Skrevet av Emne: Bør Grella få sjansen fra start?  (Lest 5133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Bør Grella få sjansen fra start?
« på: Mars 02, 2010, 13:59:34 »
fant denne linken og synes det er mye fornuftig i det som blir skrevet her:

http://clarkeonenil.co.uk/front-page/daily-contribution-to-the-leeds-united-quagmire-020310-bench-beckford

Beckford har helt klart ikke prestert som forventet de siste kampene. på tide å gi han en pause og slippe til Grella eller Kandol?  (hva er status for Kandol?)
kan helt klart ikke bli verre enn det Beckford har prestert i det siste...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #1 på: Mars 02, 2010, 14:33:47 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #2 på: Mars 02, 2010, 15:01:03 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Dickov...?  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #3 på: Mars 02, 2010, 15:53:21 »
Grella har gjort en del gode innhopp, og scorte mål da han fikk sjansen fra start mot Stockport. Synes han er en meget god fotballspiller, med god teknikk og et klokt fotballhode.

Så ja, han bør få sjansen i fra start!

Frode

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #4 på: Mars 02, 2010, 16:53:33 »
For 3 måneder siden foreslo jeg utlån (m. all verdens tilbakekallingsklausuler) med den argumentasjonen at vi strengt tatt ikke har fått svar på Grellas potensiale - og at vi ikke får det før han får spille fast over tid.  Forslaget utløste et realt grillparty her på forumet.  Vel, 3 måneder har gått, og ståa den samme; Grella får sine 10 minutter nå og da.  Fremdeles spekulerer vi på om han er en juvel "in disguise" eller en lettvekter ...
 

MooCow

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #5 på: Mars 02, 2010, 17:07:45 »
Syns heilt klart han burde få sjansen frå start ja. Utlån trur eg og hadde fungert fint dersom det berre er sjeldne 10 minuttarar han er tiltenkt. Becks våkna jo først opp etter utlånet sitt.

pedro

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #6 på: Mars 02, 2010, 17:24:52 »
Eg for min del vil ha Kandol inn kjapt, la Becks kvile noen kamper.
Leedsomaniac

Here we go again

  • Gjest
Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #7 på: Mars 02, 2010, 17:30:55 »
Gi ham en sjanse eller to.  Ser ikke at vi kan tape så meget på det.

arntmo

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #8 på: Mars 02, 2010, 17:57:01 »
Jeg er enig i at Beckford bør få hvile noen kamper. Den største feilen som er gjort i år er at han ikke ble solgt når vi hadde muligheten til å få noen £ for ham!
Ellers tror jeg vi er på rett veg igjen nå! Hovedproblemet de siste 10 uker at at vi ikke har hatt ei hel treningsuke. Vi har forbrukt overskuddet vårt på FA-cup og JPG-cup. Det har også bidratt til at vi har mistet fokus på det viktigste; OPPRYKK! Merk at dette er første uka uten midtukekamp siden desember. DET vil merkes positivt lørdag...
Da ses vi på Elland Road i slutten av april mot McDons. Anbefaler Billy Bremner suiten med middag og møte med gamle helter fra 70-åra! De to gangene jeg har vært der var det interessant å høre Norman Hunter og Mick Jones berette om "gamle dager"!
Til dere unge her: Finn noe positivt i laget selv om ikke alt alltid går på skinner! ALLE lag har en dårlig periode i løpet av sesongen...
 

baste

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #9 på: Mars 02, 2010, 18:41:35 »
Går litt imot strømmen her, Leeds gutta har nå fått litt mere tid til mentalt og fysisk komme seg. Derfor mener jeg at vi bør fortsett med B&B på topp. Trener teamet innrømmer at gutta har vært utslitt, men at det å få 1 uke på seg før kommende kamp er akkurat det gutta trengte. Pluss at resultatene i de siste 2 har vært bedre en hva man kunne frykte, sett januar og feb formen vår.

