Skrevet av Emne: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010  (Lest 90861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #600 på: Februar 13, 2010, 18:56:02 »
Skjønner det har vært en kamp med mange sjanser til gutta, fikk den ikke med meg da fine været måtte brukes til skiskole for minsten. Sist helg tapte vi to poeng i sluttsekundene i dag vant vi et i de samme berømte sekundene..
Nå er afterski i gang og det skal prettes deretter. MOT alle sammen  ;)
Ollan

newsome

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #601 på: Februar 13, 2010, 18:58:00 »
Det bli deinn dyraste konjakken i mai!!!!!!!!!
KVA???? Drikk du billig Cognac til vanlig :o :o :o

Kun Braastad XO her i huset, men må vel gå til innkjøp av ny flaske snart. ;D
Prøv Remy Martin XO også!Du blir ikke skuffet!Skal kjøpe ny når opprykket er klart! ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #602 på: Februar 13, 2010, 19:01:10 »
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

 

IDIOT

Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Er du ute av balanse? Skal ikkje synke ned på ditt bunnivå å ta igjen med samme mynt. Beklager at Leyton scora, men det er faktisk ikkje min feil

Du er helt ute!

Syns jeg folk må roe seg litt her.. Another_Roger har da vitterlig forsvart sin grunn til å være her?
Jeg kan ikke se han provoserer eller kverulerer på noe som helst måte..
Må slenga meg på denne, ingen bør bli kalla "IDIOT", sjølv om dei står for eit anna syn enn oss. Da enklaste er om nokon vært provosert av andre sine innlegg, så prøv å la dei stå ubesvarte.

Greit Klingen, kommentaren min var unødvendig, men det kom et innleg fra tranmeren som provoserte rette etter Orient scoringen og det er ikke første gangen det har kommet stikkende kommentarer fra det holdet, så derfor kokte det litt akkurat der, men og kalle noen for idiot var idiotisk av meg, seriøst!

Eg står for min "idiot uttalelse".
Rogern stikker fingrene i vepsebolet rett etter en skåring mot Leeds, og da trur eg også Rogern skjønner (og tåler) litt pepper tilbake.
Ellers er det selvfølgelig hans valg å vere her, eller pusle på med sitt eget lag.

Det er kun "idiot" kommentaren jeg angrer litt på, men "stikk" uttalelsen står jeg for og en ting til, kamptråden som tranmeren har prøvd å lage er helt uaktuell å bruke!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #603 på: Februar 13, 2010, 19:20:20 »
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

 

IDIOT

Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Er du ute av balanse? Skal ikkje synke ned på ditt bunnivå å ta igjen med samme mynt. Beklager at Leyton scora, men det er faktisk ikkje min feil

Du er helt ute!

Syns jeg folk må roe seg litt her.. Another_Roger har da vitterlig forsvart sin grunn til å være her?
Jeg kan ikke se han provoserer eller kverulerer på noe som helst måte..
Må slenga meg på denne, ingen bør bli kalla "IDIOT", sjølv om dei står for eit anna syn enn oss. Da enklaste er om nokon vært provosert av andre sine innlegg, så prøv å la dei stå ubesvarte.

Greit Klingen, kommentaren min var unødvendig, men det kom et innleg fra tranmeren som provoserte rette etter Orient scoringen og det er ikke første gangen det har kommet stikkende kommentarer fra det holdet, så derfor kokte det litt akkurat der, men og kalle noen for idiot var idiotisk av meg, seriøst!

Eg står for min "idiot uttalelse".
Rogern stikker fingrene i vepsebolet rett etter en skåring mot Leeds, og da trur eg også Rogern skjønner (og tåler) litt pepper tilbake.
Ellers er det selvfølgelig hans valg å vere her, eller pusle på med sitt eget lag.

Det er kun "idiot" kommentaren jeg angrer litt på, men "stikk" uttalelsen står jeg for og en ting til, kamptråden som tranmeren har prøvd å lage er helt uaktuell å bruke!

Akkurat DET ordner vi vettu, sinnataggen!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #604 på: Februar 13, 2010, 19:24:49 »
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

 

IDIOT

Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Er du ute av balanse? Skal ikkje synke ned på ditt bunnivå å ta igjen med samme mynt. Beklager at Leyton scora, men det er faktisk ikkje min feil

Du er helt ute!

