Skrevet av Emne: Lånet av Gary McSheffrey  (Lest 5857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Lånet av Gary McSheffrey
« på: Januar 31, 2010, 11:58:49 »
Jeg er ekstremt fornøyd med at vi klarer å hente inn en spiller av McSheffreys kaliber. En spiller som riktignok har tilgode å imponere i Premier League, men har vært strålende på nest øverste nivå. Tipper det ihvertfall er 10-15 klubber i Championship som ville hatt han i sine rekker.

Ved siden av Kisnorbo tror jeg han er det beste som har skjedd oss på overgangsmarkedet på lang tid. Håper bare han holder seg skadefri. Tipper han ender på 25 mål og assists resten av sesongen.

Her må det også gis voldsomt med kred til Simon Grayson som klarer å kapre en slik spiller. I tillegg viser dette lånet at Leeds United er tilbake og sloss om gode spillere.

De tvilene man eventuelt måtte ha etter en liten downperiode er nå borte.

Vi rykker opp, og det gjør vi fordi vi helt klart er et av de to beste lagene i League One, med en ennå mer komplett stall enn før jul.

Forhåpentligvis er backen fra Villa også en flott tilvekst.

Når mai kommer, og vi er i CCC, da har McSheffrey vært en solid bidragsyter.

Gleder meg til å ta frem denne tråden etter runde 46.
 

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #1 på: Januar 31, 2010, 12:05:42 »
Gleder meg til å ta frem denne tråden etter runde 46.

Hehe, får håpe du får rett da.  Ellers er det vel andre som vil bite seg merke i denne tråden og som vil hjelpe deg å trekke den frem hvis du skulle ha "glemt" det ;)

Men på ny, får håpe du får rett!  :)

willum

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #2 på: Januar 31, 2010, 12:20:53 »
Leste et sted at kontrakten hans med Birmingham går ut etter sesongen. Det gjør i så fall dette lånet enda bedre. Dersom McSheffrey blir en suksess i Leeds, bør det være gode sjanser (gitt CCC-spill) for at han signerer en langtidskontrakt med Leeds til sommeren, uten at det koster Leeds noe i overgangssum. Med mindre en PL-klubb vil ha ham, selvsagt.

Dette er også generelt et godt argument for å låne i stedet for å kjøpe spillere. Det må være mye bedre å få McSheffrey på lån ut sesongen, for deretter å være en CCC-klubb som kan signere slike eller bedre spillere, enn å hente for eksempel Barnard for £250K på 2-3-4-årskontrakt og på den måten binde opp lønnsmidler i flere år fremover på en spiller som neppe er god nok for Leeds om ett år eller to. Regner dessuten med at McSheffrey, ut fra hva jeg har lest, er langt bedre enn Barnard.

Ã… låne spillere i stedet for å kjøpe er derfor bra på kort sikt, og kan også være det på lengre sikt.

sviper

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #3 på: Januar 31, 2010, 13:13:42 »
Jeg er ekstremt fornøyd med at vi klarer å hente inn en spiller av McSheffreys kaliber. En spiller som riktignok har tilgode å imponere i Premier League, men har vært strålende på nest øverste nivå. Tipper det ihvertfall er 10-15 klubber i Championship som ville hatt han i sine rekker.

Ved siden av Kisnorbo tror jeg han er det beste som har skjedd oss på overgangsmarkedet på lang tid. Håper bare han holder seg skadefri. Tipper han ender på 25 mål og assists resten av sesongen.

Her må det også gis voldsomt med kred til Simon Grayson som klarer å kapre en slik spiller. I tillegg viser dette lånet at Leeds United er tilbake og sloss om gode spillere.

De tvilene man eventuelt måtte ha etter en liten downperiode er nå borte.

Vi rykker opp, og det gjør vi fordi vi helt klart er et av de to beste lagene i League One, med en ennå mer komplett stall enn før jul.

Forhåpentligvis er backen fra Villa også en flott tilvekst.

Når mai kommer, og vi er i CCC, da har McSheffrey vært en solid bidragsyter.
Gleder meg til å ta frem denne tråden etter runde 46.
25 mål og assist? ;D  denne er tatt utskrift av og hengt opp på veggen,ogkrysser av for hvert mål.....håper spådommen din bringer lykke og spanderer en flaske XOpå deg om du får rett ;)
LIFE IS LEEDS

jarle

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #4 på: Januar 31, 2010, 13:14:58 »
Grayson fortsetter å imponere...
vi trengte et løft nå... og friskt blod inn i laget

Det var nettopp PL spillere vi trengte... og de blir hentet!!!

Det er spillere som har det lille ekstra som vinner fotballkamper.

Laget ser meget solid ut nå...

