Paul Dickov Joins on short-term contract..

Started by olsen leeds, March 03, 2010, 18:51:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Quote from: ollan on March 05, 2010, 13:47:17
Quote from: baste on March 05, 2010, 12:00:57
Lurer på hva Lfc fans sa da de sign "gammlingen" Gary McAllister? Tror nok Dickov kan ha en god holdning når det gjelder innsats og vinnervilje. Velger å stole på Grayson, han har vel noen tanker rundt å bringe inn en gammel mann i stallen?

Som "gammling", så synes jeg det smakte fortreffelig å knuse jr laget på treningene. Og vi vant stort, til tross for at Jr Laget består av spillere som er raskere, sprekere og bedre en oss på de fleste områder.

Men vi har noe som heter "rutine" Og det viser seg ofte, det hjelper !!

Nå var vel ikke McAllister passert 30 når han kom til Leeds, kom vel i 90 og er født i 64. Korriger meg hvis jeg tar feil...Var vel både i Leicester og Looserpol etter oss?
Så gamling var det vel aldri noen som sa, men en 37 åring på full fart nedover i karrieren det er veldig gammelt det :-[
McAllister kom vel fra Leicester til Leeds såvidt jeg husker. Om han var innom noen andre klubber etter Leeds FØR han signerte for Liverpool, vet jeg ikke. Gidder ikke å sjekke på Wiki heller..  8)
Super Leeds since 1968

Tom S

Quote from: hallghel on March 05, 2010, 17:14:48
Lurer på hva Lfc fans sa da de sign "gammlingen" Gary McAllister? Tror nok Dickov kan ha en god holdning når det gjelder innsats og vinnervilje. Velger å stole på Grayson, han har vel noen tanker rundt å bringe inn en gammel mann i stallen?

Som "gammling", så synes jeg det smakte fortreffelig å knuse jr laget på treningene. Og vi vant stort, til tross for at Jr Laget består av spillere som er raskere, sprekere og bedre en oss på de fleste områder.

Nå var vel ikke McAllister passert 30 når han kom til Leeds, kom vel i 90 og er født i 64. Korriger meg hvis jeg tar feil...Var vel både i Leicester og Looserpol etter oss?
Så gamling var det vel aldri noen som sa, men en 37 åring på full fart nedover i karrieren det er veldig gammelt det :-[
McAllister kom vel fra Leicester til Leeds såvidt jeg husker. Om han var innom noen andre klubber etter Leeds FØR han signerte for Liverpool, vet jeg ikke. Gidder ikke å sjekke på Wiki heller..  8)

Han kom fra leikjester til oss, ja.
Så reiste han fra oss og slo seg ilag med kåventry før han hamnet i liverpul.
Sånn meiner eg historien er.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Quote from: Tom S on March 05, 2010, 17:23:24
Quote from: hallghel on March 05, 2010, 17:14:48

Han kom fra leikjester til oss, ja.
Så reiste han fra oss og slo seg ilag med kåventry før han hamnet i liverpul.
Sånn meiner eg historien er.

...før han "gikk" tilbake til Coventry igjen. Overtok så managerposten der før han igjen "ble hvit". Resten tør vel være kjent for de fleste.
Super Leeds since 1968

peder

Nå var vel Gary McAllister i midten av 20 årene når han kom fra Leicester til Leeds og ikke hadde han rykte på seg for å lage for mye usportslige oppstyr rundt seg verken på eller utenfor banen heller.
Men som andre har skrevet før. "Prove us wrong" please !!!

Tom S

Dickov has long since accepted his reputation â€" that of a tireless, aggressive player who plays to his strengths and has no delusions of grandeur.

"I'm not going to get the ball and nutmeg somebody or beat six or seven
players and stick the ball in the top corner," he said. What I will do is give my all, put pressure on defenders, lead from the front and defend from the front. I've still got a lot to offer."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Paul-Dickov-interview.6126824.jp

"It's about being mentally strong at this stage. There are going to be nerves and that's only natural but you've got to blank them out. This is the real time for kicking on â€" not August, September or even Christmas. We've got 13 games to go and if we can win the next three or four, it knocks the teams below you because they're looking for you to slip up."
COME ON LEEDS !!

Hobben

Jeg har savnet en slik spiller som Dickov i Leeds. En drittsekk som allle misliker, pga rådskapen. (Ville ikke hatt Roy Keane (for rå), eller C.Ronaldo (sier seg selv)...

Dickov vlil dra med seg hele laget, han vil få opp gutsen, han har en slik vilje som smitter på hele laget, og la oss håpe at han enda har litt kvalitet igjen!

Gleder meg til å se DICKOV i Leeds-drakt :)!
Rogaland Whites

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on March 04, 2010, 23:21:33
Gratulerer alle sammen med nok en fantastisk lånespeller...tenk hvilket fantastisk signal dette gir om klubben:vi har 5 spisser i stallen,men må låne noe gammalt rask fordi de utøver slapp innsats på trening og kamper ;D ;D ;D
nei,dette har jeg ingen tru på-et realt bomskudd(håper jeg tar feil da) som bare viser hvilken latterlig tilstand denne klubben er i >:( >:( >:( :-\
MOT!
"Short term contract" ..... Ikke lån denne gangen.  ;)
Super Leeds since 1968

Bites Yer Legs

http://www.youtube.com/watch?v=5tge11NHJ0U&NR=1

Uten Dickov hadde City neppe vært i den posisjonen de er nå, kanskje sier vi det samme om noen år?
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Intervjuet på LUTV er veldig oppløftende, tror vi har fått en mann som kan få tilbake 'killeren' i gjengen, det er isåfall ganske lett å se hvorfor Grayson har hentet han..
KEEP FIGHTING!!

baste

Quote from: Tom S on March 05, 2010, 17:35:42
Dickov has long since accepted his reputation â€" that of a tireless, aggressive player who plays to his strengths and has no delusions of grandeur.

"I'm not going to get the ball and nutmeg somebody or beat six or seven
players and stick the ball in the top corner," he said. What I will do is give my all, put pressure on defenders, lead from the front and defend from the front. I've still got a lot to offer."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Paul-Dickov-interview.6126824.jp

"It's about being mentally strong at this stage. There are going to be nerves and that's only natural but you've got to blank them out. This is the real time for kicking on â€" not August, September or even Christmas. We've got 13 games to go and if we can win the next three or four, it knocks the teams below you because they're looking for you to slip up."

Godt formulert og helt sikkert mye riktig her. Satser på at Dickoc gjør sitt for LEEDS

J-R

euphor9

Tro om Dickhead kommer på banen iløpet av kampen idag?

Aldri kjedelig å være Leeds supporter,men noen ganger som i boka til Nick Hornby..  En lidelse..

sviper

Quote from: euphor9 on March 06, 2010, 08:39:11
Tro om Dickhead kommer på banen iløpet av kampen idag?

Aldri kjedelig å være Leeds supporter,men noen ganger som i boka til Nick Hornby..  En lidelse..

tror faktisk Dickov spiller fra start,og scorer minst 1 mål
kan ikke vente med å bruke han,da han snart går ut(er utgått)på dato påstås det her inne ;)
LIFE IS LEEDS

HåvardK

Regner med at Dickov starter i dag. Interessant å se hvem han erstatter - Becchio har ikke akkurat spilt seg ut av laget, for å si det slik...

Tom S

Eg trur ikkje Larry setter han inn i førsteelleveren, men han kommer garantert muligens inn i løpet av kampen.

Eg meiner det vil vere feil å sette Becks ut i denne kampen, det kan fort vere i "ein enkel" heimekamp det løsner for gutten. Ã... sette ut Becchio etter siste kampers innsats vil vere galskap.
COME ON LEEDS !!

sviper

Quote from: HåvardK on March 06, 2010, 09:09:41
Regner med at Dickov starter i dag. Interessant å se hvem han erstatter - Becchio har ikke akkurat spilt seg ut av laget, for å si det slik...

Becchio er vel selvskreven for tiden,så da spørs det vel om den andre Ben får hvile hele eller deler av kampen
LIFE IS LEEDS

sviper

Quote from: Tom S on March 06, 2010, 09:13:43
Eg trur ikkje Larry setter han inn i førsteelleveren, men han kommer garantert muligens inn i løpet av kampen.

Eg meiner det vil vere feil å sette Becks ut i denne kampen, det kan fort vere i "ein enkel" heimekamp det løsner for gutten. Ã... sette ut Becchio etter siste kampers innsats vil vere galskap.

garantert muligens Tom,det er vel det en kan kelle helgardering hehe ;D
LIFE IS LEEDS

Tom S

Quote from: sviper on March 06, 2010, 09:16:20

garantert muligens Tom,det er vel det en kan kelle helgardering hehe ;D

;)
COME ON LEEDS !!

Hobben

Tror SG setter Dickov på benken. Han kommer inn i løpet av kampen, og scorer !!
Rogaland Whites

testo

Quote from: hobberst on March 06, 2010, 10:11:09
Tror SG setter Dickov på benken. Han kommer inn i løpet av kampen, og scorer !!

Dickov er ikke en spiller som kommer inn og avgjør på slutten,han er den spiller som skal få intensiteten til å tenne fra start av og få gutta til å yte max og gjøre de riktige valgene.
Jeg tror han starter idag på bekostning av en på midtbanen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

The Magnificents

Har inga problem med paul dickov! trur han faktisk kjem til å avgjere nokre viktige resultat for oss :) Common Leeds! :)
Leeds Leeds Leeds!!

Jon R

Dickov er vel uansett ingen naturllig erstatter for Beckford? Becchio og Dickov er vel ikke akkurat som et  "komplementært"  spisspar å regne?

Dickov må nok inntil videre nøye seg med rollen som "supersub". Den viktigste "spisskomptansen" til Paul Dickov anno 2010 er antagelig å fyre opp tenningsnivået hos de andre gutta,  på treningsfeltet, i garderoben, på banen. Her er det nok duket for signifikant økning i frispark imot og mange kulørte kort i fine høstfarger. Greit nok for meg så lenge vi vinner kamper.  :) 
Jon R.

baste

Quote from: Jon R on March 06, 2010, 13:31:38

Dickov er vel uansett ingen naturllig erstatter for Beckford? Becchio og Dickov er vel ikke akkurat som et  "komplementært"  spisspar å regne?

Dickov må nok inntil videre nøye seg med rollen som "supersub". Den viktigste "spisskomptansen" til Paul Dickov anno 2010 er antagelig å fyre opp tenningsnivået hos de andre gutta,  på treningsfeltet, i garderoben, på banen. Her er det nok duket for signifikant økning i frispark imot og mange kulørte kort i fine høstfarger. Greit nok for meg så lenge vi vinner kamper.  :) 
Spot on  ;D

anders

Får virkelig ikke håpe SG har planer om å involvere Dickov mye. Dickov var akkurat så usportslig som jeg fryktet, han presterte å få tilsnakk av dommeren før ballen engang var i spill etter han var byttet inn grunnet klammeri med en Brentfordspiller. Men det verste er at han var veldig treg og hadde problmer med "touchen". Hadde han hatt ferdighetene kunne jeg levd med aggresjonen men slik han fremstod fra mitt sete på lørdag kan jeg ikke fatte hva vi skal med han. Uforståelig at Dickov kom inn før Gradel eller Kandol på lørdag.

jarle

Enig... blir litt redd for manager som henter inn gamle kjenninger...som skal redde laget...

Venables / Okon er konge eks...

Kandol har virket meget godt trent de få gangene jeg har sett ham iår.. og han ville garantert skapt litt kaos sist helg..

Loosing it Grayson???

Rudi G.

Quote from: jarle on March 09, 2010, 20:27:43
Enig... blir litt redd for manager som henter inn gamle kjenninger...som skal redde laget...

Kandol har virket meget godt trent de få gangene jeg har sett ham iår.. og han ville garantert skapt litt kaos sist helg..

Loosing it Grayson???

Redd for det!

auren

Quote from: Rudi G. on March 09, 2010, 20:31:24

Loosing it Grayson???

Redd for det!

Rudi da. Nå må du ikke ha troen på slike ting!  ;) Fikk troen din en alvorlig knekk under Leedsoppholdet ditt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

anders

Quote from: Rudi G. on March 09, 2010, 20:31:24

Loosing it Grayson???

Redd for det!

Jeg tror ikke det, syntes kampen på lørdag var flere skritt i riktig retning. Jeg har sett Leeds ta tre poeng på dårligere dager i årets sesong. Beckford virket mer på hugget enn de foregående kampene, kom til mange sjanser og var løpsvillig. Løsner det for Beckford løsner det for Leeds.

LEO

MK leder over Swindon , må være første gang jeg holder med dem LITT. ;D

Dennis

Om Paul Dickov kan bidra til å fyre opp tenningsnivået og treningskvaliteten nok til at resten av gutta hever seg opp til høstformen, trenger han ikke engang være på banen en eneste gang til denne våren for å regnes som en kjempesignering!

Ikke alltid i scorede mål slikt skal regnes.
Marching on together!