Leeds-Oldham 23.02.2010

Started by h.b, February 19, 2010, 15:57:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Jason Price ... Trenger jeg si noe mer. Sendt ut fra Doncaster for å ødelegge for oss. Putter garantert >:(

Sydhagen

Viss det ikke blir 3 poeng idag begynner ivertfall panikken å komme hos meg...
idag MÃ... det bare bli en trygg og stor seier slik at gutta får igjen litt selvtillit.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Quote from: Sydhagen on February 23, 2010, 07:56:04
Viss det ikke blir 3 poeng idag begynner ivertfall panikken å komme hos meg...
idag MÃ... det bare bli en trygg og stor seier slik at gutta får igjen litt selvtillit.

Føler vi har sagt de samme ordene noen kamper nå ... at nå MÃ... det bli seier.  Brenner et halvblått lys nå, ja.

GeirO

Quote from: Peters on February 22, 2010, 17:14:31
Quote from: GeirO on February 22, 2010, 10:51:49
Endelig en kamp der vi slipper å bli overrasket eller skuffet. Vi VET jo kampbildet nå når vi vet hvordan formen vår er:

- Leeds presser litt i 1. omgang
- Oldham scorer i mot spillets gang i det 77. minutt
- Leeds presser i sluttminuttene
- Leeds scorer faktisk i det 92. minutt og sikrer 1 poeng
- 34 sider på forumet der de fleste mener (igjen) at det helt sikkert blir play-off i år
- Rundt torsdagen begynner optimismen å komme, og de fleste tror vi vinner neste kamp

8)
;)

Ja dette senaroiet som du beskriver her kommer jeg også til å frykte ved kampstart!!!
Kan noen please gi meg gode momenter for at dette ikke skal bli virkelighet......??

Kan prøve å gi deg et par momenter:

- Enhver formdupp tar slutt en dag. Kanskje denne dagen er i dag?
- Sjelden Becks har laaaang måltørke. Synes den har vart lenge nok nå!
- Vi kan jo ha flaks og plutselig score i 1.omgang!
MOT

LEO

Dårlig erfaring med nabo oppgjør. Ser av statistikk at Oldham har vunnet de to siste gangene på ER
Nytter ikke med en spiss på hjemmebane :

laget MÃ... bli :
Ankergren
Bromby - Naylor - Kish - White

Snodgrass    Kilkenny      Johnsen

Beechio      Beckford      McSheffrey

Evig Pint

Likte ikke helt det laget der. Snoddy som indreløper, Becchio som kant/angriper ? . Synes definitivt vi skal holde oss til 4-4-2.

Anker

Hughes/Bromby - Naylor - Kisnorbo - Lowry

Snoddy - Howson/Kilkenny - Doyle/Johnson - McSheffery

Becchio - Beckford

De tre jeg er usikker på får Grayson ta en formvudering på. Synes vi skal prøve å spille inn en fast 11'er etterhvert. Med tanke på at det kun er liga igjen for oss, bør slitasjen på laget være såpass liten at dette skal være mulig. Herfra og inn bør det kun gjøres enkle forandringer fra kamp til kamp (ved skader, karantener). Synes Grayson har prøvd og feilet litt mye i det siste. Greit nok at han vil prøve å gjøre noen grep, men.. Vinner vi i kveld bør vi bygge videre på dette med kontinutet i laget.
Marching on together

Stephenjazz

Quote from: LEO on February 23, 2010, 11:41:28
Dårlig erfaring med nabo oppgjør. Ser av statistikk at Oldham har vunnet de to siste gangene på ER
Nytter ikke med en spiss på hjemmebane :

laget MÃ... bli :
Ankergren
Bromby - Naylor - Kish - White

Snodgrass    Kilkenny      Johnsen

Beechio      Beckford      McSheffrey

Bytt ut Naylor med Rui, så har du et lag som kan slå Oldham
Det blir aldri umoderne å vinne

Rudi G.

Tre dager siden skandalekampen. De mørkeste tankene er slettet med god hjelp fra "Becks lager" og vi begynner etterhvert og rusle opp til ER med et stopp innom Peter for å treffe h.b 8)

Og jada gutter,

Jeg har troen!

sviper

tror kontinutet og tro på eget spillermønster er nøkkelen til videre suksess,dette VAR jo og SG
sin klare filosofi tidligere,så jeg og stusser litt på omrokkeringene i det siste.
få inn kontinuteten igjen så kommer resutatene og vi får igjen TROEN.
LIFE IS LEEDS

sviper

Quote from: Rudi G. on February 23, 2010, 12:59:32
Tre dager siden skandalekampen. De mørkeste tankene er slettet med god hjelp fra "Becks lager" og vi begynner etterhvert og rusle opp til ER med et stopp innom Peter for å treffe h.b 8)

Og jada gutter,

Jeg har troen!

lykke til med kampen,pitstoppen,og møte med h,b ;)
LIFE IS LEEDS

GeirO

Det skumle med kvelden i kveld, er at Norwich, Colchester og Charlton ALLE har enkle hjemmekamper.