Jeg vil si at Becchio er det svake punktet  om dagen... la oss håpe han finner formen snart...
Eller at vi henter inn en spiss..

Kato

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #5 på: Januar 31, 2010, 13:21:59 »
Skal holde deg oppdatert, Sviper.

Tipper 14 mål og 11 assists.
 

sviper

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #6 på: Januar 31, 2010, 13:22:45 »
Grayson fortsetter å imponere...
vi trengte et løft nå... og friskt blod inn i laget

Det var nettopp PL spillere vi trengte... og de blir hentet!!!

Det er spillere som har det lille ekstra som vinner fotballkamper.

Laget ser meget solid ut nå...

Jeg vil si at Becchio er det svake punktet  om dagen... la oss håpe han finner formen snart...
Eller at vi henter inn en spiss..

Enig i at Becchio ikke har vert den vi hadde håpet i år,men tror nå vi begynner å få gode folk med fart på sidene (snoddy,gradel,og nye macca) det vil komme flere innlegg fra kant og Becchio vil få mer å jobbe med i boksen og putter flere mål.
LIFE IS LEEDS

sviper

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #7 på: Januar 31, 2010, 13:25:08 »
Skal holde deg oppdatert, Sviper.

Tipper 14 mål og 11 assists.

fortsatt godkjent det,står for XO en jeg.
er ikke redd for at jeg ikke blir holdt oppdatert når det nærmer seg nei ;D ;D
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #8 på: Januar 31, 2010, 13:25:12 »
Skal holde deg oppdatert, Sviper.

Tipper 14 mål og 11 assists.

Litt vel optimistisk, men det er jo bra du har troen :)

Jeg tipper følgende: 6 mål og 8 assists.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #9 på: Januar 31, 2010, 13:43:33 »
Skal holde deg oppdatert, Sviper.

Tipper 14 mål og 11 assists.

4 mål, 3 assists :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Same

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #10 på: Januar 31, 2010, 14:21:05 »
Skal holde deg oppdatert, Sviper.

Tipper 14 mål og 11 assists.

4 mål, 3 assists :)


Boooo !  >:(

Jon R

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #11 på: Januar 31, 2010, 14:39:56 »
Glitrende signing!  En solid og offensiv høyreback inn på lån nå og stallen bør være komplett og rustet til det siste rotteracet mot opprykk. Med bedre kantsspillere og bredde i spillet, vil også Becchio komme bedre til sin rett.   :)
« Siste redigering: Januar 31, 2010, 14:42:59 av Jon R »
Jon R.

auren

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #12 på: Januar 31, 2010, 14:52:29 »
Glitrende signing!  En solid og offensiv høyreback inn på lån nå og stallen bør være komplett og rustet til det siste rotteracet mot opprykk. Med bedre kantsspillere og bredde i spillet, vil også Becchio komme bedre til sin rett.   :)

Var du ikke skeptisk til denne signeringen da Jon? Eller har Maccerns første kamp overbevist deg såpass?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #13 på: Januar 31, 2010, 14:55:29 »
Glitrende signing!  En solid og offensiv høyreback inn på lån nå og stallen bør være komplett og rustet til det siste rotteracet mot opprykk. Med bedre kantsspillere og bredde i spillet, vil også Becchio komme bedre til sin rett.   :)

Var du ikke skeptisk til denne signeringen da Jon? Eller har Maccerns første kamp overbevist deg såpass?

auren

Jeg har overhodet ikke vært skeptisk til Mc Sheffrey, auren.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #14 på: Januar 31, 2010, 16:42:45 »
Gleder meg at nettopp du er såpass optimistisk til denne signeringen, Kato! Om jeg ikke tar fullstendig feil, er du av de mer nøkterne optimistene og kommer med fine sammendrag av hva som er bra og ikke fullt som bra etter kampene du har sett. At du dermed "tar så av" etter en kamp, er et godt tegn for meg.  ;)

Ettersom vi tipper, må jeg dog innrømme at jeg er litt mer beskjeden og tipper fem mål og syv assist, eller 12 "målpoeng" i de siste kampene.

Uansett meget gledelig at man får til en såpass profilert signering på tross av at spilleren har slitt de siste par sesongene. Ikke bare burde hans nivå være godt over den jevne L1-spiller, men det burde gi en skikkelig vitamininnsprøytning i resten av spillergruppa og det er vel så viktig!
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #15 på: Januar 31, 2010, 17:12:43 »
McSheffrey, 27, is much better known, of course, having cost Birmingham £4million from Coventry in 2006, and he left the field to a standing ovation as well as taking the sponsors’ man of the match champagne.

