Din mareritt Leeds 11-er

Started by Mats-, February 11, 2010, 10:44:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

Få det ut, de værste spillerne du vet om som har tatt på seg drakta. Er det Pierre Laurent, er det den ni-triste fylle fanten av en Jody Morris eller skammen av alle Kevin "Sutter unge" Nicholls - Mr.Hei jeg er kaptein og ser skummel ut, men vil til Luton.

Bare for å få litt mot opp, at slik at vi ser at vi er på lang vei mot noe riktig. Masse, masse å velge i mellom, men majoriteten av 2006 - 2007 og 2004 gjengen er noe av det tristeste som har tatt på seg den hvite trøya. Her er uansett min pick.

Graham Stack
Armando Sa       Roq Jr               Butler         Crainey (Dog han fikk litt mer pepper en fortjent)

Domi                 Okon (who?)       Nicholls (trenger ikke si noe)   Da Costa (never trust Youtube)

Trundell             Ricketts (0 mål - 25 kamper)

Manager: Terry Venables

pale

Slike valg er alltid vanskelige å ta.
Det er avhengig av om vi kun skal ta hensyn til sportslige kriterier, altså hvem er de 11 dårligste spillerne.
Men man ender gjerne opp med å sammenligne prestasjoner opp mot pris og forventninger.

Nettopp derfor er det jo Thomas Brolin er på toppen av alle slike kåringer....

Hvis jeg skal bruke en slik vurdering så bør ikke Trundell på lista. Kostet minimalt, lånt inn og lykkes ikke.

For meg er Rush og Brolin to greie spissvalg.

Mats-

Quote from: pale on February 11, 2010, 10:56:49
Slike valg er alltid vanskelige å ta.
Det er avhengig av om vi kun skal ta hensyn til sportslige kriterier, altså hvem er de 11 dårligste spillerne.
Men man ender gjerne opp med å sammenligne prestasjoner opp mot pris og forventninger.

Nettopp derfor er det jo Thomas Brolin er på toppen av alle slike kåringer....

Hvis jeg skal bruke en slik vurdering så bør ikke Trundell på lista. Kostet minimalt, lånt inn og lykkes ikke.

For meg er Rush og Brolin to greie spissvalg.

Sånn sett er jeg helt enig, har jeg brukt de kriteriene så har vel jeg og alle og enhver tatt med Seth Johnson. Mine var valgt ut med hensyn til hvor stor vi egentlig er som klubb og så har vi latt spillere som har vært utter shit tatt på seg Leeds drakten.

Cherry

Seth Johnson............gikk inn i kontraktsmøte - og håpet på 15000£ i uka............kom ut med underskrevet sådan med 27000£!!! Han godtok selvsagt 1.forslag!
GALE ,GALE tider .....

jackbauer68

Blir jo ganske latterlig å ha ett sån lag uten spillere fra 80-tallet,og ikkje minst spillere fra 2007-2010,den perioden i historien laget har vært dårligst.....så da prøver eg meg:

Stack

Caswell                 Michalik                      Heath                    Parker

Doig                     Shepherd                   Gregan                   Robinson

Melrose               Showunmi 

TK20

Quote from: jackbauer68 on February 11, 2010, 12:18:06
Blir jo ganske latterlig å ha ett sån lag uten spillere fra 80-tallet,og ikkje minst spillere fra 2007-2010,den perioden i historien laget har vært dårligst.....så da prøver eg meg:

Stack

Caswell                 Michalik                      Heath                    Parker

Doig                     Shepherd                   Gregan                   Robinson

Parker????!?!?!?!!

flynn

Stack

Fox           Roque Jr.        Heath          Crainey

Laurent                Walton          Ford             Barnes

Strandli             Brolin      

Manager: Dennis Wise

Svend Anders

En vurderingssak å sette faktiske prestasjoner opp mot forventninger, pris og tildels også antall kamper. Vi har noen på lån som har vært katastrofalt dårlige, jeg vil trekke frem Mark Hatley (var det ikke det han het?) på 90-tallet som eksempel.

