Main Menu

ByLarm 2010

Started by Jon R, February 18, 2010, 00:07:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Har kjøpt festivalpass men har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i programmet. Har plottet inn Navigators på torsdag men er ellers helt blank. Noen festivaltips, anyone? Klausen?  :)
Jon R.

fjellhaugen

Quote from: Jon R on February 18, 2010, 00:07:36
Har kjøpt festivalpass men har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i programmet. Har plottet inn Navigators på torsdag men er ellers helt blank. Noen festivaltips, anyone? Klausen?  :)

tør nesten påstå at wall of stone vil være min favoritt singel av alt som har kommer/kommer i 2010.
en utrolig bra låt 8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B-m

CYANEED!

RÃ...E BABES PÃ... 19 år SOM ROCKER HARDT, JON! PASS PÃ... HJERTE/KAR

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

euphor9

Quote from: B-m on February 18, 2010, 22:06:10
CYANEED!

RÃ...E BABES PÃ... 19 år SOM ROCKER HARDT, JON! PASS PÃ... HJERTE/KAR

Har sett dem live,kult jentepønkeband.  (Litt sånn pippi langstrømpe på speed)

Bites Yer Legs

Seabear, da blir isåfall jeg misunnelig  ;)
KEEP FIGHTING!!

Therese

Ville gjerne se Susanne Sundfør men rakk ikke :(
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

Quote from: Therese on February 20, 2010, 12:56:43
Ville gjerne se Susanne Sundfør

Har forståelse for den. Men jeg ville nok også ha hørt på henne i tillegg  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ØBS

Quote from: fjellhaugen on February 18, 2010, 14:01:57
Quote from: Jon R on February 18, 2010, 00:07:36

tør nesten påstå at wall of stone vil være min favoritt singel av alt som har kommer/kommer i 2010.
en utrolig bra låt 8)

Enig...

De har blitt venner med oss på Myspace...  Oss er SPELL, kommer med plate om et par uker og har spilt inn vår første video til låta "President" før helgen.

www.myspace.com/spellmusikk

Om den ikke er lagt ut ennå, kommer den der snart.

Skal se dem på blandt annet Øya eller en annen festival vi evt skal spille også...

Kjenner du gutta, så gi dem litt skryt fra meg :).  Blir litt mer personlig da, enn å drive å skrive på nettet...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ToreLA

Høydepunktet mitt var definitivt Oh No Ono. Unge danske drenger med fantastisk musikk. Foreløpig mer begeistret av livejobben deres enn studioarbeidet.

Stavangergutta Purified in Blood overbeviste også på Rockefeller.

Selv fikk vi i det minste mye oppmerksomhet for våre organiske dropcards:

http://www.farojournalen.no/pages/nor/3762-folk_paa_bylarm_vinyl_og_blomsterfroe