KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, 20/2 2010

Started by Promotion 2010, February 13, 2010, 10:10:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Kamp mot BRIGHTON & HOVE ALBION på Elland Road lørdag 20. februar, kl. 16

En seriekamp hittil i 2009-10:
* seier 3-0 borte 21.november 2009:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13262.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20091121/brighton-0-leeds-3_2247678_48440

To seriekamper mot The Seagulls i 2008-09:
* seier 2-0 borte 17. januar 2009:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11645.0
* seier 3-1 hjemme 11. oktober 2008:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10047.0

Overall Record: 32  16-8-8  47-34
- Home: 10-4-1 29-16
- Away: 6-4-7 18-18

Kjente fjes på Whitdean er:

* Manager Gustavo Poyet (fra 12/11); ex-ass. manager i Leeds
http://www.seagulls.co.uk/page/Latest/0,,10433~1871954,00.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Gustavo_Poyet

* David Livermore; bare 10 dager som Leeds-spiller sommeren 2006!
http://www.seagulls.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10433~9131,00.html
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Livermore

* Liam Dickinson; 8 kamper som lånespiller i januar --> mars 2009....
http://www.seagulls.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10433~36087,00.html

http://www.seagulls.co.uk/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Brighton_&_Hove_Albion_F.C.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Dette blir min første livekamp :)

Håper på og forventer seier her!

Bjorn

Herre Gemini!
Måtte jo langt ned på lista for å finne denne kamtråden og det bare en dag fra kickoff!
Er det så mye furting og dissikering av negative aspekter ved dagens spill som gjør folk uengasjerte? Ja tør jeg si.... en gjeng med medgangssupportere???  ::)
Opp med haka folkens! Vi ligger da vitterlig på 2 plass fortsatt!! Hva med å støtte laget når de trenger oss som mest?

Har trua på en god kamp med positivt utfall imorgen!!

Og Torpedo... God tur og lykke til!

;D
Marching On! 4276

Ronald

Har alltid trua på seier, men vil alltid miste trua i ca 1 time, etter et tap ;D :o

Torpe-do

Quote from: Bjorn on February 19, 2010, 09:32:16
Herre Gemini!
Måtte jo langt ned på lista for å finne denne kamtråden og det bare en dag fra kickoff!
Er det så mye furting og dissikering av negative aspekter ved dagens spill som gjør folk uengasjerte? Ja tør jeg si.... en gjeng med medgangssupportere???  ::)
Opp med haka folkens! Vi ligger da vitterlig på 2 plass fortsatt!! Hva med å støtte laget når de trenger oss som mest?

;D

Takk takk :)

B-m

Herre Gemini!

;D

HEHE!
Godt sagt!

Grayson håper på en "reaction" i morgen, håper den kommer!

MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

baste

It’s good that we have a game straightaway. After the home defeat against Carlisle last year we went 26 home league games undefeated, which is some record, and we will now try to go back on another run by remaining unbeaten for the rest of the season.

“We have 62 points with 16 games left, and any team that reaches the nineties won’t be too far away from automatic promotion, but we will just concentrate on trying to win as many matches as possible

COME ON LEEDS...nye 26 kamper uten hjemmetap !!

GeirO

Brighton er gode borte. De har 5-6-4 på sine 15 bortekamper, og det er bra.
Imidlertid er de i dårlig form for tiden, nesten like dårlig som vårt kjære Leeds!
Vi får håpe på et under: Leedsseier :o
MOT

Dennis

Marching on together!

sviper

Quote from: GeirO on February 19, 2010, 12:16:24
Imidlertid er de i dårlig form for tiden, nesten like dårlig som vårt kjære Leeds!

uff å uff,det er fælt når vi ber om et UNDER for å slå brighton hjemme på E R
her må gutta både på banen og tribuna stå på i hundre heeele kampen og knuse brighton og samtidig få tilbake selvtillitt og vinnerfølelsen
come on LEEDS
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Herre Gemini!
Er det så mye furting og dissikering av negative aspekter ved dagens spill som gjør folk uengasjerte? Ja tør jeg si.... en gjeng med medgangssupportere???  ::)

;D
Jepp medgangssuppporter og Leeds United supporter går hånd i hånd...  ::)

Jeg sa før Walsall kampen at vi kom til å vinne 4-0. Så da må man forandre taktikk.. Vi taper.. Mye...