Stack (i mangel på solide kandidater)

Armando Sa - Roque Jr - Bravo - Granville

Laurent - Korsten - Gregan - Brolin

Ricketts - Rush

Benk: Butler, Laurent, Strandli, Morris, og sikkert flere jeg har glemt...
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Bites Yer Legs

STACK

FOXE     CALDWELL    HEATH   WRIGHT

STONE     OKON        MORRIS    BRAVO

GRAHAM      FOWLER

Manager: Terry Venables   ASS-manager: Brian Kidd

Benk: Warner, Joachim, Domi, Guppy, Sharpe, Ormerod, Pennant
KEEP FIGHTING!!

Evig Pint

Nå merker jeg hvilken syk gjennomtrekk det har vært av udugelige spillere inn og ut fra mitt elskede Leeds det siste tiåret.

Så lenge Crainey er på den lista er jeg fornøyd. Skyld i baklengs hver gang han spilte.
Marching on together

MrK

Quote from: Svend Anders on February 11, 2010, 13:35:47
En vurderingssak å sette faktiske prestasjoner opp mot forventninger, pris og tildels også antall kamper. Vi har noen på lån som har vært katastrofalt dårlige, jeg vil trekke frem Mark Hatley (var det ikke det han het?) på 90-tallet som eksempel.

Ricketts - Rush

Strandli, Wallace m.fl. var vel heller ikke lysende
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

flynn

Quote from: MrK on February 11, 2010, 14:55:38
Quote from: Svend Anders on February 11, 2010, 13:35:47

Ricketts - Rush

Strandli, Wallace m.fl. var vel heller ikke lysende

Spørs veldig hvilken Wallace du tenker på, Rod gjorde vel sine saker bra ?
Om tvillingbroren Ray derimot kan ikke det samme sies...

flynn

martind

Quote from: TK20 on February 11, 2010, 12:29:19
Quote from: jackbauer68 on February 11, 2010, 12:18:06

Stack

Parker????!?!?!?!!

Enig. Hvorfor i all verden skal Parker på en sånn liste? Vi har jo dårligere spillere i dagens lag enn Parker.

De 3 som har skuffet meg aller mest i disse årene må sies å være Roque Jr, Thomas Brolin og Ricketts. Dette utifra hva som var forventet! Ellers er jeg enig i at Crainey var udugelig, sammen med veldig mange andre.
MOT!! We are Leeds!

h.b

Brolin
    Kewell       Roq Jr               Strandli        Okon

Ricketts            Stack       Nicholls    Da Costa

Gregan            Showumni

Manager: Peter Reid som utalte. Alle på laget bør kunne spille hvor som helst på laget. Derfor min rare oppstilling

Budda

Quote from: h.b on February 11, 2010, 15:22:41

Brolin

Manager: Peter Reid som utalte. Alle på laget bør kunne spille hvor som helst på laget. Derfor min rare oppstilling

Selv om Kewell kan kalles en judas, så har ikke noe å gjøre på en slik liste. Kewell i Leeds var i verdensklasse. 
Endre

Papi

Brolin

Artig oppsatt! ;D
Kewell?!
Tråde heter: min mareritt Leeds 11 er.
Så aksepterer valget Håkon, selv om eg er uening ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

h.b

Kewell som høyrebekk og Brolin i mål er vel mreritt i seg selv

Papi

Quote from: h.b on February 11, 2010, 15:47:03

Og ikkje minst Gregan på topp 8)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Graham Stack
Armando Sa - Roque Jr - Hayden Foxe - Raul Bravo
Willem Korsten - Paul Okon - Jody Morris - Lee Sharpe
Ian Rush - Mark Hateley

Benk: Tony Warner, Danny Hay, Mark de Vries, Ian Westlake, Michael Rickets, Julian Joachim

Manager: Terry Venables
Assistent: Peter Reid
Direktør: Peter Ridsdale

fjellhaugen

Quote from: Papi on February 11, 2010, 15:54:15
Quote from: h.b on February 11, 2010, 15:47:03

Og ikkje minst Gregan på topp 8)

og evt strandli som tanksenter stopper  :o :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Brolin

Reid, Venables og Wise kjemper om tidenes dårligste manager.

Kewell... konge h.b...  ;D

Okon blir min dårligste ever spiller pga at han faktisk fikk plassen på bekostning av Dacourt ...vi vet hvordan det gikk...

De andre var vel bare fyllmasse i dårlige tider...