Vinner vi ikke i dag, kan tabellen fort bli FÆL ???
MOT

baste

Tonight's home match against Oldham will be the first step towards recovery and there is only one option left for Leeds. The Whites must win in order to boost morale and avoid stretching the duration of the slump which risks putting Leeds in the much-dreaded play-offs scenario. Grayson might be tempted to make changes, but Beckford will likely spearhead the attack and last game’s hero Snodgrass will probably start. Even when he does not score goals, Snodgrass provides decent contribution with his darting runs, decisive crossing and unpredictable shooting. Two other changes might see Max Gradel and Luciano Becchio start with Gary McSheffrey and Bradley Johnson coming off the bench. During the FA Cup the players were visibly committed and played with a sense of urgency, and now is the time for Grayson’s rallying call to ensure his players do the same in League One before it is too late.

sviper

Quote from: GeirO on February 23, 2010, 13:50:00
Det skumle med kvelden i kveld, er at Norwich, Colchester og Charlton ALLE har enkle hjemmekamper.

Vinner vi ikke i dag, kan tabellen fort bli FÆL ???

VI henger vel ikke med hue allerede vel...
det snur i kveld.
MOT MOT
LIFE IS LEEDS

LeedsU878

Var ganske så negativ her om dagen, men opptimismen er som vanlig tilbake. :) Nå MÃ... det snart komme en trassreaksjon fra gutta - jeg satser på at det blir i dag.

Marching On Together!!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Trond90

Håper Grayson finner en 11`er han mener er best og prøver og stille me det laget til en hver tid, selvfølgelig hvis alle imponerer. Men husker jo at Macca byttet på laget fra kamp til kamp når det buttet i mot.. og vi vet hvordan det endet med Macca til slutt  :-\ Men i dag så skal den down perioden vi har hatt SNU! MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on February 23, 2010, 12:59:32

Og jada gutter,

Jeg har troen!

jada,dette blir gøy:-)

Asbjørn

Skal hilse fra Rudi G som har vært hos Peter i flere timer for å treffe Hb -uten at denne dukker opp. Nå rusler familien oppover mot Elland Road, i første omgang Peacock. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per Arne

Quote from: Asbjørn on February 23, 2010, 17:57:12
Skal hilse fra Rudi G som har vært hos Peter i flere timer for å treffe Hb -uten at denne dukker opp. Nå rusler familien oppover mot Elland Road, i første omgang Peacock. :)

Er h.b i Leeds, da...?

;D

sviper

Quote from: Per Arne on February 23, 2010, 17:58:11

Er h.b i Leeds, da...?

;D

å joda,han er der han...

han surrer rundt i tåka og jobber med en ny negativ tråd,så det er ikke sikkert han rekker kampem i kveld ;)
LIFE IS LEEDS

Per Arne

Quote from: sviper on February 23, 2010, 18:24:26

Er h.b i Leeds, da...?

;D

å joda,han er der han...

han surrer rundt i tåka og jobber med en ny negativ tråd,så det er ikke sikkert han rekker kampem i kveld ;)

Og dere er helt sikre på at han ikke ligger ved føttene til statuen av Bremner i protest mot Bates...?

;)

sviper

Quote from: Per Arne on February 23, 2010, 18:26:16
Quote from: sviper on February 23, 2010, 18:24:26

Er h.b i Leeds, da...?

;D

å joda,han er der han...

Og dere er helt sikre på at han ikke ligger ved føttene til statuen av Bremner i protest mot Bates...?

;)
nei,der satt han i går ;D
LIFE IS LEEDS

rogak

1-0 holder for meg i dag. Men tror gutta slår forferdelig tilbake og kan vinne med flere mål. Tror og håper det snur i dag :)
MOT
MOT

testo

Hvor er det blitt av !!FØR KAMPEN!! på forsiden ???
hmmm......Ikke bra å endre på en bra trend mener jeg ;)
eller er det for å prøve å snu den dårlige vinner kulturen vi er vant med :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Quote from: testo on February 23, 2010, 19:13:38

gutta som vanligvis skriver der er vell over på kamp?
DALHEIM WHITES

testo

Quote from: Alta-White on February 23, 2010, 01:48:22
Jason Price ... Trenger jeg si noe mer. Sendt ut fra Doncaster for å ødelegge for oss. Putter garantert >:(

Dette skremmer ikke vannet av meg
bring him on

Senior career*
Years                 Team                      Apps† (Gls)†
1995â€"2001          Swansea City            130    (15)
2001                  Brentford                   15      (1)
2001â€"2003          Tranmere Rovers         49     (11)
2003â€"2006          Hull City                    75      (13)
2006â€"2009          Doncaster Rovers        93      (17)
2009 â†'               Millwall (loan)              8       (3)
2009â€"                 Millwall                      15      (1)
2010â€" â†'             Oldham Athletic (loan)   4       (1)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Quote from: asLeeds on February 23, 2010, 19:29:47
Quote from: testo on February 23, 2010, 19:13:38

gutta som vanligvis skriver der er vell over på kamp?

Dårlig tegn ::)
Terje

Rune Bergen

det er nå på tide at de senker skuldrene og gjør en kraftinnsats for å få tre poeng

The Magnificents

Idag må da bankast inn 3 poeng! :o
Leeds Leeds Leeds!!

Ferre

Laget:

Ankergren

Lowry
Kisnorbo
Naylor
Hughes

White
Doyle
Howson
Snoddy

Beckford
Becchio

Ferre

Enda flere endringer - begynner Larry å bli desperat?