KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010

Started by Promotion 2010, February 03, 2010, 12:39:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsulf

Skjønner ikke hva denne Roger har gjort som er så utrolig provoserende. Han har hvertfall ikke som jeg har sett rakket ned på oss, og om så var tilfelle, burde vi vel være herdet etterhvert?
Men det kan selvsagt ha kommet innlegg og kommentarer som har gått meg hus forbi.

Sølvreven

Quote from: jaho on February 13, 2010, 17:54:46
Quote from: Another_Roger on February 13, 2010, 17:53:28
Quote from: Rudi G. on February 13, 2010, 17:50:14
Quote from: Another_Roger on February 13, 2010, 17:48:17
Quote from: Tom S on February 13, 2010, 17:45:02
Quote from: Another_Roger on February 13, 2010, 17:44:29
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

IDIOT

Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Er du ute av balanse? Skal ikkje synke ned på ditt bunnivå å ta igjen med samme mynt. Beklager at Leyton scora, men det er faktisk ikkje min feil

du må jo være klodens dummeste !!! skjønner du ikke at mange vil ha deg vekk!!
Ytringsfrihet i norge? Fyren er ikke uhøflig og da må vi da tåle at han er her. Oppfører dere dere sånn når dere er på pub også? Helt unødvendig!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

HåvardK

Tom S

WE ALL LOVE LEEDS

Leeds are going up, going up, Leeds are going up - nanananananan
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: rsp on February 13, 2010, 17:58:10
Viktig psykologisk å berge iallfall ett poeng på overtid. 3 hjemmekamper på rad venter, 9 poeng - og jeg tror mye er gjort.  
det er sant,men problemet er at vi må spille de først...og jeg nesten 100% sikker på at vi IKKE vinner de 3-vi er ikke gode nok-dessverre!

Andersen

Vi har vært for dårlige over alt for lang tid nå JanPsyse ! hvis du ikke har sett det er du blind ! Det er ikke bare å innkassere 9 poeng på 3 hjemmekamper heller før de er spillt ! 2 hengekamper å spille 4 poeng ned til Charlton på tredjeplass, hvis disse gutta i hvitt ikke begynner å vinne kamper snart , kan vi si farvell til play- off også . Hva skal SG gjøre nå ? det er jo ikke noe som får disse spillerene på rett kjøl igjen !!!!! CRAP!! LEEDS4EVER.

fjellhaugen

tja...

ikke helt det jeg hadde håpt på i dag men vil si vi er en kamp nermere opprykk.
swindon og cols som jager bakfra klarer heller ikke mer enn et poeng og vi rykka 1 poeng fra charlton på den ene hengekampen.

jeg bryr meg katten om vi vinner L1 eller ender på 2. plass.

alt i alt en helt grei dag. :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Carl Fisker

Viktig psykologisk å berge iallfall ett poeng på overtid. 3 hjemmekamper på rad venter, 9 poeng - og jeg tror mye er gjort.  
Høres bra ut:)

testo

Quote from: pale on February 13, 2010, 17:57:41
Quote from: testo on February 13, 2010, 17:55:09
DET MÃ...TTE BLI ET SELVMÃ...LLLLLLLLLL
YEEEEEEEE
ET POENG ER BEDRE INGEN ;D

KALLER DET ALLIKEVEL FOR

RAN

Tull og tøys. Vi var klart best og burde avgjort kampen i god tid før pause. Jeg ser optimistisk på de neste ukene, tre strake hjemmekamper nå.
Og Becks og Kisnorbo snart tilbake.
Bortsett fra Norwich, så avgir alle de andre lagene rundt oss også poeng.

Tror du jeg mente ;) LO ble rana eller ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

For dårlig!

Vi savner Beckford og Kisnorbo! To spillere som er laget vårt!
Vi for håpe Becks og Kisnorbo kommer tilbake og at de ender på første plass for oss :)! Tviler, kansje vi er hedlige og tar andre?

Kan ikke fortsette slik som dette hvertfall!
Rogaland Whites

Oggy

Enda godt vi klarte ett poeng, hadde blitt en møkkakveld med tap!!

God lørdagskveld fra Bodø  ;)
Oggy

Hallgeir *

Quote from: HåvardK on February 13, 2010, 17:53:41
Utrolig hvor humøret mitt snudde! Tipper ni poeng på de tre hjemmekampene vi har foran oss nå! ;D
Det er lov å tippe, men kampene skal nå spilles først. Jeg har skrevet det før, og jeg gjentar meg selv når jeg tror at det blir en kamp helt til siste spark i mai før vi kan feire opprykk.
Super Leeds since 1968

auren

Rogern er grei han. Men et tips er at han holder seg borte fra kamptråder når kampene spilles. Da kan en kommentar som gjerne er vennlig tolkes negativt i hete stunder, slik som nå. Personlig synes jeg det er bedre med Roger'n enn de som kommer med innlegg som "nå blir det et nytt år i L1", "Der røyk opprykket". Fysj, håpløse innlegg!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rober

Blir litt for nervepirrende dette. Men takker selvfølgelig Daniels for selvmålet og et poeng.

Håper Beckford er tilbake på tirsdag mot Walsall.

kilgallon

Så deilig og så fortjent ;D ;D ;D Men; we should have won the game!!