Hallgeir *

Quote from: cherry on February 11, 2010, 12:14:13
Seth Johnson............gikk inn i kontraktsmøte - og håpet på 15000£ i uka............kom ut med underskrevet sådan med 27000£!!! Han godtok selvsagt 1.forslag!
GALE ,GALE tider .....
Mener han tok betenkning på 27000 og fikk 35000. Kan noen bekrefte det?
Super Leeds since 1968

Runar

PR benekter ihvertfall hele den Seth Johnson sagen

Warner

Foxe      Duberry            Roque jr.       Bravo

Stone    Thompson    Nicholls       Weslake

Andrews        Ricketts
--------------------------------------------
Stack, De Vries, P. Laurent, B. Deane, J. Joachim, C. Hignett, J. Griffith

sindre12

Warner
Armando Sa - Roque Horror - Butler - Raul Bravo
Wilcox - Seth Johnson - Kevin Nicholls - Andy Johnson
Julian Joachim - Michael Ricketts

Beckford 4 England!

DenHviteYeboah

stack
Roque jr                      Sheehan   Butler                   worthington

barmby                       okon     burns                                 ford       

strandli       ricketts

Mange å velge mellom dessverre.Den gjengen her var så ufattelig ræva at jeg gidder ikke å påkoste store bokstaver på de engang >:(               

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on February 11, 2010, 19:45:39
                                       stack
Roque jr                      Sheehan   Butler                   worthington

barmby                       okon     burns                                 ford       

strandli       ricketts

Mange å velge mellom dessverre.Den gjengen her var så ufattelig ræva at jeg gidder ikke å påkoste store bokstaver på de engang >:(               

glemte den selvfølgelige manager for en slik tapergjeng: verry terribles

Ronald

Kan faktisk ikke sette opp et slikt lag da den delen av hukommelsen ikke fungerer ;D Eg husker kun alle de bra spillerne og de bra øyeblikkene. Eneste eg husker som vil være på mitt lag er tRaItOr ferdinand som til og med no blir kaptein. Verden er gal. ::)

jackbauer68

Roque Junior og Raul Bravo:
Eg kan no være enig i at eg ikkje va direkte imponert når de spilte for United,men de har altså 5 kamper hver på lån.Det burde ikkje kvalifisere til å komme med på dette laget.

Raul Bravo har spilt 77 kamper for Real Madrid,Roque Junior har spilt 48 landskamper for Brasil.
Dette burde også diskvalifisere de for dette laget.

Det er jo meget merkelig at det er bare meg som innser at en mareritt Leeds 11'er MÃ... innholde spillere fra dagens stall.

eller tror dere at Ben Parker ville vært god nok for real madrid eller brasil ??? ??? ;D

Mats-

Quote from: jackbauer68 on February 11, 2010, 21:29:19
Roque Junior og Raul Bravo:
Eg kan no være enig i at eg ikkje va direkte imponert når de spilte for United,men de har altså 5 kamper hver på lån.Det burde ikkje kvalifisere til å komme med på dette laget.

Raul Bravo har spilt 77 kamper for Real Madrid,Roque Junior har spilt 48 landskamper for Brasil.
Dette burde også diskvalifisere de for dette laget.

Det er jo meget merkelig at det er bare meg som innser at en mareritt Leeds 11'er MÃ... innholde spillere fra dagens stall.

eller tror dere at Ben Parker ville vært god nok for real madrid eller brasil ??? ??? ;D

Bryr meg ikke om Roque har spilt fotball på månen, eller vunnet VM alene. Den 6-1 kampen mot Pompey under Reid tida, den prestasjonen og den preformancen av Roque kvalifiserer han til alle plassene på ellveren. Greit at det var kun 5 kamper, men de var værre enn Craineys innhopp gjennom hele Leeds tida.

Og Bravo, så ikke ut som mye Real Madrid, heller mer som en bedriftsfotball spiller på Loz Bresos familie hotell på Gran Canaria

baste

Quote from: hallghel on February 11, 2010, 18:18:27
Quote from: cherry on February 11, 2010, 12:14:13
GALE ,GALE tider .....
Mener han tok betenkning på 27000 og fikk 35000. Kan noen bekrefte det?

Kan bekrefte at det startet på £15.000, men det endte på £ 37.500,- TRO det eller ei