Syns jeg folk må roe seg litt her.. Another_Roger har da vitterlig forsvart sin grunn til å være her?
Jeg kan ikke se han provoserer eller kverulerer på noe som helst måte..
Må slenga meg på denne, ingen bør bli kalla "IDIOT", sjølv om dei står for eit anna syn enn oss. Da enklaste er om nokon vært provosert av andre sine innlegg, så prøv å la dei stå ubesvarte.

Greit Klingen, kommentaren min var unødvendig, men det kom et innleg fra tranmeren som provoserte rette etter Orient scoringen og det er ikke første gangen det har kommet stikkende kommentarer fra det holdet, så derfor kokte det litt akkurat der, men og kalle noen for idiot var idiotisk av meg, seriøst!

Eg står for min "idiot uttalelse".
Rogern stikker fingrene i vepsebolet rett etter en skåring mot Leeds, og da trur eg også Rogern skjønner (og tåler) litt pepper tilbake.
Ellers er det selvfølgelig hans valg å vere her, eller pusle på med sitt eget lag.

Det er kun "idiot" kommentaren jeg angrer litt på, men "stikk" uttalelsen står jeg for og en ting til, kamptråden som tranmeren har prøvd å lage er helt uaktuell å bruke!

Akkurat DET ordner vi vettu, sinnataggen!  ;D

Takk Promo, I trust in you :)

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #605 på: Februar 13, 2010, 19:40:13 »
Match Stats 
 Leyton Orient  Leeds United 
Shots (on Goal)  5(5) -  18(8) 
Fouls                9     -  14 
Corner Kicks       4     -  13 
Offsides             2     -   4 
Time of Poss.  55% - 45% 
Yellow Cards       1     -   0 
Red Cards          0     -   0 
Saves               5     -   7 

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

haak-d

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #606 på: Februar 13, 2010, 19:45:59 »
5 skudd på mål og 7 redninger av Casper, 2 skule tilbakestill eller? ;)
 

LEO

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #607 på: Februar 13, 2010, 20:45:11 »
Det koster å være leeds fan, jeg bomma på leeds, selvfølgelig, for å få tolv rett.

La inn overraskelse på  uavgjordt mellom city og Stoke samt borte overraskelse på Plymouth.

pytt pytt cirka 120.000 tapt, men det var ok for å få et poeng.

Jeg blåser i Norwich og jeg konstaterer at vi er tre poeng nærmere direkte opprykk. ;D


leeds for ever
 

Jon R

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #608 på: Februar 13, 2010, 21:12:43 »
Match Stats  
 Leyton Orient  Leeds United  
Shots (on Goal)  5(5) -  18(8)  
Fouls                9     -  14  
Corner Kicks       4     -  13  
Offsides             2     -   4  
Time of Poss.  55% - 45%  
Yellow Cards       1     -   0  
Red Cards          0     -   0  
Saves               5     -   7  



Den possession staten der må da være feil? Vi eide jo ballen i minimum 70 minutter.  ???
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #609 på: Februar 13, 2010, 21:22:52 »
Match Stats  
 Leyton Orient  Leeds United  
Shots (on Goal)  5(5) -  18(8)  
Fouls                9     -  14  
Corner Kicks       4     -  13  
Offsides             2     -   4  
Time of Poss.  55% - 45%  
Yellow Cards       1     -   0  
Red Cards          0     -   0  
Saves               5     -   7  



Den possession staten der må da være feil? Vi eide jo ballen i minimum 70 minutter.  ???

Etter det jeg har skjønt, så er det faktisk hjemmelaget som eier en ball som blir brukt i en kamp. Dommeren må godkjenne ballen. Men det er hjemmelaget som eier ballen  ;)

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #610 på: Februar 13, 2010, 22:06:08 »
Det koster å være leeds fan, jeg bomma på leeds, selvfølgelig, for å få tolv rett.

La inn overraskelse på  uavgjordt mellom city og Stoke samt borte overraskelse på Plymouth.

pytt pytt cirka 120.000 tapt, men det var ok for å få et poeng.

Jeg blåser i Norwich og jeg konstaterer at vi er tre poeng nærmere direkte opprykk. ;D


leeds for ever
aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri aldri spille på Leeds-seier.
« Siste redigering: Februar 13, 2010, 22:08:15 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Another_Roger

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #611 på: Februar 13, 2010, 22:24:21 »
Jaja. Eg tåler det meste meste av "skitkasting" og skjønnar at mykje av det kjem i kampens hete. Alle må vel skjønne at eg ikkje held med Leyton Orient i dag, eg held med nedrykkstrua Tranmere for svingande! Alle topplag som vinner er bra for meg. Når vi slår Leeds i mars er det poeng som andre lag ikkje har vert i stand til å ta. Men den tid den sorg Leedsfans. Dykk rykker opp uansett!