Derfor må vi starte med samme 11. som sist! Minst mulig endringer nå. Gutta er uthvilt, den største tilskuermegden på Elland Roand på lenge. Lover bra  8)

Tom S

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #10 på: Mars 02, 2010, 19:29:28 »
Enig med siste taler; B&B på topp.

Vikitg med kontinuitet og tillit til gutta, det vil snart løsne for Becks og da har han skåringsformen på plass i innspurten.
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #11 på: Mars 02, 2010, 19:33:17 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Dickov...?  :D

Ja...hvorfor ikke!!!
Vi trenger litt fanden i volsk og en pusher som ikke gir ved dørene ut på der.

Grella blir litt puslete synes jeg,men han er selvfølgelig et tilskudd de siste 20-30 min.
Nei jeg synes ikke han skal starte kampene,men det kan gjerne Kandol gjøre sammen med Becchio.
Beckford kunne fått seg et par reserve kamper for å funnet tilbake til nettmaskene igjen.

Nå leser jeg at stort sett alle skadede spillere er på plass enten hos reservene eller i første 11 og det skal smake med et forsvar som lukker døra.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

anders

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #12 på: Mars 02, 2010, 19:42:35 »
Jeg synes Grella har fått for lite spilletid, det er noe uforløst ved Grella og det er ingen tvil om potensialet. Det har irritert meg at lånespillere har gått rett forbi han i køen om spilletid. Spesielt bruken av Vokes på bekostning av Grella syntes jeg var feil av Gaffer. Enoch var en periode også foran Grella. J

Jeg tror også Grella kunne gjort en god jobb på høyre midtbane. Men førstevalgene på topp bør være B&B.
 

auren

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #13 på: Mars 02, 2010, 20:02:52 »
Kandol og Becchio på topp? Hmmm... Det tror jeg blir for stasjonært, og vi vil i enda større grad kjøre kick and run fotball. Kandol har vært lenge ute, og jeg synes ikke han er god nok for Leeds United. OK som supersub. Jeg synes Grella fortjener en start snart. Beckford har vært skuffende etter storkampene mot Spurs og Man U. Tror dog ikke Grayson har baller nok til å benke ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #14 på: Mars 02, 2010, 20:06:10 »
Kandol og Becchio på topp? Hmmm... Det tror jeg blir for stasjonært, og vi vil i enda større grad kjøre kick and run fotball. Kandol har vært lenge ute, og jeg synes ikke han er god nok for Leeds United. OK som supersub. Jeg synes Grella fortjener en start snart. Beckford har vært skuffende etter storkampene mot Spurs og Man U. Tror dog ikke Grayson har baller nok til å benke ham.

auren

Heldigvis  ;)
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #15 på: Mars 02, 2010, 21:19:59 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Dickov...?  :D

Ja...hvorfor ikke!!!
Vi trenger litt fanden i volsk og en pusher som ikke gir ved dørene ut på der.

Grella blir litt puslete synes jeg,men han er selvfølgelig et tilskudd de siste 20-30 min.
Nei jeg synes ikke han skal starte kampene,men det kan gjerne Kandol gjøre sammen med Becchio.
Beckford kunne fått seg et par reserve kamper for å funnet tilbake til nettmaskene igjen.

Nå leser jeg at stort sett alle skadede spillere er på plass enten hos reservene eller i første 11 og det skal smake med et forsvar som lukker døra.

Klarer ikke å finne en god grunn for å plassere Beck´s på benken. Alle gode spisser har en periode hver eneste sesong som de ikke bøtter inn mål. Men du ser ikke  Anelka,Drogba,Rooney(phfy ***'bannskap, men gode spisser),Zlatan med mange mange flere toppspisser bli benket for det. Det er kun kontinuerlig 1.lagspill som fordrer resultater. Grayson hadde gladelig brukt Grella hvis han hadde vært god nok......

Gi Beck´s ro og kun en kamp i uken fremover så skyter han oss til CCC..(der han kansje ikke er god nok??)