Har forresten gått med en Leeds pins i slipset mitt på jobb siden jul, den er nå tatt av.. Stort sett alt har jo gått til helvette siden da så nå er pinsen fjernet...

Har vi forresten vunnet en match siden Kjelvi sluttet å lage kamptråder?? :P

p0ndus

Knallide, jeg er en lusen oddsspiller.(vinner aldri). Setter noen spenn på en trippel med 2 bankers og Brighton. Ryker da garantert på Brighton, og helga er da redda. Om tap så bruker jeg gevinsten til noen brune for å slukke sorgen. Tpper  3-0 til leeds i mitt tips her på forumet.(Kisnorbo,Snodgrass og Beckford).

Pettersen97

Quote from: Torpedo on February 13, 2010, 14:13:17

God Tur  :)
Det blir en opplevelse for live :)
The Mighty Whites

Rudi G.

Rune Bergen

Har deppet noen dager, men nå er jeg klar for å heie Leeds. Håper at dette skal bli tre poeng.

LeedsU878

Ja, om vi taper denne kampen så tror jeg selv jeg begynner å tenke negativt. Jeg har alltid tro på at Leeds vinner, og jeg føler meg sikker på at vi skal klare 3 poeng.

Marching On Together!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Stephenjazz

Quote from: GeirO on February 19, 2010, 12:16:24
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/prev/footymads_brighton__hove_albion_match_preview_497422/index.shtml
Det blir aldri umoderne å vinne

Promotion 2010

Duo unlikely to face Brighton
Last Updated: Fri, 19 Feb 2010 18:36

Leeds duo Ben Parker and Tresor Kandol are unlikely to face Brighton on Saturday despite returning to training.

Both Parker and Kandol have both returned to full training with Leeds but boss Simon Grayson is unlikely to risk the pair when Brighton visit Elland Road.

Grayson will pick from the same squad that lost to Walsall on Tuesday, though he is expected to make changes following the defeat.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Roy

Kos deg, det blir tre greie poeng og du får med deg en 3-4 Leeds scoringer  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

COME ON LEEDS !!

baste

3 poeng og tap på lagene bak...det hadde gjort den nydelige vinterdagen perfekt !!

Bites Yer Legs

God tur! Om spillerne er like slappe som på tirsdag får du hive deg innpå sjøl!  8) Hadde trengt en Torpedo på midten...
KEEP FIGHTING!!

testo

Leeds United could welcome back central defender Patrick Kisnorbo for the crucial League One clash with Brighton on Saturday.

The Australian international has missed the last six games with an Achilles injury but returned to training on Thursday.

Boss Simon Grayson might choose not to rush back the influential defender and risk further injury. >:(

Tresor Kandol and Ben Parker also returned to training on the same day, both are unlikely to be involved.

Leading goalscorer returned in the midweek defeat by Walsall after a hamstring injury and suffered no reaction.

Leeds have no fresh injury worries from the midweek game.

Striker Nicky Forster has been added to the squad after missing the last three games.

He could replace Liam Dickinson who joined Peterborough on loan earlier in the week.