Roy

Quote from: DenHviteYeboah on February 13, 2010, 17:59:49
det er sant,men problemet er at vi må spille de først...og jeg nesten 100% sikker på at vi IKKE vinner de 3-vi er ikke gode nok-dessverre!

Feil! Vi er gode nok  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Evig Pint

Jeg var fornøyd med 10 poeng på disse fire kampene sa jeg.. Da var U'en unnagjort - da er det bare å vinne de 3 neste...

GODT det ble et poeng i hvert fall! MEN slike kamper skal vi klare å avgjøre! Ikke bra!

Uansett god helg medfans, nå tar ølflaska over! MOT!
Marching on together

fjellhaugen

Quote from: auren on February 13, 2010, 18:02:50
Rogern er grei han. Men et tips er at han holder seg borte fra kamptråder når kampene spilles. Da kan en kommentar som gjerne er vennlig tolkes negativt i hete stunder, slik som nå. Personlig synes jeg det er bedre med Roger'n enn de som kommer med innlegg som "nå blir det et nytt år i L1", "Der røyk opprykket". Fysj, håpløse innlegg!

auren

spot on ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Same

1 poeng mot et Leyton lag som ikke hadde tapt på 5 kamper før møte i dag må da vel sies og kunne være akseptabelt. Og at vi itillegg dominerer kampen, og tar et poeng uten nøkkelspillere som Kisnorbo og Beckford.

Er fornøyd med dagen og synes at noen av dere bør få hodet ut av ræva og ikke alltid være slike surpumper  :)

marve

Quote from: Brad's brother on February 13, 2010, 17:58:57
Skjønner ikke hva denne Roger har gjort som er så utrolig provoserende. Han har hvertfall ikke som jeg har sett rakket ned på oss, og om så var tilfelle, burde vi vel være herdet etterhvert?
Men det kan selvsagt ha kommet innlegg og kommentarer som har gått meg hus forbi.
[/quote

helt enig med deg ,hvorfor noen her inne går så jæ.... til angrep på roger skjønne ikke jeg heller.

MooCow

Skulle hatt siger idag :-[ Men godt vi redda 1 poeng på slutten ihvertfall...

Roy

Takk for kampen folkens. Nå får det bli litt OL.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lucas the Kop Cat

Quote from: hobberst on February 13, 2010, 18:02:08

Det har du sikkert rett i men det er skummelt når en så stor klubb som Leeds er avhengige av et par spillere for å fungere. Vi trenger bedre kavlitet i bredden. Vi kan i gamble på at enkeltspillere skal holde seg skadefrie en hel sesong for å klare opprykk!

rsp

Quote from: DenHviteYeboah on February 13, 2010, 17:59:49
Nja, tror (håper) dette kan snu fort jeg - vi har potensialet, er ute av begge cupene, men Wallsall på tirsdag blir uhyre viktig, 3 poeng-følelsen må inn i laget igjen fortest mulig.

DenHviteYeboah

For dårlig!

Vi for håpe Becks og Kisnorbo kommer tilbake og at de ender på første plass for oss :)! Tviler, kansje vi er hedlige og tar andre?

merkelig at det skal ha noe å si at disse 2 er borte....ifølge mange har vi jo suverent best stall av alle i divisjonen,så skader på etpar spellere betyr ikke en dritt....også merkelig at vi låner spellere hele tida....

Trond90

Kanskje vi trenger en Dickov eller en annen rutinert spiss på lån? Som kan gi oss den ekstra dimensjonen når Beckford er skadet.. MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

SDalen

Quote from: auren on February 13, 2010, 18:02:50

auren

Helt enig, Auren! Godt sagt!

MOT!! God lørdag!
Rogaland whites!

Same

Quote from: DenHviteYeboah on February 13, 2010, 18:04:58
For dårlig!

merkelig at det skal ha noe å si at disse 2 er borte....ifølge mange har vi jo suverent best stall av alle i divisjonen,så skader på etpar spellere betyr ikke en dritt....også merkelig at vi låner spellere hele tida....
Kommer ikke på et eneste lag i verden som ikke ville savnet to av sine nøkkelspillerene sine. Så gratulerer med et strålende innlegg...

Leedsulf

Tja, vi spiller uavgjort mot ett av ligaens formlag etter nyttår, og det etter å ha dominert ganske kraftig. Jeg hadde blitt mer bekymret om vi hadde klart ett poeng etter å ha blitt utspilt.
Forrige tirsdag slo vi Carlisle på samme bane som MK Dons ble slått 5-0 på idag. Ting har snudd, og den årlige rekken med dårlige kamper er forhåpentligvis forbi.
På tirsdag er muligenss både Becks og Paddy tilbake, og vi valser over Walsall på ER.

Another_Roger

Quote from: HåvardK on February 13, 2010, 17:55:57
Quote from: Another_Roger on February 13, 2010, 17:53:28
Quote from: Rudi G. on February 13, 2010, 17:50:14
Quote from: Another_Roger on February 13, 2010, 17:48:17
Quote from: Tom S on February 13, 2010, 17:45:02
Quote from: Another_Roger on February 13, 2010, 17:44:29
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

IDIOT

Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Er du ute av balanse? Skal ikkje synke ned på ditt bunnivå å ta igjen med samme mynt. Beklager at Leyton scora, men det er faktisk ikkje min feil
Oppfattet faktisk også at du støttet oss, så vi får prøve å skylde på en misforståelse. God lørdag, Roger.

Eg håpte for all del ikkje Orient seier :)