Men enkelte her inne er sinnsvakt hårsåre :) Men det går bra, eg er ein tilgivande person!

Jon R

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #612 på: Februar 13, 2010, 22:41:53 »
Jaja. Eg tåler det meste meste av "skitkasting" og skjønnar at mykje av det kjem i kampens hete. Alle må vel skjønne at eg ikkje held med Leyton Orient i dag, eg held med nedrykkstrua Tranmere for svingande! Alle topplag som vinner er bra for meg. Når vi slår Leeds i mars er det poeng som andre lag ikkje har vert i stand til å ta. Men den tid den sorg Leedsfans. Dykk rykker opp uansett!

Men enkelte her inne er sinnsvakt hårsåre :) Men det går bra, eg er ein tilgivande person!

Leeds supporterne har opplevd mye vondt de siste 10 åra, Roger. Vi har blitt ydmyket, hetset, hundset.  For mange er fotball viktigere enn religion.  Under kamp er vår identitet som Leeds supportere spesielt sårbar. Enhver ytring fra medlemmer av andre grupper enn vår egen, vil lett bli tolket i verste mening, og spesielt når vi ligger under. Omtrent som å vifte med en grisetegning foran en muslim. Det blir fort opptøyer av sånt.  :)
Jon R.

Trond90

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #613 på: Februar 13, 2010, 22:43:50 »
Jaja. Eg tåler det meste meste av "skitkasting" og skjønnar at mykje av det kjem i kampens hete. Alle må vel skjønne at eg ikkje held med Leyton Orient i dag, eg held med nedrykkstrua Tranmere for svingande! Alle topplag som vinner er bra for meg. Når vi slår Leeds i mars er det poeng som andre lag ikkje har vert i stand til å ta. Men den tid den sorg Leedsfans. Dykk rykker opp uansett!

Men enkelte her inne er sinnsvakt hårsåre :) Men det går bra, eg er ein tilgivande person!

Leeds supporterne har opplevd mye vondt de siste 10 åra, Roger. Vi har blitt ydmyket, hetset, hundset.  For mange er fotball viktigere enn religion.  Under kamp er vår identitet som Leeds supportere spesielt sårbar. Enhver ytring fra medlemmer av andre grupper enn vår egen, vil lett bli tolket i verste mening, og spesielt når vi ligger under. Omtrent som å vifte med en grisetegning foran en muslim. Det blir fort opptøyer av sånt.  :)
Godt forklart Jon R  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Another_Roger

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #614 på: Februar 13, 2010, 22:57:43 »
Hehe! Herlig humor! Er litt enig. Beklager om eg provoserte.

Trond90

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #615 på: Februar 13, 2010, 22:58:11 »
Hehe! Herlig humor! Er litt enig. Beklager om eg provoserte.
We all love Leeds  ;) :D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Another_Roger

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #616 på: Februar 13, 2010, 23:01:34 »
Hehe! Herlig humor! Er litt enig. Beklager om eg provoserte.
We all love Leeds  ;) :D

:))))

asLeeds

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #617 på: Februar 13, 2010, 23:06:31 »
rekner med du tok hintet då Roger?
DALHEIM WHITES

newsome

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #618 på: Februar 13, 2010, 23:07:59 »

ØBS

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #619 på: Februar 14, 2010, 00:31:05 »
Kva er det med Leeds og cornere da???
Bør jo få oss eit mål snart med alle desse cornerene
Bates jobber med å få innført : tre corner = 1 mål........ :D
Neinei, 3 cornere = straffe. Slik vi spilte på løkka da vi var små  :)

Ja, og så 3 straffer er mål...
LUSCOS-hilsen
ØBS

rogak

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #620 på: Februar 14, 2010, 00:34:56 »
Leeds er på rett vei. Synes vi beviste at vi er "back on track". Vi skaper mye og har sjanser. Spesielt positivt at vi igjen står på for fullt til fløyta går og får betalt for det. Det viser et lag med selvtillit og positivitet. I forrige sesong hadde vi tapt samme kamp. Når i tillegg Kisnorbo og Beckford er ute, så er det imponerende, synes jeg. Tror vi tar tre poeng mot Walsall på tirsdag, dette ser bra ut :)
MOT
MOT

J-R

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #621 på: Februar 14, 2010, 00:45:38 »
      >:(   for dårlig resultat..