He would have marked his debut with a goal had Beckford not inadvertently blocked the winger’s apparently goal-bound volley, the ball looping over the bar.
McSheffrey joked: “Jermaine was their best player today and a good goalkeeper! I caught it well and just wanted to see that net ripple but I am sure my first goal will come.”
McSheffrey added: “It was nice to get a game and it was a good performance from the lads. It wasn’t the prettiest of games but we did what we had to do. In the second half the game settled a bit and we played some good stuff, created some good chances and deserved the win.
“I haven’t had much football lately but I felt good. The manager was being cautious and 80 minutes or so was fine for my first game in a while. I thought our defence was magnificent – the centre halves were bang-on.
“From what I’ve seen so far, Leeds can definitely stay up there and win promotion. There’s good competition for places too. Neil Kilkenny missed the game injured but I played with him at Birmingham and he’s a good little player.
“For the first 20 minutes I wondered what I had done coming here because I never saw the ball – it was in the air so long – but this move is huge for me. It is no secret that I had tendonitis in my knee last season and had an operation to cure it in April. This season I’ve been fine, I haven’t missed a training session and need to get myself back in the shop window.
“For a player as hungry and determined as I am it is massive to get back in the mix and make a name for myself. Initially I am on loan until the end of the season and we will take it from there. I would love to score some goals and help Leeds clinch promotion. That’s the short term aim, then we’ll see what the summer brings.
 
“My contract at Birmingham is up in the summer but they have a two-year option. Sitting on the bench at Birmingham, albeit in the Premier League, is not good for me.
“If Leeds secure promotion this year there would be no better club to be with at Championship level because the manager has the backing of the board and chairman to make improvements by bringing in good players for the Championship who could kick on from there.

 
“People see I’ve played nine times for Birmingham this season but most of those were from the bench, so it has been frustrating. I would rather be at a club like this and be a big part of the plans, striving for promotion from this league and from the Championship than being a part-time player at a big Premiership club. I just want to be playing.
“It was a gamble and a risk coming to League One but if most games turn out like today’s it will be a risk worth taking.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #16 på: Februar 01, 2010, 09:34:13 »
NEW Leeds  signing Gary McSheffrey is determined to make up for lost time and fire the fallen giants back into the Championship.

The Birmingham reject has joined Leeds on loan until the end of the season and the former £4m striker admits  he is sick and tired of making cameo appearances in the Premier League.

Now his aim is to persuade Leeds boss Simon Grayson to make him a permanent signing.


But he wondered if he had made the right decision in dropping down to League One after the opening stages of his debut against no-nonsense Colchester.

He admits it was a culture shock and said: “I was thinking for the first 20 minutes ‘bloody hell, what have I done?’ “I didn’t see the ball, it was in the air for so long. It wasn’t the prettiest of games but once it settled in the second half, we played some nice stuff and created some good chances and looked comfortable.”

McSheffrey went close to opening his  account early in the second half but his goalbound volley struck Leeds’ two-goal match-winner Jermaine Beckford and  went dead. He added: “I caught it well and wanted to see the net ripple but I’m sure that goal will come and it will be long overdue."

“This season has been a nightmare but of those nine appearances I have made, four were five-minute substitute appearances which ruins your goals-to-games record a bit. This is a huge move for me. I had  tendonitis in my knee last season and had an operation to cure that in April and I was fine for pre-season and haven’t missed a training session so it’s just about getting games now."

“I left Birmingham on good terms and there are no hard feelings although the door is probably closed to be honest. I’d rather to be here and be a big part of the plans and strive for promotion rather than be a part-time player at a big Premier League club.”

McSheffrey is ineligible for Wednesday’s FA Cup home replay with Tottenham but one person certain to face Harry Redknapp’s men is Beckford, whose stoppage time penalty at White Hart Lane last weekend earned Grayson’s men a second bite of the cherry.

Beckford was spot on again on 38  minutes as Leeds secured their first league win of the year. The striker bundled home his 24th goal of the campaign 10 minutes after the interval and was only denied a hat-trick by a linesman’s flag. Colchester had no answer against a staunch new-look Leeds defence which included another loan-signing debutant – Australian left-back Shane Lowry, from  Aston Villa.

Sakset fra Daily Star. Godt å lese. Jeg tror virkelig Maccern blir permanent Leedsspiller hvis han overbeviser i vårsesongen. Herlig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #17 på: Februar 01, 2010, 11:07:19 »
Kanskje han også overtaler Beckford til å bli?

The Birmingham reject has joined Leeds on loan until the end of the season and the former £4m striker admits  he is sick and tired of making cameo appearances in the Premier League.

I’d rather to be here and be a big part of the plans and strive for promotion rather than be a part-time player at a big Premier League club.”

