Hvordan går det med Leeds de neste årene?

Started by LeedsU878, February 01, 2010, 16:41:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LeedsU878

Har, som de fleste andre antar jeg, tenkt en del på dette. Første spørsmål er jo sevfølgelig om vi rykker opp?

Om vi da klarer å komme oss opp i CCC, hvor kommer vi da til å kjempe? Skal vi kjempe om å unngå nedrykk? Blir vi et stabilt mid table lag? Kommer vi til å gå rett i strupen på alle og kjempe om opprykk til PL? Selger Bates klubben?

Dette er alle spørsmål som jeg ikke klarer å besvare. Vi så jo med Foresten f.eks, som brukte et par år på først å unngå nedrykk, for deretter å stabilisere seg, og nå kjempe med i toppen.

Jeg tror faktisk at vi har en god nok stall, men CCC har jo vist mange ganger at det er en utrolig tøff liga å vinne. Hvem hadde f.eks. spådd at Stoke, Hull, Og Burnley skulle klare å rykke opp?

Jeg regner med at de fleste av spørsmålene mine forblir ubesvart, men hadde vært morsomt å høre hva andre mener. :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Kickthemdown

Skal bare opp på loftet og finne fram glasskulen så kommer jeg tilbake med et mer fornuftig svar senere...

Rune Bergen

All historikk bør tilsi at Leeds etter å ha stabilisert seg over to tre år bør kjempe for opprykk til PL. PL bør være det man forsøker å strebe etter.

Svend Anders

Regner med du vil ha kortversjonen?  ;)

Quote from: LeedsU878 on February 01, 2010, 16:41:18
Har, som de fleste andre antar jeg, tenkt en del på dette. Første spørsmål er jo sevfølgelig om vi rykker opp?

Ja

Quote from: LeedsU878 on February 01, 2010, 16:41:18
Når vi da klarer å komme oss opp i CCC, hvor kommer vi da til å kjempe? Skal vi kjempe om å unngå nedrykk? Blir vi et stabilt mid table lag? Kommer vi til å gå rett i strupen på alle og kjempe om opprykk til PL? Selger Bates klubben?

Vi går rett i strupen på de andre, ja. Enkelte lag vil skille seg ut, muligvis de som kommer fra divisjonen over, men å kjempe om playoffplass er noe vi må kunne sikte mot.
Om Bates selger avhenger av om noen vil (les: kan) kjøpe.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Promotion 2010

Jeg håper vi er i en av Europa-cupene i løpet av et par år.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsU878

Opptimismen rår ihvertfall. Det er bra :)

Jeg er litt mer usikker på om vi kan kjempe om opprykk med en gang, men jeg håper jo du har rett. Jeg tror tilfeldigheter kommer til å avgjøre mye, men som jeg nevnte før, så tror jeg vi har et lag som kan hevde seg i den divisjonen.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

auren

Quote from: Promotion 2010 on February 01, 2010, 16:53:04
Jeg håper vi er i en av Europa-cupene i løpet av et par år.  ;D

Hvorfor vente i to år når vi kan være i Europa allerede fra høsten av? Kommer vi til FA-cup finalen så er vi sannsynligvis i Europa til høsten (regner med at City eller Chelsea er å se i finalen, og de får nok en Cl eller Europacup plassering i PL).  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lakris

Det kan jo være interessant å se på de som har rykket opp i Leeds' league one-periode, og hvordan de har klart seg i championship:

Pr i dag ligger de på følgende plasser:

Swansea       5.plass
Nottingham    2.plass
Doncaster    13.plass
Leicester       8.plass
Peterborough siste plass
Scunthorpe   16.plass

Fullt mulig å rykke opp i løpet av et par år mao. I alle fall hvis vi skal se på statistikk...

jarle

Opp iår...

Play off neste år...

Det er mulig med 2-3 kjøp og 2-3 lånspillere fra PL

Ny mann

Ny mann - Kis - Naylor / Mikke - ny mann

Snoddy - ny mann - ny mann - McSheff

Beckford - Ny mann

Benk
Higgs
White
Bromby
Killa
Howson
Ny spiss

Andersen

Tror jeg drøyer med å se inn i krystallkula, vil se hvordan sesongen ser ut i slutten av april , direkte opprykk ? play -off ? LEEDS4EVER.

sportcarl1

vi har visat i cupen att vi har kvalité i truppen, tror på en plats på topp6, vad vi behöver är kanske en klasspelare på innermittfätet, en bra anfallare, och en högerback,