MOT
Ollan

Per-Stian

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #16 på: Mars 02, 2010, 23:03:14 »
I ein periode som Beckford underpresterer i stor stil, burde Grella få sjansen i staden. Alle - og kanskje Becks spesielt - har godt av å få vite at plassen er truga og at det ikkje er delt ut klippekort for vårinnspurten. Grella har vore frisk i sine seinare innhopp og fortenar meir speletid, men ei varig løysing ut sesongen er han nok ikkje.

Kandol og Becchio blir nok, som Auren også påpeikar, for stilleståande og tvingar oss til å slå mykje langt og høgt. Slik fotball vil eg ikkje sjå for mykje av i Leeds United, ei trur eg heller det er effektivt.

Bites Yer Legs

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #17 på: Mars 03, 2010, 01:26:43 »
Becks har spilt 4 kamper etter et ubeleilig skadeavbrekk og i en svak Leeds-periode, all historie med denne mannen tilsier at han finner tilbake til formen, og det med stor stil!! 8)  Vil også se Grella på laget, men om B & B finner tilbake til hverandre nå er ingenting bedre enn det  :-* Ser gjerne Grella i en tilbaktrukket rolle, noe han selv har uttalt at er hans favorittposisjon, men ser igjen helst at vi spiller med 2 rene spisser og det kan bli litt for mye triksing i formasjonene om Grella skulle spille i sin favorittposisjon. Dilemma-dilemma... Og (forhåpentligvis) snart et luksusproblem.. (Pga Beckfords gryende form, ikke en mulig Dickov-inntreden)
KEEP FIGHTING!!

peacock

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #18 på: Mars 03, 2010, 09:16:43 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Da er vi i gang igjen.......Etter et par svake kamper skal plutselig Beckford ha pause. Må jeg igjen minne om scoringsraten?

Roy

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #19 på: Mars 03, 2010, 10:22:47 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Da er vi i gang igjen.......Etter et par svake kamper skal plutselig Beckford ha pause. Må jeg igjen minne om scoringsraten?

Alltid fint å komme i gang  ::) 8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

B_Ød

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #20 på: Mars 03, 2010, 11:18:22 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Da er vi i gang igjen.......Etter et par svake kamper skal plutselig Beckford ha pause. Må jeg igjen minne om scoringsraten?

Klart han må ut..han gjør jo ikke jobben sin for tiden, inn med erstatter!!
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #21 på: Mars 03, 2010, 12:29:54 »
Grella och Kandol har ju egentligen aldrig fått chansen utan hoppar bara in 10-20 minuter, tycker att SG skulle våga ge dem mer chanser som tex mot Brentford, har inte leeds gjort något mål i halvlek så in med dem bägge
 

The Magnificents

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #22 på: Mars 03, 2010, 14:06:54 »
er so forbanna på tide av i det minste grella er med i startopstillingen snart ... jønna gradel og .. litt meir trening for kandol kanskje ... er det nokon som veit om Michalik spela mot noreg idag ?
Leeds Leeds Leeds!!

Jon R

Sv: Bør Grella få sjansen fra start?
« Svar #23 på: Mars 03, 2010, 21:49:42 »
Enig. Ser gjerne at Grella starter på lørdag. Beckford har godt av en kamp på benken. Tviler på at Grayson går for to hodesterke spillere på topp, så da er nok i første omgang Kandol en back up for Becchio.

auren

Da er vi i gang igjen.......Etter et par svake kamper skal plutselig Beckford ha pause. Må jeg igjen minne om scoringsraten?

Beckford skal naturligvis ikke ha klippekort på laget. Scoringsraten i ligaspillet i 2010 er vel meget svak for en såkalt "målgarantist". Ligger vel ikke akkurat på assisttoppen heller. Når det er sagt: Beckford og Becchio bør få tid til å videreutvikle partnerskapet nå, men Grella bør få sjansen den siste halve timen i de kampene Beckford ikke presterer. En slik løsning bør med andre ord gi mye spilletid for Grella utover våren. 
Jon R.