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsU878

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #18 på: Februar 01, 2010, 16:36:29 »
Jeg har ikke stor tro på at Becks blir, men håpet er der. Jeg tror han kan gjøre det ganske bra i Championship hvor vi ikke nødvendig blir det laget som må presse hele tiden. Det er vel ingen tvil om at han er en veldig bra bakromsspiller.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Svend Anders

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #19 på: Februar 01, 2010, 16:40:02 »
Dro på langweekend på Beitostølen torsdag og det gledet stort å høre at McSheffrey var i boks. En spiller jeg hadde veldig sansen for da han ble solgt fra Coventry for noen år siden, og som siden har fått mer erfaring fra øverste nivå.

Ikke overraskende at han gjorde sakene godt på lørdag, derfor. Han kan vel brukes både på midtbanen og på topp, og gir både konkurranse, variasjon og erfaring til troppen som jeg tror blir meget verdifull utover våren. Om ting stemmer bør han kunne være en god tilvekst til vår CCC-tropp også.

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #20 på: Februar 01, 2010, 17:46:19 »
Bare en liten detalj & artig kuriositet fra Coventry Telegraph:
Sitat
The winger has agreed a loan move to Leeds United until the end of the season, where he teams up with best mate and fromer Coventry City team-mate Michael Doyle

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #21 på: Februar 01, 2010, 17:54:09 »
Bare en liten detalj & artig kuriositet fra Coventry Telegraph:
Sitat
The winger has agreed a loan move to Leeds United until the end of the season, where he teams up with best mate and fromer Coventry City team-mate Michael Doyle



Synes du det var artig at de skrev "fromer" istedet for "former"? Din lille lærerpirker  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #22 på: Februar 01, 2010, 18:00:33 »
Synes du det var artig at de skrev "fromer" istedet for "former"? Din lille lærerpirker  ;)

auren

Den så jeg ikke engang :)
Er nok bare du som er så opptatt av former  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #23 på: Februar 01, 2010, 18:06:07 »
Synes du det var artig at de skrev "fromer" istedet for "former"? Din lille lærerpirker  ;)

auren

Den så jeg ikke engang :)
Er nok bare du som er så opptatt av former  :D



Mmmmmmm... former.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sheridan

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #24 på: Februar 02, 2010, 13:07:27 »
Bra signing, Simon!

MOT

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #25 på: Februar 02, 2010, 20:38:48 »
fantastisk dette var noe vi trengte  ;D

ble litt redd for SG der men nå stoler jeg fullt og helt på at han kan få oss ut av L1


Promotion 2010

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #26 på: Februar 28, 2010, 21:42:00 »
Jeg er ekstremt fornøyd med at vi klarer å hente inn en spiller av McSheffreys kaliber. En spiller som riktignok har tilgode å imponere i Premier League, men har vært strålende på nest øverste nivå. Tipper det ihvertfall er 10-15 klubber i Championship som ville hatt han i sine rekker.

Ved siden av Kisnorbo tror jeg han er det beste som har skjedd oss på overgangsmarkedet på lang tid. Håper bare han holder seg skadefri. Tipper han ender på 25 mål og assists resten av sesongen.

Her må det også gis voldsomt med kred til Simon Grayson som klarer å kapre en slik spiller. I tillegg viser dette lånet at Leeds United er tilbake og sloss om gode spillere.

De tvilene man eventuelt måtte ha etter en liten downperiode er nå borte.

Vi rykker opp, og det gjør vi fordi vi helt klart er et av de to beste lagene i League One, med en ennå mer komplett stall enn før jul.

Forhåpentligvis er backen fra Villa også en flott tilvekst.

Når mai kommer, og vi er i CCC, da har McSheffrey vært en solid bidragsyter.

Gleder meg til å ta frem denne tråden etter runde 46.

Forløpig så holder han vel såvidt 19 årige White utenfor...... Ett mål og et par assist i bortekampen mot Carlisle. To seire har det blitt i ligaen. Den ene uten Maccern på banen.

Huff og huff...... BLIR KANSKJE DICKOV LANGT BEDRE?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #27 på: Mars 01, 2010, 01:14:24 »
Håper Maccern finner toppformen fort, så langt har han skuffet  :(

Jon R

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #28 på: Mars 01, 2010, 23:57:13 »
Mc Sheffery virker ikke helt "fit" men jeg tror fortsatt han vil vise seg som et lite scoop utover våren. Talentet er udiskutabelt men formen litt tvilsom. Det er ikke mer enn et par sesongen siden han presterte på meget høyt nivå divisjonen over oss og han er fortsatt ung. Regner med en bratt stigende kurve de neste to månedene.  :)
Jon R.

Evig Pint

Sv: Lånet av Gary McSheffrey
« Svar #29 på: Mars 02, 2010, 00:47:27 »
Tror du kan ha rett i det Jon.
Marching on together