ØBS

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #622 på: Februar 14, 2010, 00:47:32 »
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

 

IDIOT



Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Ærlig talt Tom og Rudi:  SKJERP DERE...

Hva i all verden er meningen med disse svarene???  Eller burde dere ta dere en tur til Leeds når den nye mentale treneren som tidligere er etterlyst er på plass??  

Kan se ut som om dere kunne trengt akkurat det...
LUSCOS-hilsen
ØBS

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #623 på: Februar 14, 2010, 01:42:47 »
Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det.

 

IDIOT



Unødvendig språkbruk, prøvde å være litt positiv her.

Etter du kom inn her snudde det  >:( Og ja, du er en idiot!  Stikk!

Ærlig talt Tom og Rudi:  SKJERP DERE...

Hva i all verden er meningen med disse svarene???  Eller burde dere ta dere en tur til Leeds når den nye mentale treneren som tidligere er etterlyst er på plass??  

Kan se ut som om dere kunne trengt akkurat det...


slapp av,tøft nok for tom å bo i ett veikryss ;D

Tom S

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #624 på: Februar 14, 2010, 10:00:27 »
Ærlig talt folkens!
Rogern provoserte og fekk svar, enkelt og greit.
Virker som at tranen tek det betre enn "oss" Leeds-gutter  ::)

Dette er vel ikkje den store dramatikken, hæ?
Skjerpings  ;)

Og til jackbauer68;
det er ikkje berre eit veikryss - vi har også lysregulering (sånn med rødt, gult og grønt lys - du har sett sånne?).

 :D
« Siste redigering: Februar 14, 2010, 10:10:11 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #625 på: Februar 14, 2010, 10:07:29 »
Hva pokker er dette? Her får Tom og Rudi kjeft av sine egne for å ha svart en jævla Tranmeresupportere på tiltale... ???

Og ikke kom og snakk om at de skal vise folkeskikk, for det er slett ikke god folkeskikk å ligge på andre lags kamptråder og provosere. Hva faen skal han her å gjøre?

Nei, her burde det være marching on together, vi støtter våre egne. Tom og Rudi, ikke unnskyld dere flere ganger. Som jeg har sagt tidligere, tåler han ikke dette, får han holde seg vekk. Noe han burde gjort uansett. Og andre får slutte å være barnevaktene hans.

WE ARE LEEDS!!

 ;)

Tom S

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #626 på: Februar 14, 2010, 10:12:09 »
Hva pokker er dette? Her får Tom og Rudi kjeft av sine egne for å ha svart en jævla Tranmeresupportere på tiltale... ???

Og ikke kom og snakk om at de skal vise folkeskikk, for det er slett ikke god folkeskikk å ligge på andre lags kamptråder og provosere. Hva faen skal han her å gjøre?

Nei, her burde det være marching on together, vi støtter våre egne. Tom og Rudi, ikke unnskyld dere flere ganger. Som jeg har sagt tidligere, tåler han ikke dette, får han holde seg vekk. Noe han burde gjort uansett. Og andre får slutte å være barnevaktene hans.

WE ARE LEEDS!!

 ;)

Ja, det er litt rart synes eg.
Men, ingen unnskyldning til tranen frå meg - dette må han tåle.
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #627 på: Februar 14, 2010, 10:29:18 »
Så er jo spørsmålet hva han har sagt som har provosert så utrolig.
Er det "Jaja, sånn kan det gå. Det er endå tid igjen til å snu det." blir jeg litt bekymret.
Men som nevnt tidligere, han kan ha sagt ting som jeg ikke har fått med meg.

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #628 på: Februar 14, 2010, 10:41:36 »
Tirsdag 9. mars - da kan vi forhåpentligvis sende en hyggelig Leeds-hilsen til Tranmere!  ;)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

HåvardK

Sv: KAMP: vs LEYTON ORIENT, 13/2 2010
« Svar #629 på: Februar 14, 2010, 10:53:03 »
]

Leeds supporterne har opplevd mye vondt de siste 10 åra, Roger. Vi har blitt ydmyket, hetset, hundset. For mange er fotball viktigere enn religion. 
Kan trygt skrive under på denne, Jon.