Albion will definitely be without Colin Hawkins after having an operation on his heel recently.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Here we go again

Quote from: Alta-White on February 19, 2010, 17:30:12
Har vi forresten vunnet en match siden Kjelvi sluttet å lage kamptråder?? :P

Ser på forsiden nå at kamptråden om den sagnomsuste seieren mot SCUM ikke ble startet av denne Kjelvi, så der røk den. ;)  Hvis man ikke skiller mellom cup og serie da? ;D

Men i dag vinner vi nok på tross av Kjelvis fravær, så da bryter man sikkert barrieren i serien også.  Hvis ikke må noen se å få gutten tilbake fortere en f..en!!! :D

testo

Leeds United v Brighton:
Med Leeds i en down periode og et forsvar som jeg ikke er helt fortrolig med for tiden,er jeg ikke så sikker på at dette er en kamp vi skulle vinne idag slik vi hadde gjort i høst sesongen.
Brighton med en ny angrepspiller (Chris Holroyd )som riktignok skal være en meget rask spiller,kan bli en trussel som vi  liker lite.Brighton er også et av de beste borte laget i serien.
Dette blir ingen grei skuring.

Norwich v Southampton:
Norwich har vunnet 9 av de 10 siste og er fortsatt i siget,men Southampton er heller ikke helt borte med 5-3-2 og riktignok et 1-4 tap for Portsmouth.De 3 siste møter har endt 2-2.
Håper på en B men sansynlig en HU.

Colchester v Oldham:
Colchester vunnet 4 av de 6 siste og er litt inne på et vinnerspor uten det store presset som Norwich og Leeds har på seg når det gjelder opprykk.Jeg vil si at de er en stor trussel mot oss om vi ikke straks gjør noe med det selv.Oldham 5 siste er 2-1-2 og jeg har ikke noen tro på at de seirer dette,men det kan fort bli en U her.Siste 8 møter har endt med hele 6 uavgjort resultat.
Håper på B men sansynlig en U

Charlton v Yeovil:
Dette er en kamp jeg ville ha brukt helgardering da begge to ikke har imponert noe i de siste kamper.Charlton er vel det beste laget og har det beste utgangspungtet vil jeg si.
Sansynlig en H her men med den dårlige formen håper jeg de gir bort noen poeng her.

Swindon v Carlisle:
Swindon kan være det laget som kommer og tar den siste direkte plassen.Tar de 6 poeng i henge kampene sine er de på delt 3 plass,og de har en bra form også,vunnet 4 og 3 uavgjorte de 7 siste.De 4 siste møter har hele 3 endt med en U,men har ikke noe tro på at Carlisle skal få med seg noe herfra som står med 3 tap de siste 5.

Jeg tror disse lagene vil krige om de 2 første plassene som Norwich øg Leeds har idag,og jeg er sikker på at !!Gjør vi ikke noe med vinnerformen NÃ... så kan det fort bli en ny tur til Wembley og den reisa vet vi alle hvordan ender.
Jeg ber inntenst om at alle Leeds supportere ber til høyere makter idag og får oss inn på riktig spor slik at vi kan slippe denne grusomme lidelse vi er beleiret med idag.
MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

HåvardK

Quote from: Roy on February 20, 2010, 10:05:17

Kos deg, det blir tre greie poeng og du får med deg en 3-4 Leeds scoringer  8)
Garantert muligens? Jeg er ikke fullt så kjepphøy.

baste

Lader opp til kampen som "Everton" fan. Dagen derpå mat (biff-Cola)
Gleder meg sykt til kampstart. Nå skal vi slå voldsomt tilbake. MOT 

B-m

Jeg liker den ydmyke tonen vi har nå, slik skal det være foran alle kamper, mot Scum, Walsall, Southampton og/eller Histon.

Hvis helvettes leeds taper i dag så skal jeg banne høyt og lenge!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fjellhaugen

Quote from: B-m on February 20, 2010, 13:44:20
Jeg liker den ydmyke tonen vi har nå, slik skal det være foran alle kamper, mot Scum, Walsall, Southampton og/eller Histon.

Hvis helvettes leeds taper i dag så skal jeg banne høyt og lenge!!

fysj for et snakk :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

Quote from: Here we go again on February 20, 2010, 11:54:37
Men i dag vinner vi nok på tross av Kjelvis fravær,

Denne Kjelvi er for øvrig i England, tirsdag sågar på Elland Road :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan