hehe... Tenkte å skrive det selv :)

Får heller skrive: "Dobbel tålupp"...

Han var jo en original i Sporten, men en særlig god kommentator har han aldri vært.

Uansett: Hvil i fred Sølve.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

trondt

Krosby som gav pakka til Guljajev som Nyland ikkje kunne veta osv......

RIP Sølve

flynn

Jeg jobbet i en periode tett sammen med NRK-sport gjengen. Grotmål var en artig skrue, som aldri kom helt til sin rett foran mikrofonen (i likhet med flere av hans kollegaer).
Husker Trond Kirkvaags herlige parodi best tror jeg, der han skulle "sjå på tippekupongen". Han holdt den enkelt og greit opp foran kamera og sa "slik ser han ut..."

RIP Sølve

flynn

Masinga

Nok en TV-personlighet er død. Ingen skal ta fra Sølve Grotmol at han var en personlighet. Dem blir det færre og færre av nå til dags.

Jeg glemmer ikke Grotmols debut som tippekampkommentator da Luton slo Oxford 7-4. Husker ikke årstallet. Målene trillet inn og Grotmol fikk etterhvert et svare strev med å holde orden på det som skjedde ute på banen.

R.I.P.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

Quote from: LeedsUnited on January 31, 2010, 11:59:39
Hvil i fred.

....i Dortmunder Warterhalle......selv om dette er "fritt etter Sølve Grotmål!!! En fargerik fyr som satte sitt eget preg på kommentatorgjerningen!!
Yeboahs vitne